speciaal nog ff tegen haar zeggen ookquote:
Vind deze ook wel vet; had ik vanmiddag ook al gepostquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar is wel een goede track idd.
Meer tips?
fixedquote:
ze heeft gelijkquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
speciaal nog ff tegen haar zeggen ook
die ''lieftallige dames'' in de TT? jij bent er een van.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:53 schreef SideEffect het volgende:
[..]
[..]
Wat een eer, ik word en gewoon verlegen van :$ :$
waarinquote:
ff luisterenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vind deze ook wel vet; had ik vanmiddag ook al gepost
wow wow wow herman das wel beetje snel he ;$quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die ''lieftallige dames'' in de TT? jij bent er een van.
okdoeiquote:
Niet zo janken.quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:55 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik heb echt een gruwlijke hekel aan arrogante mannen, bah
ik moet mijn opties openhoudenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
wow wow wow herman das wel beetje snel he ;$
meteen als dje weg is
Pls, chicks diggen me game.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:55 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik heb echt een gruwlijke hekel aan arrogante mannen, bah
Hoeveel chicks heb je al gehosseld?quote:
Als jullie betalen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:48 schreef Remqo het volgende:
Toto en ik bespraken even over een eventuele meet in London, is er animo voor?
bij mij ontelbaar. letterlijk ontelbaar, gewoon 0 dus.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoeveel chicks heb je al gehosseld?
Wijs ze altijd af.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gaat je niks aan #Mortaxxxxdingenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |