Nou, daar is de eerste bevestiging:quote:Op zondag 19 november 2017 10:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Massale protesten?
Net als toen fabrieksarbeiders vervangen werden door robots?
Dat heeft zoden aan de dijk gezet, die robots zijn er niet gekomen... oh wacht...
Er zullen nieuwe bedrijven opstaan die gaan concurreren met gevestigde taxi- en transportbedrijven. Die gaan 90% van de huidige markt verdringen. Er zal altijd werk blijven voor professionele chauffeurs, bijvoorbeeld hulpdiensten of VIP vervoer. Maar ook daar zullen hulpmiddelen veel uit handen nemen.
Niet duur genoegquote:Op zondag 22 maart 2015 15:07 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat is toch al zo? Je reiskosten halveren als je met zijn tweetjes rijdt. Autorijden is in elk geval nog lang niet duur genoeg als je ziet hoe het misbruikt wordt. Probleem met duurder maken is echter wel dat mensen die écht niet zonder kunnen zwaar de sjaak zijn (mensen met een beperking bv)
Als er miljoenen van die dingen rondrijden, waarom zou je er dan niet gewoon een kopen? Er rijden er dan immers zoveel, dat het niet meer zo duur is. (Althans betaalbaar, en eenmalige aanschafprijs lijkt me goedkoper als elke keer betalen voor de dienst, men wil immers winst maken)quote:Op zondag 22 maart 2015 15:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Reserveren kan je op meerdere manieren interpreteren.
Kijk, ik weet dat ik om 9 uur op de zaak moet zijn dus ik kan al voor de hele maand vooruit opgeven dat ik een voertuig nodig heb dat hier om half 9 op de stoep staat om me op te pikken. Ben ik vrij of moet ik naar de huisarts? Dat kan je ook prima aanpassen/doorgeven.
En als jij morgen de stad in wil, kan je opgeven dat je daar tussen 11 en 13 uur wil zijn en krijg je een "low priority" tarief. Wil je nu direct naar de stad dan betaal je "high priority" en rijdt er direct een beschikbaar voertuig naar de plek waar je bent.
Hou er rekening mee dat er uiteindelijk miljoenen van die voertuigen in Nederland zullen zijn en dus altijd wel ééntje beschikbaar op maximaal een paar kilometer van jouw huis.
Als ik in het weekend ontbijt en denk "ik ga zo naar de stad" dan zou ik m'n reserveer-app al kunnen starten, vertrekpunt "hier" (gps) en eindpunt "daar" (winkelstraat) kunnen opgeven. Dan krijg je direct een melding en weet je hoe laat je je schoenen moet aantrekken.
Wat je meer kwijt bent aan "wachten" bespaar je weer op het zoeken naar parkeerplaatsen en het teruglopen naar de parkeergarage.
Kijk ook naar de voordelen:
- geen vaste lasten, alleen bij gebruik
- geen kosten voor een parkeerplaats of parkeervergunning
- geen onderhoud
Ik denk dat "on demand" goedkoper wordt dan bezit.quote:Op maandag 20 november 2017 23:07 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Als er miljoenen van die dingen rondrijden, waarom zou je er dan niet gewoon een kopen? Er rijden er dan immers zoveel, dat het niet meer zo duur is. (Althans betaalbaar, en eenmalige aanschafprijs lijkt me goedkoper als elke keer betalen voor de dienst, men wil immers winst maken)
Klopt, dat zijn wel dingen waar ik ook wel eens aan gedacht heb maar nog geen echte oplossing voor heb.quote:Op maandag 20 november 2017 23:30 schreef Tegan het volgende:
Ik heb niet alles gelexen maar ik ben voor!
Enige wat ik in mijn omgeving zie is dat mensen de auto gebruiken als tijdelijke opbergplek, dat zal lastig zijn in dit systeem. Ik bedoel hiermee dat je je sportspullen in de auto laat zodat je meteen na het werk door kan rijden, of dat je jassen in de auto laat bij het uitgaan, of dat je boodschappen van winkel 1 in de auto legt en dan naar winkel 2 gaat.
Eerder een lange weg met een rij auto's om de werknemers stuk voor stuk op te halen. Daarnaast differentiatie van de begin- en eindtijden om onnodig wachten en files te voorkomen.quote:Op maandag 20 november 2017 23:43 schreef Tegan het volgende:
Er zal wel een flink parkeerterrein moeten blijven bestaan op het werk. Anders kunnen mijn honderden collega's niet allemaal om 17:00 naar huis.
Er is niet echt plek voor een lange weg. Alleen dat flinke (vierkante) parkeerterrein is er dus. Ik ben wel voor eigen werktijden maar een groot deel werkt met specifieke bereikbaarheidsuren.quote:Op maandag 20 november 2017 23:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Eerder een lange weg met een rij auto's om de werknemers stuk voor stuk op te halen. Daarnaast differentiatie van de begin- en eindtijden om onnodig wachten en files te voorkomen.
Klinkt alsof er te weinig thuisgewerkt wordtquote:Op maandag 20 november 2017 23:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Er is niet echt plek voor een lange weg. Alleen dat flinke (vierkante) parkeerterrein is er dus. Ik ben wel voor eigen werktijden maar een groot deel werkt met specifieke bereikbaarheidsuren.
Structureel thuiswerken mag niet . Maar als iedereen thuiswerkt en alle boodschappen laat bezorgen zijn er gewoon alleen recreatie-voertuigen nodig!quote:Op maandag 20 november 2017 23:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Klinkt alsof er te weinig thuisgewerkt wordt
Hehe, maar niet iedereen heeft een kantoorbaan.quote:Op maandag 20 november 2017 23:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Structureel thuiswerken mag niet . Maar als iedereen thuiswerkt en alle boodschappen laat bezorgen zijn er gewoon alleen recreatie-voertuigen nodig!
Over 50 jaar zijn we allemaal dood, kernbommen ditdatquote:Op dinsdag 21 november 2017 00:26 schreef Tegan het volgende:
Juist liever 50 jaar later. Minder werken, meer plezier, meer gemak. Denk ik.
Ach ja, dat zeiden je voorouders met paard en wagen ook toen de eerste auto's op de weg kwamen.quote:Op dinsdag 21 november 2017 00:21 schreef Achterhoker het volgende:
Wat leven we toch eigenlijk in een kuttijd. Was ik maar 50 jaar eerder geboren ofzo.
En de voorouders die alleen maar wandelden ook toen ze het eerste paard konden temmenquote:Op dinsdag 21 november 2017 07:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ach ja, dat zeiden je voorouders met paard en wagen ook toen de eerste auto's op de weg kwamen.
quote:'Gedeelde zelfrijdende auto's moeten accu's krijgen met langere levensduur'
Een van de makers van de lithium-ion-accu, de Japanse chemicus Akira Yoshino, vindt dat accufabrikanten hun producten beter bestand moeten maken tegen een bijna voortdurend gebruik in de vorm van veel korte ritjes. Dat laatste is het geval bij gedeelde zelfrijdende auto's.
Yoshino vindt dat fabrikanten hun accu's niet alleen sterker moeten maken zodat het bereik van elektische auto's op een acculading wordt vergroot, maar ook dat ze de levensduur van accu's moeten verbeteren. Hij doelt op gedeelde zelfrijdende auto's en carsharingdiensten, waarbij volgens hem een auto die door tien mensen wordt gedeeld ook tien keer zo vaak aan het rijden is. Hoe lang de accu's meegaan wordt dan volgens hem een erg belangrijke factor, zo zei hij in een interview met The Indian Express.
De Japanse chemicus vindt dat producten accu's moeten maken met materialen die beter bestand zijn tegen het constante uitdijen en samentrekken, wat wordt veroorzaakt door de temperatuurverschillen afkomstig van de chemische processen in accu's. Dit proces is volgens Yoshino eenvoudiger als er tegelijkertijd minder noodzaak is om het bereik van een acculading ook te verhogen.
Hij noemt als voorbeeld het gebruik van lithium-titanaat-accu's, waarbij nanokristallen van dit materiaal op het oppervlak van de anode wordt gebruikt, in plaats van koolstof bij lithium-ion-accu's. Lithium-titanaat-accu's hebben als groot voordeel dat ze mede door het robuustere materiaal veel sneller en vaker kunnen worden opgeladen dan lithium-ion-accu's.
Volgens Yoshino zijn auto's een volledig nieuwe toepassing voor accu's en hij denkt dat het nog even duurt voordat we erachter komen wat voor soort accu's noodzakelijk zijn. Hij denkt dat de auto-industrie bepalend wordt voor de ontwikkelingen op het gebied van accutechnologie: 'De toekomst van accu's hangt af van wat er in de toekomst gaat gebeuren wat betreft het autogebruik in de maatschappij'.
In de stedelijke gebieden -de binnensteden- was het autobezit altijd al significant lager dan daarbuiten. Het aantal parkeerplaatsen was niet de oorzaak, maar het gevolg: de auto is een duur ding dat overbodig is als alles op loopafstand is en/of er een fijnmazig en hoogfrequent openbaar vervoersnetwerk is.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 10:59 schreef El_Liberaliste het volgende:
- in stedelijke gebieden veel autobezit verdwijnt (nieuwbouw zonder parkeerplaats is hier in Amsterdam bijna de norm), men heeft hier sowieso al minder vaak een auto en zijn goede faciliteiten voor deelauto's, fietsen, Uber en OV.
iedereen die jonger dan 60 is gaat dat zeker meemakenquote:Op zondag 22 maart 2015 14:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel mee zal vallen.
De tijd dat een auto zoals we die nu kennen een antiek ding is en totaal achterhaald gaan wij niet meer mee maken denk ik.
Zelf rijdende auto's is allemaal leuk en aardig op papier, maar de praktijk is nog niet zo 123 helemaal in kannen en kruiken. En al helemaal niet dat niemand meer een auto heeft en alle auto's die er nog zijn volledig autonoom rijden. Nee dat gaan wij echt niet meer meemaken. Ja je mag me quoten mocht ik het mis hebben tegen die tijd
mensen ervaren auto kopen nu als een noodzaak, als vrouwen de keuze krijgen op de aankoopbeslissing gaan er weinig auto s nog verkocht wordenquote:Op dinsdag 2 januari 2018 10:59 schreef El_Liberaliste het volgende:
Hier iemand uit de automotive
Deels oneens met de stelling, kort samengevat verwacht ik dat:
- in stedelijke gebieden veel autobezit verdwijnt (nieuwbouw zonder parkeerplaats is hier in Amsterdam bijna de norm), men heeft hier sowieso al minder vaak een auto en zijn goede faciliteiten voor deelauto's, fietsen, Uber en OV.
- in minder stedelijke gebieden weinig verandert in autobezit
- het belangrijkste: internationaal verwacht ik een zelfde patroon en NL is stedelijker ingericht cq fijnmaziger dan de meeste landen dus daar komt het nog minder van de grond. Behalve in grote, Westerse steden zoals NY, Berlijn, Londen, Parijs etc. etc.
Los hiervan denk ik dat elektrisch (is al dik gaande natuurlijk) en zelfrijdend (vanaf ca 2028, dus over 10 jaar) een flinke vaart neemt, maar dat dit slechts beperkt invloed zal hebben op autobezit.
Veel meer invloed op autobezit zullen conjuctuurbewegingen hebben. Bij een goede economie willen mensen een mooie auto (elektrisch of niet) en bij een slechte economie let men op de kleintjes en gaat men minder snel over tot aanschaf van een auto. Mensen met een gezin, zeker die buiten de stad, hebben bijna per definitie een auto (ik schat >85%) .
Leaseauto's zullen deels blijven en deels veranderen in mobiliteitsbudgetten, waarbij mensen alsnog een auto kopen of privé leasen.
dezelfde bedrijven gaan straks zelfrijdende auto's verkopen die centraal onderhouden worden ergens in een weilandquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:57 schreef denattedweil het volgende:
Er zijn te veel bedrijven betrokken bij het laten rijden van auto's op fossiele brandstof. Dit zal eerst op hoog politiek niveau beslist moeten gaan worden. Er bestaan zelfs al generators die op magnetisme werken en dus continu energie kunnen leveren. Hierdoor zou je dus niet meer afhankelijk hoeven te zijn van een energiemaatschappij.. maar ook dit wordt allemaal tegen gehouden omdat er te veel geld mee gemoeid gaat
Bijvoorbeeld. De staatskas zal toch ergens gespekt moeten worden.quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:36 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dezelfde bedrijven gaan straks zelfrijdende auto's verkopen die centraal onderhouden worden ergens in een weiland
Nee, die bestaan niet. Althans: gisteren nog niet. Wat is er gebeurd dan vandaag? Ben benieuwd.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:57 schreef denattedweil het volgende:
Er bestaan zelfs al generators die op magnetisme werken en dus continu energie kunnen leveren.
Die bestaan wel degelijk. Vanaf 2008 heb ik er al van gehoord:quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:17 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nee, die bestaan niet. Althans: gisteren nog niet. Wat is er gebeurd dan vandaag? Ben benieuwd.
kloptquote:Op donderdag 18 januari 2018 14:58 schreef denattedweil het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. De staatskas zal toch ergens gespekt moeten worden.
Je moet niet alles geloven. Doel je nu op zo een "Free energy" perpetuum mobile? Die bestaan helaas voor ons echt niet. Alles wat je daar ziet is bedrog.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:18 schreef denattedweil het volgende:
Magnet Generator to Power Your Home
kloptquote:Op donderdag 18 januari 2018 15:02 schreef Obivion het volgende:
Ik denk dat gemeentes niet blij gaan worden. Die lopen miljoenen mis aan inkomsten van betaald parkeren.
De werking zal praktisch hetzelfde zijn. Er bestaan wel degelijk magnetische generatoren om al je apparatuur in huis te voorzien van stroom. Hoe ver de techniek momenteel is weet ik niet want ik praat over 10 jaar geleden dat ik dit tegen kwam. Apparaat kostte toen ruim 80.000 euro als ik mij niet vergis.quote:
Magnetische generatoren bestaan ook niet. Althans niet de variant die zijn energie uit magnetisme tovert. Daar doel jij denk ik op...quote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:12 schreef denattedweil het volgende:
[..]
De werking zal praktisch hetzelfde zijn. Er bestaan wel degelijk magnetische generatoren om al je apparatuur in huis te voorzien van stroom. Hoe ver de techniek momenteel is weet ik niet want ik praat over 10 jaar geleden dat ik dit tegen kwam. Apparaat kostte toen ruim 80.000 euro als ik mij niet vergis.
Stilstaande magnetische velden niet. De "generator" waar ik op doel werkte met tegenpolen. Door de werking van de tegenpolen kan er een omwenteling gemaakt worden wat weer stroom op kan wekken (zoals een windmolen). LINKquote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:15 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Magnetische generatoren bestaan ook niet. Althans niet de variant die zijn energie uit magnetisme tovert. Daar doel jij denk ik op...
Lees dit maar eens:
https://www.startpagina.n(...)rmanente-energiebron
Nee.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:32 schreef denattedweil het volgende:
[..]
Stilstaande magnetische velden niet. De "generator" waar ik op doel werkte met tegenpolen. Door de werking van de tegenpolen kan er een omwenteling gemaakt worden wat weer stroom op kan wekken (zoals een windmolen). LINK
Wel intertessante materie
Oké, bedankt voor het copy paste gedeelte, maar dit had ik al gelezen. Ik heb trouwens geen enkele interesse in dit apparaat. Ik maakte slechts een vergelijking waarom het einde van autobezit imo niet nabij is.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:39 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nee.
Maar goed. Hier is al zoveel over gelogen dat de waarheid geen kans meer maakt. Ze bestaan alleen in filmpjes, dan zie je niet waar de stekker in het stopcontact zit.
En voor de goede orde: we spreken hier niet over techniek (die al dan niet "vergevorderd" is maar altijd net niet ver genoeg..) maar over natuurwetten (cq Maxwell). Maar blijf er vooral in geloven. Laat het weten als je er 1 hebt aangeschaft en hoe ie bevalt.
Hier nog een reactie uit de eerdere link (wat hij schrijft is waar...):
Magneten oefenen sterke krachten op elkaar uit omdat er een magneetveld omheen hangt. In magneetvelden zit veel energie. Die wordt gebruikt in bijvoorbeeld motoren om elektrisch vermogen om te zetten in voortbeweging. Inderdaad levert het energie op als je permanente magneten vlak bij elkaar brengt.
Nu is er alleen een probleem. Je hebt niet veel aan een motor die maar één slag maakt en dan ophoudt. Je moet die magneten dus weer van elkaar af trekken. En dat kost minstens zoveel energie als ze bij elkaar brengen. Dus netto schiet je er niets mee op.
Ondertussen weten we ook waarom: de vier wetten van Maxwell zeggen dat elektrische en magnetische velden conservatief zijn. Dat wil zeggen: als het veld niet verandert, kost (of levert) het netto geen energie als je met een lading (elektrisch veld) of een magneet (magnetisch veld) van een bepaalde plaats een beweging (maakt niet uit welke) maakt en dan weer terugkeert op precies dezelfde plaats.
Dus ook meerdere magneten gebruiken helpt niet: die andere magneten gebruiken dan precies even veel energie als ze opleveren.
Het antwoord is dus nee.
einde niet nee, autobezit zal altijd blijven.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:59 schreef denattedweil het volgende:
[..]
Oké, bedankt voor het copy paste gedeelte, maar dit had ik al gelezen. Ik heb trouwens geen enkele interesse in dit apparaat. Ik maakte slechts een vergelijking waarom het einde van autobezit imo niet nabij is.
Een groot deel van de filmpjes over deze "free energy generators" heb ik zelf gemaakt en op YouTube gezet.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:57 schreef denattedweil het volgende:
Er bestaan zelfs al generators die op magnetisme werken en dus continu energie kunnen leveren. Hierdoor zou je dus niet meer afhankelijk hoeven te zijn van een energiemaatschappij.. maar ook dit wordt allemaal tegen gehouden omdat er te veel geld mee gemoeid gaat
Als webdeveloper en online marketeer hoef je mij niets over ranking en views uit te leggen, als iedereen zoals jou dacht dan was innovatie ver te zoeken.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 10:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Een groot deel van de filmpjes over deze "free energy generators" heb ik zelf gemaakt en op YouTube gezet.
Dat levert leuk geld op maar ik kan je verzekeren dat ze stuk voor stuk nep zijn.
Mensen kijken ze vaak meerdere keren om hun gelijk aan te tonen in de discussies onder de filmpjes, dat zorgt voor een hoge ranking op YouTube.
Alsof ik kan weten hoe jij je brood verdient.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 11:47 schreef denattedweil het volgende:
[..]
Als webdeveloper en online marketeer hoef je mij niets over ranking en views uit te leggen, als iedereen zoals jou dacht dan was innovatie ver te zoeken.
Die "uitvinding" van Muammar Yildriz werkt niet.quote:Muammar Yildriz heeft een werkend prototype getoond op de TU in delft. De machine is helemaal onderzocht en er zijn geen hulpmiddelen gevonden die de as op een andere manier aansturen. Dat het uiteindelijk niet op de markt is gekomen betekend niet dat het niet kan. Er gaat zoveel geld mee gemoeid dat energieleveranciers er alles aan zullen doen om zulke apparaten zo lang mogelijk te weren.
En wat denk je van het concept van Nikola Tesla met de elektromagnetische pulsgenerator? Een uitvinding die meer stroom genereert dan het apparaat zelf gebruikt. Om een draaiend wiel in beweging te zetten is veel energie nodig, als dit wiel eenmaal draait is er nog maar een kleine kracht nodig om dit wiel draaiende te houden. De energie die dit draaiend wiel opwekt is groter dan de energie die dit wiel nodig heeft om te blijven draaien."
De meeste mensen geloven pas iets als het op RTL Nieuws is geweest. Mijn kennis gaat niet zo ver om alles te begrijpen maar de techniek is al 20 jaar verder dan jij en ik denken. Vele innovaties, welke 50 jaar geleden nog Sci-Fi was, zijn nu al jaren de normaalste zaak van de wereld.
Nou nee, nooit enig tastbaar bewijs geleverd dat hij iets bruikbaars had.quote:Jan Sloot, nog zo'n mooi voorbeeld.
Het blijft gissen of iets kan of niet, maar zoals ik al zei, kijk naar de techniek van 50 jaar geleden, hoeveel innovatie dit korte tijdperk al heeft gebracht. Als je aan iemand, die nu 70 is, 50 jaar geleden had verteld dat we in 2018 met virtual reality brillen rondlopen, alles kunnen opzoeken op internet, zelfrijdende auto's, etc. dan hadden ze je ook voor gek verklaard.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 12:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Alsof ik kan weten hoe jij je brood verdient.
[..]
Die "uitvinding" van Muammar Yildriz werkt niet.
Zit een motortje in met een accu en een verborgen schakelaar.
Hij is ook nooit helemaal uit elkaar gehaald maar slechts de buitenschil is geopend.
Wat wel duidelijk is, is dat hij in 2014 geld heeft opgehaald om het apparaat in productie te nemen maar nooit wat werkend geleverd heeft. Oplichter dus.
[..]
Nou nee, nooit enig tastbaar bewijs geleverd dat hij iets bruikbaars had.
Het blijft niet gissen of die "uitvinding" echt is, het is niet echt.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:18 schreef denattedweil het volgende:
[..]
Het blijft gissen of iets kan of niet, maar zoals ik al zei, kijk naar de techniek van 50 jaar geleden, hoeveel innovatie dit korte tijdperk al heeft gebracht. Als je aan iemand, die nu 70 is, 50 jaar geleden had verteld dat we in 2018 met virtual reality brillen rondlopen, alles kunnen opzoeken op internet, zelfrijdende auto's, etc. dan hadden ze je ook voor gek verklaard.
Jij zou met een innovatieve uitvinding iedereen naar je apparaat laten kijken, uit elkaar laten halen en de techniek kenbaar maken zonder dat er iets concreets is vastgelegd over wat er met deze informatie gebeurt? Plagiaat ligt op de loer, politiek belang is enorm en als het concept echt werkt is het verschrikkelijk veel geld waard. Raar hé, dat mensen sceptisch zijn.
De vraag over waarom het niet in productie is genomen is natuurlijk al snel af te doen als HOAX of fake. Uiteraard de makkelijkste weg. Echter zijn dit uitvindingen waar politiek belang een nog veel grotere rol speelt dan de uitvinding zelf.
Ook met Jan Sloot ben ik overtuigd dat er iets ontwikkeld is buiten het binaire stelsel. Als er daadwerkelijk niets zou zijn geweest dan had ook de topman van Phillips en de ABN Amro geen interesse getoond in het project.
10 jaar later: "Nieuwe techniek zorgt voor extreme bestandsverkleining" en iedereen is laaiend enthousiast.. (wat uiteindelijk begonnen is bij één persoon die dit uitgevonden heeft) om maar een voorbeeld te noemen.
Na jouw bovenstaande recent berichten blijkt dat "geen interesse" bezijden de waarheid.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:59 schreef denattedweil het volgende:
[..]
Oké, bedankt voor het copy paste gedeelte, maar dit had ik al gelezen. Ik heb trouwens geen enkele interesse in dit apparaat. Ik maakte slechts een vergelijking waarom het einde van autobezit imo niet nabij is.
Daar zal je Roel P. wel mee bedoelen. Dat is een opportunist. Ook (of juist) als hij het niet snapt. In principe kun je bijna iedereen "meekrijgen" met een enthousiast verhaal. Ze hoeven niet te weten hoe het werkt als er maar een centje mee te verdienen valt. Dat viel dus tegen.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:18 schreef denattedweil het volgende:
Ook met Jan Sloot ben ik overtuigd dat er iets ontwikkeld is buiten het binaire stelsel. Als er daadwerkelijk niets zou zijn geweest dan had ook de topman van Phillips en de ABN Amro geen interesse getoond in het project.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |