gefeliciteerdquote:
Ik zou het op prijs stellen als je ons, van de klb-sc, ook even bedankt.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:16 schreef deadprez het volgende:
Suggesties voor de OP van mijn 100.000ste post-topic?
Nog 3 jaar en dan mag je biertjes drinken heeeeeuuuuuu!!!quote:
gefeliciteerd sahbiquote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 00:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik zou het op prijs stellen als je ons, van de klb-sc, ook even bedankt.
Heb ik 5 min geleden ofzo in dit topic gepostquote:Op zondag 22 maart 2015 00:21 schreef SideEffect het volgende:
[..]
the voice of the voiceless, waarvan is dat ook alweer?
Ja natuurlijk.quote:
Herkenbaar, weer een jaar dichterbij de dood.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:22 schreef Fushia2 het volgende:
Bedankt! Maar ik hou echrt niet van verjaardagen
Ait ik ook nietquote:Op zondag 22 maart 2015 00:22 schreef Fushia2 het volgende:
Bedankt! Maar ik hou echrt niet van verjaardagen
Weer een jaar langer mogen leven gvd pessimistquote:Op zondag 22 maart 2015 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Herkenbaar, weer een jaar dichter bij de dood.
Belgische bekerquote:Op zondag 22 maart 2015 00:23 schreef Fushia2 het volgende:
Maar straks bekerfinale om 18u op mijn verjaardag
Krijg je wensen van mensen die je een jaar niet gesproken hebt. Vind het allemaal maar wat hypocrietquote:
Das ook wel weer waar inderdaad.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Weer een jaar langer mogen leven gvd pessimist
dat is ook een filmquote:Op zondag 22 maart 2015 00:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb ik 5 min geleden ofzo in dit topic gepost
Dat en dat er dan familie langs wil komen voor een kringverjaardagquote:Op zondag 22 maart 2015 00:23 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Krijg je wensen van mensen die je een jaar niet gesproken hebt. Vind het allemaal maar wat hypocriet
whut vierde alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |