Toen hij zei dat hij een dood stuk dier ging snijden was het een verkapte: ik-ga-zelfmoord plegen message.quote:
Ach, we hebben een prima vervanger. Crip.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Toen hij zei dat hij een dood stuk dier ging snijden was het een verkapte: ik-ga-zelfmoord plegen message.
Nu zijn we te laat.
'Stuk dood dier' kan ook een vervelende buur zijn....quote:Op zondag 22 maart 2015 20:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Toen hij zei dat hij een dood stuk dier ging snijden was het een verkapte: ik-ga-zelfmoord plegen message.
Nu zijn we te laat.
RIP aan de nabestaandenquote:Op zondag 22 maart 2015 20:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Nu zijn we te laat.
Bohquote:Op zondag 22 maart 2015 20:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben riblappen aan het klaarmaken onder het genot van dekatophetspek
Geen idee. Ik ben te jong.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:51 schreef dekatophetspek het volgende:
Hierna deze band. Wie herkent ze zonder eerst de filenaam te checken?
[ afbeelding ]
Dat zijn de toppersquote:Op zondag 22 maart 2015 20:51 schreef dekatophetspek het volgende:
Hierna deze band. Wie herkent ze zonder eerst de filenaam te checken?
[ afbeelding ]
Terecht welquote:Op zondag 22 maart 2015 20:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
GoddelijkIk moet oppassen dat ik niet te veel snoep tijdens het koken
quote:Op zondag 22 maart 2015 20:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ach, we hebben een prima vervanger. Crip.
Ja daar heb je gelijk in!quote:Op zondag 22 maart 2015 20:49 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
'Stuk dood dier' kan ook een vervelende buur zijn....
VS blijft episch.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:13 schreef dekatophetspek het volgende:
[ afbeelding ]
Venetian Snares (nee dat ben ik niet rechts op de foto)
Absoluutquote:
Ben benieuwdquote:Op zondag 22 maart 2015 21:25 schreef dekatophetspek het volgende:
Next: De trippy klanken van...
[ afbeelding ]
Ik heb wel weer zin in de kermis..quote:
Met zo'n ouderwetse curiosatent.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik heb wel weer zin in de kermis..
#tokkie
Met zo'n boksbal en een zweefmolen? En botsauto's natuurlijk...quote:Op zondag 22 maart 2015 21:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik heb wel weer zin in de kermis..
#tokkie
En de kop van jut.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:35 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Met zo'n boksbal en een zweefmolen? En botsauto's natuurlijk...
Ik heb de waarzegger eigenlijk al een tijd niet gezien.quote:
En de swing mill ook niet.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik heb de waarzegger eigenlijk al een tijd niet gezien.
Boksbalquote:Op zondag 22 maart 2015 21:35 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Met zo'n boksbal en een zweefmolen? En botsauto's natuurlijk...
Daar ga ik me eens meer in verdiepen, kom er steeds vaker achter dat ik ze wel erg fijn vind.quote:
Goed plan. Is een erg fijne band.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar ga ik me eens meer in verdiepen, kom er steeds vaker achter dat ik ze wel erg fijn vind.
Moet je Hork ff lokken.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:42 schreef dekatophetspek het volgende:
Luisteren er momenteel ook fans van Pink Floyd?
Hier lijkt ie op Sybrand Buma-dinges.quote:
Ik wilde het ook niet al te laat maken.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee ik wil nu wel eens bijtijds naar bed
Van Sjaak Herpes heb ik alleen maar een hoesje maar wie weet een volgende keer speciaal voor jou...quote:
Die hoesjes waren toen zeker razend populair tijdens de herpespandemie?quote:Op zondag 22 maart 2015 21:48 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Van Sjaak Herpes heb ik alleen maar een hoesje maar wie weet een volgende keer speciaal voor jou...
Het was weer vroeg vanochtend, zag ik.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee ik wil nu wel eens bijtijds naar bed
quote:Op zondag 22 maart 2015 21:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die hoesjes waren toen zeker razend populair tijdens de herpespandemie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!
Oh, waddan?quote:
That badquote:
Uc praat nooit meer met ons.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
That badnou ga ik het juist doen, morgen in de tram ofzo.
quote:Op zondag 22 maart 2015 21:55 schreef Uccie het volgende:
Mijn vogeltje mag deze kat wel. Hij zit helemaal schattig en fluffy te doen.
Oh gawd....ik kan ook nooit even rustig migraine hebben.quote:
Whut!! Zonder mij??quote:
Waaaaaaaaat? Oh Jezus, echt drank maakt meer kapot....quote:Op zondag 22 maart 2015 21:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
sws met een groep mannen naar lovesongs luisteren
Dat zien we morgen wel.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh gawd....ik kan ook nooit even rustig migraine hebben.
Moeten er excuses gemaakt worden, moeten er weer mensen omgekocht?
Daarom waren we al bang dat je ons zou schietenquote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 21:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
sws met een groep mannen naar lovesongs luisteren
Allemaal broeders. 1luv alles.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:56 schreef YokiKater het volgende:
Toch voelde het goed, even alles eruit en zo. En de steun dat je niet alleen bent. Het was mooi.
Ja precies. De koeljast is ook leeg, en ik drink noodgedwongen theequote:Op zondag 22 maart 2015 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waaaaaaaaat? Oh Jezus, echt drank maakt meer kapot....
Ik maak me toch wel een beetje zorgen nog.quote:
Terecht wel.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik maak me toch wel een beetje zorgen nog.
Dan denk ik toch dat het tijd wordt voor de 1e regel op Gutter!.....GEEN nachtshows zonder aanwezigheid van minimaal 1 vrouw.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja precies. De koeljast is ook leeg, en ik drink noodgedwongen thee
Nou dat. Dronk pas op het allerlaatste moment 1 biertje, puur als brandstof voor het laatste uurtje.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja precies. De koeljast is ook leeg, en ik drink noodgedwongen thee
We hebben wel een keer een deel van een vrouw gepost?quote:Op zondag 22 maart 2015 21:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan denk ik toch dat het tijd wordt voor de 1e regel op Gutter!.....GEEN nachtshows zonder aanwezigheid van minimaal 1 vrouw.
Twee delen zeker.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
We hebben wel een keer een deel van een vrouw gepost?
Tieten zijn er gewoon 2, zo moeilijk is het niet toch?quote:
Het waren geen tieten.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tieten zijn er gewoon 2, zo moeilijk is het niet toch?
Het waren geen tieten!quote:Op zondag 22 maart 2015 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tieten zijn er gewoon 2, zo moeilijk is het niet toch?
quote:
Alleen mannen, soppy lovesongs en geen tieten?quote:Op zondag 22 maart 2015 22:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Het waren geen tieten!
Waar zie je ons voor aan..
Echt hequote:Op zondag 22 maart 2015 22:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Het waren geen tieten!
Waar zie je ons voor aan..
Heteromannen hebben ook gevoelquote:Op zondag 22 maart 2015 22:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Alleen mannen, soppy lovesongs en geen tieten?
Was dit zo'n homo-experimentavond?
Nee, volgens mij was het gewoon een soort groepstherapie voor droevige mannen.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:05 schreef Uccie het volgende:
Alleen mannen, soppy lovesongs en geen tieten?
Was dit zo'n homo-experimentavond?
Hebben jullie ook cupcakes gedecoreerd en rosé gedronken?quote:
En door dit soort opmerkingen hebben wij soms zo'n avond nodig.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hebben jullie ook cupcakes gedecoreerd en rosé gedronken?
Ja dus?quote:Op zondag 22 maart 2015 22:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Goed idee voor de volgende keer.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, nu moet ik in therapie om dit weer te verwerkenquote:Op zondag 22 maart 2015 22:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, volgens mij was het gewoon een soort groepstherapie voor droevige mannen.
Ja, nee dan doe ik de volgende keer mee natuurlijk.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En door dit soort opmerkingen hebben wij soms zo'n avond nodig.
We riepen nog tijdens Boyzone van UCCIEEEEEE WAAR BEN JE.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, nee dan doe ik de volgende keer mee natuurlijk.
Gelieve geen moeilijke woorden te gebruiken.quote:
Ik lag even lichtelijk te sterven.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
We riepen nog tijdens Boyzone van UCCIEEEEEE WAAR BEN JE.
Maar..niks.
Toen vroeg ik Ronan Keating aan, maar nee hoor. Geen gehoor.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
We riepen nog tijdens Boyzone van UCCIEEEEEE WAAR BEN JE.
Maar..niks.
Elk topic heeft er tegenwoordig eentje.quote:
Ik merk het.quote:
Kan ook een transgender zijn.quote:
Zo moeilijk is dat niet!quote:Op zondag 22 maart 2015 22:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gelieve geen moeilijke woorden te gebruiken.
gr gr
Leuk toch? Beetje variatie.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Elk topic heeft er tegenwoordig eentje.
Maakt mij niet zoveel uit wat er wel of niet hangt bij een user, als ze maar gezellig zijn.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Kan ook een transgender zijn.
[..]
Zo moeilijk is dat niet!
[..]
Leuk toch? Beetje variatie.
Respect.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Doe ik niet bby. Ik ben een Marokkaan zo snugger ben ik dus niet.
Je lachte mij laatst wel uit toen ik je die foto van mezelf DMdequote:Op zondag 22 maart 2015 22:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maakt mij niet zoveel uit wat er wel of niet hangt bij een user, als ze maar gezellig zijn.
Ja, maar dat kwam omdat ik gewoon echt niet verder kon inzoomen.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je lachte mij laatst wel uit toen ik je die foto van mezelf DMde
Terechte klacht.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:21 schreef Crip het volgende:
Niemand die nu gaat draaien? Die radio op de achtergrond vinnik wel chill.
we zoeken nog djsquote:Op zondag 22 maart 2015 22:21 schreef Crip het volgende:
Niemand die nu gaat draaien? Die radio op de achtergrond vinnik wel chill.
Are you ready to flyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!quote:
Nou eigenlijk niet.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Are you ready to flyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!
Ik ook niet, eigenlijk.quote:
Die heb ik net naar bed gebracht.quote:
Liedje gezongen en alles.quote:
Slaap Pico slaap.quote:
Ja, gaat net. Ik zing heel zachtjes.quote:
Bunkersquote:Op zondag 22 maart 2015 22:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat lukt me nooit. Daarom woon ik in een bunker.
Met loden deurenquote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met loden deuren
Yoki-ei is er nog steeds hoor. Ik hoop dat morgen het laatste ei komt en dat ze daarna gaan broeden, dan weet ik van het weekend of er ook een Yoki-kuiken kan komen.
Ik beloof het.quote:
Hee Koenquote:
Ik weet het, maar uiteraard wil ik niemand per ongeluk penetreren met m'n pener.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:06 schreef Fokker89 het volgende:
Al houden we natuurlijk allemaal van jou
Bijna, ik hoor niets meerquote:
quote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 21:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja ik de eerste 3 minuten dus niet, zat nog op de oude stream te draaien
Wat ben je complimenteus vandaagquote:
Nee het is maandag, ik ben nuchterquote:Op maandag 23 maart 2015 21:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat ben je complimenteus vandaag.
Je hebt toch geen rauwe kip gegeten?
Dat zal het zijn.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 21:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die lui deden in 1999, Isis was nog niet zo bekend
Aiquote:Op maandag 23 maart 2015 21:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Samira Said - Youm wara youm
Cheb Khaled - Aicha
is die zo lang dan?quote:Op maandag 23 maart 2015 19:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik weet het, maar uiteraard wil ik niemand per ongeluk penetreren met m'n pener.
Dus, gepaste afstand.
En expres dan?quote:Op maandag 23 maart 2015 19:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik weet het, maar uiteraard wil ik niemand per ongeluk penetreren met m'n pener.
Dus, gepaste afstand.
Oh echt..ik versta het Frans niet dus het was me niet opgevallen dat er ook Arabisch gezonden werd.quote:
Dat is 2003quote:Op maandag 23 maart 2015 21:16 schreef pixelbitty het volgende:
Sertab erener - everyway that I can ALSJEBLIEEEEEEFT
Ja zometeen komt het arabisch.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh echt..ik versta het Frans niet dus het was me niet opgevallen dat er ook Arabisch gezonden werd.
Ik hoorde het ook nietquote:
Aangepaste europese versie.quote:
wacht maar even, doe het stukje hierna dan welquote:
Deze versie is in NL niet uitgebracht denk ik, ik ken alleen die Franse versie.quote:
auwchhhhhh, is u okai?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:30 schreef Lt.Surge het volgende:
Even douchen en dan op 1 of andere manier vallen en dan met je hoofd op dat metalen rekje komen waar al je shampoo en shit op staat?
godverdomme nailed it 10/10 would do again
Nee won ESF in 2003. En kan alleen meedoen als nieuw nummer.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het zou best kunnen hoor, maar dan is het pas een hit geworden in 2003, maar dan kan die wel
wow.. ik las iets heel smerigs.quote:
Ik heb een plastic rekje op wieltjes in het hoekje van mijn douche. ik zie mezelf al doodgaan met metalen voorwerpen die niet meegevenquote:Op maandag 23 maart 2015 21:30 schreef Lt.Surge het volgende:
Even douchen en dan op 1 of andere manier vallen en dan met je hoofd op dat metalen rekje komen waar al je shampoo en shit op staat?
godverdomme nailed it 10/10 would do again
daarom nks in je douche hebbebehalve zeepquote:Op maandag 23 maart 2015 21:34 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik heb een plastic rekje op wieltjes in het hoekje van mijn douche. ik zie mezelf al doodgaan met metalen voorwerpen die niet meegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |