quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Mort zijn acc is gehackt.Voor degenen die het nog niet wisten.
watquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:50 schreef BlauweTijger het volgende:
zal vast niet echt gehackt zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:50 schreef BlauweTijger het volgende:
zeg maar dat ik het over een maandje teruggeefquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:50 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Dan gaan ze echt niet zomaar zijn wachtwoord veranderen en zorgen dat de passmailer niet meer werkt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:51 schreef BlauweTijger het volgende:
Misschien waren ze wel klaar met hem? Lijkt me sterk.. maarja hij had wel 2 weken banGonna miss him ;s
Hij hij heeft wel afgedaan als FOK!ker vind ik.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:51 schreef BlauweTijger het volgende:
Misschien waren ze wel klaar met hem? Lijkt me sterk.. maarja hij had wel 2 weken banGonna miss him ;s
Tja das ook raar. Maar hij kan echt niks meer...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan gaan ze echt niet zomaar zijn wachtwoord veranderen en zorgen dat de passmailer niet meer werkt.
Ja het is idd wel behoorlijk raar.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Tja das ook raar. Maar hij kan echt niks meer...
Wat is er met Mortaxx dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij hij heeft wel afgedaan als FOK!ker vind ik.
Dat krijg je als je als ex-mod je misdraagt. Eenmaal crew, is crew for life. De enige manier eruit is...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:50 schreef BlauweTijger het volgende:
hey nuchtere gabberquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat is er met Mortaxx dan?
Nou ik vond hem altijd echt heel aardig en superchill, maar sinds zijn reis vind ik dat hij superraar doetquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat is er met Mortaxx dan?
Ik denk dat hij een beetje mid-twenties existentiele crisis doormaakt. Is normaal.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou ik vond hem altijd echt heel aardig en superchill, maar sinds zijn reis vind ik dat hij superraar doet
Bedanktquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik stel voor dat jij vanaf nu altijd de nieuwe topics maakt, de kwaliteit van de OP's wordt door niemand anders geėvenaard.
ik ben nu bij met Arrow, R'as al Ghul
de crew is als een soort mcquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je als ex-mod je misdraagt. Eenmaal crew, is crew for life. De enige manier eruit is...
ja had net 15 en 16 gezienquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
BedanktIk zou het zeker toejuichen
Ben je al bij S03E16?
Hoe oud ben je als je die krijgt? Ga nu wel hard richting m'n mid-twenties.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een beetje mid-twenties existentiele crisis doormaakt. Is normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |