Ayyeeeeequote:
Heb je daar je vechtskills vandaan?quote:Op maandag 23 maart 2015 00:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik had altijd ruzie in die conjo ballenbak
would pay 4 picsquote:Op maandag 23 maart 2015 00:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik had altijd ruzie in die conjo ballenbak
Ben ermee geborenquote:
Jaja, ruwe tijden hier in 0118quote:Op maandag 23 maart 2015 01:00 schreef Geo4kant het volgende:
Opgegroeid in de lijpe straten van Zeeland
dwd de gekstequote:
Ik heb het over de hele week + die dudesquote:
Wat?quote:Op maandag 23 maart 2015 01:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het over de hele week + die dudes
Heel VMBO van onze middelbare school komt uit dwd hequote:
Oh echt?quote:Op maandag 23 maart 2015 01:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heel VMBO van onze middelbare school komt uit dwd he
wijk*quote:Op maandag 23 maart 2015 01:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh echt?
Maar wat bedoel je met hele week?
Nieuwe gebouwquote:Op maandag 23 maart 2015 01:06 schreef DrNick het volgende:
Dat oude gebouw op Kruisweg was wel baas, waar ook 400 stond.
Nieuwe Kruisweg is wel tof opzich. Mooi van binnen.quote:Op maandag 23 maart 2015 01:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nieuwe gebouwcontainers op elkaar gestapeld
Die nieuwe gymzalen wel jaquote:Op maandag 23 maart 2015 01:07 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nieuwe Kruisweg is wel tof opzich. Mooi van binnen.
Waarom is dat nodigquote:Op maandag 23 maart 2015 01:08 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik heb als als het goed is gym volgend jaar
Welke Avatar?quote:Op maandag 23 maart 2015 01:10 schreef DrNick het volgende:
Awh, die ene jongen en dat meisje in Avatar gingen zoenen
quote:
Heb jij geen VMBO certificaat nu?quote:
Aang en Katara dusquote:Op maandag 23 maart 2015 01:11 schreef DrNick het volgende:
Oh zo
Die ene met water en vuur en aarde en lucht
Overgang 3-4 vwo telt al jaquote:Op maandag 23 maart 2015 01:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb jij geen VMBO certificaat nu?
Dus je kan nu stoppen?quote:
Duidelijk jaquote:Op maandag 23 maart 2015 01:13 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja die ook, maar dat was eerder, Die andere met dat andere meisje.
BEN JE AL MOD?quote:
oh nvm danquote:
hahaah xdquote:
misschien heb ik dat wel maar mag ik dat niet opennbarenquote:Op maandag 23 maart 2015 01:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
hahaah xd
Je kan ook rechten hebben zonder kleurtje
quote:Op maandag 23 maart 2015 01:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
misschien heb ik dat wel maar mag ik dat niet opennbaren
Alsof jij kan inhouden danquote:Op maandag 23 maart 2015 01:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
misschien heb ik dat wel maar mag ik dat niet opennbaren
Eigenlijk nietquote:
Volgens mij nietquote:
Ik weet niet of ik dat ooit vroeger heb gehad neequote:
Ah, k.quote:Op maandag 23 maart 2015 01:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat ooit vroeger heb gehad nee
quote:Op maandag 23 maart 2015 01:20 schreef DrNick het volgende:
Ik heb die coasters trouwens overal in mijn kamer gelegd
vertelquote:
Nee gvdquote:Op maandag 23 maart 2015 01:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
heb je nog andere cadeau's gekregen?
quote:Op maandag 23 maart 2015 01:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je een lager familietarief hanteert.
[..]
[..]
Paniekaanval omdat je dacht aan de dood?quote:
Omdat school toch.quote:Op maandag 23 maart 2015 01:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Paniekaanval omdat je dacht aan de dood?
het begon met de dood ja maar t komt denk ik door meerdere dingenquote:Op maandag 23 maart 2015 01:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Paniekaanval omdat je dacht aan de dood?
Ja hallo, zelfde vraag voor jou mevrouwtjequote:Op maandag 23 maart 2015 01:34 schreef Amarantha het volgende:
Maar Fylax, hoe kan het dat ik je telkens 's nachts enz zie voorbij zie komen hier?
Ik ben geen 15quote:Op maandag 23 maart 2015 01:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja hallo, zelfde vraag voor jou mevrouwtje
Dan zit hij op school neem ik aan.quote:Op maandag 23 maart 2015 01:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie je overdag namelijk weinig posten.
quote:
Dayum. You a good girl.quote:Op maandag 23 maart 2015 01:35 schreef Amarantha het volgende:
Toen ik 15 was sliep ik om 23:00 ofzo volgens mij.
Afleiding..quote:Op maandag 23 maart 2015 01:34 schreef Amarantha het volgende:
Maar Fylax, hoe kan het dat ik je telkens 's nachts enz zie voorbij zie komen hier?
Dit is een reden om aan mijn bioritme te werken if I ever saw one.quote:Op maandag 23 maart 2015 01:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie je overdag namelijk weinig posten.
Niet geklikt.quote:
Wat deed jij dan op je 15e wat als niet braaf gezien kan worden?quote:Op maandag 23 maart 2015 01:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet, ik weet
Haha nee viel ook wel mee hoor.
Dan toch niet maynequote:Op maandag 23 maart 2015 01:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niet geklikt.
Luister al muziek mang.
quote:
Ok. Je moet het natuurlijk zelf wetenquote:
De enige honden die je hond mag noemen mang.quote:
Fish dicksquote:Op maandag 23 maart 2015 01:41 schreef Amarantha het volgende:
KANYE WEST![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat vind ik toch wel een extreme droeftoeter zeg.
Hoezo?quote:Op maandag 23 maart 2015 01:41 schreef Amarantha het volgende:
KANYE WEST![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat vind ik toch wel een extreme droeftoeter zeg.
Iroh.quote:Op maandag 23 maart 2015 01:44 schreef DrNick het volgende:
"Sick of tea? That's like sick of breathing!"
~Zo'n meneer in Avatar
Naar aanleiding van dit artikel: *klik* keek ik eens op zijn twitter voor de gein. Ik vond hem daarvoor al een zielig ventje maar zijn twitter account bevestigde dit alleen nog maar meer. Sowieso die uitspraken/acties van hem ook constant. Roepen dat mensen bepaalde prijzen niet mochten winnen omdat Beyoncé ze had moeten krijgen (ja dit is vaker gebeurd, niet alleen met Taylor Swift toen)quote:
Eens wel hoorquote:Op maandag 23 maart 2015 01:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Naar aanleiding van dit artikel: *klik* keek ik eens op zijn twitter voor de gein. Ik vond hem daarvoor al een zielig ventje maar zijn twitter account bevestigde dit alleen nog maar meer. Sowieso die uitspraken/acties van hem ook constant. Roepen dat mensen bepaalde prijzen niet mochten winnen omdat Beyoncé ze had moeten krijgen (ja dit is vaker gebeurd, niet alleen met Taylor Swift toen)
Soms wel soms niet.quote:Op maandag 23 maart 2015 01:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ok. Je moet het natuurlijk zelf wetenWeten je ouders dit ook, dat je tot diep in de nacht achter de computer hangt? -nieuwsgierig-
NOT THE MAMA! het zou je sig moeten zijnquote:
Je bent niet de enigequote:Op maandag 23 maart 2015 01:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
In begin volgde ik het. Nu kom ik er alleen voor de sc.
Mamasan.quote:Op maandag 23 maart 2015 01:49 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
NOT THE MAMA! het zou je sig moeten zijn
quote:Op maandag 23 maart 2015 01:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat klinkt als de meest saaie serie ooit.
quote:Op maandag 23 maart 2015 01:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat klinkt als de meest saaie serie ooit.
Hoe klein ben jequote:Op maandag 23 maart 2015 01:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een leuke jurk gezien, maar dat is zo´n maxi dress. Ben ik vast te klein voor
Vrouwen in jurken.quote:Op maandag 23 maart 2015 01:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een leuke jurk gezien, maar dat is zo´n maxi dress. Ben ik vast te klein voor
Hoezo, wil jij ook een dress kopen?quote:
1.96, vrij dun, grote schoenmaat. Je hebt niks te klagen.quote:Op maandag 23 maart 2015 01:54 schreef Amarantha het volgende:
Is vaak wel te klein voor dat soort jurken.
van/voor prijzen mogen toch niet meer als de prijs nooit dat wasquote:Op maandag 23 maart 2015 01:55 schreef Amarantha het volgende:
https://www.kruidvat.nl/c(...)-de-parfum/p/3222178 60 euro korting, whut
Dat valt dan toch wel mee? Ik kan de vrouwen die ik ken die kleiner zijn niet met twee handen tellen.quote:
En als het geen soepjurk is.quote:Op maandag 23 maart 2015 01:55 schreef DrNick het volgende:
Jurken staan wel leuk.
Zeker bij broekmensen
Yoda is it you?quote:Op maandag 23 maart 2015 01:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
van/voor prijzen mogen toch niet meer als de prijs nooit dat was
watwatquote:
I second that.quote:Op maandag 23 maart 2015 01:57 schreef Lt.Surge het volgende:
This conversation is worthless without pics.
Een met een oubollig motiefje en veel te lang.quote:
Jurken, lengte, borsten, van alles gaande.quote:
Oh, zo;n grifforokding?quote:Op maandag 23 maart 2015 01:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een met een oubollig motiefje en veel te lang.
Boobiesquote:Op maandag 23 maart 2015 01:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Jurken, lengte, borsten, van alles gaande.
Juist, en een burka is ook niet bepaald sexy.quote:
Hahaquote:Op maandag 23 maart 2015 02:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Niet de verpakking. Wil de inhoud zien.
Ik zou nooit kleding bij de Kruidvat kopen. Don't know why.quote:
Ja zit een touwtje omheen met kralen en veertjes. Geen idee of ik dat er aan laat hoorquote:
Ik ook niet. Maar zoek al een tijdje zo'n jurk en zie nergens een leuke, deze vind ik wel leuk. Dus ach waarom ook niet voor een keer.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zou nooit kleding bij de Kruidvat kopen. Don't know why.
Crip, lees je mee?quote:Op maandag 23 maart 2015 01:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Juist, en een burka is ook niet bepaald sexy.
Zijn die dingen niet overal te koop?quote:Op maandag 23 maart 2015 02:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar zoek al een tijdje zo'n jurk en zie nergens een leuke, deze vind ik wel leuk. Dus ach waarom ook niet voor een keer.
Carpe diem.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar zoek al een tijdje zo'n jurk en zie nergens een leuke, deze vind ik wel leuk. Dus ach waarom ook niet voor een keer.
Jawel maar ik vind die van de H&M enz niet zo leukquote:Op maandag 23 maart 2015 02:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zijn die dingen niet overal te koop?
Die veren zijn best handig die kun je eventueel ook in je reet steken.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zit een touwtje omheen met kralen en veertjes. Geen idee of ik dat er aan laat hoor
quote:Op maandag 23 maart 2015 02:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel maar ik vind die van de H&M enz niet zo leuk
plsquote:Op maandag 23 maart 2015 02:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Jij moet een keer met DrNick gaan shoppen. Die weet wel wat die doet.
Ik kan prima zelf kleding kopen hoorquote:Op maandag 23 maart 2015 02:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Jij moet een keer met DrNick gaan shoppen. Die weet wel wat die doet.
Ja maar DrNick is een fashionistaquote:Op maandag 23 maart 2015 02:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan prima zelf kleding kopen hoorIk geef geen fuck om waar ik het koop, als ik het leuk vind koop ik het.
Maar ik hoef geen tipsquote:Op maandag 23 maart 2015 02:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja maar DrNick is een fashionistaPro tips alles.
Oh.quote:
Dat is ook kut. Als je het niet leuk vindt ofzo kun je dat gerust zeggen.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh.
Dan moet ik mee. Ik zeg gewoon elke keer ''ja, ziet er leuk uit''. Klaar.
Heul nietquote:Op maandag 23 maart 2015 02:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja maar DrNick is een fashionistaPro tips alles.
Damn, jij bent wel lastig zeg.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is ook kut. Als je het niet leuk vindt ofzo kun je dat gerust zeggen.
Eerlijke mannenquote:Op maandag 23 maart 2015 02:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is ook kut. Als je het niet leuk vindt ofzo kun je dat gerust zeggen.
Nu ben ik eerlijk. ga je huilen.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 02:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nu ben ik eerlijk. ga je huilen.
Vrouwen
brb, ff uitrekenen hoe ik dit moet beantwoorden.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:09 schreef Amarantha het volgende:
Mijn kledingstijl is vaak heel erg basic maar ik hou ook wel van leuke/nette jurkjes. Ik kan er ook wel heel netjes uitzien zonder reden.
Zwarte shirts, zwarte broeken, zwarte sokken, zwarte schoenen, zwarte boxers.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:09 schreef Amarantha het volgende:
Mijn kledingstijl is vaak heel erg basic maar ik hou ook wel van leuke/nette jurkjes. Ik kan er ook wel heel netjes uitzien zonder reden.
quote:Op maandag 23 maart 2015 02:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Abstract kubisme is anders wel achterhaald nu hoor.
Ik had ook een periode dat ik alleen zwart droeg.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zwarte shirts, zwarte broeken, zwarte sokken, zwarte schoenen, zwarte boxers.
idgaf, lekker makkelijk.
Ik ben het niet eens met opzet gaan doen eigenlijk. En ik vind het wel makkelijk als kleurenblinde.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik had ook een periode dat ik alleen zwart droeg.
Ik weet niet hoe het kwam. Misschien omdat ik niet graag shop en als je iets in kleur koop dan moeten andere onderdelen er ook bij passen.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met opzet gaan doen eigenlijk. En ik vind het wel makkelijk als kleurenblinde.
Sommige meiden met rokjesquote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 02:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Sommige meiden met rokjes
Er moet meer bij weet je. En dan dragen ze een vage sweater of zo.
Ben je altijd alquote:Op maandag 23 maart 2015 02:16 schreef Amarantha het volgende:
Jurkjes zijn voor de momenten dat ik er mooi uit wil zien![]()
Ik vind broeken niet fijn zitten dus draag ik rokjes. Maar wat ik er boven draag boeit mij weinig, net als wanneer ik een broek aan zal hebben.quote:
Aight, dan snap ik 't.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind broeken niet fijn zitten dus draag ik rokjes. Maar wat ik er boven draag boeit mij weinig, net als wanneer ik een broek aan zal hebben.
Ik hou ook niet van strakke kleding. Draag het liefst een trainingsbroek.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind broeken niet fijn zitten dus draag ik rokjes. Maar wat ik er boven draag boeit mij weinig, net als wanneer ik een broek aan zal hebben.
Ik voel mij er een beetje ongemakkelijk door als ik mij besef dat ik 10 jaar ouder benquote:
Daarom dus ook die jurkjes opmerking. Als het mij wel boeit hoe ik eruit zie dan draag ik jurkjes, ziet er netjes uit enzquote:
Draag ik altijd in bedquote:Op maandag 23 maart 2015 02:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van strakke kleding. Draag het liefst een trainingsbroek.
Bijna 30 :squote:Op maandag 23 maart 2015 02:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik voel mij er een beetje ongemakkelijk door als ik mij besef dat ik 10 jaar ouder ben
Ajoh boeie xxquote:Op maandag 23 maart 2015 02:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik voel mij er een beetje ongemakkelijk door als ik mij besef dat ik 10 jaar ouder ben
Ik zwerf niet zoveel over Fok maar toevallig zag ik gisteren iemand die een bepaalde ui wou hebben zoals de jouwe.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daarom dus ook die jurkjes opmerking. Als het mij wel boeit hoe ik eruit zie dan draag ik jurkjes, ziet er netjes uit enz
Huh?quote:Op maandag 23 maart 2015 02:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zwerf niet zoveel over Fok maar toevallig zag ik gisteren iemand die een bepaalde ui wou hebben zoals de jouwe.
Tiet vliegtquote:Op maandag 23 maart 2015 02:21 schreef Amarantha het volgende:
Dat duurt nog 5 jaar godverdomme, ik wil het niet horen.
Heb paar dagen terug wel in topic voor die aanvragen van UI's enz een verzoekje gedaan of iemand plaatje kon verkleinen van mijn huidige UIquote:Op maandag 23 maart 2015 02:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Was jij het niet? ff kijken of ik het kan vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |