ik ben verstoten door bijna heel mijn familiequote:Op zondag 22 maart 2015 00:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat en dat er dan familie langs wil komen voor een kringverjaardag
quote:
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar man?quote:Op zondag 22 maart 2015 00:24 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ik ben verstoten door bijna heel mijn familie![]()
gefeliciteerd al stronkenquote:Op zondag 22 maart 2015 00:22 schreef Fushia2 het volgende:
Bedankt! Maar ik hou echrt niet van verjaardagen
Nee. Ben sws wel btje nachtmensquote:Op zondag 22 maart 2015 00:25 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Guusje, moet je op dit uur niet fappen en gaan slapen?
Ze kwamen zijn PoHi tegen.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar man?
quote:Op zondag 22 maart 2015 00:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Obama nation 1 & 2 zijn de ekte ekte
Ouders gingen scheiden, echt zware vechtscheiding en ik ging wat het slechte pad op vroeger....quote:Op zondag 22 maart 2015 00:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar man?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat is achteraf ook niet meer goedgekomen? Kut wel.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:26 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ouders gingen scheiden, echt zware vechtscheiding en ik ging wat het slechte pad op vroeger....
quote:Op zondag 22 maart 2015 00:26 schreef Der_Mann het volgende:
omdat jullie het zo interessant vinden grgrEerste pic, fok mad...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
omdat jullie het zo interessant vinden grgrhardop om shitlist en fokmadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
omdat jullie het zo interessant vinden grgrongelofelijk, wat geordendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
omdat jullie het zo interessant vinden grgrde shitlistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |