druk je wortel niet in een kut met een ziektequote:Op zondag 22 maart 2015 23:03 schreef Awesome_ het volgende:
Ik laat jullie wel weten hoe harde gym sessie ik heb gezet en hoeveel er op mn wortel hebben gezeten.
neen, ga gewoon daar beslissen eenmaal geland. Gewoon yolo. Wel spannend.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Nooit, jongen. Hossel ze erop los. Heb je al besloten of je in een hotel of hostel gaat?
Top!quote:Op zondag 22 maart 2015 23:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
neen, ga gewoon daar beslissen eenmaal geland. Gewoon yolo. Wel spannend.
later manquote:Op zondag 22 maart 2015 23:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Solid logic, deze.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:22 schreef Beach het volgende:
Naar Berlijn kan je maar één keer. Ouders heb je er twee van.
quote:Op zondag 22 maart 2015 23:22 schreef Beach het volgende:
Naar Berlijn kan je maar één keer. Ouders heb je er twee van.
quote:Op zondag 22 maart 2015 23:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Berlijn loopt niet weg (je pa/ma ook niet, die ligt in een ziekenhuisbed.)quote:Op zondag 22 maart 2015 23:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Zit nog te twijfelen of ik me laat onterven en vlg week alsnog naar Berlijn ga ondanks een ouder in het ziekenhuis, of toch maar thuis blijf.
22.99 voor de zoveelste zombiesurvival game? mehquote:Op zondag 22 maart 2015 23:43 schreef Dimachaerus het volgende:
he beach
7 days to die echt leuk spel
ik speel nu met 2 gymmers
quote:Op zondag 22 maart 2015 23:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Berlijn loopt niet weg (je pa/ma ook niet, die ligt in een ziekenhuisbed.)
Hoe fucked up moet je zijn als je pa of ma in het ziekenhuis ligt en je knijpt er tussenuit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was toch al maxed out op de fucked up-schaal van je? Valt me tegen dat dit je verbaast.
hier is ie 15e https://www.g2a.com/7-days-to-die-steam-cd-key-global.htmlquote:Op zondag 22 maart 2015 23:48 schreef Beach het volgende:
[..]
22.99 voor de zoveelste zombiesurvival game? meh
Lol H1Z1 is where it's at.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:43 schreef Dimachaerus het volgende:
he beach
7 days to die echt leuk spel
ik speel nu met 2 gymmers
ik wil je wel adden maar minecraft vind ik niks en killing floor is wat mij betreft goed genoeg qua survivalquote:Op zondag 22 maart 2015 23:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hier is ie 15e https://www.g2a.com/7-days-to-die-steam-cd-key-global.html
het is minecraft en survival in 1 zeg maar
quote:Op zondag 22 maart 2015 23:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]Waarom weigert ze datŋ Haram troep van de witte duivels of?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was toch al maxed out op de fucked up-schaal van je? Valt me tegen dat dit je verbaast.
Dat is meer voor R&P.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:53 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Waarom weigert ze datŋ Haram troep van de witte duivels of?
quote:Op zondag 22 maart 2015 23:53 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Waarom weigert ze datŋ Haram troep van de witte duivels of?
quote:Op zondag 22 maart 2015 23:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]wow heftagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was toch al maxed out op de fucked up-schaal van je? Valt me tegen dat dit je verbaast.
alleen anaal zonder spuugquote:Op maandag 23 maart 2015 00:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja moeilijke jeugd ditdatalles. Troost me.
nog nooit geprobeerdquote:Op maandag 23 maart 2015 00:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
anaal schijnt helemaal niet zo bijzonder te zijn voor de man.
Het is vooral de gedachte imo, het idee dat je een kontje uitwoont. En even eruit halen om de echoput te zienquote:Op maandag 23 maart 2015 00:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 maart 2015 00:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Morgen even luisteren, nu naar bed. Ken ze alleen van naam.
Kusje op je maagdelijke anus.
quote:Op maandag 23 maart 2015 00:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
have fun broskiquote:Op zondag 22 maart 2015 22:55 schreef Awesome_ het volgende:
Deze jongen gaat naar budapest. Zo kunnen jullie toch nog 299 posts aan me denken of zo. Kusje.
Haha dat was best awkward, toen we hem met 5 mei tegen kwamen en hij wilde dat we hem daadwerkelijk Awesome noemdenquote:
Not sure if srsquote:Op maandag 23 maart 2015 09:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha dat was best awkward, toen we hem met 5 mei tegen kwamen en hij wilde dat we hem daadwerkelijk Awesome noemden
gwn 2 condooms over elkaar en daarna goed wassenquote:Op zondag 22 maart 2015 23:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
druk je wortel niet in een kut met een ziekte
die wijven daar nemen het niet zo nauw jw
www.arnoldgym.huquote:Op zondag 22 maart 2015 22:55 schreef Awesome_ het volgende:
Deze jongen gaat naar budapest. Zo kunnen jullie toch nog 299 posts aan me denken of zo. Kusje.
Have fun daar en dat er maar veel Hongaarse chickies op je winterpenis mogen zitten. En pas op voor de zigeuners.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:03 schreef Awesome_ het volgende:
Ik laat jullie wel weten hoe harde gym sessie ik heb gezet en hoeveel er op mn wortel hebben gezeten.
ja tochquote:Max Payne: One thing you can count on: You push a man too far, and sooner or later he'll start pushing back.
Klokov zou dit waarderen.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Emancipatie is overrated. Doe mij maar lekker een vent die het vlees aansnijdt en me op m'n plek zet.
quote:Op maandag 23 maart 2015 13:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Emancipatie is overrated. Doe mij maar lekker een vent die het vlees aansnijdt en me op m'n plek zet.
Waarom denk je dat Klokov van D66 via VVD naar de ChristenUnie gewandeld is?quote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 13:17 schreef seto het volgende:
ik merk op dat eleiko hier de laatste tijd erg trieste white knight reacties geeft => zijn vrouw zit in de menopauze en hij moet haar smeken of ze om de drie maanden even ongeïnteresseerd aan zijn mast wil trekken terwijl ze naar ik hou van holland kijken met een fles wijn en een kaasplankje
echt superinspirationele plaatjequote:
Ik heb ook protein balls, if you know what I mean.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:55 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ook maar heb nu wel PROTEIN BALLSŪ!!
hahahahhahahahaha hilaries!!!!!!!quote:Op maandag 23 maart 2015 16:08 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik heb ook protein balls, if you know what I mean.
vriendquote:Op maandag 23 maart 2015 11:40 schreef seto het volgende:
hey beach
kom generic zombie game #2015 spelen
Beetje ver vliegen en veel tijdzones voor een stedentrip van een paar dagen.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:39 schreef Dimachaerus het volgende:
awesome vriend
beter brazilie G
http://www.vkmag.com/maga(...)n_het_dansen_in_club
Tikkeltje nsfw
Zeker broertje, Dive vind ik echt een superrelaxed album. Vooral Dye en Awake.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |