Nee, ik ook niet hoor. Maar het is wel gewoon leuk dat ze zich nog steeds niet rijk durven te rekenen daar, niemand durft het uit te sprekenquote:Op maandag 23 maart 2015 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zelfs al worden ze zenuwachtig... Ik zie 't echt niet gebeuren dat Ajax nu 6x de volle mep pakt eigenlijkIk zou het erg graag zien, want áls PSV volgende ronde punten morst krijgen ze het best lastig tegen Heerenveen en PEC gok ik. Hebben ze na die 3 potjes nog een redelijke (>3 punten) voorsprong is het gewoon gelopen.
Ah jah das ook zo. Dan kunnen we het helemaal vergeten, ik verwachtte sowieso al geen wonderen van Twente, maar die gaan vol voor de beker, dat is het enige wat dit seizoen nog kan redden, want via competitie (en play-offs) Europa halen is een tikkie lastiger voor ze.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Twente en PEC spelen de week na de interlands de halve finale tegen elkaar. Ik kan me voorstellen dat die vol overgave naar de beker kijken. Een FC Twente heeft die bekerwinst ongelofelijk hard nodig.
Ze hebben geleerd van 'dit was de kampioenswedstrijd'quote:Op maandag 23 maart 2015 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet hoor. Maar het is wel gewoon leuk dat ze zich nog steeds niet rijk durven te rekenen daar, niemand durft het uit te spreken.
Jeetje, geen liefhebber van Blind maar deze is mooi!quote:
ja het is lekker weerquote:Op maandag 23 maart 2015 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Worden jullie kampioen?
Zeg het maar.
definieer jullie.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Worden jullie kampioen?
Zeg het maar.
AFC Ajax, eerste elftal, mannen.quote:
definieer worden (als in wanneer)quote:Op maandag 23 maart 2015 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
AFC Ajax, eerste elftal, mannen.
Nein, tenzij de boertjes ineens intens gaan lopen falen. En dan nog niet eigenlijk.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Worden jullie kampioen?
Zeg het maar.
als jullie nog 9 punten laten liggen ... de lucky maanden van Ajax zijn weer begonnenquote:Op maandag 23 maart 2015 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Worden jullie kampioen?
Zeg het maar.
Tussen nu en 2 maanden.quote:
definieer kampioen (als in waarvan)quote:
dan. nee waarschijnlijk niet, maar het is niet uitgesloten.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kampioen = eerste plaats in de huidige competitie aan het eind van diezelfde competitie.
Bedankt voor je antwoordquote:Op maandag 23 maart 2015 11:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dan. nee waarschijnlijk niet, maar het is niet uitgesloten.
quote:Op maandag 23 maart 2015 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord
Ik vind jou best een leuke user, dat moet ik zeggen.
Ik zie jullie normaal geen 18 punten pakken maar tis weer bijna april en dan gaan jullie altijd los hequote:Op maandag 23 maart 2015 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nein, tenzij de boertjes ineens intens gaan lopen falen. En dan nog niet eigenlijk.
Tegen wie gaat psv verliezen dan.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie jullie normaal geen 18 punten pakken maar tis weer bijna april en dan gaan jullie altijd los he
dus PSV mag er max 2 verliezen, dat gaan ze nog wel doen
Excelsior, ADOquote:Op maandag 23 maart 2015 11:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tegen wie gaat psv verliezen dan.
en gelijk tegen heerenveenquote:
Nee, dan wordt Ajax het op doelsaldo.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:56 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en gelijk tegen heerenveen
worden ze met 1 punt kampioen (toch)
dat zou echt geweldig zijn, dit kampioenschap nu nog winnen op doelsaldoquote:Op maandag 23 maart 2015 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dan wordt Ajax het op doelsaldo.
Maar dan zullen ze het wel op een akkoordje gooien met ADO als die daarmee veilig zijn. Groningen - PSV revisited.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |