Op wat?quote:Op zondag 22 maart 2015 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het jammer dan GGMM geen antwoord op mij gaf.
Hiephoiquote:Op zondag 22 maart 2015 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
Barça
Eindelijk die code voor die klote ç gevonden.
Nou echt hilarisch.quote:
Depay ookquote:Op zondag 22 maart 2015 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens had Neymar ook prima in dat enge team van Real Madrid gepast.
Alba, alves, suarez, busquets, moet ik doorgaan...?quote:Op zondag 22 maart 2015 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
In de schaduw van Ronaldo spelen is niet leuk. Vraag maar aan Bale.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik merk dat ik een gevoelige snaar heb aangeraakt.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alba, alves, suarez, busquets, moet ik doorgaan...?
quote:Op zondag 22 maart 2015 21:26 schreef Toto69 het volgende:
Baal hard dat ik de clasico mis, ben helaas met spoed opgenomen en geen tv hier
Sport1 go appquote:Op zondag 22 maart 2015 21:26 schreef Toto69 het volgende:
Sterkte in de TBS-kliniek.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:26 schreef Toto69 het volgende:
Aangezien ik niet aan doodsverwensingen doe kan ik op deze spelers geen commentaar geven.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alba, alves, suarez, busquets, moet ik doorgaan...?
Barca is niet heilig. Dat jullie bij ajax alleen ideale schoonzonen hebben...quote:Op zondag 22 maart 2015 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik merk dat ik een gevoelige snaar heb aangeraakt.
Zondequote:
Komt ook omdat ze toen wel heel erg goed waren, dat is nu nog niet te bevatten.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:27 schreef hafcfan het volgende:
Toch vind ik Barca niet zo goed als een paar jaar geleden
Die heeft v Persie van dichtbij dat zien doen en dacht "dat kan ik ook"quote:
Jij vond het jammer dat ik niet zo veel postte en toen zei ik waarom en daarop verwachtte ik een (emotionele?) reactie.quote:
okéquote:Op zondag 22 maart 2015 21:28 schreef GGMM het volgende:
Als Ronaldo rood pakt nemen davy Guitarist en ik 1 week een Ronaldo-UI.
Okéquote:Op zondag 22 maart 2015 21:28 schreef GGMM het volgende:
Als Ronaldo rood pakt nemen davy Guitarist en ik 1 week een Ronaldo-UI.
Ja, dat zag ik. Je stelde echter geen vraag dus ik vond een antwoord overbodig.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij vond het jammer dat ik niet zo veel postte en toen zei ik waarom en daarop verwachtte ik een (emotionele?) reactie.
MAD.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Barca is niet heilig. Dat jullie bij ajax alleen ideale schoonzonen hebben...
NIet gelezenquote:Op zondag 22 maart 2015 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
MAD.
Ik zie liever Barcelona dan die zelfgeile figuren van Real Madrid. Die gunnen elkaar het licht niet in de ogen. Bij elk doelpunt of een gemiste kans voeren ze een eng toneelstukje op waaruit je op kunt maken dat ze het elkaar totaal niet gunnen. Ik geniet dan meer van de spelvreugde van de Catalanen.
Zeg nou zelf, zo'n Ronaldo die zich zo treurig gedraagt tegenover teamgenoot Bale. Daar lopen, dit meen ik uit de grond van mijn hart, de rillingen bij mij over de rug van. Dat vind ik zó mensonterend, zo misplaatst, zo walgelijk.
quote:
MAD.quote:
Wie is hier nu mad?quote:Op zondag 22 maart 2015 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
MAD.
Ik zie liever Barcelona dan die zelfgeile figuren van Real Madrid. Die gunnen elkaar het licht niet in de ogen. Bij elk doelpunt of een gemiste kans voeren ze een eng toneelstukje op waaruit je op kunt maken dat ze het elkaar totaal niet gunnen. Ik geniet dan meer van de spelvreugde van de Catalanen.
Zeg nou zelf, zo'n Ronaldo die zich zo treurig gedraagt tegenover teamgenoot Bale. Daar lopen, dit meen ik uit de grond van mijn hart, de rillingen bij mij over de rug van. Dat vind ik zó mensonterend, zo misplaatst, zo walgelijk.
Toen gaf ik de meeste teams geen kans nu toch wel.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Komt ook omdat ze toen wel heel erg goed waren, dat is nu nog niet te bevatten.
sat bet troequote:Op zondag 22 maart 2015 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we het vooral op de ''WIE IS ER MAD'' boeg gooien.
Ben je mad ofzo?quote:Op zondag 22 maart 2015 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mex is een smakeloos figuur, laat hem maar.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is een veel te groot understatement als je het over Suarez hebt.quote:
Een club die 100 mil betaalt voor een speler. Zegt toch genoeg.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
MAD.
HAHAHAHAHAHAA PAUPERquote:Op zondag 22 maart 2015 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen hapert mijn stream.
Kom maar met jullie ''HAHAHAAHAHAH PAUPER''
HAHAHAAHAHAH PAUPERquote:Op zondag 22 maart 2015 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen hapert mijn stream.
Kom maar met jullie ''HAHAHAAHAHAH PAUPER''
Ik vind wel dat deze uitspraak te Suarezquote:Op zondag 22 maart 2015 21:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is een veel te groot understatement als jet het over Suarez hebt.
Mooiquote:Op zondag 22 maart 2015 21:32 schreef j0rdiiii het volgende:
michael van gerwen gewonnen van jelle klaasen
Vetquote:
Boeie.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:32 schreef j0rdiiii het volgende:
michael van gerwen gewonnen van jelle klaasen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |