abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151081588
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 16:02 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Die waren net even uitverkocht geloof ik.
Zoiets kan je makkelijk zelf maken.
pi_151081686
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 07:06 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

:') Enig idee hoeveel beton je daar voor nodig hebt ?
pi_151082066
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 07:22 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

:') Enig idee hoeveel beton je daar voor nodig hebt ?
Zoiets kan je ook al maken van golfplaten, een lasapparaat en een zooi aarde.
pi_151082940
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 07:06 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Dat had je gedacht. Ik heb zelf talloze keerwanden (zo heten die dingen) vervoerd, en heb dus ook gezien hoe ze die dingen maken. Ja, dat kun je zelf maken, met een rolbrug, mobiele hijskraan, betonmixer, zand, grind, cement, water, een herbruikbare gietmal, een hoop betonijzer en spandraad kom je een aardig eind. Moet je het wel hebben en kunnen gebruiken, weten waar de hijsknobbels of -ogen moeten komen, de mengverhoudingen, het stellen en waterpas maken....

Succes.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_151088302
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 09:10 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Dat had je gedacht. Ik heb zelf talloze keerwanden (zo heten die dingen) vervoerd, en heb dus ook gezien hoe ze die dingen maken. Ja, dat kun je zelf maken, met een rolbrug, mobiele hijskraan, betonmixer, zand, grind, cement, water, een herbruikbare gietmal, een hoop betonijzer en spandraad kom je een aardig eind. Moet je het wel hebben en kunnen gebruiken, weten waar de hijsknobbels of -ogen moeten komen, de mengverhoudingen, het stellen en waterpas maken....

Succes.
Ja als je het doet zonder zombie apocalypse, dan doe je het zo.
Tijdens doe je het gewoon met wat je hebt, hout, golfplaat, etc.

Het gaat toch om het idee dat je geen steunbalken meer hebt :P
Wordt zo trouwens ook uitgelegd in de Zombie Survival Guide :)

pi_151098763
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 12:24 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Ja als je het doet zonder zombie apocalypse, dan doe je het zo.
Tijdens doe je het gewoon met wat je hebt, hout, golfplaat, etc.

Het gaat toch om het idee dat je geen steunbalken meer hebt :P
Wordt zo trouwens ook uitgelegd in de Zombie Survival Guide :)

[ afbeelding ]
Het zou kunnen. De stevigheid komt dan van de platen zelf. Grond (zand) is alleen om de boel te verzwaren. Die keerwanden zijn zelf al verzwaard en stevig. Dat maakt het makkelijker om die dingen te plaatsen. Als in, neerzetten, klaar. Ik zou zelf een hybride-oplossing bedenken. op afstand van elkaar betonelementen zetten en daartussen golfplaatwanden. Waar je golfplaten vandaan moet halen weet ik niet, maar die keerwanden zijn vaak op boerderijen te vinden, waar ze vaak dienen als scheidingswanden of bakken voor mest, voer of andere losgestorte goederen.
pi_151109865
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 08:10 schreef So_Surreal het volgende:
Zoiets kan je ook al maken van golfplaten, een lasapparaat en een zooi aarde.
Ja heh heh :|W :|W , maar dat is geen betonnen keerwand zoals dat plaatje wat jij postte.
pi_151110702
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:21 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Ja heh heh :|W :|W , maar dat is geen betonnen keerwand zoals dat plaatje wat jij postte.
In mijn eerste zin heb ik het toch specifiek om het ontwerp, niet over het materiaal ?

quote:
Snap sowieso niet waarom ze niet een muur gemaakt hebben met een L (of omgekeerde T) profiel
  vrijdag 27 maart 2015 @ 22:42:58 #159
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_151110752
De dood van Shane was wel compleet nutteloos zo achteraf gezien.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_151113784
Baal er soms wel dat Shane eruit is. Badass dat ie was.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 03:00:00 #161
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_151116910
Het was Shane of Rick in die situatie, doe mij dan maar Rick.
Flesje bier
pi_151123325
ik zou zelf een gracht graven
  zaterdag 28 maart 2015 @ 19:11:53 #163
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_151131851
Shane was right en die Rick nu maar voor zijn dochter zorgen :')
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_151134385
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 19:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Shane was right en die Rick nu maar voor zijn dochter zorgen :')
Over wat?
pi_151140202
Vergeten jullie niet nog, die periode in de gevangenis, dat Rick zijn pistool had begraven en fulltime boer wilde worden.
.
pi_151140507
Are you guys ready?
For the season's end????
90 min.
I´m back.
pi_151141175
Wij kijken het morgenavond weer. Op Fox. Daar duurt dr reclame ook stiekem al steeds langer :{w :r }:|
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_151141440
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 22:47 schreef Vlindur het volgende:
Wij kijken het morgenavond weer. Op Fox. Daar duurt dr reclame ook stiekem al steeds langer :{w :r }:|
Morgenavond is het zondag he :')
(she/her)
pi_151146601
Eerste keer reclame duurde inderdaad maar een minuut ofzo. Tegenwoordig duurt het een eeuwigheid :(

Maarrr nog 2 dagen tot de finale. Er moet wel flink wat gebeuren voor een knallende finale.
pi_151148319
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 01:57 schreef Harveo het volgende:
Eerste keer reclame duurde inderdaad maar een minuut ofzo. Tegenwoordig duurt het een eeuwigheid :(

Maarrr nog 2 dagen tot de finale. Er moet wel flink wat gebeuren voor een knallende finale.
Goed he? Nu ben je hooked en neem je zelfs een reclame/episoderatio van 1:1 voor lief.

Maar deze aflevering zal idd wat worden. Ik denk (vrees) dat er weer van alles tegelijkertijd gebeurt en dat we gewoon maanden moeten wachten op de antwoorden van steeds meer vragen.
pi_151148530
Is de 90 minuten op amc inclusief reclame? Op de (duitse) fox waar ze gelukkig nog geen reclame kennen is het 'maar' 65 minuten
Women are not people, they are devices built by our Lord Jesus Christ for our entertainment.
pi_151148711
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 09:04 schreef EnEmA het volgende:
Is de 90 minuten op amc inclusief reclame? Op de (duitse) fox waar ze gelukkig nog geen reclame kennen is het 'maar' 65 minuten
Maar dat is nagesynchroniseerd neem ik aan. Dan is volgens mij moeilijk om het onderscheid te maken tussen de personages die wat willen zeggen of de walkers met hun gegrumbel.
pi_151148841
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 09:20 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Maar dat is nagesynchroniseerd neem ik aan. Dan is volgens mij moeilijk om het onderscheid te maken tussen de personages die wat willen zeggen of de walkers met hun gegrumbel.
_O-
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_151157024
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 22:54 schreef Fylax het volgende:

[..]

Morgenavond is het zondag he :')
Mijn zomertijd begon al vroeg :6
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_151159411
Ik zeg dit seizoen gingen best wel veel mensen van de cast dood.
Dus ik denk dat de komende finale niemand dood gaat of aangezien Pete de enige dokter is, dan is hoogstwaarschijnlijk Tara ten dode geschreven. Als een soort revenge kill, omdat zij een van Rick gangbangers is :P

En het kan gewoon niet anders sinds ze met Morgan sinds het begin van het seizoen teasen (en 2 negers dood gingen dit seizoen, dus quota moet worden aangevuld :9 ;) )
Dat die als clifhanger word gebruikt ofzo dat ze elkaar eindelijk ontmoeten. In iedere geval moet hij ergens in bepaalde mate in de finale te zien zijn. :)

Kortom mijn voorspelling is niemand gaat dood (anders hoogstwaarschijnlijk Tara door Pete) en Morgan is eindelijk weer eens te zien!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')