SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Zal zo begin januari geweest zijnquote:
ik zong uit volle borst met Drukwerk mee. Gek toch hoe je zo'n nummer meer dan 20 jaar niet hoort en meteen nog kunt meezingen. K*tnummerquote:Op zondag 22 maart 2015 14:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nice.![]()
Alhoewel je op betere momenten had kunnen binnenvallen als ik dit hoor.
ja, waar was je bij de eightiesweek? Was een kleine reunie.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zal zo begin januari geweest zijn
Meer dan 30 misschien?quote:Op zondag 22 maart 2015 14:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zong uit volle borst met Drukwerk mee. Gek toch hoe je zo'n nummer meer dan 20 jaar niet hoort en meteen nog kunt meezingen. K*tnummer
Welke eightiesweek? Er waren er 3 tegelijkquote:Op zondag 22 maart 2015 14:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, waar was je bij de eightiesweek? Was een kleine reunie.
de gezelligste natuurlijkquote:Op zondag 22 maart 2015 14:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Welke eightiesweek? Er waren er 3 tegelijk
oh ja, de Primavera.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:14 schreef Kingstown het volgende:
Ik ga even wielrennen kijk. Opeens een hoop nummers waar ik weing mee kan.
Mja, 't is even wat minder idd.... Maar wat nou als het zodadelijk ineens weer erg leuk is?quote:Op zondag 22 maart 2015 15:14 schreef Kingstown het volgende:
Ik ga even wielrennen kijken. Opeens een hoop nummers waar ik weing mee kan.
Zoals The Nits bedoel je?quote:Op zondag 22 maart 2015 15:17 schreef Eska het volgende:
Mja, 't is even wat minder idd.... Maar wat nou als het zodadelijk ineens weer erg leuk is?
Nee, ik denk niet dat jij een iPad gaat aanschaffen.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zoals The Nits bedoel je?![]()
Dankzij jullie moet ik straks nog een Ipad ofzo aan gaan schaffen.
Hij heeft dan wel weer mannen in strakke broekkiesquote:
Die hoef ik niet in mijn oren.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hij heeft dan wel weer mannen in strakke broekkies
C'est moiquote:
Nee.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nou, een zekere Barry Gibb in een strak broekje...
precies, in je orenquote:Op zondag 22 maart 2015 15:33 schreef Eska het volgende:
[..]
Nee.Gewoon zingen. Meer hoeft 'ie voor mij niet te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |