Meestal gewoon thee maar ik kon vanochtend maar niet goed wakker worden dus een blikje energie was welkom.quote:
Oke oke. Je moet natuurlijk ook zelf weten wat je allemaal drinkt.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Meestal gewoon thee maar ik kon vanochtend maar niet goed wakker worden dus een blikje energie was welkom.
Duivelsaanbidder!quote:Op maandag 23 maart 2015 14:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Blikje Monster deed wonderen vanochtend
Ja, iets met het logo dat het teken van de duivel is. Al ben ik vergeten volgens welke religie dat isquote:
3x hebreeuwse 6quote:Op maandag 23 maart 2015 15:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, iets met het logo dat het teken van de duivel is. Al ben ik vergeten volgens welke religie dat is
Hoe ging de verkoop van je spul?quote:Op maandag 23 maart 2015 15:11 schreef HeatWave het volgende:
Zo,leuk dat werken, maar het neemt zoveel tijd in beslag.
Oh ja, dat was het iddquote:
Was er binnen een uur doorheenquote:Op maandag 23 maart 2015 15:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe ging de verkoop van je spul?
[..]
Oh ja, dat was het idd
Oh lekker dus!quote:
Doe ik ook, maar heb een half uur + 2 keer 15min pauze. Alleen is dat eigen tijd. Gekomen door een nieuw rookbeleidquote:Op maandag 23 maart 2015 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Half uurtje
Leve het om kwart voor acht beginnen
Laat me raden, ook als je niet rookt moet je die pauze nemen?quote:Op maandag 23 maart 2015 15:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar heb een half uur + 2 keer 15min pauze. Alleen is dat eigen tijd. Gekomen door een nieuw rookbeleid!
Dus 7:45 - 16:45 werken!
Jupquote:Op maandag 23 maart 2015 15:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Laat me raden, ook als je niet rookt moet je die pauze nemen?
mooi fucked up danquote:Op maandag 23 maart 2015 15:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jup!!!
Alleen omdat ik zei dat ik het niet fair vond dat iedereen tijdens spreekuur gaat roken en ik bijna alleen aan de telefoon zit
Iedereen zei ja en amen. Ik gromde alleen. Nu een half jaar later vinden mensen het beleid ook niet meer leuk. Ik heb ze staan uitlachen "Ja, succes, ik ga mijn energie er niet meer aan spenderen. Hoor het wel weer"quote:
Hier geen officiële pauzes, wordt denk ik wel verwacht een half uur tussen de middag, gaan er veel lopen dan. Ik meestal niet. De wandelaars zijn dan vaak ook bijna een uur weg. Sowieso wordt er hier erg liberaal met de werktijden om gegaan. Zolang het werk maar gedaan wordt lijkt het.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Iedereen zei ja en amen. Ik gromde alleen. Nu een half jaar later vinden mensen het beleid ook niet meer leuk. Ik heb ze staan uitlachen "Ja, succes, ik ga mijn energie er niet meer aan spenderen. Hoor het wel weer"
Kantoorpikkies.
Ik werk bij best een groot bedrijf, dat sowieso niet zoveel met tijd heeft zou HW zeggenquote:Op maandag 23 maart 2015 15:41 schreef Renesite het volgende:
Tja, vind ik ook. Vroegah mocht ik 30min eerder weg. Maar dat is sinds groei in het bedrijf niet meer aan de orde. Laat maar zitten dan.
Maar des te meer met Guus Meeuwisquote:Op maandag 23 maart 2015 15:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik werk bij best een groot bedrijf, dat sowieso niet zoveel met tijd heeft zou HW zeggen
Welck een toeval!quote:Op maandag 23 maart 2015 15:52 schreef Renesite het volgende:
HW! Knuffelen?
# 16 Renesite 182.130
# 17 HeatWave 178.395
Ja, dat was de grapquote:Op maandag 23 maart 2015 15:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat een afgrijselijk Engels, ik snap er geen reet van.
Vind ik heel erg openminded. Oe komt oet Amsterdam zekerquote:
Nou, enorm iddquote:Op maandag 23 maart 2015 16:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vind ik heel erg openminded. Oe komt oet Amsterdam zeker
Mijn openmindedness heeft zo zijn grenzen.quote:
Zie Renesite hier zo even keihard gecockblocked wordenquote:Op maandag 23 maart 2015 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn openmindedness heeft zo zijn grenzen..
En sowieso is Ang3l dan eerst.
Geen foto in het fobo, wel een heel verhaal.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zie Renesite hier zo even keihard gecockblocked worden
Ja hallo, het ging opeens van knuffelen naar keiharde butt secks, dat gaat me ff te snel hoorquote:Op maandag 23 maart 2015 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zie Renesite hier zo even keihard gecockblocked worden
quote:Op maandag 23 maart 2015 16:36 schreef WaddleDee het volgende:
[..]
Geen foto in het fobo, wel een heel verhaal.
Lelijk dus.
Maar jij leeft toch the fast paced inner city life?quote:Op maandag 23 maart 2015 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja hallo, het ging opeens van knuffelen naar keiharde butt secks, dat gaat me ff te snel hoor.
True, maar zelfs dan!quote:Op maandag 23 maart 2015 16:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar jij leeft toch the fast paced inner city life?
Hihihi, een verlegen HW, hihihiquote:Op maandag 23 maart 2015 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar zelfs dan!
Ik bedoel, ik heb wel eens eerder een homo geknuffeld, maar de vervolgstappen zijn er nooit van gekomen, dat moet een reden hebben.
Sorry, ik ben een beetje overwerktquote:
Das minder leuk dan afgewerktquote:
Huehuehuequote:
Moderne slavernijquote:Op maandag 23 maart 2015 14:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, gisteren late dienst en vandaag werken van 10 tot 22
Je bewaart jezelf voor Ang3l?quote:Op maandag 23 maart 2015 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar zelfs dan!
Ik bedoel, ik heb wel eens eerder een homo geknuffeld, maar de vervolgstappen zijn er nooit van gekomen, dat moet een reden hebben.
Ja, dat zei ik net al toch?quote:
en ik ga ergens eind dit jaar geregistreerd partnerschap. Wees niet bang popquote:Op maandag 23 maart 2015 16:36 schreef WaddleDee het volgende:
[..]
Geen foto in het fobo, wel een heel verhaal.
Lelijk dus.
knuffelen is genoeg hw!!quote:Op maandag 23 maart 2015 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja hallo, het ging opeens van knuffelen naar keiharde butt secks, dat gaat me ff te snel hoor.
Geen idee. Ik val midden in een gesprek en reageer op wat ik zie. Teruglezen doe ik niet.quote:
Ow, nou ja, ik had dat net min of meer letterlijk gezegd netquote:Op maandag 23 maart 2015 17:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. Ik val midden in een gesprek en reageer op wat ik zie. Teruglezen doe ik niet.
Dan mis je wel een geweldig stel tieten uit het vorige deel..quote:Op maandag 23 maart 2015 17:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. Ik val midden in een gesprek en reageer op wat ik zie. Teruglezen doe ik niet.
Gay Minds Think Alike.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, nou ja, ik had dat net min of meer letterlijk gezegd net.
Slim. Vastleggen voordat ie je ziet zonder make-up.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
en ik ga ergens eind dit jaar geregistreerd partnerschap. Wees niet bang pop
Lang leve de topic gallery, foto's kunnen zien zonder terug te lezen.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:17 schreef WaddleDee het volgende:
[..]
Dan mis je wel een geweldig stel tieten uit het vorige deel..
Bitch.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lang leve de topic gallery, foto's kunnen zien zonder terug te lezen.
Down under?quote:
Check, maar niet de jouwe.quote:
Drommels drommelsquote:
Jaloers...quote:
Ok.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:18 schreef WaddleDee het volgende:
[..]
Slim. Vastleggen voordat ie je ziet zonder make-up.
He? wat? wie? waar?quote:Op maandag 23 maart 2015 17:17 schreef WaddleDee het volgende:
[..]
Dan mis je wel een geweldig stel tieten uit het vorige deel..
Wil je daarmee dan zeggen dat je een bubblegumbutt hebt?quote:Op maandag 23 maart 2015 18:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, ik dacht dat het zo'n bubblegumbutt was, zoals apen hebben.
Ik ook. Sprekend.quote:
Heel goed opgemerkt.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wil je daarmee dan zeggen dat je een bubblegumbutt hebt?
quote:
Ja.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 19:12 schreef CherryLips het volgende:
Is dit nu ons equivalent van de goedemorgen wil je koffie glitterende poezieplaatjes van Hyves?
Ik heb haar al uitgenodigd voor een korte strandvakantie als het eindelijk mooi weer isquote:
IK MIS HYVES!quote:Op maandag 23 maart 2015 19:12 schreef CherryLips het volgende:
Is dit nu ons equivalent van de goedemorgen wil je koffie glitterende poezieplaatjes van Hyves?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |