Jij hebt het net zelf gezien. Die denk wemkbrouwen kunnen echt niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
Zijn die Spaanse genen, doe je niks aan.
Wel hars voor de gevoelige huid neem ik aan?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:54 schreef Skittles het volgende:
Ik zou gaan voor harsen. Dan leert ze gelijk dat wie mooi wil zijn ook pijn moet lijden.
Want jij schaamt je voor je behaarde dochter?quote:
Mwoh.. vind je dat zelf noodzakelijk? Ze moet ook wel tegen een stootje kunnen hoor..quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wel hars voor de gevoelige huid neem ik aan?
Natuurlijk niet, beginnen met het pijnlijkste.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wel hars voor de gevoelige huid neem ik aan?
Hallo! Ze is nog in de groei! Ga haAr niet op hakken laten lopenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:57 schreef CherryOnTop het volgende:
Gewoon harsen, en ik zou haar ook gelijk op hoge hakken laten lopen. Je kunt niet vroeg genoeg leren dat wie mooi wil zijn pijn moet lijden.
Nee, maar straks wordt ze ermee gepest ofzoquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want jij schaamt je voor je behaarde dochter?
Stel je niet zo aan.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hallo! Ze is nog in de groei! Ga haAr niet op hakken laten lopen
Oh ja, dat is wel slim. Alvast vooruitlopen op eventuele pesterijen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:01 schreef amaranta het volgende:
Nee, maar straks wordt ze ermee gepest ofzo
Jawel.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Onzin en humor is verderop.
Dit is toch niet serieus?
15-16?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jawel.
Vind je 7 jaar te vroeg?
Welke leeftijd dan wel?
Sorry je hebt gelijk. Ik had moeten weten dat hakken een stap te ver is, maar harsen normaal op 7-jarige leeftijd.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hallo! Ze is nog in de groei! Ga jaar niet op hakken laten lopen
Bedanktquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:02 schreef Hiddendoe het volgende:
Misschien kan een kinderarts jou advies geven.
Heb gegoogled en kwam hier uit: http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=19769
Ga nog maar niet zelf knoeien met hars of epileren, je maakt er je kind alleen maar bang mee.
PS. Niks aantrekken van die achterlijke antwoorden die sommige hier geven onder het mom van 'kijk mij eens grappig wezen'
Of ladyshave! Ik vraag enkel om advies, niet om kritiekquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:03 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Sorry je hebt gelijk. Ik had moeten weten dat hakken een stap te ver is, maar harsen normaal op 7-jarige leeftijd.
Jaaahaaa, maar dan komt die om de hoek... is ze niet te jong om te harsen dan wel te jong voor tatoeagequote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:04 schreef gianni61 het volgende:
heel goed, meteen die wenkbrauwen er af rukken en laten tatoeëren
Geef haar dan ook direct een iPhone 6.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, maar straks wordt ze ermee gepest ofzo
En dure kleding kan ook niet ontbreken.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:06 schreef Waarheidsvinder het volgende:
[..]
Geef haar dan ook direct een iPhone 6.
Denk eens even aan de spychische schade die ze krijgt!!?? Kapitein unibrow en dat soort dingen !! Kinderen onderling zijn echt niet mals hoor !!!!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:02 schreef Hiddendoe het volgende:
Misschien kan een kinderarts jou advies geven.
Heb gegoogled en kwam hier uit: http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=19769
Ga nog maar niet zelf knoeien met hars of epileren, je maakt er je kind alleen maar bang mee.
PS. Niks aantrekken van die achterlijke antwoorden die sommige hier geven onder het mom van 'kijk mij eens grappig wezen'
Uh, Nee. Ze hoeft niemand te bellen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:06 schreef Waarheidsvinder het volgende:
[..]
Geef haar dan ook direct een iPhone 6.
Doe wat je niet laten kan maar ik vind het redelijk belachelijk. Ik hoop dat er iemand in jouw omgeving ingrijpt die wel een beetje verstand heeft.quote:
met 7 pas? Ik ben met 5 jaar al begonnen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:49 schreef amaranta het volgende:
Mijn kind heeft nogal behaarde benen. En de zomer komt eraan.
Ze is nu 7.
Kan ik op deze leeftijd al d'r benen harsen? Of beter gewoon met ladyshave?
En ze heeft ook flinke wenkbrauwen. Wilde ook gaan epileren.
Go of no go?
Lange broeken ja.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:06 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
En dure kleding kan ook niet ontbreken.
En d'r flamoes dan? Moet je die dan ook niet even bijwerken?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:08 schreef amaranta het volgende:
Het zit ook een beetje op haar bovenrug trouwens
Dat kan je wel laten zitten. Mocht ze dan later kaal worden ofzo kunnen ze altijd nog dat haar transplanteren.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:08 schreef amaranta het volgende:
Het zit ook een beetje op haar bovenrug trouwens
ze is 7! Hallo!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:09 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En d'r flamoes dan? Moet je die dan ook niet even bijwerken?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:49 schreef amaranta het volgende:
Mijn kind heeft nogal behaarde benen. En de zomer komt eraan.
Kan ik op deze leeftijd al d'r benen harsen? Of beter gewoon met ladyshave?
En ze heeft ook flinke wenkbrauwen. Wilde ook gaan epileren.
quote:
Tadaa, bedankt dat je dit zelf nog even zo herhaalt, zet het hele idee dus lekker uit je hoofd.quote:
Ik acht die kans erg klein.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:09 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dat kan je wel laten zitten. Mocht ze dan later kaal worden ofzo kunnen ze altijd nog dat haar transplanteren.
Ze heeft daar nog geen haar. Op haar benen echter wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:11 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Tadaa, bedankt dat je dit zelf nog even zo herhaalt, zet het hele idee dus lekker uit je hoofd.
Zo praat je niet over je kind.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jij hebt het net zelf gezien. Die denk wemkbrouwen kunnen echt niet.
De leeftijd dat ze zelf wilt dat het verdwijnt? Ze heeft echt wel iets te vinden hoor, anders wordt ze juist onzeker en wordt ze juist gepest.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:11 schreef amaranta het volgende:
Maar, fijn al die kritiek. Wat is dan wel eem acceptabele leeftijd? Ze heeft echt veel haar.
Zij kan het nog niet overzien. Ik wel. Vandaar.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:11 schreef Syntos het volgende:
De leeftijd waar ze zelf aangeeft dat ze de boel wil kortwieken.
Je schaamt je gewoon voor je eigen kind, dat is het hele probleem hier.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zij kan het nog niet overzien. Ik wel. Vandaar.
Wat overzien? Een beetje haar op de benen?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zij kan het nog niet overzien. Ik wel. Vandaar.
Ik snap niet dat je na al deze kritiek niet even enige zelfreflectie toepast en toegeeft dat het een beetje een bezopen idee is.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze heeft daar nog geen haar. Op haar benen echter wel.
?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zo praat je niet over je kind.
Projecteer je eigen obsessies niet op je kind en laat het rusten tot de pubertijd, als ze er zelf mee komt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:11 schreef amaranta het volgende:
Maar, fijn al die kritiek. Wat is dan wel eem acceptabele leeftijd? Ze heeft echt veel haar.
QFTquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:13 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Je schaamt je gewoon voor je eigen kind, dat is het hele probleem hier.
Nee.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:15 schreef Copycat het volgende:
Maar dit hilarische garpje is zeker op de OUD-meet op de kinderboerderij geboren?
iemand verwarde haar kind met een alpaca?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:15 schreef Copycat het volgende:
Maar dit hilarische garpje is zeker op de OUD-meet op de kinderboerderij geboren?
Dat de wenkbrauwen van je kind echt niet kunnen. Vind dat nou niet bepaald een vriendelijk iets om over je kind te zeggen.quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iemand verwarde haar kind met een alpaca?
Ik mocht van mijn moeder op m'n 14de.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:15 schreef Skittles het volgende:
Och kom. Als je kind eruit ziet als een tweede cousin IT ga je heel anders tegen de zaken aankijken hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |