SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 22 maart 2015 15:03 schreef KingRoland het volgende:
Hoe noem je een man in de woestijn?Een woestijnman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
PSV loopt naar voren, Feyenoord schiet terug en zo gaat het maar door.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een afgrijselijk slechte wedstrijd.
Bedroevend weer het Nederlands Voetbalquote:Op zondag 22 maart 2015 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een afgrijselijk slechte wedstrijd.
Ik heb ook gezegd dat dit 0-0 zou worden.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lijkt wel alsof Feyenoord niet wil scoren.
United speelt wel lekkerquote:Op zondag 22 maart 2015 15:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bedroevend weer het Nederlands Voetbal
Nu erger ik mij alleen nog groen en geel.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Opperkleurder zit net als ik al helemaal in het geel groen klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |