ziggyziggyziggy, mag je de schuld geven van vertraging in het Noorden. Dr_Flash, Grootste AnsaldoBredaFanBoy met Zugzwang van de Lage Landen. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. (en Brabant ) Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal SLT's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner en liefhebber van kleine spoorlanden. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks! b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, die het wel weet (Brabant ). Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ).
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen.
[ Bericht 0% gewijzigd door DriekOplopers op 22-03-2015 20:38:24 ]
Op zondag 22 maart 2015 19:47 schreef icloud het volgende: Ik ben blij dat rikus niet bij prorail werkt, 20 uur om deze ravage op te ruimen en te herstellen dat kan alleen met een buslading slaven en geen regels van de overheid
Nee. Dat staat er niet. Lezen!
Punt is, dat ProRail niet concreet kan onderbouwen waarom alles maar liefst op vier (!!!) dagen is geprognotiseerd.
Als ze dan eerder klaar zijn is het net alsof ze een topprestatie hebt geleverd... als iemand vraagt hoelang iets gaat duren moet je nooit vertellen hoelang je daadwerkelijk nodig hebt!
uit onderzoek gebleken: Plan V ontspoord sneller bij een aanrijding dan al het andere materieel geen airco, geen magneet-remmen, geen internet, geen obis, ontspoord snel. maar verder top materieel.
is er ook ergens een beleid van "elk gesneuveld betonnen portaal wordt vervangen door staal"?
Beton is niet meer verkrijgbaar, dat wordt dus een zo'n standaard ding er voor in de plaats. Uitzondering is Blauwkapel - Hilversum, maar dat is dan ook een monument.
Niet alles wat geen nut heeft heeft geen zin. Stijn De Paepe
Beton is niet meer verkrijgbaar, dat wordt dus een zo'n standaard ding er voor in de plaats. Uitzondering is Blauwkapel - Hilversum, maar dat is dan ook een monument.
Bij dit soort incidenten heb ik nog nooit een centje pijn gehad met bussen eigenlijk. Bij geen treinen tussen Olst en Deventer heb ik in die reisrichting nog nooit tijd verloren ook.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
Op zondag 22 maart 2015 21:39 schreef James1988 het volgende: Ik heb niet vaak NS-bussen nodig gehad, maar de keren dat dat wel zo was was het allemaal prima geregeld.
Bij geplande werkzaamheden gaat het vaak wel goed, bij incidenten is het vaak mis.
Maar oke, ze hebben voldoende tijd m het voor de maandagochtendspits ordentelijk te organiseren.
Op zondag 22 maart 2015 21:36 schreef DeaDLocK2K het volgende: Bij dit soort incidenten heb ik nog nooit een centje pijn gehad met bussen eigenlijk. Bij geen treinen tussen Olst en Deventer heb ik in die reisrichting nog nooit tijd verloren ook.
Nou dat kleine stukje tussen Deventer en Apeldoorn ga je nooit redden zonder tijd te verliezen. Als je om 00 of 30 aankomt in Deventer moet je om 14 of 44 in Apeldoorn zijn om de aansluitende trein te halen. Dan moet de buschauffeur best doorrijden.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b] Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b] [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Punt is, dat ProRail niet concreet kan onderbouwen waarom alles maar liefst op vier (!!!) dagen is geprognotiseerd.
Personeel regelen, materiaal regelen, bovenleiding materiaal, onderzoek politie. Alles kost tijd. En zo'n paar neerzetten is geen gemakkelijk werk. Moet de voet van de mast ook vervangen worden, heel veel werk.
Vertel jij maar eens welke werkzaamheden gedaan moeten worden en hoe lang dat dan zou moeten duren..