SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We wachten op het gifje voor uitsluitsel.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waren niet dicht, maar naar beneden gericht
Ja, grappig hè? Jupiler sponsort drie competities: de Russische en Nederlandse eerste klasse en de Belgische eredivisie.quote:
Eh ja... die had ik dus fout.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik gokte er 2 goed. Pure mazzel gehad. Die vraag over het muziekinstrument
Er zijn nog steeds mensen die happen.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:29 schreef Kopsterk het volgende:
Dj_Davy zegt ongeveer 80 keer per wedstrijd 'tijd voor de terechte...'. Vreemd.
Vaak zegt hij dan ook nog het tegenovergestelde van wat hij in het geheim hoopt. Maar soms ook niet.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:29 schreef Kopsterk het volgende:
Dj_Davy zegt ongeveer 80 keer per wedstrijd 'tijd voor de terechte...'. Vreemd.
Ik ging nu meteen op mijn bekquote:Op zondag 22 maart 2015 17:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eh ja... die had ik dus fout.
Daar heeft hij wel een puntquote:Op zondag 22 maart 2015 17:30 schreef hafcfan het volgende:
En dan zegt Frank dat het voetbal in Italië niet om aan te gluren is lol.
En als ADO supporter ben je toch wel het e.e.a. gewend, zou je zeggen.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:31 schreef opperkleurder het volgende:
Zelden zo'n slechte eerste helft gezien zeg.
Met hoofdletters.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Corner Ajax, dien je dan te zeggen.
Kan hij nog een paar wereldse hotdogjes in zijn mik gooienquote:Op zondag 22 maart 2015 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Boskamp gaat waarschijnlijk de Classico missen
Scheids kan het stadion niet vinden.
Klopt, maar we spelen zelden tegen zo'n matige tegenstander.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
En als ADO supporter ben je toch wel het e.e.a. gewend, zou je zeggen.
Dacht het ookquote:Op zondag 22 maart 2015 17:33 schreef Cavaliers het volgende:
Hoe groot is de kans dat Mario en Kenneth op de achtergrond een gesprek voeren voor de sier?
Uitslag?quote:Op zondag 22 maart 2015 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dit een vergelijkbare wedstrijd met Excelsior thuis.
De twaalfde man uit Zeist laat ze zelden in de steek inderdaad.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is wachten op de rode kaart voor ADO en de pingel voor ajax. Let maar op.
We hebben al zo veel pingels gehad inderdaad.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is wachten op de rode kaart voor ADO en de pingel voor ajax. Let maar op.
Rond de 70e minuut is het stadion allang leeg.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk dat het Ajax publiek straks een liedje van Bob Marley zingt en dit volhoudt tot aan de 70e minuut ofzo.
Nu ook alquote:Op zondag 22 maart 2015 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rond de 70e minuut is het stadion allang leeg.
Nog leger?quote:Op zondag 22 maart 2015 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rond de 70e minuut is het stadion allang leeg.
Zo,quote:
Is ook zoquote:Op zondag 22 maart 2015 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het verwende tuig denkt waarschijnlijk dat het seizoen er al op zit.
Een speler die liever voor zijn eigen succes gaat in plaats van een bal af te leggen waardoor zijn ploeggenoot een 100% kans krijgt?quote:Op zondag 22 maart 2015 17:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eduardo. Zo'n type speler hebben we lang niet gehad bij ADO.
quote:Op zondag 22 maart 2015 17:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lex Immers was de laatste.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoe doet die van Fiorentina het dan?quote:Op zondag 22 maart 2015 17:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat was een foute beslissing inderdaad. Maar over het algemeen gaat er wel dreiging uit bij hem en schiet hij vanuit iedere positie op goalquote:Op zondag 22 maart 2015 17:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Een speler die liever voor zijn eigen succes gaat in plaats van een bal af te leggen waardoor zijn ploeggenoot een 100% kans krijgt?
En zijn vriendin?quote:Op zondag 22 maart 2015 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jakovenko vind ik persoonlijk tegenvallen.
Toch is het een versterking. Je merkt alleen dat hij weinig gespeeld heeft.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jakovenko vind ik persoonlijk tegenvallen.
Hier ben ik het mee eens. Schet heeft wel heel veel kansen gekregen.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind het jammer dat Fraser nooit eens kiest voor Houtkoop in de basis. Die gast verdiend een kans. En valt 9/10 keer goed in.
de eerste of de tweede?quote:
Moest eerst even zoeken hoe je Anass Achahbar schreef.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je stream loopt een beetje achter?
[/quote]quote:Op zondag 22 maart 2015 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig wel wielrennen.
[quote]Op zondag 22 maart 2015 17:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar zit niemand op te wachten
twitter:ajaxlife twitterde op zondag 22-03-2015 om 17:47:44Ajax staat alweer op het veld. Alleen Viergever niet. Hij wordt vervangen door Riedewald. #ajaado reageer retweet
16 punten.quote:
Klinkt als een goedkope vissoort.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:48 schreef Cavaliers het volgende:
In Zuid-Amerika, voornamelijk Peru, wordt Twente speciaal live uitgezonden op ESPN vanwege Tapia.
#leukefeitjes
Komt niveau tekortquote:Op zondag 22 maart 2015 17:51 schreef Kopsterk het volgende:
Wat is er in godsnaam aan de hand met Lasse
Kan er gewoon niks vanquote:Op zondag 22 maart 2015 17:51 schreef Kopsterk het volgende:
Speelt niet zo'n schone wedstrijd.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:51 schreef Kopsterk het volgende:
Beide goals zijn wel mooi van Feyenoordquote:Op zondag 22 maart 2015 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
ik vind die 2-0 van Feyenoord oprecht een prachtige goal.
Obsessief wel om daar elke wedstrijd mee bezig te zijn.quote:
Zeker.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beide goals zijn wel mooi van Feyenoord
Hij heeft wel meer volgers dan jij.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Obsessief wel om daar elke wedstrijd mee bezig te zijn.
Davy en ik vragen ons af wat voor figuur er achter dit Twitter zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |