abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 maart 2015 @ 22:13:48 #51
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151074129
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:20 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien de nuclear wapens werken niet zo goed als wat ze willen ons laten geloven.
Misschien was Chernobyl niet zo erg als wat was aan ons vertelt.
Global warming gedoe was ook bangmakerij.imo.
Makkelijk?
serieus ik zou me er wat meer in verdiepen als ik jou was.
We hebben hier nog steeds last van de gevolgen van wat daar gebeurt is!

We hebben meer last van de gevolgen van Chernobyl dan de mensen in Japan na de 2 atoombommen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 26 maart 2015 @ 22:22:10 #52
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_151074532
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 19:06 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Doomsday komt eraan, de klok kan lekker vooruit gezet worden mensen.

(Oké sorry.)
De vraag is wanneer en waar de melk gaat overkoken, is dat syrie , of is dat de oekraine.
Of is er een andere trigger? (een schip of onderzeeër die tot zinken gebracht wordt b.v.)
There is only one religion
pi_151074648
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:22 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

De vraag is wanneer en waar de melk gaat overkoken, is dat syrie , of is dat de oekraine.
Of is er een andere trigger? (een schip of onderzeeër die tot zinken gebracht wordt b.v.)
Ik hoop en denk het van niet hoor. Het klink allemaal gewoon verdomme eng. Laatst weer een opinie stuk gelezen van wat als China Syberië zou terugpakken.
  donderdag 26 maart 2015 @ 22:25:56 #54
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_151074745
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:24 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Ik hoop en denk het van niet hoor. Het klink allemaal gewoon verdomme eng. Laatst weer een opinie stuk gelezen van wat als China Syberië zou terugpakken.
china en rusland zijn 2 handen op 1 buik (gezien hun gelijkgestemdheid )
pi_151074799
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:25 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

china en rusland zijn 2 handen op 1 buik (gezien hun gelijkgestemdheid )
China zei wel Neutraal te blijven. Het liefst blijf ik hopen op politieke oplossingen zonder geweld.
  donderdag 26 maart 2015 @ 22:29:40 #56
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_151074951
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:26 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

China zei wel Neutraal te blijven. Het liefst blijf ik hopen op politieke oplossingen zonder geweld.
china bakkeleit liever met japan om wat nutteloze eilandjes(wat eigenlijk de bedoeling heeft de japanse economie wat te remmen)
pi_151075233
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:29 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

china bakkeleit liever met japan om wat nutteloze eilandjes(wat eigenlijk de bedoeling heeft de japanse economie wat te remmen)
Ik blijf hopen dat ze een politieke oplossing vinden. Maarja.. We zien wel.
  donderdag 26 maart 2015 @ 22:48:12 #58
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_151075946
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:34 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Ik blijf hopen dat ze een politieke oplossing vinden. Maarja.. We zien wel.
Maar die klok tikt wel verder :{w
pi_151075997
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:48 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Klok hoefde eig maar 1 minuut vooruit gezet te worden zei een van die wetenschappers.
pi_151076516
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:48 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

De bangheid klok.
Nog decennia misschien....
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151076548
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

De bangheid klok.
Nog decennia misschien....
Heeft ie wel niet vaker of jaren op zoveel voor 12 gestaan?
pi_151077840
Het begint nu toch aardig te rommelen in Yemen. Iran en Rusland hebben laten weten bezwaar te hebben tegen Saudi Arabische plannen om Yemen binnen te vallen, Egyptische oorlogsschepen zouden waarschuwingsschoten hebben gelost (of mogelijk meer) tegen Iraanse oorlogsschepen ivm de blokkade bij Yemen. Dus Saudi Arabie en bondgenoten (Egypte, Marokko, Jordanie) vs Houthi rebellen. Mogelijk is Saudi Arabie Yemen al binnengevallen met zo'n 150.000 troepen, na eerder al luchtaanvallen uit gevoerd te hebben.

http://edition.cnn.com/2015/03/25/middleeast/yemen-unrest/

http://www.haaretz.com/opinion/.premium-1.649095

http://www.zerohedge.com/(...)abia-troops-imminent

https://translate.google.(...).html%23.VRR6aeHCcs8
pi_151078749
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:00 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Heeft ie wel niet vaker of jaren op zoveel voor 12 gestaan?
http://en.wikipedia.org/wiki/Doomsday_Clock

Als je atomic scientists wil geloven.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151080838
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:20 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien de nuclear wapens werken niet zo goed als wat ze willen ons laten geloven.
Dat zou kunnen, Cluesforum heeft er een mooi topic over.

quote:
Misschien was Chernobyl niet zo erg als wat was aan ons vertelt.
Ik ben er geweest. Heb bij die reactor gestaan en de straling was wel degelijk meetbaar. De gids had een geigerteller bij zich.

quote:
Global warming gedoe was ook bangmakerij.imo.
Klopt, dat is echt je reinste onzin, bedoeld om de hele wereld in een greep te krijgen. De propaganda die over kinderen wordt uitgestort is meer dan walgelijk.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 27 maart 2015 @ 09:42:16 #65
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151083634
quote:
12s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 02:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, Cluesforum heeft er een mooi topic over.

[..]

Ik ben er geweest. Heb bij die reactor gestaan en de straling was wel degelijk meetbaar. De gids had een geigerteller bij zich.

[..]

Klopt, dat is echt je reinste onzin, bedoeld om de hele wereld in een greep te krijgen. De propaganda die over kinderen wordt uitgestort is meer dan walgelijk.
Het cluesforum... waar men niet beseft dat de voor en achterkant van een voorwerp er anders uit kan zien. Erg betrouwbare club mensen :Y
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 27 maart 2015 @ 14:13:34 #66
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_151091960
quote:
13s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:13 schreef theguyver het volgende:

[..]

Makkelijk?
serieus ik zou me er wat meer in verdiepen als ik jou was.
We hebben hier nog steeds last van de gevolgen van wat daar gebeurt is!

We hebben meer last van de gevolgen van Chernobyl dan de mensen in Japan na de 2 atoombommen.
Wow, hoe komen mensen altijd met zulke slechte bronnen. Ik vind het knap.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_151092059
Turkije steunt Saudi Arabië in Yemen:
http://www.france24.com/e(...)interview-france-24/

Dus Turkije staat aan de kant van de Saudische coalitie die weer gesteund wordt door het westen, tegen de sjiieten.

En aan de andere kant is er Iran/Rusland en bondgenoten die sjiieten lijken te steunen.

En dan is er ISIS die tegen beide partijen is, vooral anti sjiitisch.
  Moderator vrijdag 27 maart 2015 @ 14:40:43 #68
249559 crew  Lavenderr
pi_151092947
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:15 schreef User8472 het volgende:
Turkije steunt Saudi Arabië in Yemen:
http://www.france24.com/e(...)interview-france-24/

Dus Turkije staat aan de kant van de Saudische coalitie die weer gesteund wordt door het westen, tegen de sjiieten.

En aan de andere kant is er Iran/Rusland en bondgenoten die sjiieten lijken te steunen.

En dan is er ISIS die tegen beide partijen is, vooral anti sjiitisch.
Het is toch eigenlijk gewoon niet meer te volgen? Wat een zootje.
pi_151092965
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ze slachten elkaar allemaal af.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 15:08:09 #70
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_151093852
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:41 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Ze slachten elkaar allemaal af.
En dat allemaal onder leiding van de VS
http://www.moonofalabama.org/

Yesterday the Houthi led rebellion had kicked the Saudi/U.S. installed president Hadi out of the country and took control over most of its cities including the southern capitol Aden. The Houthi are allied with the former president Saleh, himself a Houthi and replaced two years ago with his vice president Hadi after a U.S. induced light coup. Saleh and the Houthi are supported by significant parts of the Yemeni army. The Saudis had warned that any move against Aden whereto Hadi hat earlier fled would have consequences but no one took that serious.

The Saudis have now announced, through their embassy in Washington(!), that a coalition of Sunni led countries will attack Yemen. These include at least nominally Egypt, Morocco, Jordan, Sudan, Kuwait, the United Arab Emirates, Qatar and Bahrain. The Saudis say that 100 of its warplanes and 150,000 soldiers will take part in the campaign. They also announced an air and sea blockade against the country.

The U.S. is "supporting", i.e. guiding, the campaign through a coordination cell. The White House statement says:

In response to the deteriorating security situation, Saudi Arabia, Gulf Cooperation Council (GCC) members, and others will undertake military action to defend Saudi Arabia's border and to protect Yemen's legitimate government. As announced by GCC members earlier tonight, they are taking this action at the request of Yemeni President Abdo Rabbo Mansour Hadi.
The United States coordinates closely with Saudi Arabia and our GCC partners on issues related to their security and our shared interests. In support of GCC actions to defend against Houthi violence, President Obama has authorized the provision of logistical and intelligence support to GCC-led military operations. While U.S. forces are not taking direct military action in Yemen in support of this effort, we are establishing a Joint Planning Cell with Saudi Arabia to coordinate U.S. military and intelligence support.

[ Bericht 35% gewijzigd door Dance99Vv op 27-03-2015 15:21:49 ]
  vrijdag 27 maart 2015 @ 18:14:21 #71
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_151099857
Ik snap de hele situatie niet in Yemen, wat ik las is dat het een land is wat een behoorlijke armoede kent.

En dat Houthi's die momenteel strijden in Yemen dat ze geen banden hebben met ISIS of met Al Qauda (alleen Iran), dus ik zie niet per direct waarom ze een "terroristische" dreiging zouden kunnen vormen voor de regio in het Midden Oosten.

Of is dit een soort van pre active strike omdat Saudië Arabië bang is dat als men nu niks onderneemt nu in Yemen, dat men ook misschien een volksrevolutie kan verwachten tegen de asociaale rijke stinkerds die net zo erge regelgeving opleggen als ISIS op hun bevolking in Saudië Arabië. En hebben ze daarom maar alle bondgenoten opgekocht om mee te vechten tegen de Houthi's in Yemen.

Ik snap het sowieso niet de grootste dreiging IS krijgt nog dadelijk minder te maken met luchtaanvallen dan de Houthi's, of misbrukt men nog even IS om Assad te laten vallen en te verzwakken
Ik denk dat ze voor het budget was ze nu besteden aan de pre active strikes in Yemen dat ze daar de bevolking van Yemen wel tientallen jaren van kunnen voeden en hun ook gelijk kunnen voorzien van min. bestaansinkomen.

Ik persoonlijk vind het een beetje een Januskop actie van Saudië Arabie en zijn omgekochte "hypocriete" bondgenoten en support

[ Bericht 3% gewijzigd door Konijntjuh op 27-03-2015 18:53:30 ]
Hoe stout is Konijntjuh!
  zondag 29 maart 2015 @ 11:28:27 #72
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_151151239
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 09:42 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het cluesforum... waar men niet beseft dat de voor en achterkant van een voorwerp er anders uit kan zien. Erg betrouwbare club mensen :Y
zegt diegene die vind dat de Twin towers kan instorten door een extreem zielig prullebakbrandje.
_O- _O- _O-
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 29 maart 2015 @ 11:29:44 #73
52357 Lambiekje
pi_151151262
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

ja wel hoor. Amerika en Frankrijk verkopen gewoon wapens. Business as Usual.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 29 maart 2015 @ 11:37:09 #74
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151151398
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 11:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

zegt diegene die vind dat de Twin towers kan instorten door een extreem zielig prullebakbrandje.
_O- _O- _O-
Doe eens niet zo liegen Lambiekje. Dat is niet netjes.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_151155373
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 18:14 schreef Konijntjuh het volgende:
Ik snap de hele situatie niet in Yemen, wat ik las is dat het een land is wat een behoorlijke armoede kent.

En dat Houthi's die momenteel strijden in Yemen dat ze geen banden hebben met ISIS of met Al Qauda (alleen Iran), dus ik zie niet per direct waarom ze een "terroristische" dreiging zouden kunnen vormen voor de regio in het Midden Oosten.
Als de Houthi's aan de macht komen dan regeren de sjiitische moslims en dan is het niet ondenkbaar dat als zij een staat uitroepen, Iran hen militair helpt. Het is een proxy oorlog met VS/SA aan de ene kant en Iran aan de andere kant. SA is Sunni en het westen goed gezind, Iran is product van een anti-westerse revolutie en Sjiitisch en zij willen dat andere landen ook hun Islam gaan volgen en anti-westers/pro-Islam worden.

Verder was Yemen al een broeinest voor Al-Qaida die delen bezet. En het land heeft veel olie en gas en is strategisch belangrijk vanwege het Suezkanaal/Rode Zee en golf van Aden.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 22:17:10 #76
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_151243586
Een ander gezichtspunt van de ontvlamming van een WW3,
Wanneer we wat dichter bij huis kijken (i.p.v. een arabische ver van mijn bed show)
Zie ik de bom ook gaan barsten in europa, griekenland wil gewoon zaken gaan doen met rusland, niet geheel onbegrijpelijk nu EU alleen maar met het wijsvingertje kan wijzen en zwaaien, terwijl Nederland de deur wagen- wijd de deur open zet voor brievenbusfirma's uit jawel griekenland, Frankrijk gewoon verder mag aanmodderen met hun begrotingstekort wat ver boven de 3% zit(al jaren en in meerdere euro-landen voor een paar gefronste wenkbrouwen zorgt)
Ook Italie zit op de pijnbank door de sancties richting Rusland(en vice versa) Net als Nederland.
We hebben die groei en handel zo hard nodig nu de euromunt steeds minder waard wordt. En ook de werkeloosheid in het eurogebied maar niet wil dalen( het stijgt alleen maar verder).

Wat media berichten van vandaag:

Tsipras flirt met Russen

ATHENE -
Griekenland is het niet eens met de sancties van de Europese Unie tegen Rusland. Dat heeft de Griekse premier Alexis Tsipras laten weten aan de vooravond van zijn bezoek aan de Russische president Vladimir Poetin.
Zijn uitspraak is omstreden, omdat de EU juist de sancties tegen de Russen met een halfjaar heeft verlengd. „We zijn het niet eens met de sancties. Het is een doodlopende weg”, zei Tsipras zei dinsdag in Moskou tegen het Russische persbureau Itar-Tass.

Lente

Hij heeft tegen de EU-leiders al gezegd dat zij niet op kunnen rekenen dat Griekenland alle strafmaatregelen steunt. „Het is lente in de Grieks-Russische relatie”, aldus Tsipras, die denkt dat Griekenland een brug kan zijn tussen het Westen en Rusland. De Griekse premier heeft voor volgende week een bezoek gepland aan de Russische president Vladimir Poetin.

De Europese Unie heeft verschillende maatregelen genomen tegen Rusland, omdat president Vladimir Poetin niet genoeg zou doen om het conflict in Oost-Oekraïne op te lossen en omdat hij schiereiland de Krim heeft ingenomen. Als reactie op de sancties verbood Rusland de invoer van landbouwproducten uit Europese landen. Griekenland heeft daar zwaar onder te lijden.
http://www.telegraaf.nl/b(...)rt_met_Russen__.html

Merkel en Hollande manen Grieken tot spoed

BERLIJN -
De Griekse regering heeft geen tijd meer te verliezen en moet snel met plannen voor de aanpak van haar economie komen. Dat zeiden de Duitse bondskanselier Angela Merkel en de Franse president François Hollande dinsdag na een gezamenlijke kabinetsvergadering in Berlijn.

„Hoe eerder de Grieken voorstellen doen, hoe eerder we een overeenkomst kunnen sluiten”, zei Merkel. Het overleg tussen Griekse ambtenaren vertegenwoordigers van de eurolanden noemde ze een begin. „Maar we zijn er nog niet.”

Hollande sloot zich hierbij aan en zei dat er al „te veel” tijd is verloren. De Griekse regering moet met concrete pannen voor bezuinigingen en hervormingen komen om het volgende deel van de door de eurolanden en het IMF beloofde hulpleningen te krijgen. Zonder steun dreigt het land de komende weken in grote financiële problemen te komen.
http://www.telegraaf.nl/d(...)te_verliezen___.html

“EU sanctions against Russia are suicide” – Italian banker
http://rt.com/shows/sophieco/205275-eu-trade-war-business/

ECONOMIC MELTDOWN 2015 IS IMMINENT: ARE YOU PREPARED?

The date of the death of the European Union has yet to be determined. However, it is only a matter of time. And if Paul Craig Roberts assertion that when the Greek government will be assassinated in the coming anarchy, how long will it be until the violence crosses into Spain, Ireland, Italy and then consumes the rest of Europe?

The incompatibility of Muslim immigration has already brought violence to the streets of Sweden, France and several other European countries will exacerbate the economic conditions. Europe is primed and ready for a total meltdown

http://www.thecommonsense(...)5-imminent-prepared/

Major Implosion Of World Economy Imminent, Expert Warns

In this article the man who predicted the collapse of the Euro against the Swiss Franc is now warning about an imminent global financial crash. He says that the world economy as we know it will soon cease to exist.

Kingworldnews.com report:

Today the man who 73 days ago remarkably predicted the collapse of the euro against the Swiss franc stunned King World News when he said that the current global financial system will cease to exist. This interview takes a frightening look what is really happening around the world and the chaos that is still to come.

http://yournewswire.com/m(...)minent-expert-warns/
  woensdag 1 april 2015 @ 08:52:40 #77
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_151252298
De telegraaf, if any, is wel een kort door de bocht krant. Dat moet toch wel bekend zijn, zeker hier :o wonderlijk om die als bron in BNW tegen te komen in ieder geval.

En van daaruit naar Greek governement assassinated :o mooi stapje. Ik vind dat meneer hodges (die het einde van de wereld al 100 keer op 100 verschillende manieren heeft voorspeld :') ) wat rare sprongen in zijn logica maakt. :)

Die laatste bron ken ik niet :o

Ik vergat RT even... Dat die nog in BNW voorbij komt is een nog veel groter wonder. :o RT is bewezen alles waar BNW bang voor is in de MSM :7

[ Bericht 15% gewijzigd door SicSicSics op 01-04-2015 08:58:13 ]
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_151252606
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2015 08:52 schreef SicSicSics het volgende:

Ik vergat RT even... Dat die nog in BNW voorbij komt is een nog veel groter wonder. :o RT is bewezen alles waar BNW bang voor is in de MSM :7
Daar heb ik de "waarheidszoekers" al eens naar gevraagd wat de reden daarvan is, komt er op neer dat RT Russisch is en daarom goed. Het westen is het grote kwaad en dat is altijd al zo geweest, wandaden communisten enz zijn natuurlijk ook de schuld van het duivelse westen (en jodenzionisten).

Er is altijd maar 1 schuldige geweest en dat is altijd het westen (beinvloed door de joden zionisten), zo niet dan toch. Gelukkig is Rusland er nog die dapper weerstand blijft bieden tegen het grote "evil empire" en ze beschikken zelfs over toverdrank.

pi_151254227
quote:
De telegraaf, if any, is wel een kort door de bocht krant. Dat moet toch wel bekend zijn, zeker hier :o wonderlijk om die als bron in BNW tegen te komen in ieder geval.

En van daaruit naar Greek governement assassinated :o mooi stapje. Ik vind dat meneer hodges (die het einde van de wereld al 100 keer op 100 verschillende manieren heeft voorspeld :') ) wat rare sprongen in zijn logica maakt. :)

Die laatste bron ken ik niet :o

Als het je uit komt mag je een bron die je normaal altijd bestempelt als niet betrouwbaar wel gewoon als bron gebruiken hoor!
Because somehow we mixed up "Goodbye" and "good night"
  woensdag 1 april 2015 @ 11:58:06 #80
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151257351
quote:
Ja maar niet voor de VS dus dan is het oké.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 1 april 2015 @ 11:59:05 #81
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151257376
En RT is een mooi klankbord voor de rest van het nieuws, ze zijn gewoon iets minder bedreven in het verbergen van hun daadwerkelijke agenda.
Vrijheid
  woensdag 1 april 2015 @ 12:46:52 #82
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_151258901
Typisch toch weer, men brand liever de bronnen af dan inhoudelijk erop ingaan.
  woensdag 1 april 2015 @ 13:17:51 #83
116015 SicSicSics
pi_151259913
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 12:46 schreef Dance99Vv het volgende:
Typisch toch weer, men brand liever de bronnen af dan inhoudelijk erop ingaan.
Dat heb ik ook al eens uitgelegd; dat is niet typisch, dat is logisch.

Ken je het verhaal van 'the boy who cried wolf'? :) Alleen eindigt dat verhaal met een echte wolf en dat moet bij Hodgens nog maar eens blijken. Ook liegt en bedriegt hij over 99% van de dingen op zijn site, die 1% waarheid is een toevalstreffer.

Maar, voor de eerlijkheid... inhoudelijk, ik ga mijn best doen. Hij claimt een hoop dingen, zo staat de wereld op de rand van de financiële afgrond (fear mongering much?) en doet hij daarma een hoop aannames over wat dat eventueel zou kunnen betekenen. Dit presenteert hij vervolgens als onvermijdelijke waarheid. Als een doorgeslagen dominee die hel en verdoemenis preekt als er 'niet wordt geluisterd' gaat hij tekeer. Dat stemt mij niet hoopvol op een eerlijk en oprecht verhaal.

Dan zegt hij dat hij wel 12 (?) indicatoren heeft die het einde van de economie voorspellen, om er vervolgens maar 2 te geven omdat hij het verhaal niet te ingewikkeld wil maken. En... zo stelt hij: deze 2 zijn eigenlijk al genoeg voor bovengenoemde hel en verdoemenis. Waarom zeg je dan dat je er wél 12 weet!? :?

1. De BDI: heb ik eerlijk gezegd geen verstand van, maar wat zegt hij?
quote:
In short, the BDI is the world’s financial blood pressure measure.
Wat zegt de economist:
quote:
Sliding charter rates are more a reflection of the eternal optimism of shipowners than a calamitous foundering of the world economy.
wat zegt hij nog meer?
quote:
Ultimately, what the BDI tells economists is that we are headed for a depression that will make 1929 look like a picnic.
(Fear mongering much?)

Wat zegt de economist:
quote:
But although the world economy is quite weak it is far away from the apocalypse that the index apparently foretells.
wat zegt hij?
quote:
Let’s look at this issue through the lens of common sense.
en wat doet hij vervolgens? Argumenten stapelen, informatie verkeerd interpreteren, voorbarige en foutieve conclusies trekken.

wat zegt hij?
quote:
what does low BDI mean to manufacturing? Low BDI means low manufacturing, period!
Die conclusie kun je helemaal niet trekken :N en zeker niet zo kort door de bocht.

http://www.economist.com/(...)economist-explains-7

Puntje 2 hou je van me tegoed.

Iemand die zijn werk gemaakt heeft van het voorspellen van het einde van de wereld, vertrouw ik niet op voorspellingen van het einde van de wereld ;) Als een bankier roept dat de crisis voorbij is en hij een bonus verdient, gun je hem die dan? :7

Wat vind jij Dance99v? Betrouwbare bron? Of vind je dat niet belangrijk? Angstzaaierij? Of vind je dat niet belangrijk? Aannames en conclusies zonder onderbouwing maakt niet uit, als het verhaal maar leuk is? Of vind je dat wel belangrijk?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 1 april 2015 @ 13:33:47 #84
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_151260487
quote:
6s.gif Op woensdag 1 april 2015 13:17 schreef SicSicSics het volgende:
Wat vind jij Dance99v
Ik zag het niet zo op de manier die je naar voren brengt, ik zie het meer als dat europa (EU) op de rand staat van imploderen door de huidige problemen, zoals in/met griekenland maar ook met de rest in de EU (BV t.o.v. rusland/oekraine.)
Hollande die zwaait met het vingertje naar griekenland terwijl hij zelf de zaken niet op orde heeft.
En dan heb ik het maar niet over fuhrer Merkel.
Wij (nederlanders )werken tot ons 67ste en de rest van europa met pensioen vanaf 50jaar.
Het geld strooien naar regiems die duidelijk er een andere moraal op na houden (egypte,libie, zimbabwe, oekraine) , soort zoekt soort ,is een gezegde met een grootte kern van waarheid.
De bronnen van de MSM zoals volkskrant en NRC houden liever stil als er ergens een protest is tegen een regering die bezuinigd op sociale voorzieningen.
Hoe lang gaat dit nog goed voordat de zaak klapt.
Sommige bronnen heb ik er even snel bijgepakt maar de inhoud is niet nieuw of nieuws.
Martin Armstrong (die van de film forcaster ,waar hier ook een topic over was ) zegt op economisch gebied hetzelfde.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dance99Vv op 01-04-2015 13:42:09 ]
  woensdag 1 april 2015 @ 14:20:02 #85
116015 SicSicSics
pi_151262215
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 13:33 schreef Dance99Vv het volgende:
Ik zag het niet zo op de manier die je naar voren brengt, ik zie het meer als dat europa (EU) op de rand staat van imploderen door de huidige problemen, zoals in/met griekenland maar ook met de rest in de EU (BV t.o.v. rusland/oekraine.)
Ik zou Hodgens niet zomaar geloven. Ik zou RT niet zomaar geloven. Ik zou de Telegraaf niet zomaar geloven en jouw laatste bron ken ik niet, maar gezien de eerder genoemde resultaten ben ik ook snel geneigd deze af te serveren.

Zeker omdat de hele website volstaat met 'Koop goud bij ons!' - reclame en daarna een stuk schrijft over hoe geld straks niks meer waard is. :) Dat is doorzichtiger dan een google ad. _O-

quote:
Hollande die zwaait met het vingertje naar griekenland terwijl hij zelf de zaken niet op orde heeft.
Dat is geen argument. Ontkend hij de splinter in zijn oog terwijl hij de balk in die van de ander aanwijst? Volgens mij niet namelijk.
quote:
En dan heb ik het maar niet over fuhrer Merkel.
Ik zou sowieso 'fuhrer' toevoegingen achterwege laten als je serieus genomen wil worden.
quote:
Wij (nederlanders )werken tot ons 67ste en de rest van europa met pensioen vanaf 50jaar.
Wat heeft dat met het klappen van de wereldeconomie te maken? Verder is dat een waarschijnlijk een gevoelskwestie?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pensioenleeftijd
quote:
Het geld strooien naar regiems die duidelijk er een andere moraal op na houden (egypte,libie, zimbabwe, oekraine) , soort zoekt soort ,is een gezegde met een grootte kern van waarheid.
Wat wil je daarmee zeggen? Dat het verwerpelijk is dat wij de mensen in Zimbabwe helpen? Die (door mismanagement en hyperinflatie) in hongersnood zitten? Dat wij de Arabische lente hebben gesteund? Dat wij Oekraïne steunen om een einde te maken aan de 'burgeroorlog'?
quote:
De bronnen van de MSM zoals volkskrant en NRC houden liever stil als er ergens een protest is tegen een regering die bezuinigd op sociale voorzieningen.
Wanneer hebben ze dat gedaan?
quote:
Hoe lang gaat dit nog goed voordat de zaak klapt.
Geen idee. Ik gok nog een jaar of 987 :7 om het eens af te maken op een geliefde BNW referentie ;)
quote:
Sommige bronnen heb ik er even snel bijgepakt maar de inhoud is niet nieuw of nieuws.
Martin Armstrong (die van de film forcaster ,waar hier ook een topic over was ) zegt op economisch gebied hetzelfde.
De bronnen vullen elkaar niet/ nauwelijks aan. :)
Maar nogmaals:
Vind je betrouwbare bronnen belangrijk?
Vind je het erg als de bronnen angst en verwarring (willen) zaaien?
Vind je bronnen met aannames en speculaties, gepresenteerd als voldongen feiten, wenselijk?
Fine, fuck you then!
  woensdag 1 april 2015 @ 15:00:18 #86
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_151263643
Tuurlijk zijn de bronnen van belang, maar over de bewezen betrouwbaarheid zijn we ook al het een en ander tegengekomen wat toch niet zo betrouwbaar bleek te zijn.
Ik zie bronnen meer als artikelen die je aan het nadenken zetten dan als alleen maar angst en verwarring zaaien.
Het derde punt , niets staat vast, veel opinie stukken zijn vaak aannames en speculaties.

In het onderwerp wat ik wilde beschouwen, was de mogelijkheid van het interne gevaar (binnen de EU) i.p.v. het externe gevaar op een WW3.
Dit vannuit het oogpunt dat het niet lekker zit en gaat in de EU.De mogelijkheid dat EU-landen mekaar in de haren vliegen of dat er een burgeroorlog uitbreekt.
De argumentatie is een stapeling van ongenoegens van landen en mensen(burgers)

We zijn al heel lang een zienswijze opgedrongen van procenten en BNP ( door die z.g.n. betrouwbare media)terwijl als er naar klinkklare euro's gekeken wordt er een heel ander plaatje tevoorschijn komt.
Hetzelfde met de economie, aan de ene kant wordt ons voorgehouden dat het weer goed gaat met de economie, aan de andere kant hebben steeds meer toonaangevende bedrijven het erg moeilijk(V&D,Hema,scapino, schoenenreus,blokker, xenox,phillips en vele anderen) en wordt gevreesd voor vele ontslagen en het verdwijnen van deze bedrijven.
Maar de haven doet het geweldig dus gaat het goed met de economie.
pi_151264090
quote:
aan de andere kant hebben steeds meer toonaangevende bedrijven het erg moeilijk(V&D,Hema,scapino, schoenenreus,blokker, xenox,phillips en vele anderen) en wordt gevreesd voor vele ontslagen en het verdwijnen van deze bedrijven.
Dat die bedrijven het moeilijk hebben staat vrijwel compleet los van "de economie". Zij hebben het moeilijk door hun eigen toedoen en gebrek aan modernisering.
Conscience do cost.
pi_151264450
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:00 schreef Dance99Vv het volgende:
Dit vannuit het oogpunt dat het niet lekker zit en gaat in de EU.De mogelijkheid dat EU-landen mekaar in de haren vliegen of dat er een burgeroorlog uitbreekt.
De tenenkrommend autistische terreur uit Straatsbrussel is niet genoeg om mensen "burgeroorlog" te laten voeren.
Daarvoor gaat het net "goed" genoeg.

De helft van de bevolking bauwt de EUpropaganda gewoon na en de mensen die die superstaat niet zien zitten, staan sowieso machteloos.

Alle "Derdewereldoorlogsretoriek" lijken me pogingen net zo goed angst te zaaien als juist de "NWO" doet met "War on Drugs" en "War on Terror".

Oorlog is veel te kostbaar en Europa nogmaals in puin te laten leggen zou dom zijn van de Europese Elites.

Wat ik wel zie gebeuren is een (versneld) doorgedrukt EU-leger, dat dan vooral binnen de eigen bevolkingen wordt ingezet. Zodat anti-EU-sentimenten en BNW-twijfels goed de kop ingedrukt zullen worden.

VS-stijl, met kliklijnen, "Homeland Security", gespioneer, etc. Het soort shit dat elke serieuze Europeaan zou afwijzen, maar nu het uit Brussel komt ineens omarmd wordt.

Gebeurt het niet vanzelf, dan faken we gewoon nog wat aanslagen om het vuurtje op te stoken.

In die zin zou je de Derde Wereldoorlog kunnen zien als het steeds psychopater, opzichtiger en corrupter wordend van de machten. Ethiek bestaat niet meer. Als in een oorlog.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 1 april 2015 @ 15:28:31 #89
116015 SicSicSics
pi_151264532
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:00 schreef Dance99Vv het volgende:
Tuurlijk zijn de bronnen van belang, maar over de bewezen betrouwbaarheid zijn we ook al het een en ander tegengekomen wat toch niet zo betrouwbaar bleek te zijn.
Ik ga ook liever uit van 'bewezen onbetrouwbaar' dat is namelijk een stuk gemakkelijker. Het gros van de verhalenverspreiders over FEMA, end-time, derde wereldoorlogen e.d. zijn bewezen onbetrouwbaar.
quote:
Ik zie bronnen meer als artikelen die je aan het nadenken zetten dan als alleen maar angst en verwarring zaaien.
9 van de 10 keer zet het mij hooguit aan het nadenken over de geestelijke toestand van de schrijver.
quote:
Het derde punt , niets staat vast, veel opinie stukken zijn vaak aannames en speculaties.
Maar die zijn logisch en herleidbaar onderbouwd. De aannames en speculaties van de heer Hodgens bijvoorbeeld, zijn aantoonbaar verkeerd, niet logisch en niet onderbouwd. Daar stoor ik me aan ;)
quote:
In het onderwerp wat ik wilde beschouwen, was de mogelijkheid van het interne gevaar (binnen de EU) i.p.v. het externe gevaar op een WW3.
De argumentatie is een stapeling van ongenoegens van landen en mensen(burgers)
Het zou mij verbazen. :)
quote:
We zijn al heel lang een zienswijze opgedrongen van procenten en BNP ( door die z.g.n. betrouwbare media)terwijl als er naar klinkklare euro's gekeken wordt er een heel ander plaatje tevoorschijn komt.
Deze opmerking snap ik niet zo goed. :)
quote:
Hetzelfde met de economie, aan de ene kant wordt ons voorgehouden dat het weer goed gaat met de economie, aan de andere kant hebben steeds meer toonaangevende bedrijven het erg moeilijk(V&D,Hema,scapino, schoenenreus,blokker, xenox,phillips en vele anderen) en wordt gevreesd voor vele ontslagen en het verdwijnen van deze bedrijven.
Maar de haven doet het geweldig dus gaat het goed met de economie.
Dat de consument zijn geld niet meer uitgeeft in de V&D is toch geen betrouwbare meter van hoe het met de economie gaat? :D
Fine, fuck you then!
  woensdag 1 april 2015 @ 16:05:50 #90
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_151265806
quote:
12s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:26 schreef El_Matador het volgende:
De tenenkrommend autistische terreur uit Straatsbrussel is niet genoeg om mensen "burgeroorlog" te laten voeren.
Daarvoor gaat het net "goed" genoeg.
Waar ligt het omslagpunt(zowel voor de burger(s) als de politiek elite van een land)
quote:
De helft van de bevolking bauwt de EUpropaganda gewoon na en de mensen die die superstaat niet zien zitten, staan sowieso machteloos.
Gelet op de laatse EU-parlements verkiezingen waar slechts 35% van de NL-kiezer kwam opdagen(voor en tegen EU 50/50) vroeg ik mij af wat de legitimiteit van die EU eigenlijk is.
2/3 van de kiezersgerechtigde zijn een heleboel mensen. Machteloos wil ik dat niet noemen.
quote:
Alle "Derdewereldoorlogsretoriek" lijken me pogingen net zo goed angst te zaaien als juist de "NWO" doet met "War on Drugs" en "War on Terror".
Vooral die war on terror, wat nu hoofdzakelijk wijst naar islamitische terror kan snel veranderen in alles wat tegen de gevestigde orde in opstand komt (die kant is het al aan het opgaan)

Maar bedankt voor je inhoudelijke, op het onderwerp gerichte antwoord

[ Bericht 0% gewijzigd door Dance99Vv op 01-04-2015 16:11:02 ]
  woensdag 1 april 2015 @ 20:17:56 #91
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151274191
quote:

Oorlog is veel te kostbaar en Europa nogmaals in puin te laten leggen zou dom zijn van de Europese Elites.
Ligt eraan wat hun doel is. Bij elke oorlog moeten landen geld lenen als gekken om hun oorlogsapparaat aan de gang te krijgen en dat blazen ze dan van elkaar op. Het is een hele grove manier van kapitaalvernietiging die dus niet meer terug te halen is, om maar niet te spreken over infrastructuur die opnieuw gebouwd moet worden met geleend geld. En elke keer als er zo'n influx van geld van 'de markt' gehaald wordt zit een land weer dieper in schulden gedompeld en weer een stuk soevereiniteit kwijt. Want ja, het moet de schulden ook weer afbetalen of in ieder geval aan de rentelast voldoen anders krijgen ze geen lening meer en valt het laatste restje fineer af en zijn we royaal verneukt.
Vrijheid
  donderdag 2 april 2015 @ 08:18:33 #92
116015 SicSicSics
pi_151285133
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:05 schreef Dance99Vv het volgende:
Maar bedankt voor je inhoudelijke, op het onderwerp gerichte antwoord
Jammer dat je weigert antwoord te geven op de vragen die ik stel, de gaten in je redenatie die in aanwijs en dat je de sprongen in je logica niet wilt verhelderen.

En dan en passant ook nog even aangeven dat je mijn reacties niet inhoudelijk en op het onderwerp gericht vindt? It wounds me! :o
Fine, fuck you then!
  donderdag 2 april 2015 @ 12:47:46 #93
52357 Lambiekje
pi_151290996
quote:
MH17: Nederland veroorzaakt ultieme offering
We wisten het al en desondanks word het steeds duidelijker dat satanische krachten de boventoon voeren, ook in Den Haag.

Wanneer we nuchter kijken naar de ontwikkelingen binnen het onderzoek van de neergehaalde vlucht MH17 boven Oekraïne vorig jaar dan wordt duidelijk dat het resultaat verstrekkende gevolgen zal hebben.

De feiten op een rij zetten, leidt onherroepelijk tot de indruk dat Nederland bewust een beslissende rol speelt in een komende wereldoorlog en de daaruit volgende vernietiging van (een deel van) de wereld, inclusief bevolking.

Wie ogen heeft en beschikt over een gemiddelde intelligentie kan door middel van de beschikbare informatie op vooral internet binnen niet al te lange tijd tot de conclusie komen dat het verhaal van MH17 anders in elkaar steekt dan de mainstream media ons voorkauwt.

Al kijk je alleen naar de cockpit van MH17 en de kogelgaten aan de bovenkant van de vleugel dan zie je dat dat niet veroorzaakt kan zijn door een BUK-raket, maar dat dit kogelinslagen zijn van een 30 mm boordkanon. Punt.

http://www.niburu.co/inde(...)=69:occult&Itemid=81
Het zal ook niet dat Nederland de trigger gaat geven voor een Derde Wereldoorlog.
Want een kwalijke bullshit op het NOS journaal.
pi_151291095
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 12:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het zal ook niet dat Nederland de trigger gaat geven voor een Derde Wereldoorlog.
Meer kwalijke bullshit van bewezen bullshit brenger niburu en dan durven ze het ook nog te hebben over intelligentie :')
pi_151291236
quote:
Wanneer we nuchter kijken
:D

Aandoenlijk dat je dit gelooft biekje. Heb je dat geleerd op de internetschool der indoctrinatie?
Conscience do cost.
  donderdag 2 april 2015 @ 13:08:25 #96
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151291721
Lekker suggestief stukje, daar kan de manipulerende MSM nog wat van leren, oh nee, die zijn subtieler dan een loden pijp op het achterhoofd. [...]Wanneer we nuchter kijken [...] - [...] Wie ogen heeft en beschikt over een gemiddelde intelligentie kan [...] :').

En de tijd dat MH17 voor een derde wereldoorlog kon zorgen is al een tijdje voorbij hoor, dat zou eventueel in de eerste paar weken kunnen gebeuren met heel veel pech en rare gebeurtenissen maar nu is het al zo ver afgekoeld dat niemand er ook maar aan denkt om zoiets doms te doen.
Vrijheid
pi_151291742
Ben wel benieuwd naar de "rij met feiten" van niburu.

Valt wel op dat veel van dit soort "nieuwsbronnen" vaak het woord feit gebruiken , om het bericht kracht bij te zetten gok ik, maar zelden de feiten benoemen.
  donderdag 2 april 2015 @ 13:12:12 #98
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151291854
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 13:09 schreef Chewie het volgende:
Ben wel benieuwd naar de "rij met feiten" van niburu.

Valt wel op dat veel van dit soort "nieuwsbronnen" vaak het woord feit gebruiken , om het bericht kracht bij te zetten gok ik, maar zelden de feiten benoemen.
Ik gok onder andere dit artikel: http://niburu.co/index.ph(...)h17-explosief-bewijs
Vrijheid
  donderdag 2 april 2015 @ 13:14:08 #99
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_151291918
quote:

[..]

Ik las dat ze dat ook aan het onderzoeken waren, de claim dat het een straaljager van oekraine het vliegtuig uit de lucht heeft geschoten, naast de claim over een buk-raket v.d. seperatisten.
Een conclusie was nog niet getrokken.
http://www.nu.nl/algemeen(...)t-2016-afgerond.html
  Moderator donderdag 2 april 2015 @ 13:15:46 #100
249559 crew  Lavenderr
pi_151291962
quote:

[..]

Nee dat is onzin. Vooral dat: PUNT. Alsof degene van dat artikel de wijsheid in pacht heeft en dat daar verder niet meer over gediscussieerd mag worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')