Nee.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
En daar zat niks tussen wat je aansprak? :s
Te jong.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wil wel een exclusiefje met jou anders
Ja, maar ik zal mezelf nooit perfect noemenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
beetje zelfverzekerd dan?
Waarom niet?quote:
Zijn weinig intelligente chicks met ook maar een beetje gevoel voor humor die niet of een kop als een grindtegel hebben of niet de hele dag over allerlei onzinnige dingen lullen.quote:
Snel wapper met je vetrolletjes om af te koelen.quote:
Komt vanzelf wel als je eenmaal aan het studeren bent.quote:
dat hoeft ook niet, SE. ik wil jou wel perfect noemen, want dan ben je ook. perfect.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja, maar ik zal mezelf nooit perfect noemen
quote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 00:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zijn weinig intelligente chicks met ook maar een beetje gevoel voor humor die niet of een kop als een grindtegel hebben of niet de hele dag over allerlei onzinnige dingen lullen.
Oké Elliot.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zijn weinig intelligente chicks met ook maar een beetje gevoel voor humor die niet of een kop als een grindtegel hebben of niet de hele dag over allerlei onzinnige dingen lullen.
werkt perfect, bedanktquote:Op zondag 22 maart 2015 00:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Snel wapper met je vetrolletjes om af te koelen.
Ja weenie, fylax heeft het daar altijd over.quote:
quote:
quote:Elliot (also spelled Eliot, Elliott, Eliott and Elyot) is a personal name which can serve as either a surname or a given name.
Dat is wel erg negatief.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Fylax onze generatie noemenquote:Op zondag 22 maart 2015 00:01 schreef deadprez het volgende:
Dacht dat dat iets van jullie generatie was
Rodgerquote:
Scheelt maar twee jaar.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Fylax onze generatie noemen
Deadprez....
Ik woon in Limburg man, daar is een chick zonder verstandelijke beperking al een uitzondering.quote:
qua vmbo-ers wel trouwensquote:Op zondag 22 maart 2015 00:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Fylax onze generatie noemen
Deadprez....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |