abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 22 maart 2015 @ 14:19:27 #1
249559 crew  Lavenderr
pi_150910448
Originele OP van bouwesuperman:

Er gebeurt momenteel zoveel in de wereld dat veel mensen zich afvragen of er een Derde Wereldoorlog op het punt staat uit te breken.
Wat denken jullie, is die angst terecht?

[ Bericht 5% gewijzigd door Lavenderr op 22-03-2015 16:18:02 ]
  zondag 22 maart 2015 @ 15:21:29 #2
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150912922
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
Er gebeurt momenteel zoveel in de wereld dat veel mensen zich afvragen of er een Derde Wereldoorlog op het punt staat uit te breken.
Wat denken jullie, is die angst terecht?
Zie vorige topic angst wil ik niet zozeer zeggen, wat in de media komt wil ik absoluut geen angst zaaien noemen.
De gene die het woord angst in de mond nemen zijn vaak de gene die zelf bijna in de broek piesen!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 22 maart 2015 @ 15:24:47 #3
31817 Bananenbuiger
Wat recht is kan krommer...
pi_150913020
Ik vind je vraag in ieder geval wel terecht.

Of de angst terecht is? Dat is zo moeilijk te zeggen.

Eigenlijk ben ik voornamelijk om 1 reden geinteresseerd in dit deel van het forum, om namelijk een andere invulling van het nieuws te zien, hoe gek/bizar die soms ook is.
Alles wordt voor je ingevuld in hapklare brokken, inclusief conclusies en de frequentie van het nieuwsonderwerp bepaalt of je je er wel/niet druk om moet maken. Zo werkt het ongeveer in een notendop.

Van de week las je dat Poetin zn kernwapens op stand-by had gezet ten tijde van de krim-crisis.
Is dat waar?
Is dat niet waar?
Moeten we wel of niet bang zijn?

We zullen het nooit weten, want aan alle kanten is de informatie tegenstrijdig en 'gekleurd'.

Gek genoeg is het niet al te breed uitgemeten in het nieuws, dus blijkbaar moeten we niet bang zijn van de MSM.
Echter, als het waar is, dan is het duidelijk dat het flink menens is tussen Rusland en het Westen.

Ik vind het vreemd.
Alwayz expect the unexpected
  zondag 22 maart 2015 @ 21:54:39 #4
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150930137
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:24 schreef Bananenbuiger het volgende:
Ik vind je vraag in ieder geval wel terecht.

Of de angst terecht is? Dat is zo moeilijk te zeggen.

Eigenlijk ben ik voornamelijk om 1 reden geinteresseerd in dit deel van het forum, om namelijk een andere invulling van het nieuws te zien, hoe gek/bizar die soms ook is.
Alles wordt voor je ingevuld in hapklare brokken, inclusief conclusies en de frequentie van het nieuwsonderwerp bepaalt of je je er wel/niet druk om moet maken. Zo werkt het ongeveer in een notendop.

Van de week las je dat Poetin zn kernwapens op stand-by had gezet ten tijde van de krim-crisis.
Is dat waar?
Is dat niet waar?
Moeten we wel of niet bang zijn?

We zullen het nooit weten, want aan alle kanten is de informatie tegenstrijdig en 'gekleurd'.

Gek genoeg is het niet al te breed uitgemeten in het nieuws, dus blijkbaar moeten we niet bang zijn van de MSM.
Echter, als het waar is, dan is het duidelijk dat het flink menens is tussen Rusland en het Westen.

Ik vind het vreemd.
Ja maar dit is al 70 jaar zo!
Cultuurverschil tussen Rusland en de VS die barrière word steeds kleiner door middel van het internet!

De media heeft het ook veel makkelijker dan vroeger, informatie word steeds sneller uitgewisseld dit werkt zowel positief als negatief, de pers was vroeger veel minder snel op de hoogte dan nu.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 24 maart 2015 @ 23:42:01 #5
31817 Bananenbuiger
Wat recht is kan krommer...
pi_151006137
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 21:54 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja maar dit is al 70 jaar zo!
Cultuurverschil tussen Rusland en de VS die barrière word steeds kleiner door middel van het internet!

De media heeft het ook veel makkelijker dan vroeger, informatie word steeds sneller uitgewisseld dit werkt zowel positief als negatief, de pers was vroeger veel minder snel op de hoogte dan nu.
Ja natuurlijk is dit al heel lang zo.

Echter, ik denk dat 20-70 jaar geleden de media als 'waar' beschouwd werden door het overgrote deel van de mensen.
Hell, ik erger me rot op mn werk aan mn 50+ collega's die alles op de letter geloven wat er in de media gezegd wordt.
Zij hebben dat oude beeld dat de media nieuws onderzoekt en daar een ongekleurd deskundig beeld over geeft aan de gewone mens.

De opkomst van internet heeft er voor gezorgd dat de media als marionet van de gevestigde macht is ontmaskert en dat ieder mediabedrijf op zijn eigen manier het nieuws kleurt door lokale of internationale invloeden.

Voor mij maakt het dat het juist nu veel moeilijker is om het overzicht te hebben dan pakweg 20-70 jaar geleden toen de media breed beschouwd boodschappers van de waarheid waren.

Ik denk niet dat de media het makkelijker heeft, maar wel dat zij het zich makkelijk maken.
Al het verse nieuws tegenwoordig is van Reuters of AP en 99% citeert klakkeloos inclusief de spelfouten.
Alwayz expect the unexpected
pi_151006338
Oops... verkeerde topic. :D

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2015 16:07:07 ]
pi_151022791
Onlangs heeft het Huis van Afgevaardigden een resolutie aangenomen over bewapening van Ukraine:

quote:
H.RES.162
Latest Title: Calling on the President to provide Ukraine with military assistance to defend its sovereignty and territorial integrity.
348 stemmen voor - 48 tegen

Ik ben geen VS politiek expert maar ik begrijp dat het slechts een resolutie is, het standpunt van het HvA waarop de president wel of niet kan handelen. Het voorstel is niet bindend maar zorgt wel voor druk op president Obama om ernaar te handelen, wat inhoud dat de VS Ukraine van wapens gaat voorzien.

Reactie van Rusland volgens RT:
quote:
So the only question is how Russia will responds to this escalation: according to RT, "Washington's decision to supply Ukraine with ammunition and weapons would “explode the whole situation” in eastern Ukraine and Russia would be forced to respond “appropriately,” Russia's Deputy Foreign Minister Sergey Ryabkov said at the end of February.

“It would be a major blow to the Minsk agreements and would explode the whole situation,” TASS quoted Ryabkov as saying.
http://thomas.loc.gov/cgi-bin/bdquery/z?d114:h.res.00162:
http://www.zerohedge.com/(...)xplode-whole-situati
pi_151023049
wmiddelkoop twitterde op woensdag 25-03-2015 om 10:27:02 OPEC Peak Oil is here?! (no growth since 2005) http://t.co/J0ZktjpK6a reageer retweet
pi_151023204
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 15:56 schreef User8472 het volgende:
Onlangs heeft het Huis van Afgevaardigden een resolutie aangenomen over bewapening van Ukraine:

[..]

348 stemmen voor - 48 tegen

Ik ben geen VS politiek expert maar ik begrijp dat het slechts een resolutie is, het standpunt van het HvA waarop de president wel of niet kan handelen. Het voorstel is niet bindend maar zorgt wel voor druk op president Obama om ernaar te handelen, wat inhoud dat de VS Ukraine van wapens gaat voorzien.

Reactie van Rusland volgens RT:

[..]

http://thomas.loc.gov/cgi-bin/bdquery/z?d114:h.res.00162:
http://www.zerohedge.com/(...)xplode-whole-situati
Ik hoop zo dat het niet escaleert..
pi_151023527
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 15:56 schreef User8472 het volgende:
obk twitterde op woensdag 25-03-2015 om 13:10:51 Eerste Amerikaanse humvees komen aan in Kiev. Beep-beep. http://t.co/biy7CCgdbU reageer retweet

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2015 16:20:16 ]
  woensdag 25 maart 2015 @ 16:20:14 #11
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_151023573
De Minsk agreement werd toch al zo lekker nageleefd door beide zijden ;)

Ging de resolutie trouwens niet juist niet om wapens en munitie maar alleen om materieel?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_151023585
quote:
6s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:20 schreef SicSicSics het volgende:

Ging de resolutie trouwens niet juist niet om wapens en munitie maar alleen om materieel?
Niet dodelijke wapens dacht ik zoals nachtkijkers ofzo..
  woensdag 25 maart 2015 @ 16:22:58 #13
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_151023665
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:20 schreef MotherFoker het volgende:
Ja, precies. Dus dat berichtje op RT is ook weer lekker overdreven. :) Mooi hoor, politiek.

Je ziet nu ook alweer 2 kampen ontstaan. De ene zegt: "We moeten ons er niet mee bemoeien! Niet helpen etc." (met Oekraine) en het andere kamp zegt: "Die steun is een wassen neus, voor de buhne, ze helpen helemaal niet."

Wat moet je dan als politicus, je kunt het nooit 'goed' doen :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_151023716
quote:
6s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:22 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ja, precies. Dus dat berichtje op RT is ook weer lekker overdreven. :) Mooi hoor, politiek.

Je ziet nu ook alweer 2 kampen ontstaan. De ene zegt: "We moeten ons er niet mee bemoeien! Niet helpen etc." (met Oekraine) en het andere kamp zegt: "Die steun is een wassen neus, voor de buhne, ze helpen helemaal niet."

Wat moet je dan als politicus, je kunt het nooit 'goed' doen :)
Op de frontpage, vanmorgen een stukje over de NAVO en ineens zoveel reacties als WO3 komt minimaal in 1 a 2 misschien 5 jaar. En daarbij behorende een stukje over afstammelingen en een false vlag die WO2 was ofzo.
pi_151025027
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:20 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

En Swiss Army knives. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151025063
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

En Swiss Army knives. :)
Rondje Wodka op en aan het draai rad en GOOIEN MAAR!
pi_151025108
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:59 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Rondje Wodka op en aan het draai rad en GOOIEN MAAR!
Tis allemaal 'n grote poppenkast.
Maak je niet zorgen over yo! :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151025167
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

Tis allemaal 'n grote poppenkast.
Maak je niet zorgen over yo! :)
Dankje, ben laatste tijd erg kaaaaalm, na een wijntje of twee xD. Nee sinds ik weer mag drinken ben ik minder paniekerig.
pi_151025217
quote:
6s.gif Op woensdag 25 maart 2015 16:20 schreef SicSicSics het volgende:

Die resolutie die ik postte gaat over wapens en munitie, "lethal" dus. Daarvoor ging het om non-lethal hulp.
pi_151025391
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:03 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Dankje, ben laatste tijd erg kaaaaalm, na een wijntje of twee xD. Nee sinds ik weer mag drinken ben ik minder paniekerig.
Ik vind 't mogelijk dat veel(meeste) grote wereld leiders zijn grote vrienden achter de gordijnen van de theatre.
Tis 'liberating'.
pi_151025434
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:09 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik vind 't mogelijk dat veel(meeste) grote wereld leiders zijn grote vrienden achter de gordijnen van de theatre.
Tis 'liberating'.
Hoping for the best but expecting the worst. Oké nee.
pi_151025541
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:10 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Hoping for the best but expecting the worst. Oké nee.
Ik niet.Ik denk dat 'the nuclear threat' enz. is gebruikt als overdreven bangmakerij propaganda.
pi_151025581
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik niet.Ik denk dat 'the nuclear threat' enz. is gebruikt als overdreven bangmakerij propaganda.
Ze hebben er toch niks aan als de lucht zo vervuilt is. En het niet bewoonbaar is net zoals Chernobyl.
pi_151025780
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:14 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Ze hebben er toch niks aan als de lucht zo vervuilt is. En het niet bewoonbaar is net zoals Chernobyl.
Misschien de nuclear wapens werken niet zo goed als wat ze willen ons laten geloven.
Misschien was Chernobyl niet zo erg als wat was aan ons vertelt.
Global warming gedoe was ook bangmakerij.imo.
pi_151025820
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:20 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien de nuclear wapens werken niet zo goed als wat ze willen ons laten geloven.
Wait what O_______O.
  woensdag 25 maart 2015 @ 17:26:11 #26
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_151025994
quote:

[..]

Je weet dat chernobyl nog gewoon functioneert en er mensen gewoon werken. Ook wonen er nog steeds mensen in de nabijheid van chernobyl.

Nucleare wapens zijn niet zulke vernietigings horror wapens als mensen willen geloven. Rusland had ooit 6 stuks 200kt wapens op ons gericht staan. Tuurlijk krijg je per stad resultaten zoals dresden of rotterdam bombardementen maar daarna kan je er weer gewoon wonen net als in Hiroshima.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_151026028
quote:

[..]

Wie wil ons laten geloven dat nucleaire wapens goed werken?
quote:
:? Misschien was het veel erger dan aan ons is vertelt.
quote:
Daar weet jij niets van.
Conscience do cost.
pi_151026269
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:26 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Je weet dat chernobyl nog gewoon functioneert en er mensen gewoon werken. Ook wonen er nog steeds mensen in de nabijheid van chernobyl.

Nucleare wapens zijn niet zulke vernietigings horror wapens als mensen willen geloven. Rusland had ooit 6 stuks 200kt wapens op ons gericht staan. Tuurlijk krijg je per stad resultaten zoals dresden of rotterdam bombardementen maar daarna kan je er weer gewoon wonen net als in Hiroshima.
Heb ietsjes gelezen over dat de nuclear explosion(propaganda?) fimpjes waren in Lookout Mountain studios in LA. gemaakt.
pi_151026285
WW3: Denmark Threatened With Russia’s Nuclear Weapons If The Danes Join NATO’s Missile Defense Shield

Threats of World War 3 have only begun to escalate in 2015, and now the Russian ambassador in Copenhagen, Denmark, has threatened the country with Russia’s nuclear weapons if Denmark seriously considers becoming a member of NATO’s Missile Defense Shield.

In a related report by the Inquisitr, it’s possible that Arctic oil drilling may set the conditions for World War 3, and the United States is already training U.S. Army troops for Arctic combat in addition to monitoring Russia’s military movements with U.S. spy satellites.

Against the warnings of the United States and NATO, Vladimir Putin ordered the military to move Russia’s nuclear weapons into Crimea. Missile systems were also deployed to Kaliningrad, a strategic position between Poland and Lithuania, as part of the Russian military strategy. Russia-supporting countries like Belarus have also begun increasing their numbers in recent weeks.

The United States and NATO forces also increased its presence in the Baltics, and Lithuania’s President Dalia Grybauskaite recently announced it was necessary to begin conscription in order to greatly increase the size of its military. Earlier this year, the Pentagon also admitted it’s considering putting U.S. cruise missiles in Europe as a defensive measure.

“We have a broad range of options, some of which would be compliant with the INF treaty, some of which would not be, that we would be able to recommend to our leadership if it decided to go down that path,” said Pentagon official Brian McKeon, according to the Guardian. “We don’t have ground-launched cruise missiles in Europe now, obviously, because they are prohibited by the treaty but that would obviously be one option to explore.”

The expansion of nuclear missile defense systems in Europe has met much resistance by Russia. Ambassador Mikhail Vanin claims that if Denmark aligns itself with Western nations then it has become a “threat to Russia.”

“I do not think that the Danes fully understand the consequences if Denmark joins the US-led missile defense shield,” Vanin said, according to the Copenhagen Post. “If that happens, Danish warships become targets for Russian nuclear missiles.”

Martin Lidegaard, the Danish foreign minister, has already denounced Vanin for threatening the actual usage of Russia’s nuclear weapons capabilities.

“This is obviously unacceptable,” he said. “Russia knows very well that Nato’s missile defense system is defensive. We disagree with Russia on many important things, but it is important that the tone between us remains as positive as possible.”

Russia has already run a military invasion simulation of Denmark. Since Denmark is a NATO member, an attack would inevitably lead to World War 3 since the NATO treaty clearly states an “attack on one is an attack on all.”

Read more at http://www.inquisitr.com/(...)#FWOu3TvWktXWvpuy.99
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 25 maart 2015 @ 17:36:32 #30
34974 trigt013
pi_151026343
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:34 schreef Tingo het volgende:

[..]

Heb ietsjes gelezen over dat de nuclear explosion(propaganda?) fimpjes waren in Lookout Mountain studios in LA. gemaakt.
Dat is een bullshit verhaal, niveau aluminium hoedjes.
pi_151026493
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:35 schreef Ali_boo het volgende:
WW3: Denmark Threatened With Russia’s Nuclear Weapons If The Danes Join NATO’s Missile Defense Shield

Threats of World War 3 have only begun to escalate in 2015, and now the Russian ambassador in Copenhagen, Denmark, has threatened the country with Russia’s nuclear weapons if Denmark seriously considers becoming a member of NATO’s Missile Defense Shield.

In a related report by the Inquisitr, it’s possible that Arctic oil drilling may set the conditions for World War 3, and the United States is already training U.S. Army troops for Arctic combat in addition to monitoring Russia’s military movements with U.S. spy satellites.

Against the warnings of the United States and NATO, Vladimir Putin ordered the military to move Russia’s nuclear weapons into Crimea. Missile systems were also deployed to Kaliningrad, a strategic position between Poland and Lithuania, as part of the Russian military strategy. Russia-supporting countries like Belarus have also begun increasing their numbers in recent weeks.

The United States and NATO forces also increased its presence in the Baltics, and Lithuania’s President Dalia Grybauskaite recently announced it was necessary to begin conscription in order to greatly increase the size of its military. Earlier this year, the Pentagon also admitted it’s considering putting U.S. cruise missiles in Europe as a defensive measure.

“We have a broad range of options, some of which would be compliant with the INF treaty, some of which would not be, that we would be able to recommend to our leadership if it decided to go down that path,” said Pentagon official Brian McKeon, according to the Guardian. “We don’t have ground-launched cruise missiles in Europe now, obviously, because they are prohibited by the treaty but that would obviously be one option to explore.”

The expansion of nuclear missile defense systems in Europe has met much resistance by Russia. Ambassador Mikhail Vanin claims that if Denmark aligns itself with Western nations then it has become a “threat to Russia.”

“I do not think that the Danes fully understand the consequences if Denmark joins the US-led missile defense shield,” Vanin said, according to the Copenhagen Post. “If that happens, Danish warships become targets for Russian nuclear missiles.”

Martin Lidegaard, the Danish foreign minister, has already denounced Vanin for threatening the actual usage of Russia’s nuclear weapons capabilities.

“This is obviously unacceptable,” he said. “Russia knows very well that Nato’s missile defense system is defensive. We disagree with Russia on many important things, but it is important that the tone between us remains as positive as possible.”

Russia has already run a military invasion simulation of Denmark. Since Denmark is a NATO member, an attack would inevitably lead to World War 3 since the NATO treaty clearly states an “attack on one is an attack on all.”

Read more at http://www.inquisitr.com/(...)#FWOu3TvWktXWvpuy.99
Denk dat er iets meer achter zit omdat Denemarken namelijk de Noordpool had geclaimed ofzo. Verbeter me als ik fout zit.
  Moderator woensdag 25 maart 2015 @ 18:08:13 #32
249559 crew  Lavenderr
pi_151027366
quote:

[..]

:|W
  woensdag 25 maart 2015 @ 18:19:39 #33
34974 trigt013
pi_151027700
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 18:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

:|W
Hij heeft wel een punt, Tjernobyl is door Greenpeace en vriendjes flink misbruikt voor hun eigen agenda.
  Moderator woensdag 25 maart 2015 @ 18:49:25 #34
249559 crew  Lavenderr
pi_151028723
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 18:19 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Hij heeft wel een punt, Tjernobyl is door Greenpeace en vriendjes flink misbruikt voor hun eigen agenda.
Dat geloof ik best wel maar het was wel een ongekende ramp.
Net als Fukushima.
pi_151033326
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 18:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat geloof ik best wel maar het was wel een ongekende ramp.
Net als Fukushima.
Oh dus,je kan zowiezo geloven dat Greenpeace fout bezig zijn geweest, maar je vertrouw alles wat er op nu.nl komt.
Ben ook geen Greenpeace aanhanger hoor(maar vroeger wel)
  woensdag 25 maart 2015 @ 20:45:35 #36
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_151033635
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:09 schreef Tingo het volgende:

[..]

Tis 'liberating'.
Wat is er bevrijdend aan het geloof dat niets is wat het lijkt, behalve dan dan het je ontslaat van de plicht om na te denken?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 25 maart 2015 @ 22:39:52 #37
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151039049
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 20:45 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Wat is er bevrijdend aan het geloof dat niets is wat het lijkt, behalve dan dan het je ontslaat van de plicht om na te denken?
Die correlatie volg ik niet helemaal eigenlijk. En hetzelfde zou je kunnen zeggen als je alleen maar mainstream koek slikt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 26 maart 2015 @ 08:33:03 #38
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_151046442
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:26 schreef trigt013 het volgende:

[..]

zoek eventjes op "DU babies"
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 26 maart 2015 @ 08:34:46 #39
52357 Lambiekje
pi_151046469
quote:
Canadese oud-minister Paul Hellyer ontmaskert duistere ‘cabal': “Amerika is in groot gevaar”
De Canadese oud-minister van Defensie Paul Hellyer heeft in een nieuwe videoboodschap gezegd dat de VS ‘in groot gevaar is’.

Hij roept ‘trouwe Amerikanen’ op de VS en haar overheid tijdens de presidentsverkiezingen van 2016 te heroveren op de duistere kliek die actief is in het bankwezen, de olie-industrie, het inlichtingenapparaat (inclusief de CIA en de FBI) en onderdelen van het Amerikaanse leger.

Volgens Hellyer zijn de verkiezingen van 2016 mogelijk de laatste kans om te kiezen tussen een vreedzame en positieve toekomst en de vernietiging van onze beschaving.

Hellyer gaat in zijn boodschap dieper in op de geheime Operatie Paperclip en Area 51. Pas toen president Eisenhower dreigde Area 51 te laten bestormen door het leger, kreeg hij toegang tot de geheime legerbasis. Later hield Eisenhower zijn beroemde toespraak waarin hij waarschuwde voor het militair-industrieel complex.

Rothschild
Ditzelfde militair-industrieel complex, zo zegt Hellyer, is verantwoordelijk voor 9/11 en de oorlog tegen terrorisme, volgens hem allebei false flag-operaties. Deze operaties hebben gezorgd voor de ergste vorm van sociale achteruitgang in 800 jaar tijd, stelt Hellyer.

De oud-minister roept op het bankwezen te ontmantelen, te beginnen bij de Federal Reserve. De Amerikaanse centrale bank is volgens hem op illegale wijze opgericht door bankiersdynastie Rothschild.

Paul Hellyer roept alle wereldreligies op de door de duistere kliek opgelegde dualiteit te doorzien (ik win, jij verliest) en over te gaan op eenheidsbewustzijn (we zijn één).

Oceanen
Hellyer wil dat alle informatie over verdragen en overeenkomsten met aliens naar buiten wordt gebracht. De US National Security Act uit 1947 moet worden teruggedraaid, zodat mensen die betrokken waren bij dit soort projecten niet hoeven te vrezen voor vervolging als ze besluiten naar buiten te treden, aldus de oud-minister.

Volgens Hellyer is het mogelijk om in zeven jaar tijd over te schakelen van een op aardolie gebaseerde economie naar een op schone energie gebaseerde economie.

De false false-operaties in Fukushima en de Golf van Mexico (olieramp) hebben een verwoestend effect gehad op onze oceanen, aldus Hellyer. Hij vindt dat de nieuwe regering stappen moet ondernemen om de oceanen te redden.

HAARP en chemtrails
Oud-minister Hellyer noemt HAARP en chemtrails ‘de tweeling van dood en verderf’. Volgens hem vormen ze onderdeel van een sinister plan om mensen te veranderen in zielloze robotjes.

Paul Hellyer zegt tot besluit dat we zijn aangekomen op een kruising. Er zijn volgens hem twee mogelijke richtingen. Genocide en ecocide of een positieve en vreedzame toekomst als de overige 99 procent van de mensheid ontwaakt.

bron
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 26 maart 2015 @ 08:37:10 #40
52357 Lambiekje
pi_151046505
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:27 schreef ems. het volgende:

[..]

Wie wil ons laten geloven dat nucleaire wapens goed werken?

[..]

:? Misschien was het veel erger dan aan ons is vertelt.

[..]

Daar weet jij niets van.
natuurlijk is dat een walgelijk leugen.

Mede-oprichter Greenpeace: “Global warming is een leugen”
  donderdag 26 maart 2015 @ 11:41:37 #41
34974 trigt013
pi_151050916
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

zoek eventjes op "DU babies"
Ik heb opleiding gehad als commandant van NBC kernploeg
pi_151051840
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

natuurlijk is dat een walgelijk leugen.

Mede-oprichter Greenpeace: “Global warming is een leugen”
Want omdat hij dat zegt is het een leugen? :D
Conscience do cost.
  donderdag 26 maart 2015 @ 17:39:25 #43
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_151063205
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2015 22:39 schreef jogy het volgende:

[..]

Die correlatie volg ik niet helemaal eigenlijk.
Het is dan ook geen correlatie.

quote:
En hetzelfde zou je kunnen zeggen als je alleen maar mainstream koek slikt.
Je bedoelt: over iemand die alleen maar mainstreamkoek slikt, wat dat dan ook moge betekenen. En dat iets ''mainstream'' is, wil alleen maar zeggen dat de meerderheid van de gebruikers het onder ogen krijgt. De Telegraag is ook een ''mainstreamkrant'', maar pakt graag uit over bloedstollende geheimen, al dan niet verzonnen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_151064569
Putin says Russia will stand firm in standoff with West

MOSCOW (AP) — President Vladimir Putin on Thursday voiced confidence that Russia will come out as a winner in its standoff with the West if it firmly stands its ground.
Related Stories

Speaking before senior officials of the Federal Security Service, the main successor to the KGB agency, Putin said "the situation around our country will change for the better, but not because we will make concessions, bend down or trifle with someone."

"It will change for the better only if we become stronger," he said.

The Russian leader accused the West of using "attempts at political isolation, economic pressure, large-scale information war and instruments of special services" to weaken Russia.

He named the deployment of NATO's forces near Russian borders, the development of the alliance's U.S.-led missile defense program, and a U.S. program of developing high-precision long-range conventional weapons among the top threats.

"No one has succeeded in scaring our country or pressuring it and no one will," he added.

Russia's relations with the West have plunged to the lowest point since the Cold War over the Ukrainian crisis. The United States and the European Union have slapped painful economic sanctions against Russia over its annexation of Ukraine's Crimean Peninsula and support for insurgents in eastern Ukraine.

Putin, a KGB veteran, praised the agency, known under its Russian acronym FSB, for its efforts to catch foreign spies, saying it exposed 52 foreign intelligence officers and 290 of their agents last year alone.

He added that a top priority for the FSB now should be tracking Russian citizens who have left to fight alongside the Islamic State militants in Iraq and Syria.

"Later they could be used against us, against Russia and its neighbors," Putin said. "So it's important to take additional measures to cut international links and resource base of the terrorists, block avenues for their entry and exit from Russia."

http://news.yahoo.com/put(...)-west-124014987.html
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_151064819
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:41 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Denk dat er iets meer achter zit omdat Denemarken namelijk de Noordpool had geclaimed ofzo. Verbeter me als ik fout zit.
Toen er aan Putin gevraagd werd of men daar spijt had dat het Alaska verkocht voor 1 mil dollar aan de Amerikanen . Zei die Rusland heeft genoeg koude gebieden of iets in die trend :P

Noordpool lijkt me alleen interessant als strategisch gebied
pi_151064871
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 18:35 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Toen er aan Putin gevraagd werd of men daar spijt had dat het Alaska verkocht voor 1 mil dollar aan de Amerikanen . Zei die Rusland heeft genoeg koude gebieden of iets in die trend :P

Noordpool lijkt me alleen interessant als strategisch gebied
Aha oké, ik zit pas een paar weken in dit topic, dus tja. Heb je trouwens een DM gestuurd.
  donderdag 26 maart 2015 @ 19:04:50 #47
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_151065705
spanningen rusland en het westen (VS) lopen op....

Rusland: steun VS aan Oekraïne bedreigt ons

MOSKOU -
De Russische regering heeft fel gereageerd op de levering van Amerikaanse Humvee's aan het Oekraïense leger. „Wapenleveranties uit de VS bedreigen het breekbare staakt-het-vuren in Donbass (de opstandige regio in Oost-Oekraïne, red) en zijn een direct gevaar voor de veiligheid van Rusland”, zei de woordvoerder van het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken donderdag.

De eerste tien militaire voertuigen kwamen een dag eerder aan in Oekraïne. President Petro Porosjenko nam de eerste levering persoonlijk in ontvangst, gekleed in een groen legeruniform.

Het is de bedoeling dat er de komende tijd nog 220 Humvee's volgen. Bovendien leveren de VS andere apparatuur, zoals radio's en kleine, ongewapende verkenningsdrones. Vooralsnog gaat het uitsluitend om 'niet-dodelijke' hulp.

http://www.telegraaf.nl/b(...)_bedreigt_ons__.html
There is only one religion
pi_151065742
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 19:04 schreef Dance99Vv het volgende:
spanningen rusland en het westen (VS) lopen op....

Rusland: steun VS aan Oekraïne bedreigt ons

MOSKOU -
De Russische regering heeft fel gereageerd op de levering van Amerikaanse Humvee's aan het Oekraïense leger. „Wapenleveranties uit de VS bedreigen het breekbare staakt-het-vuren in Donbass (de opstandige regio in Oost-Oekraïne, red) en zijn een direct gevaar voor de veiligheid van Rusland”, zei de woordvoerder van het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken donderdag.

De eerste tien militaire voertuigen kwamen een dag eerder aan in Oekraïne. President Petro Porosjenko nam de eerste levering persoonlijk in ontvangst, gekleed in een groen legeruniform.

Het is de bedoeling dat er de komende tijd nog 220 Humvee's volgen. Bovendien leveren de VS andere apparatuur, zoals radio's en kleine, ongewapende verkenningsdrones. Vooralsnog gaat het uitsluitend om 'niet-dodelijke' hulp.
Doomsday komt eraan, de klok kan lekker vooruit gezet worden mensen.

(Oké sorry.)

[ Bericht 2% gewijzigd door MotherFoker op 26-03-2015 19:15:04 ]
  donderdag 26 maart 2015 @ 21:09:08 #49
52357 Lambiekje
pi_151071299
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 12:50 schreef ems. het volgende:

[..]

Waarom post je het dan, -edit
... denk je nu echt dat het nu voor het eerst is dat Global Warming en/of de WAANZIN van CO2 behandeld wordt. Is men nu werkelijk waar zo achterlijk.
pi_151072149
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 21:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

... denk je nu echt dat het nu voor het eerst is dat Global Warming en/of de WAANZIN van CO2 behandeld wordt.
Nee. Zal ook wel niet de laatste keer zijn. Je zal altijd mensen hebben met meningen over iets waar ze niets vanaf weten.
quote:
Is men nu werkelijk waar zo achterlijk.
Klaarblijkelijk.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')