SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Laat staan van Lexquote:Op zondag 22 maart 2015 15:25 schreef Pedroso het volgende:
Ik heb de indruk dat Kenneth niet zo'n fan is van Tim Immers.
geilquote:Op zondag 22 maart 2015 15:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Zo wat een scherm jongens!
speelt bijna nooit.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:27 schreef Kopsterk het volgende:
Hoe oud is die Achahbar? Dat ventje mag je wel wat van verwachten toch inmiddels?
Ja.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jongens ik keek een andere wedstrijd (Liverpool-United speciaal voor Davy omdat hij dit nog niet wist), maar is Feyenoord-PSV nog een bijzondere wedstrijd?
Jij en je vrienden lachen wat af.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Een vriend van mij, ADO supporter in hart en nieren wordt ook papa. Ik heb een ajax rompertje voor hem gekocht. Dit zal hij vast waarderen.
Hier heeft Manu nog niet gescoord.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jongens ik keek een andere wedstrijd (Liverpool-United speciaal voor Davy omdat hij dit nog niet wist), maar is Feyenoord-PSV nog een bijzondere wedstrijd?
Nee. Slechte wedstrijd.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Thijs Slegers vindt hem nog jong.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:27 schreef Kopsterk het volgende:
Hoe oud is die Achahbar? Dat ventje mag je wel wat van verwachten toch inmiddels?
Crewbash, TR gemaakt.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:31 schreef Mansjester het volgende:
Twente staat gelijk en Drizzt is ook weer weg. Wat een mafkees is dat toch
Hoezo "helaas"?quote:Op zondag 22 maart 2015 15:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Helaas alleen te verkrijgen in Amerika.
Vieze internetsupporter is hetquote:Op zondag 22 maart 2015 15:31 schreef Mansjester het volgende:
Gadverdamme.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:32 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik eet nu roggebrood met boter en schouderham
Is dat wel natuurkundig verantwoord?quote:Op zondag 22 maart 2015 15:32 schreef PizzaGeit het volgende:
ransaapquote:Op zondag 22 maart 2015 15:32 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat vindt jij lekker dan?quote:Op zondag 22 maart 2015 15:33 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom eten mensen hier alleen maar troep?
Ik eet hagelslagquote:Op zondag 22 maart 2015 15:33 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom eten mensen hier alleen maar troep?
En Bazoer ook.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:34 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Milik heeft erg veel gespeeld de laatste tijd.
Hey, ik welquote:Op zondag 22 maart 2015 15:34 schreef GGMM het volgende:
In het Feyenoord-topic vinden ze het geen rode kaart voor El Ahmadi
VINEquote:Op zondag 22 maart 2015 15:34 schreef hafcfan het volgende:
Gerrard rood na 15 seconden jongens hahah
Je bent zelf een mafkees.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:31 schreef Mansjester het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zondag 22 maart 2015 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig heb ik die post niet gezien want ik neem hem hartstikke serieus.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:35 schreef hafcfan het volgende:
Mexci zei nog wel dat feyenoord-PSV leuker zou zijn.
Het was gebaseerd op dat de pot in Eindhoven zo leuk wasquote:Op zondag 22 maart 2015 15:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die post niet gezien want ik neem hem hartstikke serieus.
quote:Op zondag 22 maart 2015 15:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Roland en ik gaan later Bayern en El Clasico kijken.
Taalvirtuoos die Evert.quote:
trquote:Op zondag 22 maart 2015 15:38 schreef Kopsterk het volgende:
Ik overweeg Liverpool-United te gaan kijken. Was de rode kaart terecht?
JAquote:Op zondag 22 maart 2015 15:38 schreef Kopsterk het volgende:
Neequote:Op zondag 22 maart 2015 15:38 schreef Kopsterk het volgende:
Daarvoor hoeven we niet naar het PL topicquote:Op zondag 22 maart 2015 15:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kijk het PL topic JR wordt niet serieus genomen.
quote:Op zondag 22 maart 2015 15:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Tuurlijk, Feyenoord is een sportieve ploeg , itt PSV
Deze man...quote:Op zondag 22 maart 2015 15:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
PSV staat boven Feyenoord in het blauwe kaart klassement.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
hahahahaquote:Op zondag 22 maart 2015 15:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ook in het tokkieklassement. Maar dat terzijde.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
PSV staat boven Feyenoord in het blauwe kaart klassement.
Waar kan ik het Blauwe Kaart Klassement inzien?quote:Op zondag 22 maart 2015 15:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
PSV staat boven Feyenoord in het blauwe kaart klassement.
quote:Op zondag 22 maart 2015 15:42 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ook in het tokkieklassement. Maar dat terzijde.
inb4 Johannes die om foto's vraagt.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:42 schreef GGMM het volgende:
Ik heb het behoorlijk koud.
Stijve tepels ook.
quote:Op zondag 22 maart 2015 15:42 schreef GGMM het volgende:
Stijve tepels ook.
Picsquote:Op zondag 22 maart 2015 15:42 schreef GGMM het volgende:
Stijve tepels ook.
Geen idee, maar blauwe vlaggen hier: http://www.blauwevlag.nl/quote:Op zondag 22 maart 2015 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar kan ik het Blauwe Kaart Klassement inzien?
Uh, oke.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:43 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Wie schuift de generaal naar voren in dit stratego spelletje?!
Het thuispubliek ging uit zijn dak voor Renato.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tapia scoorde tegen Groningen.
Dat moet vast een hele eer geweest zijn?
oprottenn paulquote:Op zondag 22 maart 2015 15:45 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
STRAFSCHOP! HEEL EVEN AARZELDE VAN BOEKEL! OF IS HET BUITENSPEL. HET IS BUITENSPEL DAT IS HEEL ANDERE KOEK!
Is goed.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:45 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
STRAFSCHOP! HEEL EVEN AARZELDE VAN BOEKEL! OF IS HET BUITENSPEL. HET IS BUITENSPEL DAT IS HEEL ANDERE KOEK!
Uh ok.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:45 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 22 maart 2015 15:46 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
![]()
Feyenoord zal de scheids is een keer niét tegen hebben
Als Depay hem dan neemt blijft het 0-0quote:Op zondag 22 maart 2015 15:47 schreef Sked het volgende:
Ik hoop nu op een onterechte penalty voor PSV
Ik ga voor Manuquote:Op zondag 22 maart 2015 15:47 schreef Cavaliers het volgende:
Boëtius is zo vreselijk slecht.
Die zal zo wel de 1-0 maken.
Schudden milkshakequote:Op zondag 22 maart 2015 15:47 schreef Cavaliers het volgende:
Boëtius is zo vreselijk slecht.
Die zal zo wel de 1-0 maken.
Van Gaal effect.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
https://v.cdn.vine.co/r/v(...)XtG5umW2AHb8wOFvXDCg
aardige gol van mata
Incorrect.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:47 schreef Morendo het volgende:
Je bent toch pas buitenspel als je de bal hebt geraakt?
Niet als het PSV goed uitkomtquote:Op zondag 22 maart 2015 15:47 schreef Morendo het volgende:
Brenet maakte de handsbal in een poging Manu te verdedigen.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:47 schreef Morendo het volgende:
Hoe oud is die wel niet.quote:
Dit boeit echt niemand, iedereen juicht voor Groningen.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De 1-2 kwam trouwens van jongeling Andersen
quote:Op zondag 22 maart 2015 15:47 schreef Pedroso het volgende:
Alle bal hoog op Achabar, doen ze goed bij Feyenoord.
quote:
Zo slecht speelt PSV nou ook weer niet.quote:
Leugens, o.a. Harrie juicht voor Twente.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit boeit echt niemand, iedereen juicht voor Groningen.
quote:Op zondag 22 maart 2015 15:49 schreef Cavaliers het volgende:
Isimat is zoveel beter dan die andere twee clowns.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |