je bent goed op de hoogte, fijn. Anders was je geblaat erg kwalijk te nemenquote:Op maandag 23 maart 2015 10:56 schreef 1312-FRFC het volgende:
Kan ook ja, tegen wie moet Ajax eigenlijk nog?
FC Utrecht - Ajaxquote:Op maandag 23 maart 2015 10:56 schreef 1312-FRFC het volgende:
Kan ook ja, tegen wie moet Ajax eigenlijk nog?
Dit bedoel ik, Ajax kan punten laten liggen bij Utrecht en PEC.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Utrecht - Ajax
Heracles Almelo - Ajax
Ajax - NAC Breda
PEC Zwolle - Ajax
Ajax - SC Cambuur
FC Dordrecht - Ajax
KNJB.
FC Utrecht totaal niet.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:58 schreef 1312-FRFC het volgende:
[..]
Dit bedoel ik, Ajax kan punten laten liggen bij Utrecht en PEC.
quote:Op maandag 23 maart 2015 10:59 schreef 1312-FRFC het volgende:
[..]
Heeft Ajax wel standaard lastig daar.
De voorgaande jaren speelde FC Utrecht meer met een gesloten defensie dan ze nu doen. Ik heb de afgelopen weken naar hun wedstrijden gekeken. Hun verdedigen was ronduit lachwekkend.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:59 schreef 1312-FRFC het volgende:
[..]
Dan nog, dit Ajax kan echt overal punten morsen hoor. Spelen op resultaat is niet echt een kwaliteit van deze selectie, of zijn we Excelsior, Dordt en ADO al vergeten? Zodra er een beetje druk ontstaat en de tegenstander er fanatiek opklapt slaat de paniek al toe, hoeven ze niet eens geweldig te kunnen ballen.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De voorgaande jaren speelde FC Utrecht meer met een gesloten defensie dan ze nu doen. Ik heb de afgelopen weken naar hun wedstrijden gekeken. Hun verdedigen was ronduit lachwekkend.
quote:Op maandag 23 maart 2015 11:01 schreef 1312-FRFC het volgende:
Ik heb toch het recht om hier te praten.
quote:Op maandag 23 maart 2015 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan nog, dit Ajax kan echt overal punten morsen hoor. Spelen op resultaat is niet echt een kwaliteit van deze selectie, of zijn we Excelsior, Dordt en ADO al vergeten? Zodra er een beetje druk ontstaat en de tegenstander er fanatiek opklapt slaat de paniek al toe, hoeven ze niet eens geweldig te kunnen ballen.
ik heb psv ook zat wedstrijden zien spelen waarbij ze echt hadden moeten/kunnen verliezen dus ja Ajax kan overal punten morsen maar psv net zo goed (over een paar weken weten we het)quote:Op maandag 23 maart 2015 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan nog, dit Ajax kan echt overal punten morsen hoor. Spelen op resultaat is niet echt een kwaliteit van deze selectie, of zijn we Excelsior, Dordt en ADO al vergeten? Zodra er een beetje druk ontstaat en de tegenstander er fanatiek opklapt slaat de paniek al toe, hoeven ze niet eens geweldig te kunnen ballen.
Excelsior & ADO vond ik niet echt met druk en fanatiek spelen.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
"Traditioneel / standaard lastig" is vooral creatief shoppen in statistieken doorgaans. Als je kijkt naar de statistieken in uitwedstrijden, dan doet Ajax het in Utrecht niet slechter dan in Enschede of Groningen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:59 schreef 1312-FRFC het volgende:
[..]
Ik vond Ajax iig bij ADO duidelijk wat pit missen. Is ook geen ramp na 120 mins Europees op donderdag, maar ik moet dan wel een beetje lachen om mensen die denken dat de titelstrijd nog spannend wordt. Dit Ajax heeft moeite genoeg met geen punten morsen die laatste potjes, en PSV heeft dit jaar mazzel genoeg om er geen 8 te morsen. Kunnen we onze hoop ophangen aan ploegjes als Twente, maar het is niet dat die nou zo geweldig spelen dat dat voor PSV alweer -3 is.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Excelsior & ADO vond ik niet echt met druk en fanatiek spelen.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
Dit Ajax heeft moeite genoeg met geen punten morsen die laatste potjes, en PSV heeft dit jaar mazzel genoeg om er geen 8 te morsen. Kunnen we onze hoop ophangen aan ploegjes als Twente, maar het is niet dat die nou zo geweldig spelen dat dat voor PSV alweer -3 is.
Oké bedankt, voetbalkenner van Fok.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:58 schreef 1312-FRFC het volgende:
Achja, ik ben geen Ajax-supporter (gelukkig). Maar op dit moment kan Ajax tegen iedereen punten laten liggen.
het is wel heel onwaarschijnlijk jaquote:Op maandag 23 maart 2015 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vond Ajax iig bij ADO duidelijk wat pit missen. Is ook geen ramp na 120 mins Europees op donderdag, maar ik moet dan wel een beetje lachen om mensen die denken dat de titelstrijd nog spannend wordt. Dit Ajax heeft moeite genoeg met geen punten morsen die laatste potjes, en PSV heeft dit jaar mazzel genoeg om er geen 8 te morsen. Kunnen we onze hoop ophangen aan ploegjes als Twente, maar het is niet dat die nou zo geweldig spelen dat dat voor PSV alweer -3 is.
Het probleem zat hem niet zo zeer in de 120 minuten van donderdag an sich, maar in het feit dat daardoor een aantal spelers rust kregen en de Boer weer terugviel op spelers die hopeloos uit vorm of nog te licht zijn.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vond Ajax iig bij ADO duidelijk wat pit missen. Is ook geen ramp na 120 mins Europees op donderdag, maar ik moet dan wel een beetje lachen om mensen die denken dat de titelstrijd nog spannend wordt. Dit Ajax heeft moeite genoeg met geen punten morsen die laatste potjes, en PSV heeft dit jaar mazzel genoeg om er geen 8 te morsen. Kunnen we onze hoop ophangen aan ploegjes als Twente, maar het is niet dat die nou zo geweldig spelen dat dat voor PSV alweer -3 is.
Zelfs al worden ze zenuwachtig... Ik zie 't echt niet gebeuren dat Ajax nu 6x de volle mep pakt eigenlijkquote:Op maandag 23 maart 2015 11:09 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb geen hoop op de titel, ik denk alleen dat ze in eindhoven toch nerveus worden en dat kan wel eens verkeerd lopen de volgende wedstrijd, maar ze geven het echt niet meer weg natuurlijk.
En idd, daar is Ajax zelf gewoon niet goed genoeg voor.
FC Twente en PEC spelen de week na de interlands de halve finale tegen elkaar. Ik kan me voorstellen dat die vol overgave naar de beker kijken. Een FC Twente heeft die bekerwinst ongelofelijk hard nodig.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zelfs al worden ze zenuwachtig... Ik zie 't echt niet gebeuren dat Ajax nu 6x de volle mep pakt eigenlijkIk zou het erg graag zien, want áls PSV volgende ronde punten morst krijgen ze het best lastig tegen Heerenveen en PEC gok ik. Hebben ze na die 3 potjes nog een redelijke (>3 punten) voorsprong is het gewoon gelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |