niks is onmogelijk, maar wel zeer onwaarschijnlijk jaquote:Op maandag 23 maart 2015 10:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zie ze nog wel 8 punten verliezen. Maar ik zie Ajax alles behalve alles winnen. Dus dat maakt allemaal verder weinig uit.
Tegen wie gaan ze volgens jou 8 punten verspelen?quote:Op maandag 23 maart 2015 10:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zie ze nog wel 8 punten verliezen. Maar ik zie Ajax alles behalve alles winnen. Dus dat maakt allemaal verder weinig uit.
Twente, PEC en Excelsiorquote:Op maandag 23 maart 2015 10:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen wie gaan ze volgens jou 8 punten verspelen?
Is verder niet relevant tegen wie.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
twente en zwolle is zowiezo mogelijk te verliezenquote:Op maandag 23 maart 2015 10:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een Twente zonder Ziyech zie ik geen kans maken tegen PSV.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
twente en zwolle is zowiezo mogelijk te verliezen
en dat is het nog 1 keer per ongeluk verliezen en BAM! alsnog eerste........
want psv speelt de sterren van de hemel op het momentquote:Op maandag 23 maart 2015 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een Twente zonder Ziyech zie ik geen kans maken tegen PSV.
Ja?quote:Op maandag 23 maart 2015 10:50 schreef 1312-FRFC het volgende:
Want Ajax speelt de sterren van de hemel?
wat bedoel je ?quote:Op maandag 23 maart 2015 10:50 schreef 1312-FRFC het volgende:
Dat is niet relevant in de laatste maanden.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:50 schreef 1312-FRFC het volgende:
misschien handig om te zegen op wie je commentaar hebtquote:Op maandag 23 maart 2015 10:50 schreef 1312-FRFC het volgende:
Hij wilde wat knaapjes rust geven, wat ik op zich begrijp. Maar waarom weer die IJslandse treurwilg.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Ajax was zelf gewoon weer bedroevend.
Siggy, echt ik had zo gehoopt hem nooit meer te zien bij Ajax, staat ie gewoon in de basis, 90 min voor lul rondgelopen.
Wat is echt je plan Frank, want er is niemand meer die je snapt inmiddels.
hoezo is dat niet realistisch?quote:Op maandag 23 maart 2015 10:51 schreef 1312-FRFC het volgende:
Nouja, ik zie sommige hier zeggen van dat Ajax kampioen gaat worden. Maar da's toch niet realistisch. Verder niet verkeerd bedoeld, hoor.
Zolang het nog niet gespeeld is, mag je altijd hoop houden.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:51 schreef 1312-FRFC het volgende:
Nouja, ik zie sommige hier zeggen van dat Ajax kampioen gaat worden. Maar da's toch niet realistisch. Verder niet verkeerd bedoeld, hoor.
Geef verdomme dan Zivkovic eens een kansquote:Op maandag 23 maart 2015 10:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij wilde wat knaapjes rust geven, wat ik op zich begrijp. Maar waarom weer die IJslandse treurwilg.
ik ben er ook van overtuigt dat ajax alles wintquote:Op maandag 23 maart 2015 10:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zolang het nog niet gespeeld is, mag je altijd hoop houden.
Al ben ik er van overtuigd dat PSV geen 9 punten meer verspeelt en Ajax alles wint.
dat is iets dat heb ik opgegeven, die zivko heeft wel zo iets verschrikkelijks gedaan dat hij zelfs als er geen andere spits meer mogelijk is nog niet in de basis staatquote:Op maandag 23 maart 2015 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geef verdomme dan Zivkovic eens een kans.
ok hans bedanktquote:Op maandag 23 maart 2015 10:54 schreef 1312-FRFC het volgende:
Kom op, je had kunnen verwachten dat PSV tegen Feyenoord punten ging verliezen. PSV heeft nog maar 1 moeilijke wedstrijd imo, tegen Twente. En ik bedoel, met dit spel gaat Ajax wel een keer puntverlies lijden.
Haha, Twente uit is dus totaal niet lastig voor hen. Zonder Ziyech gaan die daar niet de boom in. Dan zie ik ze nog eerder moeite hebben met Heerenveen.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:54 schreef 1312-FRFC het volgende:
Kom op, je had kunnen verwachten dat PSV tegen Feyenoord punten ging verliezen. PSV heeft nog maar 1 moeilijke wedstrijd imo, tegen Twente. En ik bedoel, met dit spel gaat Ajax wel een keer puntverlies lijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |