zou voor de zekerheid even al je andere accounts alvast een ander wachtwoord geven en je creditcard indien nodig ontbinden van de PS store.....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:10 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Heb niks gedaan? Ben al paar dagen niet online geweest, wats dit
Heb geen creditcard verbonden. Maar andere accounts?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zou voor de zekerheid even al je andere accounts alvast een ander wachtwoord geven en je creditcard indien nodig ontbinden van de PS store.....
dan maandag direct ff bellen met wtf er nou aan de hand is
hotmail,xbox,gmail,bankaccount weet ik wat je nog meer hebtquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:13 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Heb geen creditcard verbonden. Maar andere accounts?
Als je zo slim bent geweest om op meerdere websites dezelfde paswoorden te gebruiken of om sommige paswoorden in je mailbox te laten staan, dan kan je nog meer problemen verwachten.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:13 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Heb geen creditcard verbonden. Maar andere accounts?
zelfs al is het t zelfde ww niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je zo slim bent geweest om op meerdere websites dezelfde paswoorden te gebruiken of om sommige paswoorden in je mailbox te laten staan, dan kan je nog meer problemen verwachten.
Ik heb zelf een reeks met willekeurige cijfers en letters voor alle sites met een account. Alleen de websites waarvan me het niet interesseert als men het wachtwoord weet te ontcijferen hebben een wachtwoord die ik uit mijn hoofd weet en die vaak (bijna) hetzelfde is.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zelfs al is het t zelfde ww niet.
beetje keylogger kan zo alles uitlezen ect. Sterker nog, ik heb ooit een usb gemaakt die je alleen in een pc hoeft te pluggen en gelijk van elke browser elk opgeslagen wachtwoord afpakt in +-5 seconden
zo moeilijk is het niet
creepquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zelfs al is het t zelfde ww niet.
beetje keylogger kan zo alles uitlezen ect. Sterker nog, ik heb ooit een usb gemaakt die je alleen in een pc hoeft te pluggen en gelijk van elke browser elk opgeslagen wachtwoord afpakt in +-5 seconden
mja gewoon nooit je wachtwoorden opslaan in de browser, dat helpt alquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb zelf een reeks met willekeurige cijfers en letters voor alle sites met een account. Alleen de websites waarvan me het niet interesseert als men het wachtwoord weet te ontcijferen hebben een wachtwoord die ik uit mijn hoofd weet en die vaak (bijna) hetzelfde is.
Denk dat ik nu Engels ga kiezen. Is wat makkelijker met verstaan/lezen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
engels, want japans is kut
want.. japans
Maare wat moet ik nu doen? PC scannen oid?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja gewoon nooit je wachtwoorden opslaan in de browser, dat helpt al
maar eenbeetje keylogger kan alles gewoon zien, Desktopshark is daar ook een mooi voorbeeld van
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
engels, want japans is kut
want.. japans
zou eerst alles veranderen wat belangrijk is, dan virus en malware / logger scan doen en dan als die clear is alles nogmaals veranderen :pquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:34 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Maare wat moet ik nu doen? PC scannen oid?
Heb 3x malware anti-malware gedraaid, maar er wordt alleen maar aangegeven dat ik 100% veilig ben. Kan toch niet komen door de Playstation app?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zou eerst alles veranderen wat belangrijk is, dan virus en malware / logger scan doen en dan als die clear is alles nogmaals veranderen :p
Iemand heeft jouw login gegevens als je wachtwoord is veranderd door toedoen van iemand anders dan jezelf. Er zijn verschillende manieren waarop dat gebeurd kan zijn, dat hoeft zeker niet met malware gebeurd te zijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:59 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Heb 3x malware anti-malware gedraaid, maar er wordt alleen maar aangegeven dat ik 100% veilig ben. Kan toch niet komen door de Playstation app?
Ben gewoon fucked dus.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Iemand heeft jouw login gegevens als je wachtwoord is veranderd door toedoen van iemand anders dan jezelf. Er zijn verschillende manieren waarop dat gebeurd kan zijn, dat hoeft zeker niet met malware gebeurd te zijn.
Misschien heb je wel gewoon je e-mail open laten staan terwijl je broertje/ vriendin achter de computer zat. Dat is een stuk minder erg (hangt ervan af hoe je er naar kijkt uiteraard)quote:Op zondag 22 maart 2015 00:08 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ben gewoon fucked dus.
Ga maar aan m'n verslag werken dan maar
Lijkt me nou niet echt dat je dit gaat zitten wijzigen als je tijd hebquote:Op zondag 22 maart 2015 00:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Misschien heb je wel gewoon je e-mail open laten staan terwijl je broertje/ vriendin achter de computer zat. Dat is een stuk minder erg (hangt ervan af hoe je er naar kijkt uiteraard)
Mij ook niet. Het feit dat er met je PSN gekloot is, is hoe raar het ook klinkt, geen slecht teken.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:12 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Lijkt me nou niet echt dat je dit gaat zitten wijzigen als je tijd heb
Je moet veel vechten om een hoog level te worden. Zuid Oost is een grot waar je de summon Ramuh vindt. Dan versla je Behemoth met gemak. Ik heb zelf de moeilijke weg genomen door het gewoon normaal te verslaan. Toen was ik level 40. Dan nog deed ik er een half uur over voor ik hem versloeg.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik kan behemut niet verslaan, iemand tips?? En dat kamp, is er een knop die dat triggert of kan dat alleen op bepaalde plekken?
Ik ben pas level 6quote:Op zondag 22 maart 2015 01:16 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Je moet veel vechten om een hoog level te worden. Zuid Oost is een grot waar je de summon Ramuh vindt. Dan versla je Behemoth met gemak. Ik heb zelf de moeilijke weg genomen door het gewoon normaal te verslaan. Toen was ik level 40. Dan nog deed ik er een half uur over voor ik hem versloeg.
Snel levelen doe je als volgt. Overnachten op Camps voor die buffs en dan na een dagje vechten overnacht je in de caravan bij de wiz chocobo ranch. Dan krijg je 1,5 x exp.
Er zijn 4 plekken waar je kan campen. volgens mij heet het compounds in de menu.
Ik zou een schone installatie doen, Norton installeren of een Mac kopenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zou eerst alles veranderen wat belangrijk is, dan virus en malware / logger scan doen en dan als die clear is alles nogmaals veranderen :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |