Jij hebt het net zelf gezien. Die denk wemkbrouwen kunnen echt niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
Zijn die Spaanse genen, doe je niks aan.
Wel hars voor de gevoelige huid neem ik aan?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:54 schreef Skittles het volgende:
Ik zou gaan voor harsen. Dan leert ze gelijk dat wie mooi wil zijn ook pijn moet lijden.
Want jij schaamt je voor je behaarde dochter?quote:
Mwoh.. vind je dat zelf noodzakelijk? Ze moet ook wel tegen een stootje kunnen hoor..quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wel hars voor de gevoelige huid neem ik aan?
Natuurlijk niet, beginnen met het pijnlijkste.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wel hars voor de gevoelige huid neem ik aan?
Hallo! Ze is nog in de groei! Ga haAr niet op hakken laten lopenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:57 schreef CherryOnTop het volgende:
Gewoon harsen, en ik zou haar ook gelijk op hoge hakken laten lopen. Je kunt niet vroeg genoeg leren dat wie mooi wil zijn pijn moet lijden.
Nee, maar straks wordt ze ermee gepest ofzoquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want jij schaamt je voor je behaarde dochter?
Stel je niet zo aan.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hallo! Ze is nog in de groei! Ga haAr niet op hakken laten lopen
Oh ja, dat is wel slim. Alvast vooruitlopen op eventuele pesterijen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:01 schreef amaranta het volgende:
Nee, maar straks wordt ze ermee gepest ofzo
Jawel.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Onzin en humor is verderop.
Dit is toch niet serieus?
15-16?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jawel.
Vind je 7 jaar te vroeg?
Welke leeftijd dan wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |