Alles, ik zie toch wat er gebeurd. Eerst overal lopen etteren en als iemand er dan wat van zegt, krijg je ineens van alles en moeten we je zielig vinden. Mensen zijn daar gewoon klaar mee.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat heeft dit er nou weer mee te maken?
Jezus zeg
Over iedereen zijn moeder worden grapjes gemaakt. Sterker nog, over alles worden grapjes gemaakt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat steeds over mijn moeder grapjes maken is natuurlijk wel leuk en totaal niet irritant, en dat is zeker niet zoveel gedaan als hoeveel gifjes ik vandaag heb gepost.
Precies, helemaal gelijk.![]()
*gebeurtquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alles, ik zie toch wat er gebeurd. Eerst overal lopen etteren en als iemand er dan wat van zegt, krijg je ineens van alles en moeten we je zielig vinden. Mensen zijn daar gewoon klaar mee.
Tuurlijk, praat het maar weer goed.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Over iedereen zijn moeder worden grapjes gemaakt. Sterker nog, over alles wordt grapjes gemaakt.
Als je daar niet mee om kunt gaan heb je hier niks te zoeken.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alles, ik zie toch wat er gebeurd. Eerst overal lopen etteren en als iemand er dan wat van zegt, krijg je ineens van alles en moeten we je zielig vinden. Mensen zijn daar gewoon klaar mee.
Je mag best posten wat er allemaal mis met je is, hoewel daar een apart subforum voor nodig zou zijn. Maar het gebruiken om je achter te verschuilen is...nou ja het bewijs dat je gewoon een kind bent.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:14 schreef Fylax het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dus ik mag niet posten als er iets met me is?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet niet alles zo persoonlijk aantrekken, het gaat hier en elders wel vaker over moeders. Het is ook de manier hoe je er zelf op reageert. als je daardoor vervelend gaat doen, dan gaan mensen er echt niet mee stoppen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat steeds over mijn moeder grapjes maken is natuurlijk wel leuk en totaal niet irritant, en dat is zeker niet zoveel gedaan als hoeveel gifjes ik vandaag heb gepost.
Precies, helemaal gelijk.![]()
We gaan hier zelfs zo ver dat over natte appeltaarten en verrukkelijke pasta grappen worden gemaaktquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Over iedereen zijn moeder worden grapjes gemaakt. Sterker nog, over alles worden grapjes gemaakt.
Als je daar niet mee om kunt gaan heb je hier niks te zoeken.
Wtf? Wat klets je onzin? Ik gebruik het helemaal niet om ergens achter te verschuilen? Hoe kom je daarbij joh, gek.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je mag best posten wat er allemaal mis met je is, hoewel daar een apart subforum voor nodig zou zijn. Maar het gebruiken om je achter te verschuilen is...nou ja het bewijs dat je gewoon een kind bent.
Nee helaas, nu dwaalt het over het hele forum.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik dacht even dat ik in PUB zat, maar dat bestaat niet meer.
Ik zeg geen nee tegen een pub.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben niet de enige die het ziet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wtf? Wat klets je onzin? Ik gebruik het helemaal niet om ergens achter te verschuilen? Hoe kom je daarbij joh, gek.
Wat is deze UI?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Net als Stijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:17 schreef Mani89 het volgende:
Jongens even aardig doen tegen Fylax, hij is nog maar 15.
Kom jij nog maar eens terug als je ongeveer de helft bereikt hebt in je leven van wat ik bereikt heb.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jullie denken iets te zien. Misschien zijn jullie degene die hulp moeten zoeken.
Stoer zeg. Wil je nu een applausje ofzo?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kom jij nog maar eens terug als je ongeveer de helft bereikt hebt in je leven van wat ik bereikt heb.
Nou, waar wil jij het eens over hebben vandaag?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:18 schreef timmmmm het volgende:
Fylax moet gewoon geen 100 gifjes die totaal niet grappig zijn over één kutfilm posten waardoor het hele topic onleesbaar wordt en niet zo stoer gaan doen als men dat zegt. Want dan doe ik stoer terug en krijgen we dus zo'n kuttopic.
Nou, mooi, dat was het dan weer voor vandaag, als nu gewoon even iedereen zijn bek houdt en het over iets leuks gaat hebben
Stijn is gewoon een prima user en geen aandachtsgeil tyfusettertje.quote:
Denk aan Pjo. Denk aan Pjo.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kom jij nog maar eens terug als je ongeveer de helft bereikt hebt in je leven van wat ik bereikt heb.
Dat vind ik een kutexcuus, als iemand zo volwassen wil doen dat hij zelfs in POL zich met dingen gaat bemoeien, moet je niet telkens zijn leeftijd er bij halen om dat gedrag maar te accepterenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:17 schreef Mani89 het volgende:
Jongens even aardig doen tegen Fylax, hij is nog maar 15.
En Stijn is geestelijk dan alweer vroegoud. 2 uitersten.quote:
Hoe is het met je moeder?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:18 schreef timmmmm het volgende:
als nu gewoon even iedereen zijn bek houdt en het over iets leuks gaat hebben
Ik las tyfus settertjequote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stijn is gewoon een prima user en geen aandachtsgeil tyfusettertje.
Eerst was hij dat ook gewoon.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stijn is gewoon een prima user en geen aandachtsgeil tyfusettertje.
Stijn is de ideale schoonzoon.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En Stijn is geestelijk dan alweer vroegoud. 2 uitersten.
Het gaat goed met Pjo, hij is zijn vocale talenten aan het ontwikkelen hoorde ik vanochtend.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk aan Pjo. Denk aan Pjo.
Oh lees jij die ook?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal wel de cover van de laatste Opzij zijn.
Nee, dat zou ik nooit zeggen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik las tyfus settertje
Vind ik niet leuk.
Krijgt hij een maagband?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Matig, eigenlijk. Haar nieuwe man is gisteren geopereerd
Oh dat is dan ook niet leuk.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Matig, eigenlijk. Haar nieuwe man is gisteren geopereerd
Mocht Mark Knopfler op 6 juni onverhoopt niet kunnen kan Pjo altijd nog wordenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het gaat goed met Pjo, hij is zijn vocale talenten aan het ontwikkelen hoorde ik vanochtend.
Henk is wel fan van een enorme Arie.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan de
Henkletterig is dit niet met me eens
Ik laat een kado achter voor jullie in de Ziggo Dome.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mocht Mark Knopfler op 6 juni onverhoopt niet kunnen kan Pjo altijd nog worden
wait for it
ingevlogen.
Fylax' moeder is ook natquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We gaan hier zelfs zo ver dat over natte appeltaarten en verrukkelijke pasta grappen worden gemaakt
Ik negeer dit gewoon...quote:
le-gen-da-ryquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
wait for it
ingevlogen.
Het is wel tijd van bezuinigen, dus ik heb mijn abonnement op de Donald Duck Extra stopgezetquote:
Pfoe, gelukkig maarquote:
Ik zag op facebook dat lompehork een CD van die matige vent gekregen had. Da's natuurlijk een beetje zielig voor hem. Maar dat even terzijdequote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
wait for it
ingevlogen.
In het toilet?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik laat een kado achter voor jullie in de Ziggo Dome.
Die had ik vroeger ook altijdquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is wel tijd van bezuinigen, dus ik heb mijn abonnement op de Donald Duck Extra stopgezet
[..]
Pfoe, gelukkig maar
Dat wordt sowieso meegenomen...quote:
quote:
Ik niet hoor, ik ben heel erg gehecht aan deze mooi gefabriceerde UI.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:23 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom heeft bijna iedereen ineens een andere UI?
Ik toch niet heer, ik toch niet?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:23 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vraag niet aan anderen om me te helpen, die komen vanzelf als ze iets zien.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:23 schreef Mani89 het volgende:
Valt me tegen dat de vriendenclub van Fylax uit TV en ONZ dit topic nog niet hebben gevonden.
Om specularium dwars te zitten.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:23 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben ook trouw aan mijn UIquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik ben heel erg gehecht aan deze mooi gefabriceerde UI.
Ja, maar die doet zelf (natuurlijk) ook mee. Van hem weten we het. Het zijn fases waar hij doorheen moet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Om specularium dwars te zitten.
Is die niet van die prachtige Sire reclames van vroegah?quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is die niet van die prachtige Sire reclames van vroegah?
Wanneer doe jij eens iets aan die lelijke tyfus UI van je.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, maar die doet zelf (natuurlijk) ook mee. Van hem weten we het. Het zijn fases waar hij doorheen moet.
Dat is wel waar.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vond je oude mooier, al zeg ik het zelf.
En toch staat die smiley niet goed gecentreerd.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Klöpt. Recent door mij gefacelift.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is die niet van die prachtige Sire reclames van vroegah?
Paxje en ik gaan elkaar binnenkort onze beste Mark DVDs lenenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zag op facebook dat lompehork een CD van die matige vent gekregen had. Da's natuurlijk een beetje zielig voor hem. Maar dat even terzijde
Wij hadden eerst de normale, toen even niks, en toen nog een tijdje de DD Extra. Ik was zeer cool vroeger.quote:
Nou...die anus van jou ook niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
En toch staat die smiley niet goed gecentreerd.
Dat is heel irritant inderdaad.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
En toch staat die smiley niet goed gecentreerd.
Ben jij ook zo jaloers op Johannes en zijn ontmoeting met de God van Groningen?quote:
Mijn UI is een eigen ontwerp.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wanneer doe jij eens iets aan die lelijke tyfus UI van je.
Zo.
ariequote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier wil ik meer over weten.
Tinypic is echt irritant.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn UI is een eigen ontwerp.![]()
http://i62.tinypic.com/ei44d3.jpg
Het zijn precies elf vakjes. En je kunt er ook twee 1'en in vinden.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je kan wel begrijpen dat mijn broekje sinds gister niet meer aan is geweestquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben jij ook zo jaloers op Johannes en zijn ontmoeting met de God van Groningen?
illuminatiequote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn UI is een eigen ontwerp.![]()
http://i62.tinypic.com/ei44d3.jpg
Het zijn precies elf vakjes. En je kunt er ook twee 1'en in vinden.
Probeer je nu vriendjes te worden met Tem? Dat gaat niet makkelijk zijn, hij haat kinderen.quote:
Het gaat om die naam. Zuchttquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Probeer je nu vriendjes te worden met Tem? Dat gaat niet makkelijk zijn, hij haat kinderen.
Ik weet gewoon even niet wat ik hier op moet reageren.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De anus van Arie Slob lijkt me een fascinerend studieobject.
Misschien een scheldkanonnade maar niet op mij graag.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet gewoon even niet wat ik hier op moet reageren.
Die oogjes staan ook niet goed symmetrisch, maar dat schijnt zo te horen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan lijkt het alsof de pootjes van de U uitwijken.
Ik kan met een gerust hart zeggen dat gisteravond de mooiste dag van mijn leven is geweest.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je kan wel begrijpen dat mijn broekje sinds gister niet meer aan is geweest
Nee, ik was serieus.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die oogjes staat ook niet goed symmetrisch, maar dat schijnt zo te horen.
Nooit!! Dat accepteert Pjo niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien een scheldkanonnade maar niet op mij graag.
Ik ben ook serieus, ik hecht heel veel waarde aan symmetrie. Nu klopt het gewoon niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, ik was serieus.
Elflettering heeft dit niet goed gedaan met zijn autisme.
Oh dan moet je mij niet meeten...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben ook serieus, ik hecht heel veel waarde aan symmetrie. Nu klopt het gewoon niet.
Ik begrijp hieruit dat onze avonden waarin bier en bitterballen werden genuttigd wat minder mooi waren, al kan ik dat anderzijds wel begrijpen als je Nijlandgod tegenkomt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan met een gerust hart zeggen dat gisteravond de mooiste dag van mijn leven is geweest.
Dat moet je niet te hard zeggen want de vorige keer dat ik meet zei stond Mani binnen een kwartier op de stoep!quote:
Ben jij zo'n anarchist die alles maar onsymmetrisch laat rond slingeren?quote:
Dat was de op 1 na mooiste avond.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat onze avonden waarin bier en bitterballen werden genuttigd wat minder mooi waren, al kan ik dat anderzijds wel begrijpen als je Nijlandgod tegenkomt.
Dat laat hij liever aan zijn vaardige peetoom over, maar hij hoopt wel zijn (mogelijke) neefjes of nichtjes een goede opvoeding te geven.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is Pjo toch rechtvaardig![]()
Ik zie in hem een toekomstig mod.
Kijk, en dit soort dingen gaan we gewoon niet doen.quote:
Nee, ik ben asymmetrisch. Al beweren mensen dat ze het niet zien. Maar dat vind ik wel vriendelijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben jij zo'n anarchist die alles maar onsymmetrisch laat rond slingeren?
Dat was de bedoeling niet?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kijk, en dit soort dingen gaan we gewoon niet doen.
Je gaat geen mensen lokquoten zodat je hier lekker ruzie kan maken.
Wat klopt er niet dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben ook serieus, ik hecht heel veel waarde aan symmetrie. Nu klopt het gewoon niet.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:33 schreef timmmmm het volgende:
Maar is MaryMouse een beetje lekker? Want dan wil ik haar best inruilen vor Fylax
Ik aanbid Fylax dan, en dat meen ikquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:33 schreef timmmmm het volgende:
Maar is MaryMouse een beetje lekker? Want dan wil ik haar best inruilen vor Fylax
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik aanbid Fylax dan, en dat meen ik
Hij staat teveel naar links.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat klopt er niet dan?Die smiley is haar oude UI. Die heb ik zo goed mogelijk middenin gezet.
[ afbeelding ]
Is erg des POL-cafés.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kijk, en dit soort dingen gaan we gewoon niet doen.
Je gaat geen mensen lokquoten zodat je hier lekker ruzie kan maken.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:32 schreef Specularium het volgende:
Ik ben nu door de war van mijn eigen UI.
Zo ingezoomd is het nog erger, ik ga even in een kussen bijten.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat klopt er niet dan?Die smiley is haar oude UI. Die heb ik zo goed mogelijk middenin gezet.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]Ik dacht ff, wat zegt Marianne nu allemaal?
Eindelijk zinnige teksten, ik dacht al!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]Ik dacht ff, wat zegt Marianne nu allemaal?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eindelijk zinnige teksten, ik dacht al!
(Grapje! Anders krijg ik TeamOpzij op mijn dak)
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo ingezoomd is het nog erger, ik ga even in een kussen bijten.
Nee dat zegt hij niet...wat opzich best verwonderlijk is, want dat zeg ik vaker dan mijn eigen naam en die roept hij wel.quote:
Geen penissen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat zijn exact de voordelen van dit team?
Omdat Karina zelf ook erg mooi isquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was de op 1 na mooiste avond.
Alhoewel de dag dat ik Karina ontmoette ook erg mooi was.
Zegt hij dan Uccie of Maria?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee dat zegt hij niet...wat opzich best verwonderlijk is, want dat zeg ik vaker dan mijn eigen naam en die roept hij wel.
Goede post.quote:
Geen penissen.quote:
Ik vind die kleurencombinatie niet helemaal geslaagd.quote:
Mariaquote:
Misschien kan Elfletterig nog wat met Alison Brie.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind die kleurencombinatie niet helemaal geslaagd.
Ik snap wel dat iedereen mij wil zijn.quote:
Om jou moet ik nooit lachenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:39 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Om deze moest ik de eerste keer hard lachen.
.
En nu heb ik therapie nodig!quote:
Voel je je al thuis?quote:
Niet als je het hem niet vertelt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het schijnt dat johannes dan de kinderbescherming belt
Tenzij je vermoedt dat Fylax nodig gewassen moet worden.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het schijnt dat johannes dan de kinderbescherming belt
En dat is nodig.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tenzij je vermoedt dat Fylax nodig gewassen moet worden.
Ja wat.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijd voor Yasmin en haar snor.
Nee natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:43 schreef Fokker89 het volgende:
Hebben jullie de nieuwe vlog van Enzo Knol al gezien?
Ik denk dat mijn ogen overgieten met zuur nog leuker is.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:43 schreef Fokker89 het volgende:
Hebben jullie de nieuwe vlog van Enzo Knol al gezien?
Alleen als je ze daarna in de hens steekt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn ogen overgieten met zuur nog leuker is.
Nee hij heeft 20mln hits toch of F5 je zo enthousiast?quote:
Komt gewoon omdat het je crush is, niks mis mee.quote:
Van tevoren wel even de juiste standaard PI instellen he.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn ogen overgieten met zuur nog leuker is.
Die maakt vlogs en mensen kijken dat.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zou helpen als ik ooit in mijn leven van Enzo Knol had gehoord.
Ik maak liever posts op den foks.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die maakt vlogs en mensen kijken dat.
Ik vind dit gezichtje wat te guitigquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je nu niet ophoudt, ga ik heel chagrijnig kijken.
Ik die van jou wat te sip. Maar het vormt wel weer een hechte eenheid met Specsavers.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind dit gezichtje wat te guitig
Ben tot 25 sec...maar ik ga denk poffertjes maken als toetje straks.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:46 schreef Fokker89 het volgende:
Maar even srs, ik hoor net dit:
Kijk het even van 0:33 - 0:50 sec.
Vies jong
Doe eens lief tegen Yokiquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je nu niet ophoudt, ga ik heel chagrijnig kijken.
Ik vond die hondjes wel leuk.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ben tot 25 sec...maar ik ga denk poffertjes maken als toetje straks.
Hij zegt een akkefietje te hebben met zijn vriendin, wat hij eerder ook wel had met zijn moeder. En dan gaat het ineens over samen douchenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ben tot 25 sec...maar ik ga denk poffertjes maken als toetje straks.
Dat meisje heeft ook d'r medicatie wel ingenomen zo te zien.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:46 schreef Fokker89 het volgende:
Maar even srs, ik hoor net dit:
Kijk het even van 0:33 - 0:50 sec.
Vies jong
Raar wijf.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij zegt een akkefietje te hebben met zijn vriendin, wat hij eerder ook wel had met zijn moeder. En dan gaat het ineens over samen douchen
Gaat het nou ineens over auto's?quote:
Is het enige waar je op let bij een post.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is ook gewoon verwarrend. Kan je nagaan hoe gefocused men is op UI's.
Ik niet hoor, ik herken posts altijd op hun inhoud.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is ook gewoon verwarrend. Kan je nagaan hoe gefocused men is op UI's.
Bedenk me...dat Clarkson ook gewoon weer terugkomt op de BBC, want ik ga natuurlijk niet iedere keer opzoeken hoe ik C4 kan vinden.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Enzo Ferrari, Knolpower, je verwacht niet niet.
Ja, of drugsbaron.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer genoeg is mijn oma overleden, kan ik ook liken als mijn oma drugshandelaar was?
En als men de as van mijn oma als drugs verhandelt?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer genoeg is mijn oma overleden, kan ik ook liken als mijn oma drugshandelaar was?
Ligt eraan hoeveel het opbrengt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En als men de as van mijn oma als drugs verhandelt?
doet me denken aan FredDeDrugsbaronquote:
Gaat dit over een citroen?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bedenk me...dat Clarkson ook gewoon weer terugkomt op de BBC, want ik ga natuurlijk niet iedere keer opzoeken hoe ik C4 kan vinden.
Nee Britse commerciële tv.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
doet me denken aan FredDeDrugsbaron
neverforget
[..]
Gaat dit over een citroen?
Bij die pauselijke concilies schijnt het er ook wild aan toe te gaan met witte smoke enzo.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En als men de as van mijn oma als drugs verhandelt?
Channel 4 wordt in Nederland (doorgaans) niet doorgegeven. BBC 3 en 4 zitten vaak wél in de uitgebreide digitale pakketten.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bedenk me...dat Clarkson ook gewoon weer terugkomt op de BBC, want ik ga natuurlijk niet iedere keer opzoeken hoe ik C4 kan vinden.
Beetje dwangmatig knipoogje.quote:
Nee, dus dan moet ik mijn toevlucht zoeken tot minder legale bronnen en dat is gedoe.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Channel 4 wordt in Nederland (doorgaans) niet doorgegeven. BBC 3 en 4 zitten vaak wél in de uitgebreide digitale pakketten.
Kan dat vanuit zomaar dan, of moest je goochelen met een proxy?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik moest vorig jaar via internet Channel Four aanzetten toen mijn moeder the Grand National wilde zien. #struggles
Nou, het hielp dat het zo'n groot sportevenement was want nu waren er mensen die streams aanboden.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kan dat vanuit zomaar dan, of moest je goochelen met een proxy?
Dus naast formule 1 kijk je ook nog eens naar Top Gear?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dus dan moet ik mijn toevlucht zoeken tot minder legale bronnen en dat is gedoe.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dus naast formule 1 kijk je ook nog eens naar Top Gear?
Ik denk dat ik weet waar de fout zit.. ik ga even iets doen en dan moet het opgelost zijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:00 schreef Elfletterig het volgende:
Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Als ik mijn oude UI weer wil gebruiken, springt -ie naar de profielpagina van YokiKater.
Ik heb nu de geanimeerde variant van LTVDK maar weer tevoorschijn gehaald. Anders bleef ik met die timmmmm-UI zitten.
Als het goed is moet het nu weer werken.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:00 schreef Elfletterig het volgende:
Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Als ik mijn oude UI weer wil gebruiken, springt -ie naar de profielpagina van YokiKater.
Ik heb nu de geanimeerde variant van LTVDK maar weer tevoorschijn gehaald. Anders bleef ik met die timmmmm-UI zitten.
Dat was in het begin veel minder.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind Top Gear nog steeds wel goed, maar ze mogen toch wel een poging doen om het non-scripted te laten lijken.
Poffertjesquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:12 schreef Uccie het volgende:
Ik ga even melk halen en boter, voor de poffertjes.
Opgelost... (wat het ook was).quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet waar de fout zit.. ik ga even iets doen en dan moet het opgelost zijn.
Oh, vandaar dat switchen tussen UI's soms niet werkt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik had dezelfde filename.. raakt de server blijkbaar van in de war
Vage bug. Had ik bijna Henk zijn UI gekaapt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat switchen tussen UI's soms niet werkt.
Dan moet je dat renamen naar hetehenk.jpg.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vage bug. Had ik bijna Henk zijn UI gekaapt.
Moet dat niet dankzij zijn?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:22 schreef LTVDK het volgende:
Toch maar eens mijn belastingaangifte gedaan, krijg ondanks mijn HRA nog geld terug ook
Zo heten mijn files alquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan moet je dat renamen naar hetehenk.jpg.
Nee, want ik krijg ook al voorlopige teruggavequote:
Oh zo, nee ik doe dat gewoon per jaar anders is mijn jaaropgave zo deprimerend.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, want ik krijg ook al voorlopige teruggave.
Zou eigenlijk niet moeten omdat je kraan verkeerd om zit.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, want ik krijg ook al voorlopige teruggave.
Ik vind het wel fijn om elke maand geld te krijgen ipv 1x per jaar een smak geldquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh zo, nee ik doe dat gewoon per jaar anders is mijn jaaropgave zo deprimerend.
Wie niet?quote:
Is gewoon de geldkraanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou eigenlijk niet moeten omdat je kraan verkeerd om zit.
Kan ik me ook wat bij voorstellen, maar ik vind dit wel makkelijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn om elke maand geld te krijgen ipv 1x per jaar een smak geld
quote:
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:55 schreef LTVDK het volgende:
Maar nu heb ik dus nog steeds mijn installatiecd gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |