Alles, ik zie toch wat er gebeurd. Eerst overal lopen etteren en als iemand er dan wat van zegt, krijg je ineens van alles en moeten we je zielig vinden. Mensen zijn daar gewoon klaar mee.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat heeft dit er nou weer mee te maken?
Jezus zeg
Over iedereen zijn moeder worden grapjes gemaakt. Sterker nog, over alles worden grapjes gemaakt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat steeds over mijn moeder grapjes maken is natuurlijk wel leuk en totaal niet irritant, en dat is zeker niet zoveel gedaan als hoeveel gifjes ik vandaag heb gepost.
Precies, helemaal gelijk.![]()
*gebeurtquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alles, ik zie toch wat er gebeurd. Eerst overal lopen etteren en als iemand er dan wat van zegt, krijg je ineens van alles en moeten we je zielig vinden. Mensen zijn daar gewoon klaar mee.
Tuurlijk, praat het maar weer goed.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Over iedereen zijn moeder worden grapjes gemaakt. Sterker nog, over alles wordt grapjes gemaakt.
Als je daar niet mee om kunt gaan heb je hier niks te zoeken.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alles, ik zie toch wat er gebeurd. Eerst overal lopen etteren en als iemand er dan wat van zegt, krijg je ineens van alles en moeten we je zielig vinden. Mensen zijn daar gewoon klaar mee.
Je mag best posten wat er allemaal mis met je is, hoewel daar een apart subforum voor nodig zou zijn. Maar het gebruiken om je achter te verschuilen is...nou ja het bewijs dat je gewoon een kind bent.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:14 schreef Fylax het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dus ik mag niet posten als er iets met me is?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet niet alles zo persoonlijk aantrekken, het gaat hier en elders wel vaker over moeders. Het is ook de manier hoe je er zelf op reageert. als je daardoor vervelend gaat doen, dan gaan mensen er echt niet mee stoppen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat steeds over mijn moeder grapjes maken is natuurlijk wel leuk en totaal niet irritant, en dat is zeker niet zoveel gedaan als hoeveel gifjes ik vandaag heb gepost.
Precies, helemaal gelijk.![]()
We gaan hier zelfs zo ver dat over natte appeltaarten en verrukkelijke pasta grappen worden gemaaktquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Over iedereen zijn moeder worden grapjes gemaakt. Sterker nog, over alles worden grapjes gemaakt.
Als je daar niet mee om kunt gaan heb je hier niks te zoeken.
Wtf? Wat klets je onzin? Ik gebruik het helemaal niet om ergens achter te verschuilen? Hoe kom je daarbij joh, gek.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je mag best posten wat er allemaal mis met je is, hoewel daar een apart subforum voor nodig zou zijn. Maar het gebruiken om je achter te verschuilen is...nou ja het bewijs dat je gewoon een kind bent.
Nee helaas, nu dwaalt het over het hele forum.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik dacht even dat ik in PUB zat, maar dat bestaat niet meer.
Ik zeg geen nee tegen een pub.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben niet de enige die het ziet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wtf? Wat klets je onzin? Ik gebruik het helemaal niet om ergens achter te verschuilen? Hoe kom je daarbij joh, gek.
Wat is deze UI?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Net als Stijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:17 schreef Mani89 het volgende:
Jongens even aardig doen tegen Fylax, hij is nog maar 15.
Kom jij nog maar eens terug als je ongeveer de helft bereikt hebt in je leven van wat ik bereikt heb.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jullie denken iets te zien. Misschien zijn jullie degene die hulp moeten zoeken.
Stoer zeg. Wil je nu een applausje ofzo?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kom jij nog maar eens terug als je ongeveer de helft bereikt hebt in je leven van wat ik bereikt heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |