SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Zijn bijdrages zijn echt schijtvervelend, niet alleen op FP maar ook op het forum.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weblogger zijn is wel een garantie om, eh, tsja..
Op de FP heb ik nog nooit naar een van zijn bijdragen gekeken. De enige berichten die ik op de FP lees zijn met een groen bolletje ervoor, de rest mijd ik bij voorkeur.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn bijdrages zijn echt schijtvervelend, niet alleen op FP maar ook op het forum.
Wat een domme vergelijking zeg.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Betaal jij voor hoeren?
Nee? Oh, dus je houdt niet van sex.
Wat heeft Fylax jou aangedaan?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn bijdrages zijn echt schijtvervelend, niet alleen op FP maar ook op het forum.
Uitstekende logica is dit.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Betaal jij voor hoeren?
Nee? Oh, dus je houdt niet van sex.
Stijn was vroeger ook een beetje zo. Maar die had geen tagje. Dat maakt wel wat uit.quote:
Ik mag hopen dat je die gratis hebt mogen bezoeken, anders zou ik toch maar geld gaan terugvragen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die colleges wetenschapsfilosofie betalen zich eindelijk uit.
Pics.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:26 schreef Kopsterk het volgende:
Ik eet boterhammen met Filet Americain.
Mijn meest favoriete beelden zijn die van John van den Brom bij een achterstand. Dan verstopt hij zich in zijn windjack op zoek naar de geheimen van een achterstand.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:25 schreef Sked het volgende:
Ik vind de achterhoede van AZ erg onzeker ogen
Redneckquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:26 schreef Kopsterk het volgende:
Dit doet j0rdiiii ook altijd.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:26 schreef Kopsterk het volgende:
Ik eet iedere dag een banaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:28 schreef GGMM het volgende:
Ik heb 2 broodjes smeerkaas en een banaan op. Het eerste wat ik vandaag gegeten heb.
Het ging prima naar binnen.
Ik hou jullie op de hoogte van verdere ontwikkelingen.
Insinueer jij hiermee dat ik lui ben???quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme, dit is al de 2e keer dat je geen pics maakt van je eten.
En/of dik.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:30 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Insinueer jij hiermee dat ik lui ben???
Altijd vlak voordat ik ga slapen. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook. Normaliter me kiwi, maar die sla ik vandaag over.
Wat een bazenleven heb jij toch.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:30 schreef remlof het volgende:
Voetbal kijken meet Beethoven keihard over je speakers blijft episch.
Dit is niet interessant.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb net mijn 11.111e post gemist
Ja, mayonaise, omdat hij ketchup niet zo lekker vindt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Stiekem eet hij ook geen filet american, maar hamburgers met veel saus
Remlof! Hoe staat het leven? Mis je het bannen van mijnspersoon niet?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:30 schreef remlof het volgende:
Voetbal kijken met Beethoven keihard over je speakers blijft episch.
Had ik deze post maar gemist.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ba-dum tshh...quote:
Leuk dat jij ook meekijkt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:32 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk de laatste minuten van Heracles - Heerenveen.
Zie Heracles niet meer winnen.
Goed! En nee, ik had alleen beroepsmatig last van jequote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Remlof! Hoe staat het leven? Mis je het bannen van mijnspersoon niet?
Ik kom nauwelijks aan, al at ik zoiets elke dag.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Stiekem eet hij ook geen filet american, maar hamburgers met veel saus
Met dat Fifa the game commentaar al helemaal niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:32 schreef GGMM het volgende:
Drie doelpunten in twee minuten moet kunnen toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:32 schreef GGMM het volgende:
4-4 is geen winst.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Drie doelpunten in twee minuten moet kunnen toch?
Dat is mooi, heb ook al jaren geen ban meer gehad.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed! En nee, ik had alleen beroepsmatig last van je
Dat laatste zinnetje hoor ik nooit goed.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:35 schreef Kopsterk het volgende:
De wielen van de bus gaan rond en rond
Dat is vast geheel toevalligquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is mooi, heb ook al jaren geen ban meer gehad.
Optellen en aftrekken zijn niet je sterkte punten zeker?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Drie doelpunten in twee minuten moet kunnen toch?
Als de bus gaat rijdenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat laatste zinnetje hoor ik nooit goed.
Je ziet het verkeerd, kijk mijn mooie editquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:38 schreef GGMM het volgende:
De 2e zin van dat liedje is
"De deuren van de bus gaan open en dicht
open en dicht
open en dicht
De deuren van de bus gaan open
en dicht Als de bus gaat rijden"
Ik vind het zeer onverstandig om de deuren te openen terwijl de bus rijdt.
Zeker als er kinderen in het spel zijn.
quote:
Ik kwam deze tegen vorige week:quote:
Gewoon opeten, kan niks mis mee zijn...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:42 schreef Kopsterk het volgende:
Ik wilde een banaan pakken, maar er zitten al vrij veel zwarte plekken op. Wat nu? Ben ik verwend?
Je moet bananen niet verwarren met tiramisu, dikzakquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:42 schreef Kopsterk het volgende:
Ik wilde een banaan pakken, maar er zitten al vrij veel zwarte plekken op. Wat nu? Ben ik verwend?
Ik heb daar meestal ook een afkeer tegen, bleek dus van de week dat er aan de binnenkant helemaal geen zwarte plekken zaten! En hoe rijper de banaan, des te sneller neem je de koolhydraten op!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:42 schreef Kopsterk het volgende:
Gedaan, geen spijt van. Sympathiek dat je zelfs je vijanden van goede adviezen wilt voorzienquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon opeten, kan niks mis mee zijn...
Jeetje, is het een keer afgelopen met dat gebash van jou jegens mijn persoon?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Je moet bananen niet verwarren met tiramisu, dikzak
Wil je dat het ophoudt?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jeetje, is het een keer afgelopen met dat gebash van jou jegens mijn persoon?
Bedankt voor deze opvallend interessante informatie.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb daar meestal ook een afkeer tegen, bleek dus van de week dat er aan de binnenkant helemaal geen zwarte plekken zaten! En hoe rijper de banaan, des te sneller neem je de koolhydraten op!
Nou ja, eerlijk gezegd boeit het mij geen tyfus wat een random figuur op het internet allemaal tegen mij zegt. Dus doe waar je zin in hebt.quote:
Zo gedraagt hij zich wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:50 schreef GGMM het volgende:
Stiekem is Kopsterk aan het huilen.
Gewoon doorgaan Sked.
Morgen meenemen naar het stadion, naar een neger gooien en wanneer de scheidsrechter de wedstrijd stillegt uitleggen dat je dit al 15 jaar doet en dat het een lolletje is die zeker niets met racisme te maken heeft.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:42 schreef Kopsterk het volgende:
Ja, en de dag eindigt met een hattrick van Messiquote:
Wat een rare post.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Morgen meenemen naar het stadion, naar een neger gooien en wanneer de scheidsrechter de wedstrijd stillegt uitleggen dat je dit al 15 jaar doet en dat het een lolletje is die zeker niets met racisme te maken heeft.
Welke speler heeft je voorkeur?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Morgen meenemen naar het stadion, naar een neger gooien en wanneer de scheidsrechter de wedstrijd stillegt uitleggen dat je dit al 15 jaar doet en dat het een lolletje is die zeker niets met racisme te maken heeft.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, en de dag eindigt met een hattrick van Messi
Het is, zeg maar, een historische vergelijking die ik hier trok. Een parallel noemen ze het ook wel.quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:54 schreef Kopsterk het volgende:
Hoe doe je ook alweer een huilsmiley? Zit mobiel
1 | :'( |
Gelukkig ben ik dinsdag jarig. Een gewone dag.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Vorig jaar was mijn verjaardag qua voetbal zwaar klote.
Ik zou inzetten.quote:
Zo:quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:54 schreef Kopsterk het volgende:
Hoe doe je ook alweer een huilsmiley? Zit mobiel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
AZ is een saaie zakelijke ploeg. Die maken eigenlijk een best matige reeks door maar halen met geluk de gehaalde punten binnen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:56 schreef Sked het volgende:
AZ schiet alleen maar van afstand, wat een oelewappers
Momenteel wel ja. Het is mij te wisselvallend.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ is een saaie zakelijke ploeg. Die maken eigenlijk een best matige reeks door maar halen met geluk de gehaalde punten binnen.
Tegen Willem II hadden ze echt absurd veel gelukquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Momenteel wel ja. Het is mij te wisselvallend.
Schobbejak! Stuk ongeluk! (Nu ben je gedisst, sorryquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Het boeit jou niet of ik stop, dus zeur niet zo.
Huilebalk.
Stop, hou op. Ik vind dit niet meer leuk.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Schobbejak! Stuk ongeluk! (Nu ben je gedisst, sorry)
Feyenoord - PSV wordt 4-4 ofzo. Groningen gaat winnen. Ajax ook wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen wordt een middag voor de thuisploegen.
Liever niet. Daarvoor kijk je ongeveer alle voorgaande wedstrijden maar terug.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat die Esteban nog eens een keer hevig blunderen of wat.
4-4 niet maar ik denk dat PSV het meeste kans heeft van alle uitspelende ploegenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Feyenoord - PSV wordt 4-4 ofzo. Groningen gaat winnen. Ajax ook wel.
Huilen niet, maar lachen ook niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:04 schreef GGMM het volgende:
Dagoduck moet nu huilen.
Nou ja, als de goal op zijn stream is gevallen.
De keeper werkt niet.quote:
Ik heb daar alleen niet zo veel invloed op.quote:
Wesley heeft het al geprobeerd maar gefaald helaasquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb daar alleen niet zo veel invloed op.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:11 schreef Sked het volgende:
AZ zakt in elkaar als een pudding.
Kopsterk krijgt nu trek.
Mijn spermacellen ook.quote:
Redelijk disspoginkje, zou beter werken bij mensen die ook echt dik zijn. Mij zou je kunnen proberen te pakken met het feit dat ik zeer bovengemiddeld lang ben, al zitten daar weinig nadelen aan vast.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:11 schreef Sked het volgende:
AZ zakt in elkaar als een pudding.
Kopsterk krijgt nu trek.
Shit, gesnapt.quote:
Dat is trouwens geen goede zin.quote:
Een onterechte, voor AZ?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik voel dat er zo een penalty gaat komen.
Kap eens met dat gejank van je, speenvarken.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vuile klootzak.
Vanaf nu ben jij mijn vijand ipv Kopsterk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, dan kom je niet verder op achterstand na morgenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gunstig voor ADO, dat GAE en Heracles verloren hebben
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kap eens met dat gejank van je, speenvarken.Uitkijken, anders kom je ook op de lijst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nicki Minaj is een vies fake wijf.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vuile klootzak.
Vanaf nu ben jij mijn vijand ipv Kopsterk.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uitkijken, anders kom je ook op de lijst.
Oke, je staat weer op de lijst.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:17 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nicki Minaj is een vies fake wijf.
Jij begrijpt er helemaal niets van.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inderdaad, dan kom je niet verder op achterstand na morgen
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Bedankt voor de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
[..]Ik walg er van maar ben ook onder de indruk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht maar.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij begrijpt er helemaal niets van.
Ik kreeg hoofdpijn bij het aanschouwen van het fotosoepje.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik walg er van maar ben ook onder de indruk.
[..]JezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
GGMM probeert Davy aan een lijntje te houden.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:19 schreef Kopsterk het volgende:
Als ik zie dat Dj Davy of hoe die gast ook heet een vriend is van GGMM, ben ik een stuk liever een vijand.
Davy en GGMM zie ik als Robben en Memphis. Een leuk duo om naar te kijken.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:19 schreef Kopsterk het volgende:
Als ik zie dat Dj Davy of hoe die gast ook heet een vriend is van GGMM, ben ik een stuk liever een vijand.
Jammer dat jij niet ruimdenkend genoeg bent om de zwakkeren af en toe een plezier te doen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:19 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ben trots op je inzet voor Stichting De Zonnebloem.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat jij niet ruimdenkend genoeg bent om de zwakkeren af en toe een plezier te doen.
Er zijn grenzen natuurlijkquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat jij niet ruimdenkend genoeg bent om de zwakkeren af en toe een plezier te doen.
Ik in ieder geval.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zitten er morgen bij de Tafel van Kees??????
Kees.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zitten er morgen bij de Tafel van Kees??????
gayquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme zeg.
Robert Maaskant, Rob Alflen en Bart Vriends.
twitter:KeesJansmaNL twitterde op vrijdag 20-03-2015 om 09:40:20Zondag drukke #dtvk. Met Kraay jr, Robert Maaskant, Robbie Alflen, Patrick Paauwe, Bart Vriends en Helene met Elvis Manu. 10.30 #foxsports reageer retweet
1-9 thuis tegen DFCquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:26 schreef Tyron het volgende:
ik kijk helemaal niet maar wilde even posten omdat ik ggmm zag
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:26 schreef Tyron het volgende:
ik kijk helemaal niet maar wilde even posten omdat ik ggmm zag
quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
passen gewoon goed bij sommige situaties
Zal mij aan m'n reet roesten waar hij wel en niet van houdt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Johannes houdt niet van dit soort domme gifjes, daarom heb ik een TR gemaakt
--------quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zal mij aan m'n reet roesten waar hij wel en niet van houdt.
Dansgame Pogchamp 4headquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
passen gewoon goed bij sommige situaties
Bedankt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:29 schreef GGMM het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Geeft openlijk toe niks op de emoties van johannes_vermeer te geven
Tegen wie spelen diequote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen zijn we allemaal voor Excelsior.
tegen wiequote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen zijn we allemaal voor Excelsior.
quote:
Zwolle uit.quote:
Thuis 0-5 verloren van Zwolle. Komt vast goedquote:
quote:
Ik zapte al een paar keer maar steeds die troep idd.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal even zeggen als die tante es schijtlol voorbij is en jullie naar NPO1 kunnen zappen
25k wtfquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
dayz arma 3 h1z1 reign of kings enzo
grappige streamer
http://www.twitch.tv/lirik
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
grappige streamer
Zeg zeg zegquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zal mij aan m'n reet roesten waar hij wel en niet van houdt.
Waarom kijken daar zoveel mensen naarquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
grappige streamer
Vooral dit seizoen. Baggerzooi.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Cambuur heeft wat met zure en late tegentreffers sinds de terugkeer in de Eredivisie.
omdat lirik grappig is, al is het nu een clusterfuck omdat mensen door elkaar schreeuwenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom kijken daar zoveel mensen naar
Schepels kijken ook naar Pewdiepiequote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom kijken daar zoveel mensen naar
Ik kan wel met iedereen rekening gaan houden tegenwoordig.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg zeg zeg
We hebben het wel over j_v hè.
quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:36 schreef yvonne het volgende:
Dordt heeft verloren, het is een zwarte dag.
thatsracist.jpgquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:36 schreef yvonne het volgende:
Gefeliciteerd.quote:
als elk verlies van Dordt een zwarte dag is hebben we een behoorlijk zwart seizoenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:36 schreef yvonne het volgende:
Ik heb nog geen licht gezienquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:36 schreef Sked het volgende:
[..]
als elk verlies van Dordt een zwarte dag is hebben we een behoorlijk zwart seizoen
Over twee weken heeft Vitesse wel baat bij een gelijkspel in Alkmaarquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:37 schreef Sked het volgende:
[..]
vieze lurkers bij dat AZ
dat ze maar 6x verliezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |