Makkelijk?quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien de nuclear wapens werken niet zo goed als wat ze willen ons laten geloven.
Misschien was Chernobyl niet zo erg als wat was aan ons vertelt.
Global warming gedoe was ook bangmakerij.imo.
De vraag is wanneer en waar de melk gaat overkoken, is dat syrie , of is dat de oekraine.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:06 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Doomsday komt eraan, de klok kan lekker vooruit gezet worden mensen.
(Oké sorry.)
Ik hoop en denk het van niet hoor. Het klink allemaal gewoon verdomme eng. Laatst weer een opinie stuk gelezen van wat als China Syberië zou terugpakken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:22 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
De vraag is wanneer en waar de melk gaat overkoken, is dat syrie , of is dat de oekraine.
Of is er een andere trigger? (een schip of onderzeeër die tot zinken gebracht wordt b.v.)
china en rusland zijn 2 handen op 1 buik (gezien hun gelijkgestemdheid )quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:24 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik hoop en denk het van niet hoor. Het klink allemaal gewoon verdomme eng. Laatst weer een opinie stuk gelezen van wat als China Syberië zou terugpakken.
China zei wel Neutraal te blijven. Het liefst blijf ik hopen op politieke oplossingen zonder geweld.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:25 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
china en rusland zijn 2 handen op 1 buik (gezien hun gelijkgestemdheid )
china bakkeleit liever met japan om wat nutteloze eilandjes(wat eigenlijk de bedoeling heeft de japanse economie wat te remmen)quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:26 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
China zei wel Neutraal te blijven. Het liefst blijf ik hopen op politieke oplossingen zonder geweld.
Ik blijf hopen dat ze een politieke oplossing vinden. Maarja.. We zien wel.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:29 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
china bakkeleit liever met japan om wat nutteloze eilandjes(wat eigenlijk de bedoeling heeft de japanse economie wat te remmen)
Maar die klok tikt wel verderquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:34 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik blijf hopen dat ze een politieke oplossing vinden. Maarja.. We zien wel.
De bangheid klok.quote:
Heeft ie wel niet vaker of jaren op zoveel voor 12 gestaan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:59 schreef Tingo het volgende:
[..]
De bangheid klok.
Nog decennia misschien....
http://en.wikipedia.org/wiki/Doomsday_Clockquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:00 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Heeft ie wel niet vaker of jaren op zoveel voor 12 gestaan?
Dat zou kunnen, Cluesforum heeft er een mooi topic over.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien de nuclear wapens werken niet zo goed als wat ze willen ons laten geloven.
Ik ben er geweest. Heb bij die reactor gestaan en de straling was wel degelijk meetbaar. De gids had een geigerteller bij zich.quote:Misschien was Chernobyl niet zo erg als wat was aan ons vertelt.
Klopt, dat is echt je reinste onzin, bedoeld om de hele wereld in een greep te krijgen. De propaganda die over kinderen wordt uitgestort is meer dan walgelijk.quote:Global warming gedoe was ook bangmakerij.imo.
Het cluesforum... waar men niet beseft dat de voor en achterkant van een voorwerp er anders uit kan zien. Erg betrouwbare club mensenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 02:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, Cluesforum heeft er een mooi topic over.
[..]
Ik ben er geweest. Heb bij die reactor gestaan en de straling was wel degelijk meetbaar. De gids had een geigerteller bij zich.
[..]
Klopt, dat is echt je reinste onzin, bedoeld om de hele wereld in een greep te krijgen. De propaganda die over kinderen wordt uitgestort is meer dan walgelijk.
Wow, hoe komen mensen altijd met zulke slechte bronnen. Ik vind het knap.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Makkelijk?
serieus ik zou me er wat meer in verdiepen als ik jou was.
We hebben hier nog steeds last van de gevolgen van wat daar gebeurt is!
We hebben meer last van de gevolgen van Chernobyl dan de mensen in Japan na de 2 atoombommen.
Het is toch eigenlijk gewoon niet meer te volgen? Wat een zootje.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:15 schreef User8472 het volgende:
Turkije steunt Saudi Arabië in Yemen:
http://www.france24.com/e(...)interview-france-24/
Dus Turkije staat aan de kant van de Saudische coalitie die weer gesteund wordt door het westen, tegen de sjiieten.
En aan de andere kant is er Iran/Rusland en bondgenoten die sjiieten lijken te steunen.
En dan is er ISIS die tegen beide partijen is, vooral anti sjiitisch.
Ze slachten elkaar allemaal af.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is toch eigenlijk gewoon niet meer te volgen? Wat een zootje.
En dat allemaal onder leiding van de VSquote:
zegt diegene die vind dat de Twin towers kan instorten door een extreem zielig prullebakbrandje.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het cluesforum... waar men niet beseft dat de voor en achterkant van een voorwerp er anders uit kan zien. Erg betrouwbare club mensen
ja wel hoor. Amerika en Frankrijk verkopen gewoon wapens. Business as Usual.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is toch eigenlijk gewoon niet meer te volgen? Wat een zootje.
Doe eens niet zo liegen Lambiekje. Dat is niet netjes.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
zegt diegene die vind dat de Twin towers kan instorten door een extreem zielig prullebakbrandje.
![]()
![]()
Als de Houthi's aan de macht komen dan regeren de sjiitische moslims en dan is het niet ondenkbaar dat als zij een staat uitroepen, Iran hen militair helpt. Het is een proxy oorlog met VS/SA aan de ene kant en Iran aan de andere kant. SA is Sunni en het westen goed gezind, Iran is product van een anti-westerse revolutie en Sjiitisch en zij willen dat andere landen ook hun Islam gaan volgen en anti-westers/pro-Islam worden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:14 schreef Konijntjuh het volgende:
Ik snap de hele situatie niet in Yemen, wat ik las is dat het een land is wat een behoorlijke armoede kent.
En dat Houthi's die momenteel strijden in Yemen dat ze geen banden hebben met ISIS of met Al Qauda (alleen Iran), dus ik zie niet per direct waarom ze een "terroristische" dreiging zouden kunnen vormen voor de regio in het Midden Oosten.
Daar heb ik de "waarheidszoekers" al eens naar gevraagd wat de reden daarvan is, komt er op neer dat RT Russisch is en daarom goed. Het westen is het grote kwaad en dat is altijd al zo geweest, wandaden communisten enz zijn natuurlijk ook de schuld van het duivelse westen (en jodenzionisten).quote:Op woensdag 1 april 2015 08:52 schreef SicSicSics het volgende:
Ik vergat RT even... Dat die nog in BNW voorbij komt is een nog veel groter wonder.RT is bewezen alles waar BNW bang voor is in de MSM
Als het je uit komt mag je een bron die je normaal altijd bestempelt als niet betrouwbaar wel gewoon als bron gebruiken hoor!quote:Op woensdag 1 april 2015 08:52 schreef SicSicSics het volgende:
De telegraaf, if any, is wel een kort door de bocht krant. Dat moet toch wel bekend zijn, zeker hierwonderlijk om die als bron in BNW tegen te komen in ieder geval.
En van daaruit naar Greek governement assassinatedmooi stapje. Ik vind dat meneer hodges (die het einde van de wereld al 100 keer op 100 verschillende manieren heeft voorspeld
) wat rare sprongen in zijn logica maakt.
Die laatste bron ken ik niet
Ik vergat RT even... Dat die nog in BNW voorbij komt is een nog veel groter wonder.RT is bewezen alles waar BNW bang voor is in de MSM
Ja maar niet voor de VS dus dan is het oké.quote:Op woensdag 1 april 2015 08:52 schreef SicSicSics het volgende:
Dat heb ik ook al eens uitgelegd; dat is niet typisch, dat is logisch.quote:Op woensdag 1 april 2015 12:46 schreef Dance99Vv het volgende:
Typisch toch weer, men brand liever de bronnen af dan inhoudelijk erop ingaan.
Wat zegt de economist:quote:In short, the BDI is the world’s financial blood pressure measure.
wat zegt hij nog meer?quote:Sliding charter rates are more a reflection of the eternal optimism of shipowners than a calamitous foundering of the world economy.
(Fear mongering much?)quote:Ultimately, what the BDI tells economists is that we are headed for a depression that will make 1929 look like a picnic.
wat zegt hij?quote:But although the world economy is quite weak it is far away from the apocalypse that the index apparently foretells.
en wat doet hij vervolgens? Argumenten stapelen, informatie verkeerd interpreteren, voorbarige en foutieve conclusies trekken.quote:Let’s look at this issue through the lens of common sense.
Die conclusie kun je helemaal niet trekkenquote:what does low BDI mean to manufacturing? Low BDI means low manufacturing, period!
Ik zag het niet zo op de manier die je naar voren brengt, ik zie het meer als dat europa (EU) op de rand staat van imploderen door de huidige problemen, zoals in/met griekenland maar ook met de rest in de EU (BV t.o.v. rusland/oekraine.)quote:
Ik zou Hodgens niet zomaar geloven. Ik zou RT niet zomaar geloven. Ik zou de Telegraaf niet zomaar geloven en jouw laatste bron ken ik niet, maar gezien de eerder genoemde resultaten ben ik ook snel geneigd deze af te serveren.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:33 schreef Dance99Vv het volgende:
Ik zag het niet zo op de manier die je naar voren brengt, ik zie het meer als dat europa (EU) op de rand staat van imploderen door de huidige problemen, zoals in/met griekenland maar ook met de rest in de EU (BV t.o.v. rusland/oekraine.)
Dat is geen argument. Ontkend hij de splinter in zijn oog terwijl hij de balk in die van de ander aanwijst? Volgens mij niet namelijk.quote:Hollande die zwaait met het vingertje naar griekenland terwijl hij zelf de zaken niet op orde heeft.
Ik zou sowieso 'fuhrer' toevoegingen achterwege laten als je serieus genomen wil worden.quote:En dan heb ik het maar niet over fuhrer Merkel.
Wat heeft dat met het klappen van de wereldeconomie te maken? Verder is dat een waarschijnlijk een gevoelskwestie?quote:Wij (nederlanders )werken tot ons 67ste en de rest van europa met pensioen vanaf 50jaar.
Wat wil je daarmee zeggen? Dat het verwerpelijk is dat wij de mensen in Zimbabwe helpen? Die (door mismanagement en hyperinflatie) in hongersnood zitten? Dat wij de Arabische lente hebben gesteund? Dat wij Oekraïne steunen om een einde te maken aan de 'burgeroorlog'?quote:Het geld strooien naar regiems die duidelijk er een andere moraal op na houden (egypte,libie, zimbabwe, oekraine) , soort zoekt soort ,is een gezegde met een grootte kern van waarheid.
Wanneer hebben ze dat gedaan?quote:De bronnen van de MSM zoals volkskrant en NRC houden liever stil als er ergens een protest is tegen een regering die bezuinigd op sociale voorzieningen.
Geen idee. Ik gok nog een jaar of 987quote:Hoe lang gaat dit nog goed voordat de zaak klapt.
De bronnen vullen elkaar niet/ nauwelijks aan.quote:Sommige bronnen heb ik er even snel bijgepakt maar de inhoud is niet nieuw of nieuws.
Martin Armstrong (die van de film forcaster ,waar hier ook een topic over was ) zegt op economisch gebied hetzelfde.
Dat die bedrijven het moeilijk hebben staat vrijwel compleet los van "de economie". Zij hebben het moeilijk door hun eigen toedoen en gebrek aan modernisering.quote:aan de andere kant hebben steeds meer toonaangevende bedrijven het erg moeilijk(V&D,Hema,scapino, schoenenreus,blokker, xenox,phillips en vele anderen) en wordt gevreesd voor vele ontslagen en het verdwijnen van deze bedrijven.
De tenenkrommend autistische terreur uit Straatsbrussel is niet genoeg om mensen "burgeroorlog" te laten voeren.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:00 schreef Dance99Vv het volgende:
Dit vannuit het oogpunt dat het niet lekker zit en gaat in de EU.De mogelijkheid dat EU-landen mekaar in de haren vliegen of dat er een burgeroorlog uitbreekt.
Ik ga ook liever uit van 'bewezen onbetrouwbaar' dat is namelijk een stuk gemakkelijker. Het gros van de verhalenverspreiders over FEMA, end-time, derde wereldoorlogen e.d. zijn bewezen onbetrouwbaar.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:00 schreef Dance99Vv het volgende:
Tuurlijk zijn de bronnen van belang, maar over de bewezen betrouwbaarheid zijn we ook al het een en ander tegengekomen wat toch niet zo betrouwbaar bleek te zijn.
9 van de 10 keer zet het mij hooguit aan het nadenken over de geestelijke toestand van de schrijver.quote:Ik zie bronnen meer als artikelen die je aan het nadenken zetten dan als alleen maar angst en verwarring zaaien.
Maar die zijn logisch en herleidbaar onderbouwd. De aannames en speculaties van de heer Hodgens bijvoorbeeld, zijn aantoonbaar verkeerd, niet logisch en niet onderbouwd. Daar stoor ik me aanquote:Het derde punt , niets staat vast, veel opinie stukken zijn vaak aannames en speculaties.
Het zou mij verbazen.quote:In het onderwerp wat ik wilde beschouwen, was de mogelijkheid van het interne gevaar (binnen de EU) i.p.v. het externe gevaar op een WW3.
Dit vannuit het oogpunt dat het niet lekker zit en gaat in de EU.De mogelijkheid dat EU-landen mekaar in de haren vliegen of dat er een burgeroorlog uitbreekt.
De argumentatie is een stapeling van ongenoegens van landen en mensen(burgers)
Deze opmerking snap ik niet zo goed.quote:We zijn al heel lang een zienswijze opgedrongen van procenten en BNP ( door die z.g.n. betrouwbare media)terwijl als er naar klinkklare euro's gekeken wordt er een heel ander plaatje tevoorschijn komt.
Dat de consument zijn geld niet meer uitgeeft in de V&D is toch geen betrouwbare meter van hoe het met de economie gaat?quote:Hetzelfde met de economie, aan de ene kant wordt ons voorgehouden dat het weer goed gaat met de economie, aan de andere kant hebben steeds meer toonaangevende bedrijven het erg moeilijk(V&D,Hema,scapino, schoenenreus,blokker, xenox,phillips en vele anderen) en wordt gevreesd voor vele ontslagen en het verdwijnen van deze bedrijven.
Maar de haven doet het geweldig dus gaat het goed met de economie.
Waar ligt het omslagpunt(zowel voor de burger(s) als de politiek elite van een land)quote:Op woensdag 1 april 2015 15:26 schreef El_Matador het volgende:
De tenenkrommend autistische terreur uit Straatsbrussel is niet genoeg om mensen "burgeroorlog" te laten voeren.
Daarvoor gaat het net "goed" genoeg.
Gelet op de laatse EU-parlements verkiezingen waar slechts 35% van de NL-kiezer kwam opdagen(voor en tegen EU 50/50) vroeg ik mij af wat de legitimiteit van die EU eigenlijk is.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:26 schreef El_Matador het volgende:
De helft van de bevolking bauwt de EUpropaganda gewoon na en de mensen die die superstaat niet zien zitten, staan sowieso machteloos.
Vooral die war on terror, wat nu hoofdzakelijk wijst naar islamitische terror kan snel veranderen in alles wat tegen de gevestigde orde in opstand komt (die kant is het al aan het opgaan)quote:Op woensdag 1 april 2015 15:26 schreef El_Matador het volgende:
Alle "Derdewereldoorlogsretoriek" lijken me pogingen net zo goed angst te zaaien als juist de "NWO" doet met "War on Drugs" en "War on Terror".
Ligt eraan wat hun doel is. Bij elke oorlog moeten landen geld lenen als gekken om hun oorlogsapparaat aan de gang te krijgen en dat blazen ze dan van elkaar op. Het is een hele grove manier van kapitaalvernietiging die dus niet meer terug te halen is, om maar niet te spreken over infrastructuur die opnieuw gebouwd moet worden met geleend geld. En elke keer als er zo'n influx van geld van 'de markt' gehaald wordt zit een land weer dieper in schulden gedompeld en weer een stuk soevereiniteit kwijt. Want ja, het moet de schulden ook weer afbetalen of in ieder geval aan de rentelast voldoen anders krijgen ze geen lening meer en valt het laatste restje fineer af en zijn we royaal verneukt.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:26 schreef El_Matador het volgende:
Oorlog is veel te kostbaar en Europa nogmaals in puin te laten leggen zou dom zijn van de Europese Elites.
Jammer dat je weigert antwoord te geven op de vragen die ik stel, de gaten in je redenatie die in aanwijs en dat je de sprongen in je logica niet wilt verhelderen.quote:Op woensdag 1 april 2015 16:05 schreef Dance99Vv het volgende:
Maar bedankt voor je inhoudelijke, op het onderwerp gerichte antwoord
Het zal ook niet dat Nederland de trigger gaat geven voor een Derde Wereldoorlog.quote:MH17: Nederland veroorzaakt ultieme offering
We wisten het al en desondanks word het steeds duidelijker dat satanische krachten de boventoon voeren, ook in Den Haag.
Wanneer we nuchter kijken naar de ontwikkelingen binnen het onderzoek van de neergehaalde vlucht MH17 boven Oekraïne vorig jaar dan wordt duidelijk dat het resultaat verstrekkende gevolgen zal hebben.
De feiten op een rij zetten, leidt onherroepelijk tot de indruk dat Nederland bewust een beslissende rol speelt in een komende wereldoorlog en de daaruit volgende vernietiging van (een deel van) de wereld, inclusief bevolking.
Wie ogen heeft en beschikt over een gemiddelde intelligentie kan door middel van de beschikbare informatie op vooral internet binnen niet al te lange tijd tot de conclusie komen dat het verhaal van MH17 anders in elkaar steekt dan de mainstream media ons voorkauwt.
Al kijk je alleen naar de cockpit van MH17 en de kogelgaten aan de bovenkant van de vleugel dan zie je dat dat niet veroorzaakt kan zijn door een BUK-raket, maar dat dit kogelinslagen zijn van een 30 mm boordkanon. Punt.
http://www.niburu.co/inde(...)=69:occult&Itemid=81
Meer kwalijke bullshit van bewezen bullshit brenger niburu en dan durven ze het ook nog te hebben over intelligentiequote:Op donderdag 2 april 2015 12:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het zal ook niet dat Nederland de trigger gaat geven voor een Derde Wereldoorlog.
Want een kwalijke bullshit op het NOS journaal.
quote:Wanneer we nuchter kijken
Ik gok onder andere dit artikel: http://niburu.co/index.ph(...)h17-explosief-bewijsquote:Op donderdag 2 april 2015 13:09 schreef Chewie het volgende:
Ben wel benieuwd naar de "rij met feiten" van niburu.
Valt wel op dat veel van dit soort "nieuwsbronnen" vaak het woord feit gebruiken , om het bericht kracht bij te zetten gok ik, maar zelden de feiten benoemen.
Ik las dat ze dat ook aan het onderzoeken waren, de claim dat het een straaljager van oekraine het vliegtuig uit de lucht heeft geschoten, naast de claim over een buk-raket v.d. seperatisten.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het zal ook niet dat Nederland de trigger gaat geven voor een Derde Wereldoorlog.
Nee dat is onzin. Vooral dat: PUNT. Alsof degene van dat artikel de wijsheid in pacht heeft en dat daar verder niet meer over gediscussieerd mag worden.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |