Actiecode: Maart Maar weet niet of dat vandaag nog werkt. Gister wel dacht ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:09 schreef Radjan het volgende:
[..]
Daar heb ik net gekeken en daar stond ie voor ¤ 50,99 volgens mij, exclusief verzendkosten
Niels (andere) en ik gaan hem denk ik nog wel halen. Maar hoorde dat laadtijden een hell waren op ps3 destijds.quote:
Niks mis meequote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat gaat zeker gebeuren, ik verwacht een hele rits 2ehands Bloodbornes binnen een week..
Nee, zou er niet meer dan 25/30 voor betalen als ik jou wasquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:04 schreef Akilla het volgende:
Bijna assasins creed unity klaar (op multiplayer trophies na dan)
Maar zit nu te twijfelen om DB Xenoverse of The Order te halen...
Iemand die hier z'n ervaring over deze 2 games kan delen? Is het de 55 euro waard bijv?
*Edit* Ohw zie nu pas dat het hierboven over de order gaat, maar is het 55 euro waard?
Oooh ok, 2 heb ik al zoooo vaak gespeeld. Ik kijk wel even als jullie zo ver zijn om aan the pre-sequel te beginnenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Niels (andere) en ik gaan hem denk ik nog wel halen. Maar hoorde dat laadtijden een hell waren op ps3 destijds.
En hij moet deeltje 2 ook nog, dus dan jaag ik die ook nog door met hem.
Thanx, dan ga ik wel even wachten of op marktplaats rondkijken.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, zou er niet meer dan 25/30 voor betalen als ik jou wasHij is vast wel via MP te koop
Als je nog een backlog hebt kun je beter je daar nog even mee vermaken. Ten eerste omdat ze anders sowieso steeds blijven liggen, en ten tweede omdat in de tussentijd Bloodborne goedkoper zal worden, of wellicht over een paar weken in een 3=2 actie komt bij de MM ofzo.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:36 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik zit er echt over na te denken om Bloodborne te halen. Aan de andere kant heb ik nog Sniper Elite 3 en Dragon Age 3 om te spelen. En eventueel Watch_Dogs.
Ja precies. Ik heb ook nog een lading PS3 games te liggen en nog wat Wii U games. Het is altijd de hype waar ik in meega waarna het op de stapel komt te liggen, Verder heb ik bij Bloodborne het gevoel dat het als DaS is. Ik wist nooit waar ik heen moest en dat is nog al vervelend.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als je nog een backlog hebt kun je beter je daar nog even mee vermaken. Ten eerste omdat ze anders sowieso steeds blijven liggen, en ten tweede omdat in de tussentijd Bloodborne goedkoper zal worden, of wellicht over een paar weken in een 3=2 actie komt bij de MM ofzo.
Bij Dragon Age DARK SOULS was het vrij simpel: Wanneer je ergens heenliep waar je compleet kansloos afgeslacht werd, dan moest je niet die kant op ...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:03 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ja precies. Ik heb ook nog een lading PS3 games te liggen en nog wat Wii U games. Het is altijd de hype waar ik in meega waarna het op de stapel komt te liggen, Verder heb ik bij Bloodborne het gevoel dat het als DaS is. Ik wist nooit waar ik heen moest en dat is nog al vervelend.
Tering wat ben ik blij dat ik de games die ik niet gespeeld heb gewoon heb laten liggen. Moet er niet aan denken om zoveel titels nog te moeten spelenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bij Dragon Age was het vrij simpel: Wanneer je ergens heenliep waar je compleet kansloos afgeslacht werd, dan moest je niet die kant op ...![]()
Yeah, wat betreft hype, gewoon rationeel blijven denken: Game blijft over 2-3 maanden ook nog geweldig, waarschijnlijk nog wel beter ivm weggewerkte bugs en shit, en misschien is het tegen die tijd nog goedkoper ook.
Ik heb ook een belachelijk grote backlog, mede door dat PS+. Waarschijnlijk inmiddels wel meer dan 80 games ofzo die ik nog heb en nog moet/wil spelen van last-gen en deze gen.
Maar goed, als ik dan even speeltijd heb, dan speel ik weer Battlefield of FIFA voor een paar uur, en zijn we natuurlijk niets opgeschoten qua backlog...
Mjah, veel in de aanbieding gehaald, veel in de PS+, etc etc. En games waarmee je bent begonnen, wel erg leuk vond, maar toch een tijdje hebt laten liggen, en vervolgens ben je er eigenlijk weer helemaal 'uit'.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:24 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Tering wat ben ik blij dat ik de games die ik niet gespeeld heb gewoon heb laten liggen. Moet er niet aan denken om zoveel titels nog te moeten spelen
De ju, en dan dacht ik dat ik in mijn PS3 tijd een grote backlog hadquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bij Dragon Age was het vrij simpel: Wanneer je ergens heenliep waar je compleet kansloos afgeslacht werd, dan moest je niet die kant op ...![]()
Yeah, wat betreft hype, gewoon rationeel blijven denken: Game blijft over 2-3 maanden ook nog geweldig, waarschijnlijk nog wel beter ivm weggewerkte bugs en shit, en misschien is het tegen die tijd nog goedkoper ook.
Ik heb ook een belachelijk grote backlog, mede door dat PS+. Waarschijnlijk inmiddels wel meer dan 80 games ofzo die ik nog heb en nog moet/wil spelen van last-gen en deze gen.
Maar goed, als ik dan even speeltijd heb, dan speel ik weer Battlefield of FIFA voor een paar uur, en zijn we natuurlijk niets opgeschoten qua backlog...
Mjah, sowieso erg veel PSN en XBLA games in de backlog, dus dan zit je al vrij snel in de 40+. Daarnaast ook nog een shitload aan volwaardige games, zowel op disc alswel digitaal.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De ju, en dan dacht ik dat ik in mijn PS3 tijd een grote backlog had![]()
Voor ik op de PS4 over stapte pas geleden, had ik nog maar een backlog van een stuk of 20 games, waarvan het gros ook op de PS4 uit is gekomen (die zijn nu dan ook op mijn PS4 backlog gekomen).
Een stuk of 5-6 pure PS3 games staan nog op die lijst, maar voorlopig blijven die daar nog wel even op staan vrees ik.
Ik ben nu op de PS4 bezig met Far Cry 4 () en heb daarnaast nog GTA5 liggen en Metro Redux. Naast die games heb ik sowieso nog een stuk of 10-15 andere PS4 games op de backlog staan, dus ik hoef mij nooit te vervelen.
Kijk en dat is precies waarom ik al die games heb laten liggen. Het moet niet als werk aan voelen om alles nog af te moeten werken. Nee het is jammer dat ik wat games heb gemist, maar het blijven maar games hoor. Het hangt niet van mijn leven afquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:14 schreef videonatic het volgende:
Waarom heb je dan uberhoud een backlog, fok al die 'average' games gewoon. Soms klinkt het echt alsof hier over werk gesproken word ipv games.
Mwah, het zijn geen 'average' games, maar omdat ik toch tussendoor vaak kies voor Battlefield of FIFA, dan blijven andere goede games gewoon 'liggen'. Op momenten dat ik dan eens wat anders wil dan speel ik eens iets anders, zoals destijds Splinter Cell Blacklist ofzo, en dat is dan prima.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:14 schreef videonatic het volgende:
Waarom heb je dan uberhoud een backlog, fok al die 'average' games gewoon. Soms klinkt het echt alsof hier over werk gesproken word ipv games.
maar 40 (!) games?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, het zijn geen 'average' games, maar omdat ik toch tussendoor vaak kies voor Battlefield of FIFA, dan blijven andere goede games gewoon 'liggen'. Op momenten dat ik dan eens wat anders wil dan speel ik eens iets anders, zoals destijds Splinter Cell Blacklist ofzo, en dat is dan prima.
Veel meer nog, eerlijk gezegd. Destijds met dat faillissement van E-Plaza en FRS, en de uitverkopen bij Dixons enzo, ook redelijk veel games opgepikt, voor 3, 5, 7, en 10 euro per stuk ofzo.quote:
Oh ja, ik was ook nog bezig met GTA5.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:53 schreef Rossdale het volgende:
Of je koopt gewoon één a twee games, speelt die uit en koopt daarna pas weer een volgende...
Ik heb ten alle tijden niet meer dan vier games ofzo op disc thuis liggen. Ik heb nu BF4 en GTA liggen om met mensen te kunnen multiplayen en voor de rest één a twee single player games die ik via MP koop en nadat ik ze heb uitgespeeld via MP weer doorverkoop voor bijna dezelfde prijs...
Op die manier is gamen ook nog een bijzonder goedkope hobby en hoef je niet 2 jaar te wachten tot een GOTY editie voor 15 euro wanneer niemand de game nog speelt.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |