Die was ik helemaal vergeten, maar idd. Hoezo? Vind t wel vleiend dat je zo erg heb zitten zoeken op mijn naam dat je dat album hebt gevondenquote:Op zondag 5 april 2015 18:18 schreef john2406 het volgende:
[..]
Is dit album van jouw?
http://dw457.zoom.nl/
Kan ik dat gezicht van een uitzending van blik op de weg misschien?quote:Op zondag 5 april 2015 19:53 schreef DW457 het volgende:
[..]
Die was ik helemaal vergeten, maar idd. Hoezo? Vind t wel vleiend dat je zo erg heb zitten zoeken op mijn naam dat je dat album hebt gevonden
Wel leuk om die oude foto's weer eens te zien
Lijkt me stug, die kerel (maat van me) heeft geen rijbewijsquote:Op zondag 5 april 2015 20:08 schreef john2406 het volgende:
[..]
Kan ik dat gezicht van een uitzending van blik op de weg misschien?
Dat DW457 zegt ja eigenlijk al genoeg niet?
Zoveel zoekwerk was het trouwens niet hoor, meeste posten alles onder hun zelfde nick, paranoide als ik ben doe ik dat dus nooit.
Die goldenpower is dat op de schietbaan geschoten die foto?
Is toch een pennning nr niet?quote:Op zondag 5 april 2015 20:23 schreef DW457 het volgende:
[..]
Wat zegt die DW457 dan? Ben wel benieuwd.
Nope.quote:
Wat dat ermee te doen heeft eigenlijk niks behalve dat ik vind dat je ze hoog hebt zittten die heren, net alsof je er onderdeel van uitmaakt?quote:Op zondag 5 april 2015 21:58 schreef DW457 het volgende:
[..]
Nope.
Maarrehm, wat heeft dit met deze discussie te maken...? Niet dat ik dit niet interessant vind, maar toch.
Wat je dus eigenlijk zegt is dat het vreemd is dat ik respect heb voor hulpverleners zoals de politie? Zelfs zo vreemd dat ik er wel deel van uit moet maken omdat je als gewone burger geen respect kan hebben voor de politie? Dat is wel een beetje raar, vind je zelf ook niet?quote:Op maandag 6 april 2015 02:50 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat dat ermee te doen heeft eigenlijk niks behalve dat ik vind dat je ze hoog hebt zittten die heren, net alsof je er onderdeel van uitmaakt?
Memphis is de naam van t meisje.quote:Op maandag 6 april 2015 05:39 schreef SuicideErrorist het volgende:
Waar in Memphis heeft dit ongeluk plaatsgevonden?
Voorwaardelijke straf is geen straf.quote:Op maandag 6 april 2015 04:18 schreef AdoraBelle het volgende:
Maar goed, de agent heeft een voorwaardelijke straf gekregen voor zijn onverantwoorde rijgedrag, dus voor mij is daarmee de kous af.
Dus als jij iemand doodrijdt door een tragisch ongeval moet je ook volledig uitgekleed worden en moet de maatschappij er alles aan doen om je leven tot een hel te maken? Zelfs al draag je het gewicht van het doodrijden van iemand die je hoort te beschermen met je mee?quote:Op maandag 6 april 2015 12:15 schreef riazop het volgende:
[..]
Voorwaardelijke straf is geen straf.
De kous is nog lang niet af dus. Om te beginnen mogen ze die agent weleens financieel uitkleden. Iemand doodrijden MAG NIET gratis zijn.
Ik heb voor sommige inderdaad ook respect, zou ik voor deze ook gehad hebben, ware het niet dat de gps gegevens naar mijn mening aangeven dat ze niet aangaven wat ze behoren aan te geven?quote:Op maandag 6 april 2015 03:52 schreef DW457 het volgende:
[..]
Wat je dus eigenlijk zegt is dat het vreemd is dat ik respect heb voor hulpverleners zoals de politie? Zelfs zo vreemd dat ik er wel deel van uit moet maken omdat je als gewone burger geen respect kan hebben voor de politie? Dat is wel een beetje raar, vind je zelf ook niet?
Voor de goede orde: ik ben geen politieman.
Van iemand, volgens mij behoren ze iedereen te beschermen, en niet voor de ene te beschermen de andere in levensgevaar te brengen.quote:Op maandag 6 april 2015 13:38 schreef DW457 het volgende:
[..]
Dus als jij iemand doodrijdt door een tragisch ongeval moet je ook volledig uitgekleed worden en moet de maatschappij er alles aan doen om je leven tot een hel te maken? Zelfs al draag je het gewicht van het doodrijden van iemand die je hoort te beschermen met je mee?
Nou nou dat gaat wel erg ver niet?quote:Op maandag 6 april 2015 12:15 schreef riazop het volgende:
[..]
Voorwaardelijke straf is geen straf.
De kous is nog lang niet af dus. Om te beginnen mogen ze die agent weleens financieel uitkleden. Iemand doodrijden MAG NIET gratis zijn.
Als je iemand op zo 'n manier doodrijdt moet je hard gestraft worden idd.quote:Op maandag 6 april 2015 13:38 schreef DW457 het volgende:
[..]
Dus als jij iemand doodrijdt door een tragisch ongeval moet je ook volledig uitgekleed worden en moet de maatschappij er alles aan doen om je leven tot een hel te maken? Zelfs al draag je het gewicht van het doodrijden van iemand die je hoort te beschermen met je mee?
Daar hoef je wat mij betreft geen rekening mee te houden!quote:Op maandag 6 april 2015 04:18 schreef AdoraBelle het volgende:
Stel, dat meisje had haar mp3 speler aan en had 'm wat luider staan omdat ze toevallig naar haar favoriete nummer luistert.
Dit inderdaad maar volgens mij, temiste zo las ik het, horen ze 20 km langzamer een kruising over te steken.quote:Op maandag 6 april 2015 17:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Daar hoef je wat mij betreft geen rekening mee te houden!
Dat iemand doof kan zijn wel.
Als je zo extreem onnozel handelt dat je naar muziek luistert terwijl je aan het fietsen bent en dit dan ook nog eens in combinatie met het niet extra voorzichtig rijden en kijken aangezien je niets van het overige verkeer waarneemt met je gehoor dan verdien je het om onder een auto te komen. In alle oprechtheid, het is hoog tijd dat ze het eens gaan verbieden (en handhaven) om muziekspelers of telefoons te gebruiken in het verkeer. Ook voor fietsers. Ouders mogen wat beter opvoeden!
Nee, maar je zal moeten bewijzen dat jij niet fout was om niet schuldig te worden bevonden. Een soort van omgekeerde bewijslast om de meer kwetsbare verkeersdeelnemers te beschermen en dit is dan weer nodig omdat veel automobilisten de verantwoordelijkheid van het autorijden niet aankunnen en daarom wat extra stimulans nodig hebben om voorzichtig te handelen.quote:Op maandag 6 april 2015 17:35 schreef john2406 het volgende:
Ik denk zelfs als me iemand een fiets voor de wielen gooit dat ik dan fout ben ik rijd immers een fiets aan niet?
Kijk en daar kom je ergens bij uit wat ik denk wat hier gebeurd is, verantwoordelijkheid van deze mensen, of is het dan kleppen langs de ogen en door, verstand op nul?quote:Op maandag 6 april 2015 17:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee, maar je zal moeten bewijzen dat jij niet fout was om niet schuldig te worden bevonden. Een soort van omgekeerde bewijslast om de meer kwetsbare verkeersdeelnemers te beschermen en dit is dan weer nodig omdat veel automobilisten de verantwoordelijkheid van het autorijden niet aankunnen en daarom wat extra stimulans nodig hebben om voorzichtig te handelen.
Laat ook maar sommige denken volgens mij dat het heilige zijn?quote:Op maandag 6 april 2015 03:52 schreef DW457 het volgende:
[..]
Wat je dus eigenlijk zegt is dat het vreemd is dat ik respect heb voor hulpverleners zoals de politie? Zelfs zo vreemd dat ik er wel deel van uit moet maken omdat je als gewone burger geen respect kan hebben voor de politie? Dat is wel een beetje raar, vind je zelf ook niet?
Voor de goede orde: ik ben geen politieman.
Oke daar geef ik je dan gelijk in, maar de wet is overtreden en of ze dan van de politie zijn of niet die overtreding behoord gestraft te worden!quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:40 schreef Alentejana het volgende:
Niemand denkt dat het heiligen zijn. Er wordt alleen maar gedacht door sommigen dat het gewoon mensen zijn die in opdracht met spoed ergens heengaan en dat dan ook gewoon doen met sirenes en zwaailichten om aan te kondigen dat ze komen en waarvan elke burger heeft geleerd (ooit in elk geval) dat te respecteren en ze ruim baan en voorrang te geven.
Waarom denk je dat zwaailichten en sirenes bestaan?
Even voor het einde van dit topic: Hier in Portugal is eergisteren een jongen van 10 jaar aangereden door brandweer de naar en bosbrand uitrukte. Dit was om half twaalf ´savonds dus je vraagt je af wat dat kind dan alleen in een bos moet, maar zelfs dat is niet benaderd door de journalist, behalve dan dat "hij om onbekende redenen op de verkeerde plek was".
Het wordt weergegeven als een feit. Kind is met een open beenbreuk naar het ziekenhuis gegaan en verder geen heisa over of de brandweer wel of niet verantwoordelijk is en op had moeten letten blabla.
Ook gewoon 0 comments op de pagina van de krant.
Waarom kan dat in Nederland niet?
Omdat er een afkeer, die blijkbaar goed gevoed wordt, bestaat tegen hulpverleners. Stel je voor dat iemand iets meer mag of kan in het verkeer dan jij de gewone burger, dát kan niet hoor.![]()
Als ze voor een aanstormende trein was overgestoken en gegrepen, was er dan ook zo gereageerd naar de machinist?
Dat meisje stak over zonder acht te slaan op een heleboel dingen die aangaven dat het niet kon.
Maar de politie heeft het gedaan, Want "ging te hard" . Als er een loslopend paard was geweest was ze daar ook gewoon onder gekomen. Iemand die niet oplet in het verkeer, loopt het op.
Natuurlijk, als je de wetten er naast legt kun je het hebben over te hard gereden, maar de hoofdschuldige is het meisje zelf.
Dit is echt een typisch staaltje zondebok zoeken geweest.
Het is ook deel van het rouwproces om laaiend te worden en schuld te zoeken, je kunt het de ouders en getuigen niet eens kwalijk nemen, maar de rest? Kom op zeg.
Of ze politie zijn of niet maakt wél uit, want in dit geval waren ze met prioriteit op dat kruispunt en daarmee zijn ze niet echt in burgeromstandigheden. Er is dan ook naar behoren gestraft, nl voorwaardelijk om herhaling te voorkomen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:54 schreef john2406 het volgende:
[..]
Oke daar geef ik je dan gelijk in, maar de wet is overtreden en of ze dan van de politie zijn of niet die overtreding behoord gestraft te worden!
dat lijkt er anders wel op, want de nadruk wordt geleg op het feit dat hij te hard ging.quote:Niemand zal kunnen beweren als deze van het gas af gegaan was zou het misschien niet zijn gebeurd.
dat deed hij, maar hij was ook aan het aansluiten op de voorgangers en een wagen blokkeerde het kruispunt dus het leek veilig genoeg om dat even te doen, lijkt mij.quote:Zo moeilijk is dat toch niet bij het aanrijden van een kruising vaart minderen of wat?
Ja, maar toch een eigen schuld dikke bult positie.quote:En wat betreft die jongen erg genoeg niet?
Ja er wordt hier net zo zwaar bestraft bij overtredingen.quote:Een vraagje word in Portugal ook zo zwaar bestraft richting de burger als hier?
Hier is het zo, teminste uit eigen ervaring grijpen ze iedere kans om te schrijven, daarboven op komt nog een keer administratie kosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |