Die lijken het front verlegd te hebben naar Jemenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:09 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Mweh, de trolletjes posten niet, daardoor liep het topic steeds zo hard. Tientallen nikszeggende posts die je nu niet ziet.
De telegraaf is weer bezig hoor.quote:spanningen rusland en het westen (VS) lopen op....
Rusland: steun VS aan Oekraïne bedreigt ons
MOSKOU -
De Russische regering heeft fel gereageerd op de levering van Amerikaanse Humvee's aan het Oekraïense leger. „Wapenleveranties uit de VS bedreigen het breekbare staakt-het-vuren in Donbass (de opstandige regio in Oost-Oekraïne, red) en zijn een direct gevaar voor de veiligheid van Rusland”, zei de woordvoerder van het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken donderdag.
De eerste tien militaire voertuigen kwamen een dag eerder aan in Oekraïne. President Petro Porosjenko nam de eerste levering persoonlijk in ontvangst, gekleed in een groen legeruniform.
Het is de bedoeling dat er de komende tijd nog 220 Humvee's volgen. Bovendien leveren de VS andere apparatuur, zoals radio's en kleine, ongewapende verkenningsdrones. Vooralsnog gaat het uitsluitend om 'niet-dodelijke' hulp.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_bedreigt_ons__.html
Ik ben er nog, maar ik post uiteraard slechts in opdracht van mijn werkgever, de FSB en zij hebben mij al een tijdje niet betaald, stelletje schurken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die lijken het front verlegd te hebben naar Jemen
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:09 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Mweh, de trolletjes posten niet, daardoor liep het topic steeds zo hard. Tientallen nikszeggende posts die je nu niet ziet.
Кто позвонил мне?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:09 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Здравствуйте, друзьяquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:50 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik ben er nog, maar ik post uiteraard slechts in opdracht van mijn werkgever, de FSB en zij hebben mij al een tijdje niet betaald, stelletje schurken.![]()
Privjet, tawarietsj moja.
[ afbeelding ]
Als Washington er klaar voor is...quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:10 schreef phpmystyle het volgende:
Wanneer gaan we de Russen eindelijk eens nuken?
Samen cursusje volgen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:25 schreef Infection het volgende:
Misschien moet ik ook maar Russisch gaan leren.
Dat zeg je precies goed ....quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:23 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
En maar hopen dat Washington er nooit klaar voor gaat zijn...
Plan B is altijd handig, maar altijd hopen dat je die nooit hoeft te gebruiken, alleen wil ik nuken pas als plan N of Z inzetten.quote:
Hetzelfde hier, ik kan wel een beetje Iers door een app xDquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:26 schreef Infection het volgende:
[..]
Zou het bijna overwegen. Heb er alleen het geduld niet voor.
Ja, al klinkt het in het Nederlands alsof Poetin een opperbeste is!quote:
Dat is dan ook Engels met een accent. En misschien een paar andere woordjes. Russisch is totaal in anders in woord en schrift.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:26 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Hetzelfde hier, ik kan wel een beetje Iers door een app xD
Ah vandaar dat google translate hem niet vertaalde?quote:
Nou nee hoor, zit wel een verschil in.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:27 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat is dan ook Engels met een accent. En misschien een paar andere woordjes. Russisch is totaal in anders in woord en schrift.
Ok ok. Maar toch lijkt Russisch mij moeilijker aangezien zij ook nog eens compleet andere letters gebruiken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:29 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Nou nee hoor, zit wel een verschil in.
Bain taithneamh as an dreireadh seachtaine.
Lijkt het me ook hoor, het is kutter om in het Iers te typen op mn telefoon dan Russisch denk ik dan zelf.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:33 schreef Infection het volgende:
[..]
Ok ok. Maar toch lijkt Russisch mij moeilijker aangezien zij ook nog eens compleet andere letters gebruiken.
Dat was mijn punt een beetje .. jij hebt er niks over te zeggen, Nederland niet, de EU niet .. Washington bepaaltquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:26 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Plan B is altijd handig, maar altijd hopen dat je die nooit hoeft te gebruiken, alleen wil ik nuken pas als plan N of Z inzetten.
Washington zou hun hersens moeten gebruiken, en in godsnaam hoop ik dat ze dat doen. Want bepaalde uitspraken die ik heb gehoord vooral van ene "Sarah Palin met "Nuken die Russen." geef ik me op voor het one way ticket to mars project.quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:34 schreef ZOA het volgende:
[..]
Dat was mijn punt een beetje .. jij hebt er niks over te zeggen, Nederland niet, de EU niet .. Washington bepaalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |