SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Google even op wedstrijd kopenquote:Op zondag 22 maart 2015 16:40 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
I know.. maar, wil niet direct weer een abbo.
Ik word gelukkig als ik jouw UI zie.quote:
Lekker hoor Ziggo site ligt er uitquote:Op zondag 22 maart 2015 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Google even op wedstrijd kopen
Wij hebben ook een keer een enkele wedstrijd gekocht
quote:
mad nu?quote:Op zondag 22 maart 2015 14:33 schreef KingRoland het volgende:
Ik weet zeker dat Feyenoord helemaal niets kan. PSV maakt hun gewoon af.
Ahahahaquote:Op zondag 22 maart 2015 16:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Allemaal Chinezen die legaal ADO willen kijken.
Als ik je UI overneem, rot jij dan op?quote:Op zondag 22 maart 2015 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hier post, dit doe ik om iedereen blij te maken
Uitvak is leegquote:Op zondag 22 maart 2015 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooi om te zien dat die arena tot op de nok toe uitverkocht is
bang voor ado hoolisquote:Op zondag 22 maart 2015 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooi om te zien dat die arena tot op de nok toe uitverkocht is
quote:Op zondag 22 maart 2015 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hier post, dit doe ik om iedereen blij te maken
Kloptquote:Op zondag 22 maart 2015 16:45 schreef KingRoland het volgende:
ADO GAAT AJAX HELEMAAL KAPOT MAKEN JAAAAzo hebben we dat gehad.
aalbergquote:Op zondag 22 maart 2015 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Welke speler van ADO krijgt vandaag rood, van de almachtige heer Liesveld?
Marc Overmars en voor een deel ook F. de Boer.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Noem het beestje eens bij de naam
Rens kent mensen daarquote:Op zondag 22 maart 2015 16:47 schreef Fokker101 het volgende:
vak410 gaat losssss jalalalala ajax amsterdam
yupquote:Op zondag 22 maart 2015 16:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Marc Overmars en voor een deel ook F. de Boer.
De Boer heeft net zoveel schuld als Overmars hoorquote:Op zondag 22 maart 2015 16:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Marc Overmars en voor een deel ook F. de Boer.
Ze hebben ook een mooie band met Den Haagquote:Op zondag 22 maart 2015 16:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind Juve ook een sympathieke club.
Dan moet je hem in elkaar meppenquote:Op zondag 22 maart 2015 16:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
JR wilt altijd scoren en dat ben ik een beetje zat.
De successupporters zijn thuis gebleven.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:52 schreef Sunri5e het volgende:
Zijn de wegen richting de Arena versperd door hevige sneeuwval? Of rijden de treinen niet?
Dven zou moeten weten of er sneeuw ligtquote:Op zondag 22 maart 2015 16:52 schreef Sunri5e het volgende:
Zijn de wegen richting de Arena versperd door hevige sneeuwval? Of rijden de treinen niet?
Mede daarom ook.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze hebben ook een mooie band met Den Haag
Doe niet zo ongesteld johquote:Op zondag 22 maart 2015 16:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
JR wilt altijd scoren en dat ben ik een beetje zat.
De treinen hebben een sein gemist en rijden nu richting het oosten van het land.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:52 schreef Sunri5e het volgende:
Ah oke. Ik dacht al, waarom is de Arena maar half gevuld.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:53 schreef haan33 het volgende:
[..]
De treinen hebben een sein gemist en rijden nu richting het oosten van het land.
Ik zal wat harder schreeuwenquote:Op zondag 22 maart 2015 16:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jammer dat het ado publiek zo stil is
Club Bruggequote:Op zondag 22 maart 2015 16:54 schreef RensAjacied het volgende:
Half Den Haag is nu aan het rellen in België.
Als Heracles nou had gewonnen gisteren gunde ik het jou en opper, maar nu moet Ajax toch even winnen.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit vind ik sympathiek van je.
quote:Op zondag 22 maart 2015 16:54 schreef KingRoland het volgende:
We weten allemaal wat er gaat gebeuren als de treinen richting het oosten gaan...
Misgunnerquote:Op zondag 22 maart 2015 16:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als Heracles nou had gewonnen gisteren gunde ik het jou en opper, maar nu moet Ajax toch even winnen.
Bedankt hooligan watcher Renschquote:Op zondag 22 maart 2015 16:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Schijnen ook wel harde kernen van andere Nederlandse clubs te lopen.
Oh wacht. De commentator zegt dat veel mensen naar het strand zijn.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:53 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ah oke. Ik dacht al, waarom is de Arena maar half gevuld.
Ik plaats dit ook niet voor jou oelewapper. Misschien is het beter dat jij niet meer reageert op mij.quote:
Ik waardeer je posts Rens.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik plaats dit ook niet voor jou oelewapper. Misschien is het beter dat jij niet meer reageert op mij.
Ik vind zijn reacties wel vermakelijk.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik plaats dit ook niet voor jou oelewapper. Misschien is het beter dat jij niet meer reageert op mij.
Als je blind bent wellicht.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:57 schreef opperkleurder het volgende:
Een feest voor het oog deze wedstrijd.
Je zat er volledig naast met je Stybar.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:57 schreef opperkleurder het volgende:
Een feest voor het oog deze wedstrijd.
Slappe mentaliteitquote:Op zondag 22 maart 2015 16:58 schreef Kopsterk het volgende:
Andersen kan leuk dribbelen, maar het vervolg is steeds zo matig
Hoeveelste is hij geworden?quote:Op zondag 22 maart 2015 16:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je zat er volledig naast met je Stybar.
Pics van je zus.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
De kat van mijn zus is aan het bevallen
Komt hopelijk niet uit de poes van je zusquote:Op zondag 22 maart 2015 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
De kat van mijn zus is aan het bevallen
Dan zou ik wel even de dokter bellen ja.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt hopelijk niet uit de poes van je zus
Wauw.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt hopelijk niet uit de poes van je zus
Ik zou de verloskundige bellen hoorquote:Op zondag 22 maart 2015 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zou ik wel even de dokter bellen ja.
Ik heb geen idee, dan moet ik even naar de volledige uitslag kijken. Niet dat wij ambities hadden in MSR.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:01 schreef opperkleurder het volgende:
Cava, wie was de beste Colombiaan trouwens?
Niks mis met janlulgodquote:Op zondag 22 maart 2015 17:02 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand een stream voor me (niet Jan met de korte achterlul)
Hij blijft steeds hangen, met het gevolg dat ik elke minuut 10 seconde meer achter loop.quote:
Sonck in opperste concentratiequote:Op zondag 22 maart 2015 17:02 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Ook in België kijken ze naar Ajax - ADO.
Maar Stybar reed wel in goede positie. Als hij 5 minuten langer op zijn fiets was blijven zitten had hij gewonnen.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, dan moet ik even naar de volledige uitslag kijken. Niet dat wij ambities hadden in MSR.
Nu is het dak tenminste niet de enige overeenkomst met het Gelredome.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:52 schreef Sunri5e het volgende:
Deze niet hoor?quote:Op zondag 22 maart 2015 17:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij blijft steeds hangen, met het gevolg dat ik elke minuut 10 seconde meer achter loop.
Neem gewoon FOX Sports, pauperquote:Op zondag 22 maart 2015 17:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij blijft steeds hangen, met het gevolg dat ik elke minuut 10 seconde meer achter loop.
Ik betwijfel het.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar Stybar reed wel in goede positie. Als hij 5 minuten langer op zijn fiets was blijven zitten had hij gewonnen.
Terecht.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als jij voor me betaald.quote:
Vitesse is in Russische handen, Arnhem zal dus binnenkort wel geannexeerd worden door de Russenquote:Op zondag 22 maart 2015 17:04 schreef hafcfan het volgende:
Ik ben benieuwd naar GGMM zijn reactie die altijd kritiek op Vitesse heeft door het lege stadion.
Vitesse is een kutclub idd.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:04 schreef hafcfan het volgende:
Ik ben benieuwd naar GGMM zijn reactie die altijd kritiek op Vitesse heeft door het lege stadion.
Uh, watquote:Op zondag 22 maart 2015 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vitesse is in Russische handen, Arnhem zal dus binnenkort wel geannexeerd worden door de Russen.
Mierenneuker.quote:
Welke?quote:Op zondag 22 maart 2015 17:06 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik ga even dat nieuwe stedenbouw-spelletje spelen
Babyquote:Op zondag 22 maart 2015 17:06 schreef PowerLoungen het volgende:
city island?quote:Op zondag 22 maart 2015 17:06 schreef PowerLoungen het volgende:
Zo vaak maak ik geen taal- of spelfoutenquote:Op zondag 22 maart 2015 17:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die heb je verdiend wegens een post zonder taal- of spelfouten.
gelukkigquote:Op zondag 22 maart 2015 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog nooit gespeeld
Dit wordt weer zo'n wedstrijd dat Ajax rond de 70e minuut ofzo de 1-0 maakt en dan is het gedaan.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
ADO is echt slecht. Hoe kan Ajax nog geen kool hebben gemaakt?
Ajax doet toch niks goeds met de bal. Kun je beter geen energie verspillen.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
ADO is echt slecht. Hoe kan Ajax nog geen kool hebben gemaakt?
Knights & Merchantsquote:
Speelde ik vroeger altijd.quote:
Ik stond achter het doel van Jaap Stobbequote:
BLIJF ZE ALTIJD TROUW JAJAJALALALAquote:Op zondag 22 maart 2015 17:10 schreef KingRoland het volgende:
WIJ ZIJN AJAX AMSTERDAM
YOYOYOOYOYOYOYOYOYOY
WIJ ZIJN AJAX AMSTERDAM
JAJAHAYAHAOAHAOHOUOU
Ik was er alleen heel slecht in, kwam nooit verder dan level 2 volgens mij.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ook, over een lokaal netwerk.
vrienden bezoekquote:Op zondag 22 maart 2015 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar is Stijn?
Ik moet hem even inwrijven dat ik flink ben ingelopen bij de wielerprono
Dat boeit echt niemandquote:Op zondag 22 maart 2015 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar is Stijn?
Jammer dat Stybar van zijn fiets viel.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar is Stijn?
Was nota bene zijn eigen geld.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:12 schreef GGMM het volgende:
Wormgoor werd weggestuurd uit de jeugd bij Ajax omdat hij een portemonnee had gestolen.
En omdat hij er geen reet van konquote:Op zondag 22 maart 2015 17:12 schreef GGMM het volgende:
Wormgoor werd weggestuurd uit de jeugd bij Ajax omdat hij een portemonnee had gestolen.
Neem een pre workoutquote:Op zondag 22 maart 2015 17:12 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ben vermoeid. Moest vet vroeg voetballen.
Vooral dat laatste .quote:Op zondag 22 maart 2015 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En omdat hij er geen reet van kon
Kijk maar naar Kluivertquote:Op zondag 22 maart 2015 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij een wereldtalent was geweest had hij gewoon mogen blijven
Zo gaat dat
Wist ik niet. Sneu zeg.quote:
quote:Verdediger Vito Wormgoor (19) is door Ajax ontslagen. Hij zou 150 euro hebben gestolen van zijn ploeggenoot Edgar Manucharyan. Het zou gaan om geld dat Manucharyan van Wormgoor had geleend, maar ondanks herhaaldelijke verzoeken niet terugbetaalde. Daarop zou Wormgoor het geld in de kleedkamer van Jong Ajax hebben gestolen.
Wormgoor tekende in januari 2006 een contract bij de club die hij zijn jeugdliefde noemde. Hij kwam over van zaterdaghoofdklasser Dovo. Daar speelde hij op zijn zeventiende al in het eerste elftal. Vorig seizoen maakte Wormgoor, aanvoerder van Jong Ajax, door blessures bij anderen al eens deel uit van de eerste selectie. Tot een opstap naar het eerste leidde dat nog niet; komend seizoen zou Wormgoor voor Jong Ajax spelen.
Wormgoor maakte in de voorbereiding kort deel uit van de eerste selectie nadat verdediger Jan-Arie van der Heijden tijdens het trainingskamp in de Lutte geblesseerd was geraakt.
Doe ik zo. Eerst even genieten van ADO die uit zijn schulp kruiptquote:Op zondag 22 maart 2015 17:16 schreef hafcfan het volgende:
Haags reageer eens op mijn zet. De wedstrijd is toch niet om aan te gluren
En de kaart was geelquote:Op zondag 22 maart 2015 17:17 schreef opperkleurder het volgende:
Derijck pakt een kaart.
Gras is groen
Ik zit me hier op te fokken . Alles gaat misquote:Op zondag 22 maart 2015 17:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe ik zo. Eerst even genieten van ADO die uit zijn schulp kruipt
Daar krijg ik dan ook niks van mee want ik word ook in slaap gesustquote:Op zondag 22 maart 2015 17:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ajax wordt in slaap gesust, straks slaan we toe.
Ik kreeg een kunst vraag, dit is sinds gister mijn zwakste categorie. Wat een EBOLA vragenquote:Op zondag 22 maart 2015 17:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zit me hier op te fokken . Alles gaat mis
Zelfde hier, Mijn beste zijn sport en historie.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kreeg een kunst vraag, dit is sinds gister mijn zwakste categorie. Wat een EBOLA vragen
Sport en amusementquote:Op zondag 22 maart 2015 17:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zelfde hier, Mijn beste zijn sport en historie.
ADO staat 14equote:
Tijd voor de meer dan verdiende 0-1 dus.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:22 schreef Cavaliers het volgende:
ADO heeft meer schoten op doel dan Ajax.
Dan zal de onterechte 1-0 zo wel vallen.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tijd voor de meer dan verdiende 0-1 dus.
De wens is de vader van de gedachte denk ik.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Opp...Hoor ik nou fc den haag ole ole
![]()
u mad broquote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 17:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte denk ik.
Net Jens Torenstraquote:Op zondag 22 maart 2015 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Schone staat er voor zijn vrije trappen
Heet het daar ook Jupiter League?quote:Op zondag 22 maart 2015 17:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Speelt tegenwoordig in de Russische Jupiler League.
Die zit te spelen op een telefoon ofzoquote:Op zondag 22 maart 2015 17:26 schreef Cavaliers het volgende:
Dat kind achter Sinkgraven valt gewoon in slaap.
Armeniër he.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Speelt tegenwoordig in de Russische Jupiler League.
Met z'n ogen dicht?quote:Op zondag 22 maart 2015 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zit te spelen op een telefoon ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |