quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja zeg!
als voetbal belangrijker voor je is...Nee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik dacht dat je liever een volle fles had.
En gewoon wat meer tijd.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Kwartiertje niet genoeg?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee!![]()
En gewoon wat meer tijd.
Nog meer verlenging nodig?quote:
beetje grapjes maken over mijn kaalheidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
QFTquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
Ben ik te min, omdat je vader meer poen heeft
Niets dubieus aan... gewoon Suikertaartje dronken voeren.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
Volle fles... Dubieus allemaal dit...
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:33 schreef Spezza19 het volgende:
Armand… een ander soort roodkapje
[ afbeelding ]
Gaat je niet lukken, staat ze zelf nl niet toe.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Niets dubieus aan... gewoon Suikertaartje dronken voeren.
Dat zeg jij.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gaat je niet lukken, staat ze zelf nl niet toe.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
beetje grapjes maken over mijn kaalheid
Ik neem wel een toupetjeHet ging toch over roodkapjes haar lokale kaalheid of....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
whehehhehequote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het ging toch over roodkapjes haar lokale kaalheid of....![]()
Dit roodkapje mag jij houden.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:33 schreef Spezza19 het volgende:
Armand… een ander soort roodkapje
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Wat jij lokaal wel of niet bent is zeg maar TMI.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehhehe
splinters
en lokaal ben ik niet glad...
Ik heb een groot hoofd, dus interlokaal
Dat is wel waar jaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee!![]()
En gewoon wat meer tijd.
gedraaid ja. Voor de rest is ie voor jou.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou, volgens mij had Melting hem al
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
gedraaid ja. Voor de rest is ie voor jou.
Nog anderhalve week en dan heb ik een week fakanciequote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:41 schreef Spezza19 het volgende:
ZO! Zo voelt een echte vakantie nou ook altijd… Vliegt ook altijd voorbij
Wie nietquote:
Zag dat het niet heel de plaat was.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar die holiday van Boney M… leek meer een lang weekend
Draai voor straf dan maar Dear Jessie straksquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Zag dat het niet heel de plaat was.
Is Houten Hart nog een optie voor je playlist of zit ie al vol?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Zag dat het niet heel de plaat was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |