nofxtbrquote:Op zondag 22 maart 2015 00:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je hoopt gewoon dat dat kleine meisje met die naam het ziet en je vulgaire dingen DMt
Inbe4: dat doet ze toch al.
watquote:
Al die liedjes gaat over hetzelfde of niet?quote:
Dikke Surinaamse vrouwen, ja.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee te zeggen dat je valt op dikke vrouwen?
Wat ons betreft zou dat nooit kunnen gebeuren, ik zie jou gewoon echt alleen als een vriendquote:Op zondag 22 maart 2015 00:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alhoewel hoor je ook wel eens dat beste vrienden uiteindelijk een romantische relatie krijgen
ik zou best een Gyazo tour willen geven als jou dat leuk lijktquote:Op zondag 22 maart 2015 00:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik zou jou laptop/pc wel eens willen zien, kijken wat er op staat
mij welquote:Op zondag 22 maart 2015 00:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou best een Gyazo tour willen geven als jou dat leuk lijkt
Nou begin eens met je bureaubladquote:Op zondag 22 maart 2015 00:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou best een Gyazo tour willen geven als jou dat leuk lijkt
Mij dan?quote:Op zondag 22 maart 2015 00:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wat ons betreft zou dat nooit kunnen gebeuren, ik zie jou gewoon echt alleen als een vriend
Natuurlijk niet die hebben ook liefde nodig.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dikke Surinaamse vrouwen, ja.
Is dat een probleem Catkiller?
Wow.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wat ons betreft zou dat nooit kunnen gebeuren, ik zie jou gewoon echt alleen als een vriend
Wou maar even zeggen.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Natuurlijk niet die hebben ook liefde nodig.
quote:Op zondag 22 maart 2015 00:09 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
mijn bookmarks bar ding, als een ekte FOK!autist.
Niet luisteren naar dit Hermann gewoon dronken voeren en wanneer ze op haar zwakst is je piemel er in duwen. Alleen sletjes gaan na zoiets geen relatie aan.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja weet ik veel hoe dat heet, die shit onder de urlquote:
jij geeft echt tantoe goed adviesquote:Op zondag 22 maart 2015 00:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet luisteren naar dit Hermann gewoon dronken voeren en wanneer ze op haar zwakst is je piemel er in duwen. Alleen sletjes gaan na zoiets geen relatie aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |