SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
Bloodborn zal voornamelijk onder de liefhebbers van de Demon/Dark Souls games erg populair zijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:30 schreef maniack28 het volgende:
Kan iemand mij kort uitleggen wat Bloodbourne nu precies zo epic moet maken? Is het de setting? De gameplay? Het verhaal?
Marketing en hype.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:30 schreef maniack28 het volgende:
Kan iemand mij kort uitleggen wat Bloodbourne nu precies zo epic moet maken? Is het de setting? De gameplay? Het verhaal?
Zo links en rechts hoor je idd toch steeds meer positieve user ervaringen over deze game.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:20 schreef Jimbo het volgende:
ik ben er uit, ik vind BF hardline veel toffer dan BF normaal.
spreekt me veel meer aan dit en speelt lekker weg
Ik vond dde demo en dan zeker de multiplayer ervan erg leuk. Iig zeker leuker dan BF 4. Kan niet goed aanwijzen waarom.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zo links en rechts hoor je idd toch steeds meer positieve user ervaringen over deze game.
Ik heb er een positieve swing aan gegevenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:38 schreef Pheno het volgende:
He, even niet opletten en je mist de lapo. Ik wilde de reeks hernoemen naar [PS3 Remastered]
Is het tekort door de bocht als ik zeg: Binding of Isaac, maar dan in 3D? Ik heb de games die je noemt nooit gespeeld dus geen vergelijking. Ik probeer een beetje uit te vinden wat het nu zo vet maakt, maar ik zie vooral dat je veel aan het slaan bentquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bloodborn zal voornamelijk onder de liefhebbers van de Demon/Dark Souls games erg populair zijn.
Dat zijn games die erg onvergeeflijk waren. Elk klein foutje en moment van onoplettendheid werd telkens keihard afgestraft, maar het was wel telkens puur je eigen schuld.
Dat, en de sfeer van pure hopeloosheid, en met 'angst' en enorme voorzichtigheid een nieuwe area betreden is wat voor liefhebbers die games zo tof maakten.
nah, zoveel upgrades krijg je nietquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:41 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Is het tekort door de bocht als ik zeg: Binding of Isaac, maar dan in 3D? Ik heb de games die je noemt nooit gespeeld dus geen vergelijking. Ik probeer een beetje uit te vinden wat het nu zo vet maakt, maar ik zie vooral dat je veel aan het slaan bent
Binding of Isaac ken ik niet (ik heb pas 4 of 5 dagen een PS4). Maar de charme van de Souls games was het rauwe, onvergeeflijke karakter, gecombineerd met een een hele duistere hopeloze sfeer en setting.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:41 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Is het tekort door de bocht als ik zeg: Binding of Isaac, maar dan in 3D? Ik heb de games die je noemt nooit gespeeld dus geen vergelijking. Ik probeer een beetje uit te vinden wat het nu zo vet maakt, maar ik zie vooral dat je veel aan het slaan bent
Nee, daar lijkt het totaal niet op. De Dark/Demons Souls games zijn goed, maar de hype rondom Bloodborne is het niet waard, IMO. Het is gewoon een actie RPG waarbij het er om gaat om je volledig te concentreren op de combat. Hack and slash is het niet, het is meer real time tactiek.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:41 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de setting beter. Minder geweld van bovenaf ofzo. Had in BF4 pitjes dat je geen meter kon lopen of je werd wel geraakt door een mortier, bomber of een vage lange afstandsgadgetquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond dde demo en dan zeker de multiplayer ervan erg leuk. Iig zeker leuker dan BF 4. Kan niet goed aanwijzen waarom.
Goede marketing en geen 'last' van de naam van de Souls games die bekend staan als onvergefelijk. Deze game gaat ook heel moeilijk worden, maar iets milder. Dus ik denk dat dat een grotere doelgroep aanspreekt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:30 schreef maniack28 het volgende:
t sfeertje vind ik gewoon leuker, en mn rank is nu al hoger dan in battlefield 4, die ik toch aanzienlijk langer hebquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zo links en rechts hoor je idd toch steeds meer positieve user ervaringen over deze game.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:54 schreef Jimbo het volgende:
net 50.000 punten / cash uitgegeven aan zn grote battlepack... wat zonde van mn geld
achja, middagje spelen en ik heb t weer terug, ga t alleen nu in wapens en zo stoppen ipv in zn dingquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die dingen zijn waardeloos geworden lijkt het. Deels ook omdat ze het boostsysteem zo hebben omgegooid.
Ok, nevermind, niet mijn ding dan. Thanks voor het advies!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, daar lijkt het totaal niet op. De Dark/Demons Souls games zijn goed, maar de hype rondom Bloodborne is het niet waard, IMO. Het is gewoon een actie RPG waarbij het er om gaat om je volledig te concentreren op de combat. Hack and slash is het niet, het is meer real time tactiek.
Waarom de hype zo groot is? Ik denk omdat de PS4 nog steeds een aantal system sellers mist, en alles wat er dan een beetje goed uit ziet levert al snel hype op. Als het op Dark Souls lijkt, dan zal het ongetwijfeld een prima game zijn.
Goed antwoord op zijn vraag ditquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:50 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Goede marketing en geen 'last' van de naam van de Souls games die bekend staan als onvergefelijk. Deze game gaat ook heel moeilijk worden, maar iets milder. Dus ik denk dat dat een grotere doelgroep aanspreekt.
Yi-Long vindt van nietquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond dde demo en dan zeker de multiplayer ervan erg leuk. Iig zeker leuker dan BF 4. Kan niet goed aanwijzen waarom.
Ach, dan antwoord ik wel in het Japans, dan begrijpt hij de intonatie wel.quote:
Maar dan wel een ROTY (Reply Of The Year) antwoord he, anders telt het nog steeds nietquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, dan antwoord ik wel in het Japans, dan begrijpt hij de intonatie wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |