SPOILER: Vrijdagavond 14 augustus - Vuurwerk meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post!![]()
Ik zelf ga gewoon met de laatste trein weer weg (23:20 weg uit Scheveningen dan geloof ik) maar geloof dat er ook een aantal blijven overnachten. Dus genoeg keuze.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:28 schreef Blind_Guardian het volgende:
Tot hoe laat is eenieder van plan om in Den Haag rond te lopen? Er komen is voor mij niet zo'n probleem, weer thuis komen wel...
Het is het strand (waar mensen in badkleding lopen) en warm weer. Kan gewoon daar tochquote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:47 schreef sylvesterrr het volgende:
Kan ik me daar ergens nog omkleden denk je? Geen zin om in motorpak rond te lopen.![]()
In dat geval zou ik het tot uiterlijk 0 uur moeten kunnen redden, ik dump mijn auto dan op P+R Mariahoevequote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zelf ga gewoon met de laatste trein weer weg (23:25 weg uit Scheveningen dan geloof ik) maar geloof dat er ook een aantal blijven overnachten. Dus genoeg keuze.
[..]
Het is het strand (waar mensen in badkleding lopen) en warm weer. Kan gewoon daar toch
Gezelligquote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:47 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
In dat geval zou ik het tot uiterlijk 0 uur moeten kunnen redden, ik dump mijn auto dan op P+R Mariahoeve. Kan je mij de PM dan ook sturen?
Je hebt er zin inquote:
Uiteraard, want wij komenquote:
Dus de andere boeking afgezegdquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een dubbele boekingBeetje een zooitje van gemaakt dit weekend
Maar je staat niet eens op de lijst.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een dubbele boekingBeetje een zooitje van gemaakt dit weekend
Nee want ik liep al t schuivenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar je staat niet eens op de lijst.
Zit je al in die tent?quote:
Nu zitten we er welquote:
Niet dat ik weet maar het was wel erg gezelligquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 07:52 schreef MissMSX het volgende:
En, nog romantische onderonsjes geweest in het vuurwerklicht?
Ben braaf geweestquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 07:52 schreef MissMSX het volgende:
En, nog romantische onderonsjes geweest in het vuurwerklicht?
Graag gedaan Thijsquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet dat ik weet maar het was wel erg gezellig
Net thuis
Solique, bedankt voor de slaapplaats en het vervoer bro!
Ik verwacht een leuk verslagquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet dat ik weet maar het was wel erg gezellig
Net thuis
Solique, bedankt voor de slaapplaats en het vervoer bro!
Don't get your hopes upquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik verwacht een leuk verslaghaha
Dan maar een nieuwe meetquote:
SPOILER: Zaterdagavond 5 september kermis VolendamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |