Yepquote:Op zondag 22 maart 2015 08:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je dacht dat ik het Onze Vader niet kende?
Nee. P was weer in slaap gedonderdquote:Op zondag 22 maart 2015 08:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat P snel zijn huis is gaan poetsen. En de zon is alweer weg
Het katholieke geloof is net zo stupide als Wicca hoorquote:
Ik ben dan ook geen Wiccaquote:Op zondag 22 maart 2015 09:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het katholieke geloof is net zo stupide als Wicca hoor
Ff snel gegoogled maareh....quote:Op zondag 22 maart 2015 09:16 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen Wicca![]()
Of wat dan ook anders, al twee jaar niet. Ben slechts Hedonistisch met occulte interesse, maar ik hang geen stroming aan. Deed ik vroeger wel, maar ben nogal eh, teruggekomen op die keus
quote:Op zondag 22 maart 2015 08:35 schreef Isabeau het volgende:
De wereld van de reclame is ook enorm veranderd zeg, dit zie je tegenwoordig niet meer!
[ afbeelding ]
Life magazine 1962
Oh dat is mooi want wij gaan naar Friesland en dat hoort ook bij dit land, al willen sommigen het afsteken en wegduwen.quote:Op zondag 22 maart 2015 08:38 schreef Windigo het volgende:
[..]
Er is voorspeld dat het vanmiddag in het hele land zonnig wordt
De psychologie kent de hedonistische persoonlijkheid, een karaktertype dat gekenmerkt wordt door een bovengemiddeld streven naar directe lustbevrediging. Een hedonist streeft naar zo veel mogelijk genot. Dit zoeken naar genot is subjectief: het gaat immers om de ervaring van het subject en die is relatief, daar iedereen in feite andere voorkeuren heeft; genot kan bijvoorbeeld zintuiglijk of geestelijk zijn.quote:Op zondag 22 maart 2015 09:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ff snel gegoogled maareh....
"Genot is het grootste goed"?
Wat oppervlakkigquote:Op zondag 22 maart 2015 09:33 schreef Windigo het volgende:
[..]
De psychologie kent de hedonistische persoonlijkheid, een karaktertype dat gekenmerkt wordt door een bovengemiddeld streven naar directe lustbevrediging. Een hedonist streeft naar zo veel mogelijk genot. Dit zoeken naar genot is subjectief: het gaat immers om de ervaring van het subject en die is relatief, daar iedereen in feite andere voorkeuren heeft; genot kan bijvoorbeeld zintuiglijk of geestelijk zijn.
In de sociologie kent de leefstijlanalyse van bepaalde culturele groepen in de samenleving de groep van de hedonisten die gekenschetst wordt als hoogopgeleid, apolitiek en oppervlakkig.
Je leeft maar een keer. Mijn ziek zijn heeft me daar terdege bewust van gemaakt, dus pluk de dag is mijn levensfilosofie inderdaad geworden
Ik neigde daar al naar, maar nu ben ik er wel redelijk mee vergroeid geraakt. En verder dus op mijn eigen manier spiritueel.
Hahahaquote:Op zondag 22 maart 2015 09:42 schreef minilot het volgende:
Ik kan je hedonisme niet echt rijmen met je neiging tot het eten van vegetarische boterhamworst, Windigo.
Zeker, ieder zijn kopje theequote:Op zondag 22 maart 2015 09:46 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, er zijn er ook genoeg die uit masochisme weer genot halenZie de populariteit van 50 tinten grijs.
Ik weet niet of je hem kent, maar Keith Floyd is de eerste die buiten de studio kookte en op reis gingquote:Op zondag 22 maart 2015 00:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Profeet:
[ afbeelding ]
God:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |