Zoiets kan je makkelijk zelf maken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Die waren net even uitverkocht geloof ik.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:06 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Zoiets kan je makkelijk zelf maken.
Zoiets kan je ook al maken van golfplaten, een lasapparaat en een zooi aarde.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:22 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]Enig idee hoeveel beton je daar voor nodig hebt ?
Dat had je gedacht. Ik heb zelf talloze keerwanden (zo heten die dingen) vervoerd, en heb dus ook gezien hoe ze die dingen maken. Ja, dat kun je zelf maken, met een rolbrug, mobiele hijskraan, betonmixer, zand, grind, cement, water, een herbruikbare gietmal, een hoop betonijzer en spandraad kom je een aardig eind. Moet je het wel hebben en kunnen gebruiken, weten waar de hijsknobbels of -ogen moeten komen, de mengverhoudingen, het stellen en waterpas maken....quote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:06 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Zoiets kan je makkelijk zelf maken.
Ja als je het doet zonder zombie apocalypse, dan doe je het zo.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:10 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Dat had je gedacht. Ik heb zelf talloze keerwanden (zo heten die dingen) vervoerd, en heb dus ook gezien hoe ze die dingen maken. Ja, dat kun je zelf maken, met een rolbrug, mobiele hijskraan, betonmixer, zand, grind, cement, water, een herbruikbare gietmal, een hoop betonijzer en spandraad kom je een aardig eind. Moet je het wel hebben en kunnen gebruiken, weten waar de hijsknobbels of -ogen moeten komen, de mengverhoudingen, het stellen en waterpas maken....
Succes.
Het zou kunnen. De stevigheid komt dan van de platen zelf. Grond (zand) is alleen om de boel te verzwaren. Die keerwanden zijn zelf al verzwaard en stevig. Dat maakt het makkelijker om die dingen te plaatsen. Als in, neerzetten, klaar. Ik zou zelf een hybride-oplossing bedenken. op afstand van elkaar betonelementen zetten en daartussen golfplaatwanden. Waar je golfplaten vandaan moet halen weet ik niet, maar die keerwanden zijn vaak op boerderijen te vinden, waar ze vaak dienen als scheidingswanden of bakken voor mest, voer of andere losgestorte goederen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:24 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja als je het doet zonder zombie apocalypse, dan doe je het zo.
Tijdens doe je het gewoon met wat je hebt, hout, golfplaat, etc.
Het gaat toch om het idee dat je geen steunbalken meer hebt
Wordt zo trouwens ook uitgelegd in de Zombie Survival Guide
[ afbeelding ]
Ja heh hehquote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:10 schreef So_Surreal het volgende:
Zoiets kan je ook al maken van golfplaten, een lasapparaat en een zooi aarde.
In mijn eerste zin heb ik het toch specifiek om het ontwerp, niet over het materiaal ?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:21 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Ja heh heh![]()
, maar dat is geen betonnen keerwand zoals dat plaatje wat jij postte.
quote:Snap sowieso niet waarom ze niet een muur gemaakt hebben met een L (of omgekeerde T) profiel
Over wat?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Shane was right en die Rick nu maar voor zijn dochter zorgen
Morgenavond is het zondag hequote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:47 schreef Vlindur het volgende:
Wij kijken het morgenavond weer. Op Fox. Daar duurt dr reclame ook stiekem al steeds langer![]()
![]()
Goed he? Nu ben je hooked en neem je zelfs een reclame/episoderatio van 1:1 voor lief.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:57 schreef Harveo het volgende:
Eerste keer reclame duurde inderdaad maar een minuut ofzo. Tegenwoordig duurt het een eeuwigheid![]()
Maarrr nog 2 dagen tot de finale. Er moet wel flink wat gebeuren voor een knallende finale.
Maar dat is nagesynchroniseerd neem ik aan. Dan is volgens mij moeilijk om het onderscheid te maken tussen de personages die wat willen zeggen of de walkers met hun gegrumbel.quote:Op zondag 29 maart 2015 09:04 schreef EnEmA het volgende:
Is de 90 minuten op amc inclusief reclame? Op de (duitse) fox waar ze gelukkig nog geen reclame kennen is het 'maar' 65 minuten
quote:Op zondag 29 maart 2015 09:20 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Maar dat is nagesynchroniseerd neem ik aan. Dan is volgens mij moeilijk om het onderscheid te maken tussen de personages die wat willen zeggen of de walkers met hun gegrumbel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |