denk wel meer dan datquote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:02 schreef KoosVogels het volgende:
Als we Lambiekje moesten geloven, dan was er de afgelopen tien jaar al minstens 36 keer genocide gepleegd op de wereldbevolking.
Een zwarte lijst, wat diplomatieke druk en wat economische sancties, dat kan je niet bepaald een krachtig antwoord noemen wel?quote:
er wordt wat bekokstoofd.quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een zwarte lijst, wat diplomatieke druk en wat economische sancties, dat kan je niet bepaald een krachtig antwoord noemen wel?![]()
Naderhand hebben de Amerikanen wat personeel en materiaal naar de oostelijke navo-lidstaten gestuurd, ondertussen heeft Rusland tienduizenden militairen op de Krim en in Oekraïne en nog een grote troepenmacht net over de grens in Rusland.
Leuk hoor, maar je gaat totaal voorbij aan hoe het Westen de zaak op de spits zou drijven. De zaak op de spits drijven zou zijn het stationeren van Navo-troepen in Oekraïne en dat vervolgens Poetin-stylo ontkennen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
er wordt wat bekokstoofd.
http://achterdesamenlevin(...)oor-krijgt-promotie/
Malaysia Airlines Flight MH17 Crash: Whistleblower Gets $47 Million For Revealing ‘Truth’
Uitgemaakte zaak. Of toch niet.
Zeer zeker . Mocht Griekenland vallen( waar het alle schijn van heeft) dan zijn Italie, Ierland en Spanje aan de beurt.quote:Op maandag 22 juni 2015 18:53 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Er zijn momenteel toch wel een aantal zorgwekkende ontwikkelingen. Griekenland, het Midden-Oosten, Israël - Iran. Rusland en de NAVO en dan ook dit weer
Portugal eerder dan Spanje. Spanje staat er redelijk voor. Bovendien is dat helemaal geen 'als -> dan' scenario.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:38 schreef Ali_boo het volgende:
Zeer zeker . Mocht Griekenland vallen( waar het alle schijn van heeft) dan zijn Italie, Ierland en Spanje aan de beurt.
En dan met droge ogen beweren dat de MSM aan fear mongering doenquote:We wachten het af maar ben bang dat we niet meer zoveel tijd hebben
Fearmongering is het enige bestaansrecht van de MSM.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:34 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Portugal eerder dan Spanje. Spanje staat er redelijk voor. Bovendien is dat helemaal geen 'als -> dan' scenario.
[..]
En dan met droge ogen beweren dat de MSM aan fear mongering doen
Geldt (ook\ dubbel zo hard) voor conspiracy sites vriendquote:
nee die proberen de msm onzin te ontmaskeren, uit te diepen, toe te lichten etc.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:48 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Geldt (ook\ dubbel zo hard) voor conspiracy sites vriend
Global warming!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:19 schreef SicSicSics het volgende:
Welles! Nietes! Welles! Nietes!![]()
Zullen we een benchmark creëren; onderzoek doen?
Wat is fearmongering?
The action of deliberately arousing public fear or alarm about a particular issue.
Wat zullen we als voorbeeld nemen?
Nice!quote:
Headlines jagen is een goede start denk ik maar misschien in het algemene complotten topic of zelfs een apart topic waar we het bespreken.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nice!Maak je het me gelijk lastig.
![]()
Goed, hoe pakken we het aan; headlines zoeken. Kijken welke headlines er angst aanjagen?
The terrorist threat!quote:
lijkt me gepaster, global warming m.b.t. ww3 lijkt me niet echt realistisch.quote:
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nice!Maak je het me gelijk lastig.
![]()
Goed, hoe pakken we het aan; headlines zoeken. Kijken welke headlines er angst aanjagen?
Genoeg headlines vandaag die angst weergaven....quote:
Ik neem aan dat die laatste geen headline was.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:03 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Genoeg headlines vandaag die angst weergaven....
vr 26 jun 2015, 14:53
Zwarte dag door vier verschillende aanslagen
GOLF VAN TERREUR
De wereld is vandaag getroffen door een golf van terreur. Door vier verschillende aanslagen in Tunesië, Koeweit, Frankrijk en Somalië zijn tientallen doden en gewonden gevallen.
Gaan we nauw volgende vrijdagen op herhaling tijdens de ramadan is de vraag die door mijn hoofd speelt.
Oh je kan best wel eens gelijk hebben. Weet niet in welke volgorde de landen zullen vallen maar er zal waarschijnlijk wel een kettingreactie loskomen na de exit van Griekenlandquote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:34 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Portugal eerder dan Spanje. Spanje staat er redelijk voor. Bovendien is dat helemaal geen 'als -> dan' scenario.
[..]
En dan met droge ogen beweren dat de MSM aan fear mongering doen
Heb geen zin om te editten maar is het woord kanker nou steeds zo nodig?quote:Op zondag 28 juni 2015 00:22 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.zerohedge.com/(...)-wont-be-blackmailed
Goed zo Griekenland. Trek dat verdomde kankereuropa maar om ver.
ja europa is een terminaal kankergezwel.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Heb geen zin om te editten maar is het woord kanker nou steeds zo nodig?
Wat voor kracht heeft een niet bestaand woord?
Ga in Somalie wonen, daar ben je helemaal vrij.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:22 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.zerohedge.com/(...)-wont-be-blackmailed
Goed zo Griekenland. Trek dat verdomde kankereuropa maar om ver.
Ga weg met je vieze logica.quote:Op zondag 28 juni 2015 13:00 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ga in Somalie wonen, daar ben je helemaal vrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |