Fixed.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:45 schreef Spezza19 het volgende:
Draai voor straf dan maar Dear Jessie John straks
Reis plannen dusquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:46 schreef Koen66 het volgende:
Door deze plaat was ik altijd erg nieuwsgierig naar Oost Berlijn.
Helaas nooit geweest
Vond ik vreemd, verschil tussen West- en Oost Berlijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:46 schreef Koen66 het volgende:
Helaas nooit geweest
het verschil is nog steeds zichtbaarquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:46 schreef Koen66 het volgende:
Helaas nooit geweest
Als dag en nacht idd. Bizar.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
Vond ik vreemd, verschil tussen West- en Oost Berlijn.
Gipswandje.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is het ookquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, Rijk met Brief uit La Courtinaquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:48 schreef Kingstown het volgende:
Kate....daar krijg ik een slap plassertje van.
't was toen iets meer dan een gipswandje. Echt een muur met checkpoints met gewapende militairen, paspoordcontrole en zo.quote:
Eet smakelijk!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't was toen iets meer dan een gipswandje. Echt een muur met checkpoints met gewapende militairen, paspoordcontrole en zo.ik vond het niet plezierig die grens over te gaan. En het contrast was echt schrikbarend.
Neu pitten maarquote:
het oude oosten niet helaasquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Reis plannen dus
Het bestaat nog steeds hoor
Dat heb ik bij alle vrouwen boven de 25quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:48 schreef Kingstown het volgende:
Kate....daar krijg ik een slap plassertje van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |