Die vergelijking had ik niet verwacht.quote:
Het duurde even voor ik deze snapte. Ik dacht steeds 'huh, wat is er met Rick zijn piemel'quote:Op maandag 23 maart 2015 22:11 schreef Re het volgende:
Somewhat damaged
En rick die een theonnetje doet
Loop je niet een episode achter?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:54 schreef stinkie het volgende:
Mmmm ik snap a die Rick reacties niet echt na de episode.
Tara
Ik snap hem anders nog steeds ni....... Oooh!quote:Op maandag 23 maart 2015 22:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Het duurde even voor ik deze snapte. Ik dacht steeds 'huh, wat is er met Rick zijn piemel'
neequote:Op maandag 23 maart 2015 23:14 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Loop je niet een episode achter?
quote:Op maandag 23 maart 2015 21:59 schreef j0rdiiii het volgende:
volgende week season finale van 90 minuten
Precies hetzelfdequote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:02 schreef 426451 het volgende:
http://imgur.com/a/DrArO
De comic versie van die laatste scene
Mag ik een kleine uitleg? Google zegt dat het iets met Game of Thrones te maken heeft... en die heb ik nog nooit gezien.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Het duurde even voor ik deze snapte. Ik dacht steeds 'huh, wat is er met Rick zijn piemel'
Die verliest ook een keer zichzelf bij een toespraak en dan slaat iemand die bij zijn groep hoort hem ook op zijn hoofd om er een eind aan te maken.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:30 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Mag ik een kleine uitleg? Google zegt dat het iets met Game of Thrones te maken heeft... en die heb ik nog nooit gezien.
Niet dood dus, alleen zijn armen kwijt. Het ideale nieuwe hondje van Michonne. Wat zal ze heet worden als ze hem nu ontmoet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |