quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Mort zijn acc is gehackt.Voor degenen die het nog niet wisten.
watquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:50 schreef BlauweTijger het volgende:
zal vast niet echt gehackt zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:50 schreef BlauweTijger het volgende:
zeg maar dat ik het over een maandje teruggeefquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:50 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Dan gaan ze echt niet zomaar zijn wachtwoord veranderen en zorgen dat de passmailer niet meer werkt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:51 schreef BlauweTijger het volgende:
Misschien waren ze wel klaar met hem? Lijkt me sterk.. maarja hij had wel 2 weken banGonna miss him ;s
Hij hij heeft wel afgedaan als FOK!ker vind ik.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:51 schreef BlauweTijger het volgende:
Misschien waren ze wel klaar met hem? Lijkt me sterk.. maarja hij had wel 2 weken banGonna miss him ;s
Tja das ook raar. Maar hij kan echt niks meer...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan gaan ze echt niet zomaar zijn wachtwoord veranderen en zorgen dat de passmailer niet meer werkt.
Ja het is idd wel behoorlijk raar.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Tja das ook raar. Maar hij kan echt niks meer...
Wat is er met Mortaxx dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij hij heeft wel afgedaan als FOK!ker vind ik.
Dat krijg je als je als ex-mod je misdraagt. Eenmaal crew, is crew for life. De enige manier eruit is...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:50 schreef BlauweTijger het volgende:
hey nuchtere gabberquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat is er met Mortaxx dan?
Nou ik vond hem altijd echt heel aardig en superchill, maar sinds zijn reis vind ik dat hij superraar doetquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat is er met Mortaxx dan?
Ik denk dat hij een beetje mid-twenties existentiele crisis doormaakt. Is normaal.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou ik vond hem altijd echt heel aardig en superchill, maar sinds zijn reis vind ik dat hij superraar doet
Bedanktquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik stel voor dat jij vanaf nu altijd de nieuwe topics maakt, de kwaliteit van de OP's wordt door niemand anders geëvenaard.
ik ben nu bij met Arrow, R'as al Ghul
de crew is als een soort mcquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je als ex-mod je misdraagt. Eenmaal crew, is crew for life. De enige manier eruit is...
ja had net 15 en 16 gezienquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
BedanktIk zou het zeker toejuichen
Ben je al bij S03E16?
Hoe oud ben je als je die krijgt? Ga nu wel hard richting m'n mid-twenties.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een beetje mid-twenties existentiele crisis doormaakt. Is normaal.
24-25-26quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoe oud ben je als je die krijgt? Ga nu wel hard richting m'n mid-twenties.
jaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:56 schreef deadprez het volgende:
ik ben ook al bijna 25, ga ik dat ook meemaken?
quote:
altijd in die serie al mijn favoriet geweest, wat een geile sletquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou Thea Queen keihard raken, goddomme
Zij is echt viesquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
altijd in die serie al mijn favoriet geweest, wat een geile slet
juniquote:
Agressief-passieve sletquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
altijd in die serie al mijn favoriet geweest, wat een geile slet
nja echt lang duurt het ook niet meerquote:
ik ben ook bijna aan de beurtquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja echt lang duurt het ook niet meer
Denk dat het al met m'n 22e begonnen is.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het kan ook eerder beginnen. Succes
Verdomme ik was nog iets anders aan het typen maar dat ging ik ook schrijven. Ik doe gewoon alsof jouw post niet bestaat.quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Verdomme ik was nog iets anders aan het typen maar dat ging ik ook schrijven. Ik doe gewoon alsof jouw post niet bestaat.
Oquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Denk dat het al met m'n 22e begonnen is.
houd je bek wandelend stuk vetquote:
Naziquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nu op het Journaal dat ze leraren Duits tekort komen. Zal ik een carriereswitch maken?
Ja.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nu op het Journaal dat ze leraren Duits tekort komen. Zal ik een carriereswitch maken?
ik snap deze nietquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
MAAR HOTH IS TOCH HEEL KOUD?! AHAHA
[ afbeelding ]
Doe. Gaan we lekker samen op dezelfde school lesgeven. Kunnen we leerlingen towerbridgen dat zouden pas schandalen zijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ahaaha nerdquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoth is een bekende planeet uit Star Wars die volledig uit ijs bestaat.
Kun jij ook nog grapjes maken die niet walgelijk zijn?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe. Gaan we lekker samen op dezelfde school lesgeven. Kunnen we leerlingen towerbridgen dat zouden pas schandalen zijn.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest hier te hard om lachen
seksueel gefrustreerd muchquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe. Gaan we lekker samen op dezelfde school lesgeven. Kunnen we leerlingen towerbridgen dat zouden pas schandalen zijn.
Ik wist niet dat ik dit zo graag wilde.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:02 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
niet voor jou vieze stinkende grafjunk
dead is coole boy handen af van hemquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Lekker voor hem moest ie maar niet stoer doen tegen mij
FOK!quote:
Je moet daarvoor eerst een volle pijpkaart opsparen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:42 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik wil wel elke dag een cadeau van minimaal 50,- euro
Oh dat dacht ik al.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:14 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nee dat verzinnen ze omdat ze madjelly zijn op mijn gespierde lichaam.
lobiquote:
true datquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:14 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nee dat verzinnen ze omdat ze madjelly zijn op mijn gespierde lichaam.
op 9gag zitten ;') oooh wachtquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest hier te hard om lachen
Ik hak je handen eraf als je deadprez aanraaktquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:17 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik plaats mijn handen waar ik ze wil plaatsen![]()
komt dat wijf ooit nog op FOK! eigenlijk?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:16 schreef Toto69 het volgende:
Samen met Toto in de oto naar Mestreech
Samen met Toto op de foto in Utreg
Bijna kan geen gedichtjes schrijven
Maar wil wel jouw Bijnaatje blijven
tyfusgay
er is genoeg van mij voor iedereenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik hak je handen eraf als je deadprez aanraakt
ik denk dat ze wel onder een kloon actief is eigkquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
komt dat wijf ooit nog op FOK! eigenlijk?
nu pas?quote:
zo dik ben je wel jaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
er is genoeg van mij voor iedereen
dat denk ik eigenlijk van elke user die niet meer postquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik denk dat ze wel onder een kloon actief is eigk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |