abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 maart 2015 @ 11:18:40 #251
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_150977546
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 11:09 schreef Radjan het volgende:

[..]

Daar heb ik net gekeken en daar stond ie voor ¤ 50,99 volgens mij, exclusief verzendkosten :{
Actiecode: Maart Maar weet niet of dat vandaag nog werkt. Gister wel dacht ik.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  dinsdag 24 maart 2015 @ 11:19:34 #252
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_150977578
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 11:03 schreef Rossdale het volgende:

[..]

heb je hem nou toch gekocht? :(
Niels (andere) en ik gaan hem denk ik nog wel halen. Maar hoorde dat laadtijden een hell waren op ps3 destijds.
En hij moet deeltje 2 ook nog, dus dan jaag ik die ook nog door met hem.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  Moderator dinsdag 24 maart 2015 @ 11:40:36 #253
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_150978263
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 10:57 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat gaat zeker gebeuren, ik verwacht een hele rits 2ehands Bloodbornes binnen een week..
Niks mis mee :7
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 24 maart 2015 @ 11:42:40 #254
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_150978332
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 11:04 schreef Akilla het volgende:
Bijna assasins creed unity klaar (op multiplayer trophies na dan)

Maar zit nu te twijfelen om DB Xenoverse of The Order te halen...
Iemand die hier z'n ervaring over deze 2 games kan delen? Is het de 55 euro waard bijv?

*Edit* Ohw zie nu pas dat het hierboven over de order gaat :P, maar is het 55 euro waard?
Nee, zou er niet meer dan 25/30 voor betalen als ik jou was :) Hij is vast wel via MP te koop
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 24 maart 2015 @ 11:43:20 #255
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_150978359
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 11:19 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Niels (andere) en ik gaan hem denk ik nog wel halen. Maar hoorde dat laadtijden een hell waren op ps3 destijds.
En hij moet deeltje 2 ook nog, dus dan jaag ik die ook nog door met hem.
Oooh ok, 2 heb ik al zoooo vaak gespeeld. Ik kijk wel even als jullie zo ver zijn om aan the pre-sequel te beginnen :P
  dinsdag 24 maart 2015 @ 12:00:32 #256
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_150979006
Oh, ik had dead nation al gewoon :')
Vorig jaar met mn ps3 3 maand psplus geweest, toen was het aanbod nog prima. Heb uit die tijd voor de ps4 dont starve, outlast, dead nation en boi geloof ik.
You can't be late if you don't show up.
pi_150981877
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 11:42 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Nee, zou er niet meer dan 25/30 voor betalen als ik jou was :) Hij is vast wel via MP te koop
Thanx, dan ga ik wel even wachten of op marktplaats rondkijken.
Tot die tijd maar oddworld en valiant hearts spelen :) !
PSN: Metal_Akilla
pi_150982470
Game krijgt wel hele goede cijfers zeg :o
pi_150982742
Ik zit er echt over na te denken om Bloodborne te halen. Aan de andere kant heb ik nog Sniper Elite 3 en Dragon Age 3 om te spelen. En eventueel Watch_Dogs.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 13:46:06 #260
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_150983098
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 13:36 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik zit er echt over na te denken om Bloodborne te halen. Aan de andere kant heb ik nog Sniper Elite 3 en Dragon Age 3 om te spelen. En eventueel Watch_Dogs.
Als je nog een backlog hebt kun je beter je daar nog even mee vermaken. Ten eerste omdat ze anders sowieso steeds blijven liggen, en ten tweede omdat in de tussentijd Bloodborne goedkoper zal worden, of wellicht over een paar weken in een 3=2 actie komt bij de MM ofzo.
pi_150983709
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 13:46 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Als je nog een backlog hebt kun je beter je daar nog even mee vermaken. Ten eerste omdat ze anders sowieso steeds blijven liggen, en ten tweede omdat in de tussentijd Bloodborne goedkoper zal worden, of wellicht over een paar weken in een 3=2 actie komt bij de MM ofzo.
Ja precies. Ik heb ook nog een lading PS3 games te liggen en nog wat Wii U games. Het is altijd de hype waar ik in meega waarna het op de stapel komt te liggen, Verder heb ik bij Bloodborne het gevoel dat het als DaS is. Ik wist nooit waar ik heen moest en dat is nog al vervelend.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 14:14:16 #262
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_150984034
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 14:03 schreef s0ul1991 het volgende:

[..]

Ja precies. Ik heb ook nog een lading PS3 games te liggen en nog wat Wii U games. Het is altijd de hype waar ik in meega waarna het op de stapel komt te liggen, Verder heb ik bij Bloodborne het gevoel dat het als DaS is. Ik wist nooit waar ik heen moest en dat is nog al vervelend.
Bij Dragon Age DARK SOULS was het vrij simpel: Wanneer je ergens heenliep waar je compleet kansloos afgeslacht werd, dan moest je niet die kant op ... ;) :P

Yeah, wat betreft hype, gewoon rationeel blijven denken: Game blijft over 2-3 maanden ook nog geweldig, waarschijnlijk nog wel beter ivm weggewerkte bugs en shit, en misschien is het tegen die tijd nog goedkoper ook.

Ik heb ook een belachelijk grote backlog, mede door dat PS+. Waarschijnlijk inmiddels wel meer dan 80 games ofzo die ik nog heb en nog moet/wil spelen van last-gen en deze gen.

Maar goed, als ik dan even speeltijd heb, dan speel ik weer Battlefield of FIFA voor een paar uur, en zijn we natuurlijk niets opgeschoten qua backlog... :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Yi-Long op 24-03-2015 15:07:07 ]
pi_150984437
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 14:14 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Bij Dragon Age was het vrij simpel: Wanneer je ergens heenliep waar je compleet kansloos afgeslacht werd, dan moest je niet die kant op ... ;) :P

Yeah, wat betreft hype, gewoon rationeel blijven denken: Game blijft over 2-3 maanden ook nog geweldig, waarschijnlijk nog wel beter ivm weggewerkte bugs en shit, en misschien is het tegen die tijd nog goedkoper ook.

Ik heb ook een belachelijk grote backlog, mede door dat PS+. Waarschijnlijk inmiddels wel meer dan 80 games ofzo die ik nog heb en nog moet/wil spelen van last-gen en deze gen.

Maar goed, als ik dan even speeltijd heb, dan speel ik weer Battlefield of FIFA voor een paar uur, en zijn we natuurlijk niets opgeschoten qua backlog... :P
Tering wat ben ik blij dat ik de games die ik niet gespeeld heb gewoon heb laten liggen. Moet er niet aan denken om zoveel titels nog te moeten spelen 8)7
  dinsdag 24 maart 2015 @ 14:35:26 #264
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_150984787
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 14:24 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Tering wat ben ik blij dat ik de games die ik niet gespeeld heb gewoon heb laten liggen. Moet er niet aan denken om zoveel titels nog te moeten spelen 8)7
Mjah, veel in de aanbieding gehaald, veel in de PS+, etc etc. En games waarmee je bent begonnen, wel erg leuk vond, maar toch een tijdje hebt laten liggen, en vervolgens ben je er eigenlijk weer helemaal 'uit'.

Aan de andere kant, als je dan eens een vrije middag of avond hebt en GEEN zin in FIFA of Battlefield of een film ofzo, dan is het wel lekker om genoeg goed spul achter de hand te hebben.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 14:59:03 #265
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_150985601
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 14:14 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Bij Dragon Age was het vrij simpel: Wanneer je ergens heenliep waar je compleet kansloos afgeslacht werd, dan moest je niet die kant op ... ;) :P

De ju, en dan dacht ik dat ik in mijn PS3 tijd een grote backlog had :D

Voor ik op de PS4 over stapte pas geleden, had ik nog maar een backlog van een stuk of 20 games, waarvan het gros ook op de PS4 uit is gekomen (die zijn nu dan ook op mijn PS4 backlog gekomen).
Een stuk of 5-6 pure PS3 games staan nog op die lijst, maar voorlopig blijven die daar nog wel even op staan vrees ik.

Ik ben nu op de PS4 bezig met Far Cry 4 ( _O_ ) en heb daarnaast nog GTA5 liggen en Metro Redux. Naast die games heb ik sowieso nog een stuk of 10-15 andere PS4 games op de backlog staan, dus ik hoef mij nooit te vervelen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 15:13:35 #266
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_150986212
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 14:59 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

De ju, en dan dacht ik dat ik in mijn PS3 tijd een grote backlog had :D

Voor ik op de PS4 over stapte pas geleden, had ik nog maar een backlog van een stuk of 20 games, waarvan het gros ook op de PS4 uit is gekomen (die zijn nu dan ook op mijn PS4 backlog gekomen).
Een stuk of 5-6 pure PS3 games staan nog op die lijst, maar voorlopig blijven die daar nog wel even op staan vrees ik.

Ik ben nu op de PS4 bezig met Far Cry 4 ( _O_ ) en heb daarnaast nog GTA5 liggen en Metro Redux. Naast die games heb ik sowieso nog een stuk of 10-15 andere PS4 games op de backlog staan, dus ik hoef mij nooit te vervelen.
Mjah, sowieso erg veel PSN en XBLA games in de backlog, dus dan zit je al vrij snel in de 40+. Daarnaast ook nog een shitload aan volwaardige games, zowel op disc alswel digitaal.

Probleem is dat ik vrij snel 'afhaak' bij games, vooral als ik even niet meer gespeeld heb, dus ik kan Deus Ex wel een prima game vinden, maar wanneer ik dan 2 weken de game niet gespeeld heb, dan heb ik moeite om er weer in te komen, waardoor het alleen maar weer langer duurt.

Een game moet me echt 'grijpen' zodat ik ermee bezig wil blijven, zoals de Arkham games destijds, of Far Cry 3.

Probleem is ook vaak dat games in het begin te simpel zijn, ivm mensen laten wennen aan de controls en de story enzo, en dan vind ik het al snel gaan vervelen, want geen uitdaging, vooral in games waarbij de gameplay niet bijzonder LEUK of verrassend is.

Bij Far Cry 3 gebeurde er toch steeds wel verrassende dingen, dus je komt een groepje rebellen tegen, of je wordt opeens aangevallen door een wild beest. Het zorgt ervoor dat je iedere minuut wel 'involved' bent. Maar bij lineaire shooters enzo waarbij alles een beetje 'on rails' is, kan het redelijk snel gaan vervelen, en vaak boeit de gameplay me ook niet zo veel bij shooters.

Ik wil eigenlijk al een poosje met X-Com beginnen, maar van mezelf moet ik eerst Valkyria Chronicles uitspelen.

Oh, en qua backlog heb ik dan nog niet eens mijn PSP en VITA backlog meegerekend, besef ik nu.
pi_150986270
Waarom heb je dan uberhoud een backlog, fok al die 'average' games gewoon. Soms klinkt het echt alsof hier over werk gesproken word ipv games.
pi_150986430
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 15:14 schreef videonatic het volgende:
Waarom heb je dan uberhoud een backlog, fok al die 'average' games gewoon. Soms klinkt het echt alsof hier over werk gesproken word ipv games.
Kijk en dat is precies waarom ik al die games heb laten liggen. Het moet niet als werk aan voelen om alles nog af te moeten werken. Nee het is jammer dat ik wat games heb gemist, maar het blijven maar games hoor. Het hangt niet van mijn leven af :P
pi_150986610
Zo, Bloodborne krijgt de waardering die ik wel had verwacht. Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht gezien het team dat erachter zit.

Morgen zelf maar eens beoordelen (Door de alpha wist ik al dat deze in huis kwam). Denk dat ik er wel een tijdje zoet mee ben. Eindelijk een exclusive van Sony die zijn woorden waar maakt. Nu maar hopen dat ze deze kwaliteit gaan vasthouden.

Want op deze generatie zijn van de One en PS4 de exclusive games over het algemeen waardeloos.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 15:32:13 #270
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_150986899
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 15:14 schreef videonatic het volgende:
Mwah, het zijn geen 'average' games, maar omdat ik toch tussendoor vaak kies voor Battlefield of FIFA, dan blijven andere goede games gewoon 'liggen'. Op momenten dat ik dan eens wat anders wil dan speel ik eens iets anders, zoals destijds Splinter Cell Blacklist ofzo, en dat is dan prima.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 15:42:22 #271
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_150987248
Bij mij in de backlog staan ook alleen maar games die ik WIL spelen, en vaak zijn dat in mijn geval games waar veel tijd in gaat zitten. En dan bouw je al gauw een backlog op.
En gamen is al sinds ik mijn eerste Commodore 64 kreeg een van mijn grootste hobbies, en na al die jaren doe ik het nog steeds met ontzettend veel plezier, dus het zal bij mij nooit als werk of als plichtmatig voelen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_150987283
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 15:32 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Mwah, het zijn geen 'average' games, maar omdat ik toch tussendoor vaak kies voor Battlefield of FIFA, dan blijven andere goede games gewoon 'liggen'. Op momenten dat ik dan eens wat anders wil dan speel ik eens iets anders, zoals destijds Splinter Cell Blacklist ofzo, en dat is dan prima.
maar 40 (!) games?
  dinsdag 24 maart 2015 @ 15:53:46 #273
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_150987629
Of je koopt gewoon één a twee games, speelt die uit en koopt daarna pas weer een volgende...

Ik heb ten alle tijden niet meer dan vier games ofzo op disc thuis liggen. Ik heb nu BF4 en GTA liggen om met mensen te kunnen multiplayen en voor de rest één a twee single player games die ik via MP koop en nadat ik ze heb uitgespeeld via MP weer doorverkoop voor bijna dezelfde prijs...

Op die manier is gamen ook nog een bijzonder goedkope hobby en hoef je niet 2 jaar te wachten tot een GOTY editie voor 15 euro wanneer niemand de game nog speelt.

dinsdag 24 maart 2015 @ 15:56:11 #274
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_150987709
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 15:43 schreef videonatic het volgende:

[..]

maar 40 (!) games?
Veel meer nog, eerlijk gezegd. Destijds met dat faillissement van E-Plaza en FRS, en de uitverkopen bij Dixons enzo, ook redelijk veel games opgepikt, voor 3, 5, 7, en 10 euro per stuk ofzo.

Daarnaast heb je soms collecties, zoals de MGS-pack (3 games), Ico & Shadow of Colossus, etc etc.

Ach, vanavond misschien even 1-2 missies Blacklist doen, of 1 missie Valkyria Chronicles ofzo... :P ... of Battlefield 4. Of FIFA. :P
  dinsdag 24 maart 2015 @ 15:58:29 #275
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_150987774
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 15:53 schreef Rossdale het volgende:
Of je koopt gewoon één a twee games, speelt die uit en koopt daarna pas weer een volgende...

Ik heb ten alle tijden niet meer dan vier games ofzo op disc thuis liggen. Ik heb nu BF4 en GTA liggen om met mensen te kunnen multiplayen en voor de rest één a twee single player games die ik via MP koop en nadat ik ze heb uitgespeeld via MP weer doorverkoop voor bijna dezelfde prijs...

Op die manier is gamen ook nog een bijzonder goedkope hobby en hoef je niet 2 jaar te wachten tot een GOTY editie voor 15 euro wanneer niemand de game nog speelt.

[ afbeelding ]
Oh ja, ik was ook nog bezig met GTA5.

Laatste games die ik kocht waren volgens mij Driveclub voor 22,50, en Tomb Raider voor 15. Echt duur is gamen voor mij niet. Ik hou van een afwisselende library met veel genre's.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')