abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 maart 2015 @ 10:34:27 #251
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_150976203
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 10:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Je denkt dat de spelers ervoor kiezen om slecht te presteren?
ik zit na een wedstrijd niet met spelers om de tafel om te vertellen wat ik er van vind, en met mij nog duizenden. dus fluiten moet je zien als commentaar. als ze het goed doen wordt er ook positief commentaar geleverd
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_150976659
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 10:34 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ik zit na een wedstrijd niet met spelers om de tafel om te vertellen wat ik er van vind, en met mij nog duizenden. dus fluiten moet je zien als commentaar. als ze het goed doen wordt er ook positief commentaar geleverd
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 10:29 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Oh, we moeten het zielig voor ze vinden? Het is gewoon feedback geven. Juichen en zingen als 't goed gaat, fluiten en witte zakdoekjes als je minder presteert. Cant have one without the other.
Jullie begrijpen me verkeerd. Al fluit ik zelf nooit eigen spelers uit, ben ik er niet principieel op tegen. Alleen de gedachte dat het slecht gaat omdat spelers niet hun best doen is natuurlijk erg simplistisch.
pi_150976760
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 10:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

[..]

Jullie begrijpen me verkeerd. Al fluit ik zelf nooit eigen spelers uit, ben ik er niet principieel op tegen. Alleen de gedachte dat het slecht gaat omdat spelers niet hun best doen is natuurlijk erg simplistisch.
Dat is waar. Zo'n Boilesen kan volgens mij weinig meer, dan kan je het eerder Frank aanrekenen dat hij hem opstelt, óf Marc als er gewoon niemand beter in de selectie loopt voor die positie.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 11:02:24 #254
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_150976999
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 10:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

[..]

Dan begrijp je mij ook verkeerd.
Ook ik heb nooit een speler uitgefloten, ook ik ben niet van mening dat spelers er expres met de pet naar gooien.
(hoewel de hoeveelheid geld dat ze krijgen ook niet zorgt voor extra inspanning, maar dat is een andere discussie)
Ik ben wel van mening dat spelers als bijvoorbeeld boilessen het niveau niet aan kunnen en te veel vertrouwen krijgen van Frank. Waar ik het mee eens ben uit het fragment van Endt is dat spelers zich niet zo kinderachtig moeten gedragen(jaja jongste selectie ooit dit dat) en need to man up en het publiek moet laten zien dat ze het mis hebben.

Neem bijvoorbeeld Blind, daar vind ik wel dat er onrecht is gedaan door het publiek. Blind werd zowat elke wedstrijd uitgefloten ook als hij gewoon een voldoende haalde, en dan ook nog de onzekerheid voelen van de club zelf.
Maar toch is hij altijd door gegaan en heeft naar mijn weten nooit uitgehaald naar het publiek of de club.

Spelers zullen altijd worden uitgefloten bij elke club om wat voor reden dan ook. Dit is vaak niet eens op persoon zelf gericht maar meer om het spel wat hij laat zien. Als je weken slecht speelt en veel krediet hebt opgebouwd kan dat na 1 of 2 cruciale fouten zo omslaan in een fluitconcert, ik zie dit als het publiek dat zegt gozer wtf ben je aan het doen, doe waar je voor betaald wordt en ga niet lopen bitchen.

Maar wat deze spelers doen (ik zie dit ook bij andere clubs) is weken slecht spelen, niet in de spiegel kijken en als commentaar geven dat ze zich lekker voelen en dat ze zelf vinden dat ze goed spelen. Van die vage antwoorden over meer balbezit en controle hebben over de wedstrijd. En dan wanneer ze weer in de fout gaan, in een interview uitvallen naar het publiek omdat ze zijn uitgefloten. Ja dat gaat er bij mij niet in!
En wat Endt dus ook zegt de enige manier om van het "fluiten" af te komen is om beter te spelen, en bij een wel slechte wedstrijd in de spiegel te kijken en zeggen; ja ik heb slecht gespeeld vandaag ik zal de komende weken extra hard gaan trainen.

Nu ben ik wel van mening dat het publiek iets te snel is met fluiten en dat krediet snel vergeten is.
Kijk bijvoorbeeld naar Frank de Boer. Je kan het met hem oneens zijn, maar hij heeft er wel voor gezorgd dat hij met een (mindere tot slechte) selectie, elk jaar beste spelers kwijt en weinig er voor terug, toch 4 keer kampioen is geworden.
Goed het spel is dan zwak en soms niet om aan te zien, maar zo is het in de gehele eredivisie, daar kan je Frank niet alleen op aankijken.

We gaan het gewoon afwachten en hopen dat er deze zomer goede aankopen worden gedaan, en dan zal Frank beginnen aan een nieuw krediet met hopelijk wat moois in Europa.

[ Bericht 0% gewijzigd door mokkiemok op 24-03-2015 11:21:20 ]
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_150978891
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 11:02 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Ook ik heb nooit een speler uitgefloten, ook ik ben niet van mening dat spelers er expres met de pet naar gooien.
(hoewel de hoeveelheid geld dat ze krijgen ook niet zorgt voor extra inspanning, maar dat is een andere discussie)
Ik ben wel van mening dat spelers als bijvoorbeeld boilessen het niveau niet aan kunnen en te veel vertrouwen krijgen van Frank. Waar ik het mee eens ben uit het fragment van Endt is dat spelers zich niet zo kinderachtig moeten gedragen(jaja jongste selectie ooit dit dat) en need to man up en het publiek moet laten zien dat ze het mis hebben.

Neem bijvoorbeeld Blind, daar vind ik wel dat er onrecht is gedaan door het publiek. Blind werd zowat elke wedstrijd uitgefloten ook als hij gewoon een voldoende haalde, en dan ook nog de onzekerheid voelen van de club zelf.
Maar toch is hij altijd door gegaan en heeft naar mijn weten nooit uitgehaald naar het publiek of de club.

Spelers zullen altijd worden uitgefloten bij elke club om wat voor reden dan ook. Dit is vaak niet eens op persoon zelf gericht maar meer om het spel wat hij laat zien. Als je weken slecht speelt en veel krediet hebt opgebouwd kan dat na 1 of 2 cruciale fouten zo omslaan in een fluitconcert, ik zie dit als het publiek dat zegt gozer wtf ben je aan het doen, doe waar je voor betaald wordt en ga niet lopen bitchen.

Maar wat deze spelers doen (ik zie dit ook bij andere clubs) is weken slecht spelen, niet in de spiegel kijken en als commentaar geven dat ze zich lekker voelen en dat ze zelf vinden dat ze goed spelen. Van die vage antwoorden over meer balbezit en controle hebben over de wedstrijd. En dan wanneer ze weer in de fout gaan, in een interview uitvallen naar het publiek omdat ze zijn uitgefloten. Ja dat gaat er bij mij niet in!
En wat Endt dus ook zegt de enige manier om van het "fluiten" af te komen is om beter te spelen, en bij een wel slechte wedstrijd in de spiegel te kijken en zeggen; ja ik heb slecht gespeeld vandaag ik zal de komende weken extra hard gaan trainen.

Nu ben ik wel van mening dat het publiek iets te snel is met fluiten en dat krediet snel vergeten is.
Kijk bijvoorbeeld naar Frank de Boer. Je kan het met hem oneens zijn, maar hij heeft er wel voor gezorgd dat hij met een (mindere tot slechte) selectie, elk jaar beste spelers kwijt en weinig er voor terug, toch 4 keer kampioen is geworden.
Goed het spel is dan zwak en soms niet om aan te zien, maar zo is het in de gehele eredivisie, daar kan je Frank niet alleen op aankijken.

We gaan het gewoon afwachten en hopen dat er deze zomer goede aankopen worden gedaan, en dan zal Frank beginnen aan een nieuw krediet met hopelijk wat moois in Europa.
Niet gelezen.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 12:00:43 #256
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_150979014
JR-Style-93

wat heeft hij nu weer gedaan?
  dinsdag 24 maart 2015 @ 12:02:23 #257
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_150979081
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 11:57 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Niet gelezen.
was ook niet voor de simpelste der zielen bedoeld
pi_150979736
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 12:02 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

was ook niet voor de simpelste der zielen bedoeld
:') , aldus iemand met mokkiemok als user naam.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 12:18:41 #259
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_150979812
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 12:16 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

:?
ben je ongesteld ofzo?
  dinsdag 24 maart 2015 @ 12:22:43 #260
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_150979987
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 12:16 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

12345 is dan weer wel hoogstaand
  dinsdag 24 maart 2015 @ 14:26:02 #261
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_150984470
Kijk dit noem ik nou een goede discussie
  dinsdag 24 maart 2015 @ 14:27:18 #262
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_150984507
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 14:26 schreef Heeinz het volgende:
Kijk dit noem ik nou een goede discussie
ik hoop dat je het over het uitfluiten hebt?
  dinsdag 24 maart 2015 @ 16:17:16 #263
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_150988261
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 12:00 schreef mokkiemok het volgende:

JR-Style-93

wat heeft hij nu weer gedaan?
Stout geweest in vi topic
RED ONS HENNIEGOD
  dinsdag 24 maart 2015 @ 16:22:12 #264
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_150988424
het wordt nu pijnlijk duidelijk dat we 4x kampioen werden omdat er geen tegenstand hadden. Want volgens mij hebben we nu niet minder punten dan vorig jaar.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 24 maart 2015 @ 16:24:26 #265
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_150988503
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:22 schreef Catch22- het volgende:
het wordt nu pijnlijk duidelijk dat we 4x kampioen werden omdat er geen tegenstand hadden. Want volgens mij hebben we nu niet minder punten dan vorig jaar.
klopt, maar dat weet je nooit zeker
pi_150992736
quote:
4x Kampioen omdat we in die jaren de beste waren van Nederland, meeste punten namelijk,

[ Bericht 0% gewijzigd door Pedroso op 24-03-2015 18:53:52 ]
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_150994571
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 18:48 schreef Pedroso het volgende:

[..]

4x Kampioen omdat we in die jaren de beste waren van Nederland, meeste punten namelijk,
Makkelijk gezegd maar in ditge al stelt kampioen van Nederland niet veel voor :{

Hierboven wordt gewoon de pijnlijke waarheid verteld, ondanks dat ie niet leuk is...
hardcoholic
  dinsdag 24 maart 2015 @ 19:34:12 #268
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_150994654
Mensen die gaan zeiken om een fluitconcert mogen lekker naar de Kuip gaan waar ze om de paar minuten YNWA aanheffen.
AFCA!
pi_150994720
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 19:34 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen die gaan zeiken om een fluitconcert mogen lekker naar de Kuip gaan waar ze om de paar minuten YNWA aanheffen.
Of naar Enschede waar ze dat nummer ook nog eens verkrachten. Stelletje debielen daar.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 19:36:34 #270
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_150994770
Als je al niet eens meer je onvrede mag uiten tsjonge jonge... nee lekker jalala zingen als je kut speelt.
AFCA!
pi_150995110
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 19:36 schreef RensAjacied het volgende:
Als je al niet eens meer je onvrede mag uiten tsjonge jonge... nee lekker jalala zingen als je kut speelt.
Precies achterstand is geen reden om te fluiten kut spelen wel
hardcoholic
  dinsdag 24 maart 2015 @ 20:12:52 #272
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_150996620
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 11:02 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Dit ga ik toch niet lezen man

jezus christus
graag op anoniem
  dinsdag 24 maart 2015 @ 20:34:48 #273
181126 MouzurX
Misschien?
pi_150997726
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 10:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Je denkt dat de spelers ervoor kiezen om slecht te presteren?
Ja.

Als je als speler (Kishna) invalt voor de laatste 30 minuten dan moet je gewoon die gehele tijd aan het sprinten zijn, bal afjagen etc. In plaats daarvan is het luilekkerland.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  woensdag 25 maart 2015 @ 08:04:39 #274
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_151009324
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:12 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Dit ga ik toch niet lezen man

jezus christus
Jammer. Ik was er zelf best trots op, mooi stukje.

[ Bericht 0% gewijzigd door mokkiemok op 25-03-2015 08:32:22 ]
pi_151011577
quote:
Je zou ook kunnen zeggen dat PSV dit seizoen de mazzel heeft die Ajax voorgaande seizoenen had. In de laatste seconden nog de winnende maken als er puntverlies tegen een subtopper dreigt, bijvoorbeeld.

Aan de andere kant kun je ook stellen dat Pisvee net wat meer kwaliteit in huis heeft om die winnende in de laatste minuut nog over de streep te trekken (hoewel dat ze de laatste wedstrijden minder goed lukt omdat Depay bijvoorbeeld ernstig uit vorm is)...
Amen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')