Rafinhaquote:
Gelukt. Ben benieuwd of ik het was of Guitarist.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:01 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop dat één van de moderators een leuke TT verzint.
quote:Op zondag 22 maart 2015 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat Barcelona die enge Madrileentjes helemaal afslacht. Een 5-0 zou ik wel leuk vinden. Dat de 5-0 valt wanneer Ronaldo op een lullige wijze zijn enkel verzwikt op de doellijn.
Guitarist weet niet hoe dat moet, dus jij was het.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukt. Ben benieuwd of ik het was of Guitarist.
Ik ben ook benieuwd.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik hou van jullie beiden dus het maakt mij niet uit.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kerel, wat doe je kinderachtig.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Guitarist weet niet hoe dat moet, dus jij was het.
quote:Op zondag 22 maart 2015 21:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik hou van jullie beiden dus het maakt mij niet uit.
Plakken de pagina's nu aan elkaar?quote:Op zondag 22 maart 2015 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag Jessica Alba (in naam, niet als plaatje) staan in mijn M&O-boek.
quote:Op zondag 22 maart 2015 21:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kerel, wat doe je kinderachtig.
quote:Op zondag 22 maart 2015 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat Barcelona die enge Madrileentjes helemaal afslacht. Een 5-0 zou ik wel leuk vinden. Dat de 5-0 valt wanneer Ronaldo op een lullige wijze zijn enkel verzwikt op de doellijn.
Dat zeg je alleen maar omdat Busquets op de bank zit.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:02 schreef hafcfan het volgende:
Suarez is de enige vreselijke speler bij barca.
Ik vond dit ook overdonequote:Op zondag 22 maart 2015 21:03 schreef GGMM het volgende:
Godverdomme, erger me nu al helemaal kapot aan Sierd
lekker voor jequote:Op zondag 22 maart 2015 21:03 schreef GGMM het volgende:
Godverdomme, erger me nu al helemaal kapot aan Sierd
Ik las 'zijn kut'quote:Op zondag 22 maart 2015 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ronaldo is zo'n droevig figuur. Zelfs als hij op straat loopt, zou hij een schwalbe maken wanneer er een plastic tasje tegen zijn kuit aanwaait.
Donder zelf op!quote:
Het centrum van Rome ookquote:Op zondag 22 maart 2015 21:06 schreef Cavaliers het volgende:
Het centrum van Barcelona is historisch slecht.
Ditquote:Op zondag 22 maart 2015 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je anno 2015 niet weet hoe je aan een legale of illegale stream moet komen ben je behoorlijk dom, dus we gaan het daar niet meer over hebben.
Het centrum van Rome ook. Zeker na het bezoek van Feyenoord.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:06 schreef Cavaliers het volgende:
Het centrum van Barcelona is historisch slecht.
Dat wist ik niet. Misschien doet hij dat omdat hij de SS Doomtrooper award wil winnen dit jaar.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
wist je al dat ggmm mij tot vijand gebombardeerd heeft?
*Sierdquote:Op zondag 22 maart 2015 21:08 schreef Mkr het volgende:
Tissues staat klaar bij Siert. En niet voor zn tranen.
*Sierdquote:Op zondag 22 maart 2015 21:08 schreef Mkr het volgende:
Wat is dat voor awardquote:Op zondag 22 maart 2015 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Misschien doet hij dat omdat hij de SS Doomtrooper award wil winnen dit jaar.
Sierd heeft pas tissues nodig als Atléti en Real over een maand in Vicente Calderon het tegen elkaar opnemen.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:08 schreef Mkr het volgende:
quote:Op zondag 22 maart 2015 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot toch eens op man
Neem verdomme eens de moeite om google te raadplegen.
Wel voor dat bedrag jaquote:
En dat weet je nu alquote:
Jaquote:
Al die sites liggen uit de luchtquote:
Kijk jij ook weer uit naar de afsluiting van het weekend?quote:
Is sowieso nog maagd die gozer. Maar ieder zijn eigen tempoquote:Op zondag 22 maart 2015 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kopsterk en ik denken niet dat GGMM zich al heeft voortgeplant.
Ik ga niet kijken, moet een deadline halen.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk jij ook weer uit naar de afsluiting van het weekend?
Wordt het nu dan echt Berry van Aerle?
Ik heb wel gewoon een stream hoor.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 21:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken, moet een deadline halen.
heb ik voor een stream gevraagdquote:Op zondag 22 maart 2015 21:11 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Heb je al een stream? Of ben je gewoon een domme troll
Je moeder ookquote:
Dan rot jij ook maar opquote:Op zondag 22 maart 2015 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vond zelfs Ajax - ADO Den Haag een meer boeiende factor hebben.
Ik ben niet nieuwsgierig.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Leven van een toekomstig clubwatcher.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 maart 2015 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuwsgierig.
Johannes, GGMM en KingRoland ook niet.Waar heb je het over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6 euro betalen voor één wedstrijdquote:Op zondag 22 maart 2015 21:13 schreef GGMM het volgende:
Vooralsnog is het de 6 euro die ik betaald heb niet waard.
kon je liever aan mij gevenquote:Op zondag 22 maart 2015 21:13 schreef GGMM het volgende:
Vooralsnog is het de 6 euro die ik betaald heb niet waard.
Je beker gaat naar Udinesequote:Op zondag 22 maart 2015 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op dit forum zijn er genoeg fans van Real Madrid.
Snap jij daar iets van?
DAT ZAL HEM LEREN!!11quote:Op zondag 22 maart 2015 21:14 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Je hoort het zo als CR7 aan de bal is BOEOEOEEEE
Dat niet doenquote:Op zondag 22 maart 2015 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Via een internet stream met de resolutie 240x60 kijken
REKT. Hopelijk kan Fiorentina het nog ombuigen, anders gaan we dit seizoen niet meer Italië verlatenquote:
Ik ben erg blij voor je.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:15 schreef Kamikazie het volgende:
Bij mij was het maar 4 euro voor de wedstrijd.
Nam jij maar eens initiatief, in plaats van de hele dag met je dikke pens op de bank te hangen.quote:
Je hoopt denk ik op een nederlaag van hun tegen juve die dan in Europa verliezen?quote:Op zondag 22 maart 2015 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
REKT. Hopelijk kan Fiorentina het nog ombuigen, anders gaan we dit seizoen niet meer Italië verlaten.
Bij iedereen behalve ggmmquote:Op zondag 22 maart 2015 21:15 schreef Kamikazie het volgende:
Bij mij was het maar 4 euro voor de wedstrijd.
quote:Op zondag 22 maart 2015 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nam jij maar eens initiatief, in plaats van de hele dag met je dikke pens op de bank te hangen.
Lekker hoorquote:Op zondag 22 maart 2015 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zit nu in bad, niets mis mee
Cup moet Europa weer in.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je hoopt denk ik op een nederlaag van hun tegen juve die dan in Europa verliezen?
Hij heeft vandaag nog gevoetbald.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nam jij maar eens initiatief, in plaats van de hele dag met je dikke pens op de bank te hangen.
Mooie disspoging.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik zijn posts vrij snel vergeet ja.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft vandaag nog gevoetbald.
Of ben je alles weer vergeten van gisteren?
Leuk juistquote:Op zondag 22 maart 2015 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cup moet Europa weer in.
In Italië worden ze van club naar club geslingerd
Aan wie spiegel jij je?quote:Op zondag 22 maart 2015 21:18 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Mooie disspoging.Heb wel gevoetbald vandaag hoor! Als verdediger moet je genoeg initiatief nemen
Pics.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon lekker el clasico uit in bad
Hoe is De Fractie? nog nooit naar gekeken maar dat moet de Nederlandse versie van House of Cards wordenquote:Op zondag 22 maart 2015 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Naar Nederlandse series kijken
muv penoza
Ik heb er één aflevering van gekeken.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hoe is De Fractie? nog nooit naar gekeken maar dat moet de Nederlandse versie van House of Cards worden
lang niet maar wel geinig tot nuquote:Op zondag 22 maart 2015 21:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hoe is De Fractie? nog nooit naar gekeken maar dat moet de Nederlandse versie van House of Cards worden
Ik ga ook weer bijhouden vanaf de Cruijff Schaal '15quote:
Dat valt reuze mee.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geeft Youri Mulder commentaar?
GGMM vindt dit een leuke grap
Wij moeten het met elkaar zien te redden in deze harde maatschappijquote:Op zondag 22 maart 2015 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een verassing dat wij 0 gemeenschappelijke vrienden hebben
Mocht het nog steeds stotteren dan kan je gewoon switchen. Wel zonder van geld maar dan mis je de wedstrijd niet.quote:
je wist laatst wel nog dat ik zondag vaak naar de film ga. Maar toen was ik nog geen vijand.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik zijn posts vrij snel vergeet ja.
quote:Op zondag 22 maart 2015 21:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wij moeten het met elkaar zien te redden in deze harde maatschappij
Helemaal vrij gelaten.quote:
Ik ben aan het kijken naar mijn duurbetaalde stream.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:21 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het erg jammer dat johannes_vermeer zo weinig post.
lolquote:Op zondag 22 maart 2015 21:22 schreef DaveDave09 het volgende:
Lol wie mathieu als eerste goalscorer had heeft nu bank gemaakt
De 4-0 nederlaag tegen Atleti was niet vernederend genoeg?quote:Op zondag 22 maart 2015 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Hier heb ik eeuwen naar uitgekeken. Een vernedering voor die enge figuren.
Nee, omdat Real daar niet op voetballend vermogen werd afgetroefd.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De 4-0 nederlaag tegen Atleti was niet vernederend genoeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |