Dan denk ik toch dat het tijd wordt voor de 1e regel op Gutter!.....GEEN nachtshows zonder aanwezigheid van minimaal 1 vrouw.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja precies. De koeljast is ook leeg, en ik drink noodgedwongen thee
Nou dat. Dronk pas op het allerlaatste moment 1 biertje, puur als brandstof voor het laatste uurtje.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja precies. De koeljast is ook leeg, en ik drink noodgedwongen thee
We hebben wel een keer een deel van een vrouw gepost?quote:Op zondag 22 maart 2015 21:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan denk ik toch dat het tijd wordt voor de 1e regel op Gutter!.....GEEN nachtshows zonder aanwezigheid van minimaal 1 vrouw.
Twee delen zeker.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
We hebben wel een keer een deel van een vrouw gepost?
Tieten zijn er gewoon 2, zo moeilijk is het niet toch?quote:
Het waren geen tieten.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tieten zijn er gewoon 2, zo moeilijk is het niet toch?
Het waren geen tieten!quote:Op zondag 22 maart 2015 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tieten zijn er gewoon 2, zo moeilijk is het niet toch?
quote:
Alleen mannen, soppy lovesongs en geen tieten?quote:Op zondag 22 maart 2015 22:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Het waren geen tieten!
Waar zie je ons voor aan..
Echt hequote:Op zondag 22 maart 2015 22:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Het waren geen tieten!
Waar zie je ons voor aan..
Heteromannen hebben ook gevoelquote:Op zondag 22 maart 2015 22:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Alleen mannen, soppy lovesongs en geen tieten?
Was dit zo'n homo-experimentavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |