Ik had het toch ook niet over jou? Snapte al niet zo goed waarom je je aangesproken voelde.quote:
trustequote:Op zondag 22 maart 2015 00:03 schreef Willoow het volgende:
Ik ga slapen boys and girls![]()
Morgen weer bijtijds op![]()
Doei.
doeiquote:Op zondag 22 maart 2015 00:03 schreef Willoow het volgende:
Doei.
k, doei, groeten aan je mamaquote:Op zondag 22 maart 2015 00:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik woon in Limburg man, daar is een chick zonder verstandelijke beperking al een uitzondering.
Bonne nuit mademoiselle.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:03 schreef Willoow het volgende:
Doei.
trustequote:Op zondag 22 maart 2015 00:03 schreef Willoow het volgende:
Doei.
niet uitslapen op een zondag, wat een kutleven heb je dan.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:03 schreef Willoow het volgende:
Doei.
Oh sorryquote:Op zondag 22 maart 2015 00:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik had het toch ook niet over jou? Snapt al niet zo goed waarom je je aangesproken voelde.
Nee inderdaad, Hermann vriendquote:Op zondag 22 maart 2015 00:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat hoeft ook niet, SE. ik wil jou wel perfect noemen, want dan ben je ook. perfect.
ok dit gaat niet werken, we zijn te grote matties
Truste willooooowquote:Op zondag 22 maart 2015 00:03 schreef Willoow het volgende:
Doei.
vooruit dan maarquote:
Jij altijd met je nofxquote:
Geweldige band.quote:
Geen scheten laten naast je bestie dan want dat verpest je kansen.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alhoewel hoor je ook wel eens dat beste vrienden uiteindelijk een romantische relatie krijgen
Je hoopt gewoon dat dat kleine meisje met die naam het ziet en je vulgaire dingen DMtquote:
Bedoel je hiermee te zeggen dat je valt op dikke vrouwen?quote:
scheten laten doe ik sws niet, ben een nette jongenquote:Op zondag 22 maart 2015 00:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen scheten laten naast je bestie dan want dat verpest je kansen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |