SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was een bepaalde tactiek die ik een keer van iemand kreeg... 4-5-1, counteren/verdedigen, 0% druk zetten, heel hoog tempo spelen. Daar kwam niemand doorheenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe kreeg je dat voor elkaar?
#viesdikquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:17 schreef Sked het volgende:
Ondertussen heb ik een Pizza Quattro Stagioni besteld
Ik heb vandaag al twee broodjes döner op.quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al twee broodjes döner op.
quote:
Nou nou nou...quote:
De Sade?quote:
Als ze op deze manier blijven voetballen, wordt dat ook een zwaar verhaal.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zover is het nog lang niet. Ook in de nacompetitie kun je lijfsbehoud bewerkstelligen.
Ik hoopte dat ze in de tweede helft weer gewoon fris uit de kleedkamer zouden komen, maar dat is van het niveau dat we bij Barendrecht - IJsselmeervogels verwachten.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooie plek voor Jopgod.
Vitesse laat zich meeslepen in het voetbal van GAE, Sked.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is drie jaar geleden al gestopt maar nu is het dus officieel.quote:
Goeie speler voor de subtopquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij is drie jaar geleden al gestopt maar nu is het dus officieel.
Lekkere timing ook. Lakers strijden nog volop om een playoff ticket.
Noem er nog eens eentje behalve die tegen Ajax?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:51 schreef tompsv18 het volgende:
Die Van der Hart maakt ook wel genoeg fouten he
Die goal van Rusnak bijvoorbeeld in december.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Noem er nog eens eentje behalve die tegen Ajax?
Nice.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die goal van Rusnak bijvoorbeeld in december.
Vrije trap van Depay laatst, een goede keeper heeft die ook.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die goal van Rusnak bijvoorbeeld in december.
Eens.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vrije trap van Depay laatst, een goede keeper heeft die ook.
Dat wist ik niet, neequote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens.
Wist jij trouwens dat dat doelpunt bij de keuze van FOX-eredivisiedoelpunt v/d week zat?
Over Eindhoven gesproken, die kwamen gisteren goed weg tegen Sparta. Misser van de eeuw gezien.quote:
Zou wel leuk zijn als die promoverenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over Eindhoven gesproken, die kwamen gisteren goed weg tegen Sparta. Misser van de eeuw gezien.
Ik hoop nog steeds op Almere City.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als die promoveren
En dan doen alsof PSV - Eindhoven een echte derby isquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als ze Go Ahead kunnen treffen, is dat zeker mogelijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Want dat zou het niet zijn?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:00 schreef Sked het volgende:
[..]
En dan doen alsof PSV - Eindhoven een echte derby is
Juist omdat het zo kut is, omdat niet eens om elke zijde van het veld een tribune staat en omdat ze het waarschijnlijk nooit meer doen.quote:
Veel echtere derby's hebben we niet in Nederland.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:00 schreef Sked het volgende:
[..]
En dan doen alsof PSV - Eindhoven een echte derby is
Als je het heel letterlijk neemt niet, nee.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Veel echtere derby's hebben we niet in Nederland.
Hoe wil je het dan nemen?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je het heel letterlijk neemt niet, nee.
Eindhoven en PSV zijn niet bepaald rivaliserende teams met een geschiedenis, iets wat een derby in het huidige voetbal ook wel zou moeten kenmerken.quote:
Logisch ook, want Eindhoven heeft nog nooit op het hoogste niveau gespeeld.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Eindhoven en PSV zijn niet bepaald rivaliserende teams met een geschiedenis, iets wat een derby in het huidige voetbal ook wel zou moeten kenmerken.
Ik heb zelf een stuk meer zin in de clashes tussen Vitesse en NEC.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Logisch ook, want Eindhoven heeft nog nooit op het hoogste niveau gespeeld.
O nee?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Logisch ook, want Eindhoven heeft nog nooit op het hoogste niveau gespeeld.
Twee clubs uit dezelfde stad is het archetype van een derby. Dat Eindhoven en PSV pas drie seizoenen in dezelfde competitie hebben gespeeld en dus niet veel rivaliteit hebben maakt daarvoor niet uit. Sowieso is een derby niet per se met rivaliteit verbonden, vooral omdat er ook veel clubs zijn met enorme rivaliteit die niet uit dezelfde streek of stad komen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Eindhoven en PSV zijn niet bepaald rivaliserende teams met een geschiedenis, iets wat een derby in het huidige voetbal ook wel zou moeten kenmerken.
De wedstrijden in de Goffert zijn het tofst. Net zoals Cambuur - Heerenveen in Leeuwarden dat is en GAE-PEC in de Adelaarshorst.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb zelf een stuk meer zin in de clashes tussen Vitesse en NEC.
Eens.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De wedstrijden in de Goffert zijn het tofst. Net zoals Cambuur - Heerenveen in Leeuwarden dat is en GAE-PEC in de Adelaarshorst.
Dat heb ik ook met Feyenoord - Ajax. Die wedstrijden zijn op de een of andere manier het spectaculairst in de Kuip. En PSV - Ajax in Eindhoven.quote:
Komt denk ik gewoon omdat de Kuip een veel mooier stadion is dan de ArenA. PSV-Ajax heb ik persoonlijk niet echt voorkeur voor.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met Feyenoord - Ajax. Die wedstrijden zijn op de een of andere manier het spectaculairst in de Kuip. En PSV - Ajax in Eindhoven.
De bouw van een stadion heeft daar inderdaad best veel invloed op. Jammer genoeg zijn er in Nederland veel te veel stadions met die grachten.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Komt denk ik gewoon omdat de Kuip een veel mooier stadion is dan de ArenA. PSV-Ajax heb ik persoonlijk niet echt voorkeur voor.
Ik kan echt niet wachten tot ze het stadion van PEC hebben dichtgebouwd.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De bouw van een stadion heeft daar inderdaad best veel invloed op. Jammer genoeg zijn er in Nederland veel te veel stadions met die grachten.
Op een schaal van 1 tot 100, hoe ver zijn ze daarin gevorderd?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan echt niet wachten tot ze het stadion van PEC hebben dichtgebouwd.
Ik zeg dit best vaak, maar het gaat niet heel erg snel.
Eén lange zijde is af. De andere lange zijde staat een tijdelijke tribune voor die ooit nog wel vervangen wordt door een permanente. De korte zijdes is nog niets aan gedaan. Ik geloof dat ze rond 2017 klaar wilden zijn, maar voorlopig geeft PEC het geld sneller uit dan het binnenkomt dus ze kunnen beter een beetje rustig doen voor je een klein FC Twente bentquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 tot 100, hoe ver zijn ze daarin gevorderd?
Dat vroeg Stijn niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eén lange zijde is af. De andere lange zijde staat een tijdelijke tribune voor die ooit nog wel vervangen wordt door een permanente. De korte zijdes is nog niets aan gedaan. Ik geloof dat ze rond 2017 klaar wilden zijn, maar voorlopig geeft PEC het geld sneller uit dan het binnenkomt dus ze kunnen beter een beetje rustig doen voor je een klein FC Twente bent
Volgens mij willen ze deze zomer beginnen met het verlengen van het dak.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eén lange zijde is af. De andere lange zijde staat een tijdelijke tribune voor die ooit nog wel vervangen wordt door een permanente. De korte zijdes is nog niets aan gedaan. Ik geloof dat ze rond 2017 klaar wilden zijn, maar voorlopig geeft PEC het geld sneller uit dan het binnenkomt dus ze kunnen beter een beetje rustig doen voor je een klein FC Twente bent
twitter:ForzaPECZwolle twitterde op woensdag 18-03-2015 om 21:24:23PEC Zwolle gaat volgende week de vergunning aanvragen om stadion uit te breiden. PEC wil deze zomer eventueel alleen het dak langer maken. reageer retweet
Ik had bijna een TR gemaaktquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
En daar is 'ie ook. edit: Oh niet dus.
Dan moet hij een heel snelle transfer makenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:21 schreef Cavaliers het volgende:
Deze avond zou alleen een succes zijn als Tapia zou spelen.
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Schijnt buitenspel te zijn geweest, maar volgens mij is dat het niet.
Na de winterstop tegen de counterunie van Groningen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:22 schreef Sked het volgende:
Vejinovic die doet of ze 100% hebben gespeeld
Over 10 maanden pas?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na de winterstop tegen de counterunie van Groningen.
Thern wordt gemistquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Van den Berg wordt gemist bij Heerenveen. Een gelijkspel is het hoogst haalbare voor Heerenveen.
Willem II - Dordrecht zit niemand op te wachtenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:24 schreef Tchock het volgende:
Er is letterlijk nog geen woord gezegd over de andere wedstrijd die nu gespeeld wordt, zal vast van hoog niveau zijn.
Ik denk dat de Eagles inderdaad onder NAC en Heracles gaan eindigen maar van Dordt hebben ze niet zo veel te vrezen. Die gaan geen acht punten goedmaken in acht wedstrijden. Eigenlijk negen gezien het dramatische doelsaldo.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:25 schreef ottermania het volgende:
Eagles is gedoemd tot de nacompetitie. Heracles speelt prima tegen Heerenveen en NAC begint zijn potjes ook al te winnen. FC Dordrecht is op dit moment ook niet kansloos tegen Willem II, dus als die per ongeluk winnen begint Go Ahead een groot probleem te krijgen. De derby zal ik niet missen, want die verliezen wij toch tegenwoordig altijd.
Dacht jij dat Dordrecht nog een achterstand van 8 punten goed ging maken? Uh.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:26 schreef ottermania het volgende:
Edit, Willem II op 1-0, misschien nog hoop voor de Eagles
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:26 schreef ottermania het volgende:
Edit, Willem II op 1-0, misschien nog hoop voor de Eagles
Deze reactie is bijna net zo zielig als van die Ajacieden die elke keer dat ze boos zijn met een foto van vier schalen waarvan eentje gedeukt lopen te zwaaien.quote:
SPOILER: Premier LeagueOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:31 schreef Tchock het volgende:
SPOILER: Premier LeagueOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij dat spel gezien van de Eagles? Die gaan geen punten meer pakken. Dordrecht krijgt thuis nog Cambuur en Heracles waar ze allebei per ongeluk van kunnen winnen gezien de vorm van de laatste paar weken. Dan zit je alweer op 2 punten verschil met de Eagles en dan moet ik het nog maar eens zien. Maar goed, als als. Als Dordrecht deze verliest wordt het heel moeilijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dacht jij dat Dordrecht nog een achterstand van 8 punten goed ging maken? Uh.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs als ze die allebei winnen (wat ik écht niet geloof) moeten ze nog drie punten halen uit de wedstrijden tegen NAC, Vitesse, Twente en Ajax. En dat is aangenomen dat de Eagles alles verliezen, wat ze waarschijnlijk ook niet doen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:33 schreef ottermania het volgende:
[..]
Heb jij dat spel gezien van de Eagles? Die gaan geen punten meer pakken. Dordrecht krijgt thuis nog Cambuur en Heracles waar ze allebei per ongeluk van kunnen winnen gezien de vorm van de laatste paar weken. Dan zit je alweer op 2 punten verschil met de Eagles en dan moet ik het nog maar eens zien. Maar goed, als als. Als Dordrecht deze verliest wordt het heel moeilijk.
Wie heet er trouwens nou Ajacied 422 en heeft Cocu als avatar?
Hun programma is: SCC uit, FCT thuis, Feyenoord uit, Utrecht thuis, Heerenveen thuis, Heracles uit.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zelfs als ze die allebei winnen (wat ik écht niet geloof) moeten ze nog drie punten halen uit de wedstrijden tegen NAC, Vitesse, Twente en Ajax. En dat is aangenomen dat de Eagles alles verliezen, wat ze waarschijnlijk ook niet doen.
Precies. En Heerenveen wint ook niet zomaar in Deventer.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hun programma is: SCC uit, FCT thuis, Feyenoord uit, Utrecht thuis, Heerenveen thuis, Heracles uit.
Utrecht thuis heb je altijd kans tegen, hoe slecht je ook bent.
Daar is Feyenoord het niet met je eens. Heel wisselvallig elftal dus, dus voor hetzelfde geld verlies je daar met 0-4 van.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hun programma is: SCC uit, FCT thuis, Feyenoord uit, Utrecht thuis, Heerenveen thuis, Heracles uit.
Utrecht thuis heb je altijd kans tegen, hoe slecht je ook bent.
Afgezien van een heerlijke blunder van Van der Hart heb je niets gemist.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi jongens.
Ik moest vandaag familieman spelen, mijn excuses voor mijn afwezigheid.
Nu gezellig voetjebal gucken.
Was Utrecht - NAC een beetje leuk?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Afgezien van een heerlijke blunder van Van der Hart heb je niets gemist.
Ja, dat was echt een fantastische wedstrijd. Utrecht was aanvallend heel goed en verdedigend lachwekkend slecht. Leek op een wedstrijd van Heracles twee jaar geleden.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was Utrecht - NAC een beetje leuk?
Ik heb gisteren de Jupiler League gekeken uit hoop op puntverlies voor Eindhoven.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat was echt een fantastische wedstrijd. Utrecht was aanvallend heel goed en verdedigend lachwekkend slecht. Leek op een wedstrijd van Heracles twee jaar geleden.
Kurto was zo dicht bij vorige weekquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de Jupiler League gekeken uit hoop op puntverlies voor Eindhoven.
Wel nog Ruiter net naast zien koppen. Ooit moet dat weer eens lukken: een scorende keeper.
tegen heerenveen met Gouriye die ineens beest was?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat was echt een fantastische wedstrijd. Utrecht was aanvallend heel goed en verdedigend lachwekkend slecht. Leek op een wedstrijd van Heracles twee jaar geleden.
Hoe weet je nou dat het slecht is?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:44 schreef GGMM het volgende:
Tiesto
Alleen homo's luisteren naar Trance.
Davy
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat alle trance die ik tot nu toe heb gehoord pure aids is.
quote:
Sommige Goa en Psytrance vind ik best oke.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat alle trance die ik tot nu toe heb gehoord pure aids is.
Ja, dat klopt.quote:
Gelukkig. blijf je wel genoeg drinken?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:42 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er weer. Heb een half uurtje geslapen en voel me nu toch wel iets beter.
Lekker voor je.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:47 schreef Kopsterk het volgende:
Ik moet morgen teringvroeg voetballen :/
Ja, probeer een glas water per uur op te drinken.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gelukkig. blijf je wel genoeg drinken?
Dat is even zuur maar uiteindelijk veel chiller dan een wedstrijd laat in de middag.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:47 schreef Kopsterk het volgende:
Sterkte.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:47 schreef Kopsterk het volgende:
Ik hoop dat hij voor dat hele kut-end moet gaan fietsen door een fikse hagelbui. Vervolgens hoort hij op de vereniging dat de wedstrijd geen doorgang vindt.quote:
Ik wil ook bierquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:50 schreef Dagoduck het volgende:
Nog maar even een Franziskaner geopend.
Moet je nog rijden? Zo nee, regel bier.quote:
He, we stonden net quitte!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker voor je.
Hoop dat het regent.
[..]
Ja, probeer een glas water per uur op te drinken.
Studeren. Komt niet meer goed als ik nu bier open trek.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moet je nog rijden? Zo nee, regel bier.
Of dat hij 90 minuten in de stromende regen speelt en in de blessuretijd van de wedstrijd geblesseerd raakt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij voor dat hele kut-end moet gaan fietsen door een fikse hagelbui. Vervolgens hoort hij op de vereniging dat de wedstrijd geen doorgang vindt.
Dat moet je ook niet doen in het weekend.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Studeren. Komt niet meer goed als ik nu bier open trek.
Holy shit, dat gaat helemaal uit de hand lopen daar.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:50 schreef Dagoduck het volgende:
Nog maar even een Franziskaner geopend.
Maandagochtend tentamen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet doen in het weekend.
Mwah, dat is nou niet 'leuk'.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of dat hij 90 minuten in de stromende regen speelt en in de blessuretijd van de wedstrijd geblesseerd raakt.
Ik zou een klacht indienen.quote:
Hij is wel een aantal keer hevig getackeld door Graafschapspelers en uitgefloten door hun fans.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:53 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
HIJ KOMT ER WEER AAN JONGENS
OH MY GOSH!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:52 schreef Downwards het volgende:
[..]
Holy shit, dat gaat helemaal uit de hand lopen daar.
Ja, de hele Twilight-sagaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:53 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Verdomme. Zijn er niet geheel toevallig nog wat films die jij nog graag wilt zien?
GGMM wat vind je hiervan? Ik hoop dat je het serieus wil luisteren als je het nog niet kent en niet meteen afschiet omdat ik meestal onzin praat.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, de hele Twilight-saga
Hopelijk ga je ze nu niet snel kijken om het einde te verraden.......
Wat heb jij met het woord `walgelijk` de laatste tijd?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is wel een aantal keer hevig getackeld door Graafschapspelers en uitgefloten door hun fans.
Ik vind het walgelijk.
Dit is een lekker nummer:quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
GGMM wat vind je hiervan? Ik hoop dat je het serieus wil luisteren als je het nog niet kent en niet meteen afschiet omdat ik meestal onzin praat.
Die hele plaat is heerlijk maar ik wil graag GGMM's mening over dat nummer als hiphopliefhebber.quote:
Vocabulaire uitgebreid.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat heb jij met het woord `walgelijk` de laatste tijd?
Tot nu toe is 2015 een walgelijk en teleurstellend jaar. Dat wil ik extra laten blijken. Een jaar waarin PSV kampioen wordt, hoort altijd walgelijk te zijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat heb jij met het woord `walgelijk` de laatste tijd?
Ik luister het nu.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
GGMM wat vind je hiervan? Ik hoop dat je het serieus wil luisteren als je het nog niet kent en niet meteen afschiet omdat ik meestal onzin praat.
Luisterde je bijna mijn link.quote:
Ik ben verliefd op Nicolas Jaar maar Blake is ook prima te pruimen. Vandaag al úúren aan Jaar plus kornuiten geluisterd trouwensquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind een Nicolas Jaar fijner dan een James Blake.
Behoorlijk rood/wit anders.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind AZ nog steeds een kleurloos ploegje.
Heracles speelt beter?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Scoor je zelf niet, dan wordt het 1-2
SAM LARSSON
Cavaliers en ik zijn het hier niet helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die nieuwe Kendrick is zwaar kut. Als ie nou niet zo vaak niggah, shit en fuck zou zeggen was het misschien luisterbaar.
In een muziektopic waar ik geregeld post wordt het opgehemeld als een van de beste platen ooit.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Cavaliers en ik zijn het hier niet helemaal mee eens.
Cavaliers noemde het zelfs een klassieker.
Dat vind ik wat overdreven persoonlijk.
Willem II doet het niet slecht als gepromoveerde club.quote:
Wat vind je hier van René? Ik vind je op musicmeter trouwens ook heel vermakelijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:59 schreef GGMM het volgende:
Ik heb het geluisterd.
Mijn review:
Ik vind de plaat niet echt diepzinnig genoeg om zo sloom te gaan. Beetje saai, maar geluid is wel uniek. Ik zou het vooralsnog een 6 geven.
Zo.
Het is niet slecht, alleen de tekst welquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Cavaliers en ik zijn het hier niet helemaal mee eens.
Cavaliers noemde het zelfs een klassieker.
Dat vind ik wat overdreven persoonlijk.
Indietopic zeker.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
In een muziektopic waar ik geregeld post wordt het opgehemeld als een van de beste platen ooit.
Hoeveel volgers heb jij?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:02 schreef GGMM het volgende:
Roda volgt mij vanaf nu op Twitter.
[ afbeelding ]
Leuk zeg.
Hm.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
In een muziektopic waar ik geregeld post wordt het opgehemeld als een van de beste platen ooit.
Ze moeten wel, anders krijgen ze weer goals tegen zoals de afgelopen wedstrijden.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:03 schreef Sked het volgende:
Als AZ zo blijft spelen staan ze over een uur naar adem te happen
Kijken via een streamquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:06 schreef Dagoduck het volgende:
Komop stream, je kan het, blijf leven.
Hoe dan? Via een tosti-ijzer?quote:
Ik ben er trots op om een pauper te zijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:07 schreef GGMM het volgende:
Mensen die via een stream kijken zijn echt pauper.
Dat is net zo iets als die wijven die altijd zeggen "Ik ben dik en daar ben ik trots op"quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:08 schreef ottermania het volgende:
[..]
Ik ben er trots op om een pauper te zijn.
Heeft zelf ook door dat hij op een niveau lager moet spelenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:09 schreef Kopsterk het volgende:
Die rechtsback van Cambuur is een partij slecht, niet normaal. En die wil dan weg.
Ja hoor, kan met niet voorstellen dat een dik wijf dat ooit gezegd heeftquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is net zo iets als die wijven die altijd zeggen "Ik ben dik en daar ben ik trots op"
Nee, vette zeug, je bent gewoon te lui om af te vallen, met je dikke plofkop.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is net zo iets als die wijven die altijd zeggen "Ik ben dik en daar ben ik trots op"
Beter dan kaulo veel geld uitgeven aan FOK Sports waardoor je lekker doordeweeks naar de 47ste herhaling mag kijken naar die slechte pot van Ajax - Heerenveen uit 2005. Nee, dan liever een trots pauper.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Backs zijn de zwakste spelers bij SCC. Speelt Droste of Pereira?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Heeft zelf ook door dat hij op een niveau lager moet spelen
http://www.tumblr.com/tagged/fat-pridequote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ja hoor, kan met niet voorstellen dat een dik wijf dat ooit gezegd heeft
Droste.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Backs zijn de zwakste spelers bij SCC. Speelt Droste of Pereira?
Haha. Idioot.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:11 schreef ottermania het volgende:
[..]
[..]
Beter dan kaulo veel geld uitgeven aan FOK Sports waardoor je lekker doordeweeks naar de 47ste herhaling mag kijken naar die slechte pot van Ajax - Heerenveen uit 2005. Nee, dan liever een trots pauper.
Droste gaat nog. Pereira is nog veel slechter.quote:
Ik vond zijn topic donderdag in feedback wel leuk. Maar de reactie van Fylax was de leukste.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:12 schreef KingRoland het volgende:
Zelfs als GGMM ziek is blijft hij nog steeds in topvorm. Respect.
Ben je klaar voor morgen?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Droste gaat nog. Pereira is nog veel slechter.
Ja, zin in MSR wel.quote:
Deze zin klopt niet. Per definitie.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar de reactie van Fylax was de leukste.
Rot eens op met die Fylax johquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond zijn topic donderdag in feedback wel leuk. Maar de reactie van Fylax was de leukste.
quote:
Het verbaast me niks, laat ik het zo zeggen.quote:
quote:De actie om een vol uitvak te hebben tijdens Heerenveen - AZ is een geweldig succes gebleken. Binnen drie dagen waren alle 1.200 kaarten uitverkocht. We reizen onder meer met 20 gratis bussen, beschikbaar gesteld door AFAS Software, de Supportersvereniging en AZ.
Niemand zit te haten, we vinden je alleen een pauper.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:14 schreef ottermania het volgende:
[..]
Haters gaan haten. Lang leve de drie pixels en de adblocker
Manmanmanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
FB / kritiek op FP TOPIC
Dit toppa gelezen?
Manmanman
Kritiek = dichtquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
FB / kritiek op FP TOPIC
Dit toppa gelezen?
Manmanman
Ehhhhhhhhhhh.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
FB / kritiek op FP TOPIC
Dit toppa gelezen?
Manmanman
Leuk, kun je lekker met 1200 man Heerenveen zien winnen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:14 schreef Dagoduck het volgende:
http://www.az.nl/nieuws/az-met-1200-fans-naar-heerenveen/1?catid=
[..]
In het vervolgtopic had Fylax echter de leukste reactie.quote:
rot nou eens opquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In het vervolgtopic had Fylax echter de leukste reactie.
Grapjasquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Leuk, kun je lekker met 1200 man Heerenveen zien winnen.
Dat topic heb ik dan weer niet meegekregen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lolbroekquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geinjurkquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je snapt het niet, jammer.quote:
Die kneus moet ook overal zijn neus laten zien, godallemachtig.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, want dat moet je kiijken ofzoquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:11 schreef ottermania het volgende:
waardoor je lekker doordeweeks naar de 47ste herhaling mag kijken naar die slechte pot van Ajax - Heerenveen uit 2005.
Oke.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:20 schreef ottermania het volgende:
[..]
Nee, en daarom wil ik er ook niet voor betalen. Dus een lekker pauperig streampje.
Dus je houdt niet van voetbal?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:20 schreef ottermania het volgende:
[..]
Nee, en daarom wil ik er ook niet voor betalen. Dus een lekker pauperig streampje.
Weblogger zijn is wel een garantie om, eh, tsja..quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kneus moet ook overal zijn neus laten zien, godallemachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |