Benieuwd of BBC vanavond een beetje in vorm is.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:15 schreef Seam het volgende:
winst voor de mooiste club van Spanje, Real Madrid
Atleti ook nog vrij dichtbij. Spannundddd.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:55 schreef hafcfan het volgende:
Ik zie nu pas hoe dicht Valencia er nog bij staat![]()
Doe dan maar een gelijkspel.
Volgend jaar heeft Spanje gewoon 4 top teams in de CLquote:Op zondag 22 maart 2015 13:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Atleti ook nog vrij dichtbij. Spannundddd.
Niks mis mee.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgend jaar heeft Spanje gewoon 4 top teams in de CL
Eat that Premier Leaguequote:Op zondag 22 maart 2015 13:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgend jaar heeft Spanje gewoon 4 top teams in de CL
Als die de EL winnen hebben ze er 5 in de CLquote:Op zondag 22 maart 2015 13:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Sevilla doet het ook wel leuk in de EL.
Genot toch. Al denk ik dat Sevilla wel een maatje te klein is voor de CL.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als die de EL winnen hebben ze er 5 in de CL
Ze hebben wel veel punten verzameld in de EL waardoor ze met de loting in een hoge pot komen.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Genot toch. Al denk ik dat Sevilla wel een maatje te klein is voor de CL.
Valencia zie ik nog wel door de poulefase komen.
maatje te klein? in België maakt AA Gent kans om kampioen te spelen. Dus rechtstreeks geplaatst in de CL. Naar mijn ogen liever Sevilla dan AA Gentquote:Op zondag 22 maart 2015 13:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Genot toch. Al denk ik dat Sevilla wel een maatje te klein is voor de CL.
Valencia zie ik nog wel door de poulefase komen.
quote:Op zondag 22 maart 2015 14:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze hebben wel veel punten verzameld in de EL waardoor ze met de loting in een hoge pot komen.
AA Gent hoort ook niet in de CL.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
maatje te klein? in België maakt AA Gent kans om kampioen te spelen. Dus rechtstreeks geplaatst in de CL. Naar mijn ogen liever Sevilla dan AA Gent
Geen enkele club uit de Benelux hoort in de CL.quote:
Klopt.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geen enkele club uit de Benelux hoort in de CL.
nee om 9 uurquote:Op zondag 22 maart 2015 18:08 schreef wouter456 het volgende:
om 8 uur vanavond toch? Iemand een idee hoe ik deze wedstrijd live kan zien (deze arme sloeber heeft geen hippe dingen als sport 1 of Fox)?
Nee.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:40 schreef Rijst het volgende:
Zit er een chromecast functie bij de sport1 app?
Ik denk dat ze redelijk bewust wachten om te voorkomen dat de tegenstander er nog op in kan spelen.quote:
Stel je voor dat die Messi speelt, moet je toch weer je hele tactiek omgooienquote:Op zondag 22 maart 2015 20:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk dat ze redelijk bewust wachten om te voorkomen dat de tegenstander er nog op in kan spelen.
Is gewoon een mentaal spelletje.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stel je voor dat die Messi speelt, moet je toch weer je hele tactiek omgooien
quote:Op zondag 22 maart 2015 20:06 schreef Sked het volgende:
Opstelling Barcelona: Bravo; Alves, Pique, Mathieu, Alba; Rakitic, Mascherano, Iniesta; Messi, Suarez, Neymar
quote:Op zondag 22 maart 2015 20:06 schreef Sked het volgende:
Opstelling Real Madrid: Casillas, Carvajal, Pepe, Ramos, Marcelo, Kroos, Modric, Isco, Gareth Bale, Cristiano Ronaldo en Benzema
Ronaldo als Messi zijn 3e maakt.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:09 schreef Sked het volgende:
Wie gaat er rood pakken, Marcelo, Pepe of Ramos?
Marcelo, die moet de hele tijd achter Messi aanquote:Op zondag 22 maart 2015 20:09 schreef Sked het volgende:
Ging keihard lachen om die jurkjes die Real aan moest doen zodat ze niet meer gepoort worden vandaag door Messiquote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ging keihard lachen om die jurkjes die Real aan moest doen zodat ze niet meer gepoort worden vandaag door Messi
snoepreisje naar Barcelona cadeauquote:Op zondag 22 maart 2015 20:18 schreef PowerLoungen het volgende:
henk is altijd objectief,en dat voor nop
Waarom zou je een broek aanhebbenquote:Op zondag 22 maart 2015 20:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
GGMM, Roland en ik hebben al sweatpants aangedaan en zitten er klaar voor.
Davy voor wie JUICH jij vanavond?quote:Op zondag 22 maart 2015 20:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zit lekker tijdens deze knotsgekke wedstrijd.
quote:Op zondag 22 maart 2015 20:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
GGMM, Roland en ik hebben al sweatpants aangedaan en zitten er klaar voor.
quote:Op zondag 22 maart 2015 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Davy voor wie JUICH jij vanavond?
Er komen zometeen heel veel nobuddies dus wees voorbereid.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zit lekker tijdens deze knotsgekke wedstrijd.
100% anti Barca-gegeil!!!quote:Op zondag 22 maart 2015 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Davy voor wie JUICH jij vanavond?
Sport1 stream, kost maar 4 euroquote:Op zondag 22 maart 2015 20:24 schreef Peunage het volgende:
Als iemand nog een goede stream heeft, DM/PM.
Suarez. Voor bijten.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:09 schreef Sked het volgende:
Mijn stream begon net al te haperen dus dan maar even 4 euro neerleggen hoorquote:Op zondag 22 maart 2015 20:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit soort wedstrijden hoor je wel in goede kwaliteit te kijken, ja.
Kost geen fluit, itt FOXquote:Op zondag 22 maart 2015 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn stream begon net al te haperen dus dan maar even 4 euro neerleggen hoor
Real zou zoveel beter zijn als ze Bale op de bank zouden laten.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar geen Kieft als commentator dus![]()
Kieft over Bale altijd tijdens de wedstrijd
Gewoon op linksbackquote:Op zondag 22 maart 2015 20:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Real zou zoveel beter zijn als ze Bale op de bank zouden laten.
Is dit een troll?quote:Op zondag 22 maart 2015 20:30 schreef Brammess het volgende:
Jullie moeten is opletten hoe vaak Wim Kieft flegmatiek zegt
Je moet is opletten hoe vaak Wim Kieft "uiteindelijk" zegt.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:30 schreef Brammess het volgende:
Schandalig. Flamboyant zou mooier zijn.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:30 schreef Brammess het volgende:
Roland en ik heb tranen in onze ogen.quote:Arjen Robben kan het Nederlands elftal niet van dienst zijn in de EK-kwalificatiewedstrijd tegen Turkije en in de oefeninterland tegen Spanje. De 31-jarige aanvaller heeft zondag in de wedstrijd tegen Borussia Mönchengladbach (0-2 verlies) een scheurtje in zijn buikspier opgelopen en is zeker enkele weken uit de roulatie.
Dat wordt dus geen EK16 voor Oranjequote:Op zondag 22 maart 2015 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Roland en ik heb tranen in onze ogen.
kutzooiquote:Op zondag 22 maart 2015 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Narsingh in de basis nuquote:Op zondag 22 maart 2015 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op zondag 22 maart 2015 20:37 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb gewoon voor de sport1 stream betaald. Hopelijk zijn meer mensen zo verstandig en gaan ze niet constant bedelen om gratis streams.
Ik heb dat gedaanquote:Op zondag 22 maart 2015 20:37 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb gewoon voor de sport1 stream betaald. Hopelijk zijn meer mensen zo verstandig en gaan ze niet constant bedelen om gratis streams.
Laten we bidden en positief blijven.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]RIP Robben. Ik heb geen zin meer in de classico
Robben deed sowieso al niet mee met de Clasico hoorquote:Op zondag 22 maart 2015 20:39 schreef KingRoland het volgende:
Dit gaat als een schok de wereld overquote:Op zondag 22 maart 2015 20:39 schreef KingRoland het volgende:
Buiten Nederland en Beieren zal dat wel meevallenquote:Op zondag 22 maart 2015 20:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit gaat als een schok de wereld over
Ook in Nederland heb ik er op Davy en Ronald na nog niemand over gehoord.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Buiten Nederland en Beieren zal dat wel meevallen
Sjek van Gelderquote:Op zondag 22 maart 2015 20:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook in Nederland heb ik er op Davy en Ronald na nog niemand over gehoord.
De rest moet nog bijkomen van dit nieuws.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook in Nederland heb ik er op Davy en Ronald na nog niemand over gehoord.
Tegen wie speelt Marseille?quote:Op zondag 22 maart 2015 20:42 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zit al klaar. Clasico op tv, Cavaliers op macbook, Marseille op laptop.
te laatquote:Op zondag 22 maart 2015 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Breaking: Robben niet bij de interlands van Nederland.
Dat elftal ging kapot door Beckham.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zidane, Ronaldo, Beckham, Raul, fap fap fap
Barcelona is een club zonder historie.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Beckham is niks bijzondersquote:Op zondag 22 maart 2015 20:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ze verneukten de boel laatste hard tegen fucking Caen thuisquote:Op zondag 22 maart 2015 20:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bielsa teams spelen zo aanvallend, dat is niet gezond.
Zag ze wel tegen PSG spelen toen, was een leuke pot.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bielsa teams spelen zo aanvallend, dat is niet gezond.
Dat was Ambrosini vrijlaten.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:46 schreef Cavaliers het volgende:
Makelele vervangen door Beckham.
Grootste fout in de geschiedenis van het voetbal.
Ja, klopt. Als ze eens wat efficiënter zouden zijn....quote:Op zondag 22 maart 2015 20:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze verneukten de boel laatste hard tegen fucking Caen thuis
Bielsa heeft liever underdogploegenquote:Op zondag 22 maart 2015 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zag ze wel tegen PSG spelen toen, was een leuke pot.
Bielsa naar Ajax als opvolger van de Boer
Bielsa heeft volgens mij wel een zwak voor Ajax.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bielsa heeft liever underdogploegen
Denk je dat ze nog kampioen kunnen worden?quote:Op zondag 22 maart 2015 20:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, klopt. Als ze eens wat efficiënter zouden zijn....
Nu Lyon heeft verloren wel. Ligt erg dicht bij elkaar allemaal. Dat PSG loopt ook wekelijks te stuntelen.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Denk je dat ze nog kampioen kunnen worden?
Als hij Ajax ziet smijt ie zijn computer het raam uitquote:Op zondag 22 maart 2015 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bielsa heeft volgens mij wel een zwak voor Ajax.
Johannes en JR vinden dit leukquote:Op zondag 22 maart 2015 20:50 schreef GGMM het volgende:
Ik heb deze wedstrijd lekker besteld. Hop niks mis mee ouwe reus.
Dan neem ik een Bielsa ui.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nu Lyon heeft verloren wel. Ligt erg dicht bij elkaar allemaal. Dat PSG loopt ook wekelijks te stuntelen.
Wat leuk, ik heb dat ook gedaan via sport1.nlquote:Op zondag 22 maart 2015 20:50 schreef GGMM het volgende:
Ik heb deze wedstrijd lekker besteld. Hop niks mis mee ouwe reus.
Dat vind ik héél erg gezellig.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat leuk, ik heb dat ook gedaan via sport1.nl
GGMM juicht toch voor Real?quote:Op zondag 22 maart 2015 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toevallig zeg, ik ookquote:Op zondag 22 maart 2015 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moet hij toch in zijn handen wrijven om er wel wat van te makenquote:Op zondag 22 maart 2015 20:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als hij Ajax ziet smijt ie zijn computer het raam uit
Welkom in voetbal!!quote:Op zondag 22 maart 2015 20:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
El Sierd, paar restauranttips, niks mis mee.
Nee, alleen de dagen dat je in VBL komtquote:Op zondag 22 maart 2015 20:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja dankje, ga je dit elke dag doen?
Wat is hij goed afgetraindquote:Op zondag 22 maart 2015 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aad is op vakantie.
[ afbeelding ]
Het draait om Sierd de Vos, het draait allerminst om de wedstrijd.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat hij het over alles heeft behalve de wedstrijd.
Maar die wedstrijd zie je toch zelf ook welquote:Op zondag 22 maart 2015 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat hij het over alles heeft behalve de wedstrijd.
Zo gewoon geblevenquote:Op zondag 22 maart 2015 20:53 schreef Kopsterk het volgende:
Messi had toch een hele woonwijk gekocht ofzo, omdat hij geen last wilde hebben van buren?
Hmm, jammer!quote:Op zondag 22 maart 2015 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aad is op vakantie.
[ afbeelding ]
GGMM heeft iemand nodig die vertelt wat er gebeurt. Anders snapt hij het niet.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die wedstrijd zie je toch zelf ook wel
Sierd zit in de bezemkast, die achtergrond is een plaatjequote:Op zondag 22 maart 2015 20:53 schreef j0rdiiii het volgende:
waar in camp nou is dit? waar sierd zit?
NL competitie is te min voor hem denk ikquote:Op zondag 22 maart 2015 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet hij toch in zijn handen wrijven om er wel wat van te maken
Hopelijk snapt j0rdiii het nu.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:54 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Sierd zit in de bezemkast, die achtergrond is een plaatje
Vroeger had hij ook geluidseffecten gemaakt, zodat het net leek alsof hij in het stadion zat.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:54 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ja, bij het vervelende af zelfsquote:Op zondag 22 maart 2015 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan is GGMM dus erg vriendelijk.
oooohhquote:Op zondag 22 maart 2015 20:54 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Keer of 15.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:54 schreef Brammess het volgende:
Voorspel hoevaak Ronaldo gaat vragen om een penalty.
Winnaar krijgt een compliment.
6 keerquote:Op zondag 22 maart 2015 20:54 schreef Brammess het volgende:
3 keerquote:Op zondag 22 maart 2015 20:54 schreef Brammess het volgende:
Hij doet Spaanse radio in zijn oren om in de stemming te komen.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vroeger had hij ook geluidseffecten gemaakt, zodat het net leek alsof hij in het stadion zat.
Misschien welquote:Op zondag 22 maart 2015 20:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
NL competitie is te min voor hem denk ik
Zeg het ze!quote:Op zondag 22 maart 2015 20:55 schreef KingRoland het volgende:
HOU EENS OP MET HET VRAGEN VAN STREAMS GA JE MOEDER VRAGEN OFZO NIET ONS
quote:Op zondag 22 maart 2015 20:55 schreef KingRoland het volgende:
HOU EENS OP MET HET VRAGEN VAN STREAMS GA JE MOEDER VRAGEN OFZO NIET ONS
Xdquote:
Jij zou niet kijkenquote:
Mooi, dat jij er neit bij bent maakt het de zes euro die ik betaald heb nog veel meer waard.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga de stream op groot scherm aanzetten dus groetjes en fijne wedstrijd
Je hebt zes euro betaald?quote:Op zondag 22 maart 2015 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi, dat jij er neit bij bent maakt het de zes euro die ik betaald heb nog veel meer waard.
Je bent wel mad vanavond.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi, dat jij er neit bij bent maakt het de zes euro die ik betaald heb nog veel meer waard.
zes?quote:Op zondag 22 maart 2015 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ookquote:
Ik heb een stream gevonden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 maart 2015 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een stream gevonden.haha pauperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 maart 2015 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een stream gevonden.We gaan alle goals voor je spoilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |