Is dit een reactie op mij?quote:Op zondag 22 maart 2015 23:00 schreef Mshauri het volgende:
Platen moet je ook in een platenzaak kopen, niet online.
Eens. Was vorige week in een platenzaak waar ik meteen koffie aangeboden kreegquote:Op zondag 22 maart 2015 23:00 schreef Mshauri het volgende:
Platen moet je ook in een platenzaak kopen, niet online.
Waar denk je dat ik vanmiddag geweest ben dan?quote:
De woonkamer, hooguit het balkonquote:Op zondag 22 maart 2015 23:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik vanmiddag geweest ben dan?
Aha.quote:
Soundcloud, voor nood-Toto.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:57 schreef Mshauri het volgende:
Youtube werkt nog steeds niet.
WAAR MOET IK ANDERS TOTO LUISTEREN JONGONS
Dat klopt, maar het "niet op internet kopen" kwam een beetje uit de lucht vallen. Misschien projectie van Mshauri.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jij bent de enige die steeds over die platen bezig is...
Dank Valid.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:06 schreef Valid het volgende:
[..]
Waar leid je uit af dat ie online heeft gekeken?
Kan je ermee zitten?quote:Op zondag 22 maart 2015 23:06 schreef Joosie200 het volgende:
Ben benieuwd wat Bartje vindt van Erik zijn kaapgedrag
Nope. Goede tent?quote:Op zondag 22 maart 2015 23:05 schreef eriksd het volgende:
Tchock, ben jij hier wel eens geweest?
http://www.recordfriendamsterdam.nl/
fokkers dit datquote:Op zondag 22 maart 2015 23:06 schreef Valid het volgende:
[..]
Waar leid je uit af dat ie online heeft gekeken?
Neuh, ben gewoon benieuwd naar Bartje zijn bevindingen. Een verzameling belastingwetten toevoegen is heiligschennis in zijn ogen natuurlijkquote:
Geen idee. Ik ga wel eens kijken.quote:
Als ik in Amsterdam in een platenwinkel kom is het altijd Concerto. Heel groot aanbod nieuw en tweedehands, aardige medewerkers en bestellen ook alles voor je wat je wil hebben, wat je eventueel in een andere vestiging op kunt halen (wat handig is voor mij, want er zit er een in Zwolle).quote:
Dat boek heb ik echt nooit gebruikt, waren zulke goede samenvattingen van.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:09 schreef Joosie200 het volgende:
Ben nu Danni Lowinski aan het kijken, zie ik opeens dit voorbij komen
Lekker goaltje inderdaad. Fijn ook dat Barça gewonnen heeft, ik gun die Madrilenen de titel echt niet.quote:
Welk vak werd dat überhaupt voor voorgeschreven? Lijkt me totaal geen nuttig boek voor een universitaire rechtenstudie eigenlijk.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:11 schreef Henrys het volgende:
[..]
Dat boek heb ik echt nooit gebruikt, waren zulke goede samenvattingen van.
Vond het echt onmogelijk om doorheen te komen, je zou denken dat de literatuur moeilijker zou worden naarmate de studie vordert
Goed idee. Suggesties? Vrouwe Justitiaquote:Op zondag 22 maart 2015 23:09 schreef Valid het volgende:
[..]
Kan je die hele Kluwer niet gewoon uit de OP flikkeren? Tijd voor iets nieuws.
Algemene rechtswetenschappenquote:Op zondag 22 maart 2015 23:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welk vak werd dat überhaupt voor voorgeschreven? Lijkt me totaal geen nuttig boek voor een universitaire rechtenstudie eigenlijk.
Van mij mag die hele OP wel flink opgeschoond maar ik heb helaas geen alleenrecht hier.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Goed idee. Suggesties? Vrouwe Justitia?
Gewoon de banner en "geen cursisten gaarne"quote:Op zondag 22 maart 2015 23:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Goed idee. Suggesties? Vrouwe Justitia?
Dat zou mijn voorkeur genieten.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gewoon de banner en "geen cursisten gaarne"
Welke bestemmingen? Wil weleens el cheapo naar Portugal/Spanje of Italiëquote:Op zondag 22 maart 2015 23:27 schreef Yreal het volgende:
Ryanair heeft weer el cheapo actie. Retourtjes voor 18 euro enzo
Zit heel veel tussen, zelf even trial and error gaan stoeien. In principe kan je overal wel heen.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Welke bestemmingen? Wil weleens el cheapo naar Portugal/Spanje of Italië
Dank voor de heads-up, eens zien wat er in april te boeken valt.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zit heel veel tussen, zelf even trial and error gaan stoeien. In principe kan je overal wel heen.
Vanuit NL zijn brussel, charleroi en weeze ook prima aan te rijden.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dank voor de heads-up, eens zien wat er in april te boeken valt.
Je bent weer in een reisstemming.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:27 schreef Yreal het volgende:
Ryanair heeft weer el cheapo actie. Retourtjes voor 18 euro enzo
Ik wil graag naar Paaseiland. 18 euro retour lijkt me prima prijsje.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zit heel veel tussen, zelf even trial and error gaan stoeien. In principe kan je overal wel heen.
Ga lekker zelf paaseieren verstoppen in je achtertuin.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil graag naar Paaseiland. 18 euro retour lijkt me prima prijsje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |