abonnement Unibet Coolblue
pi_150939035
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 08:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Mooie wedstrijd :) Immers was echt slecht helaas.
Die was inderdaad niet best. Op het laatst gelukkig wel de slimmigheid om een paar keer het spel stilgelegd te krijgen. Maar dat was ongeveer zijn waarde van gisteren.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_150939061
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 22:46 schreef 1312-FRFC het volgende:
Wie wil je daar neerzetten dan? Manu is gewoon redelijk, moet wat rustiger aandoen soms. Maar is wel 1 vd spelers die langs de man kan gaan.
Nog rustiger aan? Als een actie mislukt duurt het echt een eeuw voordat hij daar overheen is. In plaats van dat hij gewoon een keer die bal terugveroverd...

Gisteren vond ik hem ook weer tenenkrommend met dat soort momenten. Eigenlijk is hij de ideale wisselspeler, met zijn snelheid en onvoorspelbaarheid.

Als hij wat minder lui wordt en wat rustiger voor de goal kan hij op de lange termijn wél in de basis.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  maandag 23 maart 2015 @ 08:59:23 #53
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_150939637








volgens mij zijn er sommige mensen een beetje mad
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_150939742
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 08:59 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

volgens mij zijn er sommige mensen een beetje mad
Heheheheheh.
pi_150939747
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 08:59 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

volgens mij zijn er sommige mensen een beetje mad
Ik geloof het ook :X

Wat ik al een paar keer eerder hoor verbaast me een beetje, ik zat in het stadion en heb het uitvak welgeteld 2x gehoord, verder grote delen van de wedstrijd gewoon onze eigen fans. Is dat op TV dan zo anders?
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_150939822
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 09:07 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik geloof het ook :X

Wat ik al een paar keer eerder hoor verbaast me een beetje, ik zat in het stadion en heb het uitvak welgeteld 2x gehoord, verder grote delen van de wedstrijd gewoon onze eigen fans. Is dat op TV dan zo anders?
Wel een beetje ja. Uitvak was op TV vrij goed te horen vaak.
pi_150939824
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 09:07 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik geloof het ook :X

Wat ik al een paar keer eerder hoor verbaast me een beetje, ik zat in het stadion en heb het uitvak welgeteld 2x gehoord, verder grote delen van de wedstrijd gewoon onze eigen fans. Is dat op TV dan zo anders?
Je hoorde ze beide amper. Pas toen er doelpunt vielen bleken er ook mensen in het stadion te zitten.
  maandag 23 maart 2015 @ 09:12:59 #58
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_150939837
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 09:07 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik geloof het ook :X

Wat ik al een paar keer eerder hoor verbaast me een beetje, ik zat in het stadion en heb het uitvak welgeteld 2x gehoord, verder grote delen van de wedstrijd gewoon onze eigen fans. Is dat op TV dan zo anders?
Ik heb het uitvak wel vaak gehoord, en hard wel.
pi_150939854
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 09:12 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wel een beetje ja. Uitvak was op TV vrij goed te horen vaak.
Dat is dan wel vertekenend :')

Ik vond het legioen ook niet zo overdreven aanwezig, maar PSV heb je zoals H.FR zegt echt maar een 2x gehoord...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_150939856
Ah, dat is wel opmerkelijk. Zal het geluid dan gewoon zacht staan? - bij FOX bedoel ik dan.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_150939869
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2015 09:12 schreef Herqules het volgende:

[..]

Je hoorde ze beide amper. Pas toen er doelpunt vielen bleken er ook mensen in het stadion te zitten.
Ik heb nog wel wat beelden gezien uit de ArenA, maar die was halfvol? Of viel je dat niet op, op teletekst was het namelijk gewoon uitverkocht :{
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_150939924
quote:
10s.gif Op maandag 23 maart 2015 09:13 schreef H.FR het volgende:
Ah, dat is wel opmerkelijk. Zal het geluid dan gewoon zacht staan? - bij FOX bedoel ik dan.
Weet niet, geloof dat ze microfoons vlak bij het uitvak hebben op top volume, en de rest van het stadion wat minder volume, om het gelijk te trekken 'voor het beeld van de kijker' ofzo. Zal vast een gedachte achter zitten die ik niet snap.
pi_150939940
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 09:18 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Weet niet, geloof dat ze microfoons vlak bij het uitvak hebben op top volume, en de rest van het stadion wat minder volume, om het gelijk te trekken 'voor het beeld van de kijker' ofzo. Zal vast een gedachte achter zitten die ik niet snap.
Ah :')
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_150940010
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 09:14 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik heb nog wel wat beelden gezien uit de ArenA, maar die was halfvol? Of viel je dat niet op, op teletekst was het namelijk gewoon uitverkocht :{
Zag ik ook ja!
pi_150940033
En dan zeggen ze als nog bij NOS Voetbal en op NOS Teletekst dat er 50.000 man zitten :W
Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....
pi_150940093
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 09:23 schreef 1312-FRFC het volgende:
En dan zeggen ze als nog bij NOS Voetbal en op NOS Teletekst dat er 50.000 man zitten :W
Gaat daar obv. verkochte plekken in plaats van aanwezig.
Raar eigenlijk, maar zal wel met de marketing te maken hebben. Hogere aanwezigheidscijfers = meer geld vragen voor reclame uitingen e.d.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_150940123
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 09:26 schreef H.FR het volgende:

[..]

Gaat daar obv. verkochte plekken in plaats van aanwezig.
Raar eigenlijk, maar zal wel met de marketing te maken hebben. Hogere aanwezigheidscijfers = meer geld vragen voor reclame uitingen e.d.
Ja, dat snap ik, maar zo tellen ze het bij Feyenoord toch ook? Wel raar dan dat het bij ons zo vol zit :P
Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....
pi_150940156
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 08:59 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

volgens mij zijn er sommige mensen een beetje mad
pi_150940160
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 08:59 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

volgens mij zijn er sommige mensen een beetje mad
Lekker dit zo op de maandagochtend. Beter dan een bak koffie.
pi_150940180
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 09:28 schreef 1312-FRFC het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik, maar zo tellen ze het bij Feyenoord toch ook? Wel raar dan dat het bij ons zo vol zit :P
Nee, dat lijkt me redelijk normaal.

Het feit dat 10-20K mensen gewoon een kaartje heeft maar niet op komt dagen lijkt me raarder :@
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_150940239
quote:
Met Rick Karsdorp, Sven van Beek, Terence Kongolo, Miquel Nelom, Jordy Clasie, Elvis Manu, Jean-Paul Boëtius en Anass Achahbar had Feyenoord in de tweede helft tegen PSV acht man uit de eigen opleiding in het veld staan.

Minstens zo opmerkelijk is dat zeven van de acht jonge Feyenoorders die na rust het elftal van Fred Rutten boven de PSV’ers deden uitstijgen, al vanaf de F’jes en E’tjes met elkaar spelen.

Vanaf hun 6e of 7e proberen ze elkaar al beter te maken. Elvis Manu omschreef het na afloop goed. Ze weten dat de weg naar de top er een is van vallen en opstaan. Niemand, zo ervaren ze stuk voor stuk, staat er meteen.

Manu: „Anass, Jean-Paul, Sven, Tonny, Terence en ik zijn een heel hechte groep. We hebben altijd met elkaar in de jeugd gespeeld en met elkaar op school gezeten op het Thorbecke College. We hebben ook een groeps-app. Daar zitten nog een paar andere spelers in. Daar wordt heel wat op af gelachen. De band met Anass is extra sterk, ook omdat we in hetzelfde schuitje hebben gezeten. We hebben elkaar altijd gesteund om door te gaan.”
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_150940250
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 09:28 schreef 1312-FRFC het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik, maar zo tellen ze het bij Feyenoord toch ook? Wel raar dan dat het bij ons zo vol zit :P
Nee, telling is verantwoording van clubs dacht ik. Die geven het door aan NOS als ik het goed heb. Eigenlijk weet ik er geen fuck van en lul ik maar wat, al heb ik in werkelijkheid ooit eens zoiets gehoord.
pi_150940318
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 09:32 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, telling is verantwoording van clubs dacht ik. Die geven het door aan NOS als ik het goed heb. Eigenlijk weet ik er geen fuck van en lul ik maar wat, al heb ik in werkelijkheid ooit eens zoiets gehoord.
Telling is hetzelfde. Alleen zijn er gewoon veel meer no-shows bij Ajax.
pi_150940355
Zegt toch al genoeg over die supporters daarzo.
Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')